سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانشمند که دنیا نابودش کرده است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 تیر 4 , ساعت 12:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس دفتر رئیس جمهور بعد از اعتراضات گسترده مردم به توچال رفتن حسن روحانی وارد میدان شد و گفت: «ما توچال برای تفریح نرفتیم ... کسی 6 صبح به کوه برود اشکال دارد؟»

علی مطهری هم که تو باغ نیست در خصوص توچال رفتن حاج حسن گفت: «اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد چراکه زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.»

مردم ایران قدر نوکران خود را که در تمام ایام هفته تا پاسی از شب!، مشغول رفع مشکلات اقتصادی شان هستند، نمی دانند! حسن روحانی هر روز ساعت 9 صبح بعد از اینکه مشاطه ها از آرایش ریشش فارغ می شوند، به ریاست جمهوری می آید و 4 ساعت بی امان مشغول کار می شود و بعد سریعا خود را به استخر ریاست جمهوری و یا استخر خودش در ولنجک رسانده! و تنی به آب می زند، تا بیمار نشود! این مردم نمی دانند؛ که اگر تلاشهای رئیس جمهور نبود، الان قیمت هر دلار 15 هزارب تومان می شد! این دولت اعتدال است که سرعت افزایش قیمت سکه را گرفته! و نگذاشته هر سکه 5 میلیون تومان شود! این تدبیر حسن روحانی است که مردم از نتایج برجام در امور مختلف زندگی استفاده می کنند! اگر دولت حاج حسن چند میلیون مسکن اجتماعی! نساخته بود، می دانید که قیمت مسکن از کنترل خارج می شد! پس چرا قدرش را نمی دانید؟!

راستی اگر حسن روحانی لباس ورزشی آمریکایی در توچال پوشیده، بخاطر این است که امسال، سال "حمایت از کالای ایرانی" است! به افتخار کالای ایرانی!!!

عجب! چرا مردم قدر حسن روحانی را نمی دانند! و چند مدال برای حل تمام مشکلات، از نوع حبابی به حسن روحانی تقدیم نمی کنند؟!

این مردم قدر حاج حسن را نمی دانند و یحتمل عصبانی شود و بگوید؛ من که مشکل سکه را حل کردم براتون! مشکل مسکن را حل کردم براتون! مشکل هسته ای را حل کردم براتون! مشکل دلار را حل کردم براتون! مشکل جنگ را حل کردم براتون! میزارم میرم، به کوه میزنم، تا پشت میز، بیمار نشم!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ