سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ سخنی نزد خداوند، محبوب تر از گفتار«لا اله الا اللّه» نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 مرداد 4 , ساعت 10:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سال گذشته حسن روحانی طی سفر به شهرستان اراک، از نهال سیب و گلابی باغ برجام سخن راند و ضمن کودک خواندنئ منتقدین برجام، گفت: « یک عده کودک به درب باغ آمده‌اند می‌گویند سیب و گلابی کجاست که ما میل کنیم، ما باغ را از دست غاصبان درآوردیم و درخت کاشته ایم و این باغ آماده باروری است، صبر برای باروری این باغ لازم نیست؟»

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب طرح جامع تحریمها بر ضد ایران، نه تنها برجام را اعتبار ساقط کرد، بلکه حسن روحانی را هم در نزد مردم دنیا و ملت ایران رسوا و شرمسار نمود و با خزان شجره ی خبیثه برجام، امید لیبرالها به کدخدا(آمریکا) نقش برآب شد!

رئیس جمهورمان در مدت 2 سال گذشته، هر تحریم جدیدی را ذلیلانه برای نجات برجام، بدون اعتراض به کدخدا پذیرفت و به هر خفت و جنایتی برای رضایت آمریکا دست زد، حتی ملی شدن صنعت نفت را مخدوش کرده و با عقد قراردادنفتی IPC با توتال فرانسه، طرح محافظت از برجام را کلید زد! قراردادی که بر خلاف قانون اساسی، مدیریت اکتشاف، بهره برداری و فروش نفت و گاز فاز 11 پارس جنوبی را به مدت 20 سال به فرانسویها داده است! با وقوع این جنایت، باغ دیگری از باغهای ایران را همانند باغ قلهک، که توسط ناصرالدین شاه به انگلیسیها هبه شد، این بار حسن روحانی برای ادامه حیات برجام، پیشکش فرانسویها کرد!

اقدامات ذلیلانه حسن روحانی برای حفظ برجام، شباهت زیادی با عهدنامه هایئ ننگین گلستان و ترکمنچای برای جلوگیری از جنگ در زمان قاجاریه دارد، لذا رئیس جمهور ایران در پسا برجام، بدون توجه به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور، با قراردادهای متعددی، به بازار کساد هواپیمائی و خودرو اروپا و آمریکا، رونق بخشید، هر چند که با صدای بلند به منتقدین برجام و رقبای نتخاباتی خود، بی شرمانه در سفر به اردبیل اهانت کرد و گفت: «کاسبان تحریم بدانند که تحریم ها برداشته شده و دیگر بازنمی‌گردد. شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید که با دنیا مذاکره کنید و آیا زبان دنیا را می دانید؟ در حالی که در فهم زبان ملت خود گرفتار هستید.»

طرح جامع تحریمهای جدید آمریکا، اندک آّبروی حاج حسن و لیبرالهای درون قوه مجریه را بر باد داده و بی لیاقتی دولت حسن روحانی، در اجراء و نظارت بر برجام، ثابت شده، لذا ضروری است، که نظام اسلامی ایران قبل از اتخاذ تصمیم در برابر تحریمهای جدید آمریکا، به پالایش درون بپردازد؛ اولاً ناظران برجام سریعا تغییر نمایند. ثانیاً پرونده هسته ای و برجام از انحصار تصمیم شخصی حسن روحانی، باند نیویورکیها و لیبرالهای غربزده خارج و به یک تیم حقوقدان متعهد، آنهم با سابقه دیپلماسی انقلابی سپرده شود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ