سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 خرداد 6 , ساعت 11:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

حضور گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، می بایست پیامدهای مثبتی برای آینده کشور و ملت داشته باشد، اماا بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات، اقدامات خصمانه ی آمریکا مبنی بر اتخاذ تحریمهای غیرهسته ای جدید بر علیه کشورمان را شاهد هستیم ولذا این سئوال مطرح است، آیا ملت ایران در انتخاب خود دچار اشتباه استراتژیک شده است؟!

آمریکائیها بارها اعلان کرده بودند که رئیس جمهور ایران بیش از اندازه از برجام توقع حل مشکلات اقتصادی را داشته، زیرا با اجراء برجام تنها بخش ناچیزی از تحریمها لغو می شود، لذا انتخاب مجدد حسن روحانی این پیام را به غرب مخابره کرده که خیانت شیطان بزرگ در برجام و عدم لغو تحریمها برای ملت ایران اهمیتی ندارد!

در این رابطه سئوالی مطرح است؛ چرا ملتی که از یک سال قبل تصمیمش، عبور از حسن روحانی در انتخابات 96 بوده، با انتخاب مجدد این فرد ضعیف و غربزده، زمینه ساز تحریمهای جدید آمریکا بر علیه خود گردید؟ در پاسخ به این سئوال باید گفت؛ حسن روحانی که بعد از اجراء برجام، خطر یک دوره ای شدن خود را بخوبی لمس کرد، لذا همه توان قوه مجریه را برای مقابله با اراده ملت به میدان آورد، تا از سقوط قطعی و حتمی خود جلوگیری کند!

حسن روحانی سناریوی استفاده از مشاوران خارجی و غربزده داخلی را در دستور تبلیغات انتخاباتی 96 خود قرار داد و لذا بصورت فراگیر، اجراء پروژه تخلف و تقلب گسترده را قبل و حین برگزاری انتخابات بر علیه اراده ملت به دهیاران، بخشداران، فرمانداران،غ استانداران و وزراء صادر کرد و نتیجه آن شد که ملت ایران، سیاسیون داخلی و خارجی، هنوز آن را باور ندارد!

این تخلف و تقلب بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی موجب شد، که یکایک ملت از شورای محترم نگهبان و قوه قضائیه بخواهند، که به مقابله با حقه بازان کثیف عالم سیاست برابر قانون برآمده و اجازه ندهند، "سیاستهای خبیثانه معاویه و عمروعاص"، اراده ملت و انقلاب اسلامی را به سُخره گیرند و با تهدید و تطمیع، مسیر ملت و انقلاب اسلامی را بسوی لیبرالیسم غرب تغییر دهند، آنگاه حسن روحانی، مبانی و اصول انقلاب اسلامی و امام را زیر پا بگذارد و بی شرمانه خواستار جمع شدن مرگها(مرگ بر آمریک و اسرائیل) از شعارها شده و بگوید: «طبق آنچه بر اساس نتیجه آرای ریخته شده در ‏صندوقها به ما می گوید، نحوه اداره کشور و مدیریت کشور، بنا به خواست مردم بر عهده و وظیفه اکثریت ‏است. اقلیت حقوق شهروندی اش را دارد.‏»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ