سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 مرداد 30 , ساعت 5:25 عصر

بنام خدا و برای خدا

پس از اینکه آقای فرجی دانا در مقابل استضاح نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتوانست رأی اعتماد مجدد را کسب نماید، رئیس جمهور بلافاصله آقایان محمد علی نجفی را بعنوان سرپرست وزارت علوم، تحیقات و فناوری و فرجی دانا را بعنوان مشاور علمی خود برگزیدند.    

رئیس محترم جمهور در جمع ایثارگران و نخبگان اردبیل در تاریخ 30 مرداد 93 گفتند: «ما به رأی نمایندگان مجلس احترام می‌گذاریم و از استیضاح ناراحت نیستیم و نباید کسی در این زمینه عصبانی باشد، چرا که ما همه در کنار هم هستیم هر چند که دوست داشتیم وزیر علوم رای اعتماد بگیرد اما به تصمیم مجلس احترام می‌گذاریم    …بنده از وی در سایر مناصب استفاده خواهم کرد و به همین خاطر دیروز حکم مشاور رئیس جمهور را به فرجی‌دانا دادم   …نباید هیچ کس از این حرکت مجلس ناراحت باشد چرا که ما در چارچوب قانون به رای اکثریت مجلس بها می‌دهیم و در بسط اجرای قانون مطیع نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان هستیمما در چارچوب قانون بدون لجبازی و یا مقاومت تابع محض قانون هستیم و حرکت‌های غیرمنطقی را در این زمینه نمی‌پذیریم چرا که مجلس و دولت و قوه قو قضاییه در کنار هم هستند.»

روحانی

سخنان رئیس جمهور محترم در حوزه گفتار از پختگی، تدبیر و عقلانیت لازم برخوردار است و لیکن در مقام عمل، در انتخاب آقایان، محمد علی نجفی و فرجی دانا از سوی رئیس جمهور، نه تنها اعتدالی دیده نمی شود بلکه در انتخاب این دو نفر شدت عصبانیت، لجبازی و افراط موج می زند و باز هم درب، بر همان پاشنه آلوده و نفاق خواهد چرخید و از اینجا باید نتیجه گرفت که نظر نمایندگان مجلس که اعلام کردند فرجی دانا مدیریت نمی کند بلکه مدیریت می شود، نظر درست و به حقی است، زیرا انتخاب نجفی؛ یعنی حمایت از استادی که با داشتن فساد اخلاقی، باعث خودکشی سه دختر دانشجو گردید! انتخاب نجفی یعنی حمایت از معاونینی که در فتنه سال 88 فعالیت داشته و اسناد طبقه بندی شده نظام و آبروی افراد را برای اهداف باندی خود هزینه می نمایند!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سئوالاتی را از آقای فرجی دانا داشتند که به هیچکدام پاسخ نگفتند و حتی مخالفین استیضاح هم به اشکالات اساسی آقای فرجی دانا اشاراتی نمودند. اگر آنچه در مجلس شورای اسلامی بیان گردید، صحیح باشد که قطعا درست است، پس انتخاب آقای فرجی دانا بعنوان مشاور رئیس جمهور، همراه با  عصبانیت و نادیده انگاشتن نظر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلام یاست و این گفتار و عمل متناقض در لباس روحانیت و بالاترین مقام اجرائی کشور بعد از رهبر معظم انقلاب ریاکارانه و حرمت شکنانه می باشد.

 محمدعلی نجفی از بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی، سال گذشته به عنوان نامزد تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد اما با رأی منفی نمایندگان بخاطر حضور در فتنه سال 88 از وزارت بازماند و سپس به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور معرفی شد ولیکن در بهمن‌ماه سال گذشته شایعه استعفای نجفی در رسانه‌ها انتشار یافت، که آقای نجفی ابتدا با تکذیب شایعات گفت «قصد استعفا ندارم و این اخبار کذب محض است» اما در حکم رئیس‌جمهور و اخبار بعدی، بیماری نجفی به عنوان علت پذیرش استعفای وی مطرح شده و نجفی تا هفته گذشته در سمت دبیر هماهنگی اقتصادی دولت حضور داشت، که با انتخاب آقای  مسعود نیلی، از این سمت نیز برکنار گردید.

آقای نجفی که از عهده اداره میراث فرهنگی و گردشگری برنیامد و آبروی کشور را با هدیه قلابی آمریکاییها به تاراج داد و در حوزه دبیر هماهنگی اقتصادی دولت هم ناتوان و در نهایت، برکنار شد، آیا با داشتن بیماری قلبی توانائی مدیریت وزاتخانه مهم علوم، تحقیقات و فناوری کشور را دارد!؟ و یا؛ همانند آقای فرجی دانا جریان خاصی که معلوم شد با عوامل بیگانه در ارتباط می باشند، آقای نجفی را مدیریت می نمایند!؟ تا زمینه فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 تدارک ببینند و اهداف آمریکا و صهیونیست ها را در کشور پیاده نمایند!!!!!

آقای بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به انتصاب محمدعلی نجفی اظهار داشت: «با این انتصاب و با توجه به سوابق ارزشمند نجفی، مسیر فرجی‌دانا در دانشگاه‌ها ادامه یافته و فرصتی که در دانشگاه‌ها ایجاد شده بود، مسدود و محدود نخواهد شد.»

نکند آقای بانک مثل آقای فرجی دانا برخلاف منویات مقام معظم رهبری به حمایت از نشریه دانشجوئی هنجارشکن «مکث» برخاسته، که در تیتر خود نوشته بود،«فاتحه این سپاه را باید خواند» و در مقدمه خود می‌آورد: «که ما می‌خواهیم طعم تند نقد را بر هر نهادی که تاکنون از نقد مصون مانده است جاری کنیم و نوک انتقاد ما متوجه سپاه پاسداران است.»

آقای بانک باید به این سئوال اساسی پاسخ دهند؛ آیا حمله ضد انقلابی، که به نیابت از دشمنان، علیه سپاه پاسداران، که حافظ امنیت امروز کشور در اوضاع آشفته منطقه هستند نباید در دانشگاهها مسدود و محدود شود!؟ نکند خدای ناکرده کسانی همانند دوران  بنی صدر در امور ریاست جمهوری قرار گرفته اند که بدنبال ایجاد قائله های همانند 14 اسفند 59 هستند!؟ آیا انتشار بیش از صد نشریه دانشجویی غیر همسو با نظام اسلامی که مبانی دین اسلام را زیر سئوال می برند نباید مسدود و محدود شود که آقای بانک از انتصاب آقای نجفی ابراز رضایت و چراغ سبز به فتنه گران نشان می دهد که زمینه برای حمله به مبانی دینی همچون زمان فرجی دانا آماده است! پس بتازید!؟

هیهات که ملت متدین و دانشجویان ارزشمدار مذهبی، اجازه جولان به فتنه گران را بدهند، تا آنان به راحتی بتوانند دانشگاه و مراکز علمی و فرهنگی کشور را، به خانه احزاب و حمله به مبانی دینی و انقلابی تبدیل کنند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ