سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگ را بدانجا که از آن آمده باز باید گرداند ، که شر را جز با شر نتوان راند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 اسفند 1 , ساعت 11:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-اگر دولت عاقل بود! بجای اینکه، وزیر راه و شهرسازی را مسئوال پیگیری سقوط هواپیمای آسمانف بنماید، باید عباس آخوندی این عنصر فتنه گر و اشرافی ضدانقلاب را عزل می نمود، تا بخشی از آلام خاندان فوت شدگان سقوط هواپیمای آسمان جبران گردد، ولی دولت اشرافی حسن روحانی که اکثر عناصر آن را فتنه گران و لیبرالها تشکیل داده، فاقد رویکرد مردمی است و لذا به خواسته های عمومی مردم و حتی نمایندگان مجلس هم اهمیتی نمی دهد! و علت آن هم بخاطر حضور بخشی از نمایندگان صرفا حزبی و اشرافی در مجلس شورای اسلامی و وکیل الدوله بودن رئیس و برخی از نمایندگان است!

2-موضوع تجمع ضدانقلابی دراویش گنابادی در چند هفته گذشته در کوچه هفتم خیابان پاسداران، که منجر به شهادت 5 نفر از نیروهای ناجا و بسیج گردید، بی ارتباط با جریان اشرافی ضدانقلابی حاکم بر قوه مجریه نمی باشد، زیرا دولت اعتدال، با اقدامات مشکوک آقای یونسی مشاور رئیس جمهور، با رئیس فاسد دراویش، نیروی انتظامی را به تماشاچی در مقابل دراویش تبدیل نمود و لذا طولانی شدن تجمع غیرقانونی دراویش قداره بند و حملات داعشی وار آنها به نیروهای انتظامی و مردمی، حاصل مماشات دولت بی تدبیری است، که با شهادت تعدادی از عزیزان ناجا و بسیجیان جان برکف، دهها خانواده عزادار شدند.

3-با آغاز دولت نهم در سال 84 روزنه های شکل گیری دولت دینی آغاز شد، ولی در ماهای پایانی دولت نهم احمدی نژاد، جریان انحرافی وارد دولت شد و با خیانتهای ضدانقلابی خود، زمینه حاکمیت مجدد لیبرالها، فتنه گران و اشرافیت ضدانقلاب در سال 92 بر قوه مجریه را فراهم نمود و جنگ دیپلماتیک غرب با مذاکرات مستقیم هسته ای ایران با آمریکا در قالب کشورهای 5+1 به ثمر نشست و در اولین مرحله جنگ دیپلماتیک، برجام هسته ای با برچیده شدن اکثریت توان هسته ای و پیروزی غرب به پایان رسید. آمریکا با در دست داشتن برگ پیروزی در برجام هسته ای، با نقض پی در پی آن، به مرحله دوم جنگ دیپلماتیک وارد و خواستار مذاکره در خصوص برجام موشکی، مبنی بر کاهش برد موشکهای بالستیک ایران از 2000 کیلومتر به کمتر از 300 کیلومتر شد! لذا آمریکا با حمایت جریان فتنه و غرزده های اشرافی ضدانقلاب و موش و گربه بازی اتحادیه اروپا، گام به گام در حال نزدیک شدن به مذاکرات موشکی است!

4-این قصه تلخ و سیاه جریان اشرافی و منفعت طلب ضدانقلاب، تا کی و کجا ادامه پیدا خواهد کرد؟! آیا نظام اسلامی باید شاهد مماشات و احیانا همکاری و همراهی جریان اشرافی ضدانقلاب با دروایش قداربند و آمریکا باشد؟! ادامه حضور جریان اشرافیت غربزده و غربگرای ضدانقلاب در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، تا کی؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ