سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل اندک همراه با دانش، بهتر از عمل بسیار همراه با نادانی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 1:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در روزهای پایانی 94 که نتیجه مذاکرات هسته ای با کدخدا(آمریکا) و گاها 4+1 به برجام ختم شد، همانندع افراد پیروز، در صفحه تلویزیون ظاهر و لغو همه تحریمها را در روز اجراء برجام به ملت ایران نوید داد و این در حالی بود، که به دروغ بودن سخنان خود واقف بود!

رئیس جمهور و سایر مذاکره کنندگان هسته ای، مدتی با افکار ملت بازی کرده، مدال شجاعت گرفتند و برجام را آفتاب تابان و ودیعه الهی خواندند! اما وقتی ملت، پی به سخنان کذب آنها بردند، این بار، بی شرمانه برجام را حافظ کشور و جلوگیری کننده از جنگ لقب دادند!

با تصویب مادر تحریمها توسط مجلسین سنا و کنگره آمریکا و امضاء ترامپ، که نقض قطعی برجام بود، مردم کشورم بی صبرانه منتظر واکنش جدی رئیس جمهور و اعضاء اصلی تیم مذاکره کننده بودند! اما در کمال ناباوری، کذابان دولت اعتدال نه تنها حاضر به پذیرش خطای استراتژیک خود در برجام نشدند، بلکه به استراتژی آمریکا بر علیه ایران، لبیک گفته و پیام عدم خروج ایران از برجام را در هر شرایطی ذلیلانه به کدخدای خود اعلان نموده و گفتند: "هدیه خروج ایران از برجام را به آقای ترامپ نخواهیم داد" و "آمریکایی‌ها از خدا می‌خواهند برجام را پاره کنیم"

سخنان فوق، بعد از برجام بزرگترین خیانت به کشور است زیرا، این سخنان ذلت بار و حقیرانه، خیال ترامپ رئیس جمهورب آمریکا را آسوده کرده، که ایران در هیچ شرایطی قصد خروج از برجامرا ندارد و لذا دست کثیف آقای ترامپ، بدون پاره کردن برجام، به تحریمهای گسترده تری، برای تسهیل مسیر حسن روحانی جهت برجامهای 2 و 3 و 4 علیه کشورمان باز گذاشته شد!

سخنان و اقدامات ذلت بار حسن روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای، بسیار شبیه حرکات و سکنات کبک است! زیرا وقتی کبک در زمستان شکارچی خود را می بیند، بلافاصله سر در زیر برف کرده و فکر می کند، شکارچی او را نمی بیند! و در بهار و تابستان هم قهقه زده و خرامان، خرامان راه می رود و غافل از سرپنجه عقاب است! لذا خاقانی و حافظ، این نادانی کبک را به شعر درآورده و گفته اند:

خاقانی آن کسان که طریق تو می‌روند / زاغند و زاغ را روش کبک آرزوست!

 دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ / که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ