سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عیب تو نهان است چندانکه ستاره بختت تابان است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 مرداد 5 , ساعت 10:2 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کار انقلاب اسلامی بجائی رسیده که جریان اشرافیت برآمده از غفلت نیروهای انقلاب اسلامی، که با پول ملت فربه شده وع فتنه سالهای 78 و 88 را برای تغییر نظام اسلامی رقم زدند، با پیروزی مجدد حسن روحانی، بر اسب قدرت تاخته و ادعای حضور در کابینه دوازدهم را دارند. این جماعت فتنه گر آنقدر بی حیایند!، که در اوج تحریمهای آمریکا بر ضد ایران، بی پرده از تقسیم قدرت با حسن روحانی سخن می گویند.

در مثال گفته اند؛ در دیزی باز است، حیاء گربه کجاست؟! گیرم که حسن روحانی از روی غفلت، یا نادانی گفتند؛ " حالا نوبت 24 میلیونی است که به ایشان رأی داده اند و اقلیت تنها حق سخن گفتن و انتقاد دارند!" حال سئوال این است، چرا دزدان و فتنه گران به طمع افتاده و از انقلاب اسلامی سهم خواهی می کنند؟! جرم طلحه و زبیر در نزد امیرالمومنین، اشرافیت و گرایش آنان به دنیا بود، ولی فتنه جمل بپا نکرده بودند، که امام علی علیه السلام دست رد به سینه آنان زد.

مگر بر اساس قوانین نظام اسلامی، حضور متخلفان و متقلبان فتنه گری، همچون فائزه هاشمی رفسنجانی در قدرت ممنوع نیست؟ پس چرا فتنه گران، احساس سهم خواهیت کرده اند؟ فلذا بهتر است این سئوالات از حسن روحانی بپرسیم، که میزان بدهکاری ایشان به جریان فتنه سال 88 چقدر است؟ آیا حسن روحانی با این جماعت فتنه گر، قراردادی همچون توتال امضاء کرده است که آنان وقیحانه از نظام اسلامی سهم خواهی می کنند؟! آیا حسن روحانی از محل منابع قدرت و ثروت نظام اسلامی، سهمی برای فتنه گرانی مثل سید محمد خاتمی، موسوی خوئینی ها، حجاریان، تاجزاده، فائزه رفسنجانی و ... در نظر گرفته است؟!

امام علی علیه السلام در غررالحکم (صفحه 342) چهار چیز را موجب افول حکومتها دانسته و می فرمایند: « یُسْتَدَلُّ عَلَی اِدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییعِ الاُصولِ وَ التمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ. چهار چیز بر افول دولت‌ها دلالت می‌کند؛ تباه کردن اصول، پرداختن به مسائل فرعی ، بکارگیری فرومایگان، و عقب راندن صاحبان فضیلت»

آقای حسن روحانی بخوبی می دانند که پیروزی ایشان در انتخابات 96 حاصل تلاش فتنه گران، اصلاح طلبان و اعتدالیون لیبرال نیست، بلکه فریب و نفاق، موجب رأی مجدد مردم به ایشان بود! لذا ملت ایران تقسیم قدرت و ثروت نظام اسلامی را بین دزدان و فتنه گران بر نمی تابند.  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ