سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 فروردین 22 , ساعت 1:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

استاندار خوزستان در اقدامی مشکوک و عجیب، در نامه ای که به فرمانداران تابعه شهرستانهای استانش نوشته، در رونوشت نامه، حسن روحانی را حضرت آیت‌الله خطاب کرده است.

آیت‌الله خطاب کردن حسن روحانی، بی شباهت به اقدام مرحوم هاشمی رفسنجانی دارد، که در کنگره گرامیداشت همسر امام، سیدحسن خمینی را علامه! نام نهاد تا زمینه ورود او را به مجلس خبرگان و تصرف آن مجلس را برای اهداف نفسانی خود فراهم نماید، که ملک‌الموت در بدترین وضعیت، جانش را در استخر فرح ستاند و انقلاب اسلامی از فتنه مجدد او، مصون ماند.

در مثل گفته‌ شده، آب که سربالا برود، قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. بی لیاقتی استاندار خوزستان در بحران سیلی که خوزستان را فرا گرفته، برای مردم خوزستان ثابت شده، اما حسن روحانی را حضرت آیت الله خطاب کرده، تا عمق پاچه‌خواری و چاپلوسی خود را برای ماندن در استان، به اثبات برساند.

ظاهرا حسن روحانی هم از اینکه استاندارش، حضرت آیت‌الله خطابش کرده، ناراضی نیست. چرا که هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. از کتاب خاطرات حاج حسن معلوم است که شیطنتش در حوزه علمیه قم بیشتر از درس خواندش بوده و لذا شرایط آیت الله شدن را نداشته است! او در کتاب خاطرات اعتراف نموده؛ شبها که طلبه می‌خوابیدند، نصف شب، آفتابه‌های مستراح‌ها را به پشت بام می‌برده تا طلبه‌ها، برای رفتن به دسشویی و خواندن نماز، به زحمت بیفتند!

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ