سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 5:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در واپسین لحظات، قبل از برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی، طی ملاقاتی با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خبر از عدم نقض برجام از سوی آمریکا را به کدخدای جدید خود در کاخ سفید مخابره کردب و گفت: «جمهوری اسلامی ایران همواره نسبت به اجرای برجام متعهد و پایبند است و تا زمانی که طرف مقابل آن را نقض نکند، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.»

حال باید از لیبرالهای درون قوه مجریه و شخص جناب روحانی پرسید؛ چه زمانی ممکن است برجام نقض شود؟ پاسخ لیبرالها و حسن روحانی همان سخن میرزا ملکم خان ارمنی فراماسونر است! که می گفت؛ ما نباید از پیش خود اختراعی داشته باشیم بلکه باید از فرق سر تا نوک پا غربی شویم و نباید به ارباب خود چیزی بگوئیم! دقیقا شبیه سخنان ملکم خان را فرد بی هویتی همچون محمود سریع القلم (مشاور جسن روحانی) که نوکر آمریکائیها و استاد حاج حسن است، بازگو می کند! و این بار از لبان حسن روحانی برای آقای ترامپ مخابره می گردد، تا آمریکائیها با خیال راحت به تحریمهای دیگری علیه کشورمان مبادرت ورزند!     

حسن روحانی در ادامه، عامدانه خبر از نقض تعهدات آمریکا!، نه نقض برجام!، به خانم موگرینی می گوید: «نقض مکرر تعهدات از سوی دولت آمریکا و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، تأثیر منفی در افکار عمومی ملت ایران داشته و می‌تواند در مسیر اجرای برجام مخرب باشد.»

حسن روحانی زیرکانه، آنهم برای فریب ملت ایران تلاش دارد که در سخنان خود به نقض برجام توسط آمریکا اشاره نکند، تا نارضایتی کدخدا را بدنبال نداشته باشد! و لذا بجای نقض برجام از نقض مکرر تعهدات از سوی دولت آمریکا سخن می گوید! حال منشاء تعهدات آمریکا، که آنها را نقض کرده و باعٍث تحریمهای جدیدی بر ضد ایران شده، نامعلو است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ