سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 مرداد 1 , ساعت 1:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در کنار مرقد حضرت روح الله به رمز تداوم انقلاب اسلامی در سال 94 اشاره و فرمودند: «اگر راه امام(ره) را گم کنیم، یا افراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.»

اگر بخواهیم انقلاب اسلامی استوار بماند و در مسیر پیچ بزرگ تاریخ، دچار انحراف نشود، باید مسئولین کشور به راه امام اعتقاد عملی داشته و در مسیر استراتژی حضرت روح الله، که همان سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، حضرت بقیة الله است، مجاهده نمایند و لذا اگر مسولین کشور تنها با زبان طرفداری از راه امام نمایند، ولی در عمل به معیارهای لیبرالیسم پایبند باشند، به انقلاب اسلامی خیانت خواهند کرد!

امروز رئیس قوه مجریه، با سخنانی برگرفته از لیبرالیسم، از افراد بی اعتقاد به راه امام است، زیرا ملت ایران را بر خلاف راه قانون اساسی و امام، به جریان اقلیت و اکثریت تقسیم کرده و می گوید: "امروز در مسئولیت های رده بالا نوبت این 24 میلیون است ... انتخابات برای آن بود که دو تفکر به رای مردم گذاشته شود. مردم به این دو تفکر رای دادند، یکی شد اقلیت و دیگری اکثریت و ما طبق قانون اساسی و طبق رویه دمکراسی باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و بر مبنای آن عمل کنیم".

تفکر و سخنان معیوب رئیس جمهور، بر خلاف قانون اساسی، شرع اسلام و راه امامل است، زیرا جمعیت رأی دهنده کشور بیش از 56 میلیون نفر بوده و حسن روحانی با تمام حمایت رسانه ای جبهه استکبار و استفاده از ظرفیت تخلف مدیران دولتی و سایر ابزاهای متقلبانه، تنها زیر 24 میلیون رأی را به خود اختصاص داده و قریب 33 میلیون نفر از جمعیت رأی دهنده کشور، -که اکثریت محسوب می شوند- حسن روحانی را فاقد صلاحیت برای قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری تشخیص داده اند.

جریان لیبرالیسم غربزده در چهار سال گذشته با فکر معیوب خود، برای بستن با کدخدا(آمریکا) هر ذلتی را بر خلاف راه امام، به کشور تحمیل کرد، تا آنجا که اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا، طی ادعایی گفت: "توانستم،(با کمک حسن روحانی) بدون شلیک یک گلوله، قدرت هسته ای ایران را از کار بیندازم" و اینگونه بود، که مردم ایران در بازی برد-برد مسخره حسن روحانی، با بدعهدی آمریکا و خوشبینی حسن روحانی روبرو شده و در برجام، سیلی خورد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ