سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 101 آبان 19 , ساعت 6:59 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از اینکه اعضای تیم فوتبال ساحلی ایران در کشور امارات از خواندن سرود ملی امتناع کردند، افراد و جریانهایی آن را یک اقدام ضدانقلابی‌ و تضعیف اقتدار ملی ایران دانسته ولذا خواهان برخورد انضباطی با آنان شده‌اند.

اعتقاد حقیر بر این است که برخورد با اعضای تیم فوتبال ساحلی، نادرست است، زیرا آنان فرع موضوع هستند و باید به سراغ محرکان اصلی این اقدام ضد ملی رفت، که متاسفانه با غفلت از کنار آن عبور کرده‌ایم!

با اطمینان می‌توان گفت، که اقدامات هنجارشکنانه ورزشکاران ملی کشورمان از قبل در راهبرد دشمن تعریف شده است.

نهادهای امنیتی وظیفه دارند که محرکان اصلی چنین اقداماتی را شناسایی کنند و اجازه ندهند با آبرو و اقتدارجهانی ایران بازی شود.

وقتی وزارت اطلاعات توانایی سوار شدن بر موضوع جاسوسی و اقدام تروریستی چند کشور را دارد و 26 نفر از تروریست‌های خارجی را دستگیر می‌کند، چرا نباید جریان هدایتگر فاسد و ضدانقلاب درون ورزش و خارج از آن را شناسایی و دستگیر نماید؟

برخورد با اعضای تیم فوتبال ساحلی، اقدامی انحرافی است، تا مهره‌های نفوذی اصلی شناسایی نشوند.

والسلام

 


پنج شنبه 101 آبان 19 , ساعت 6:47 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تحلیلگر و پیشگوی برجسته آمریکایی مارتین آرمسترانگ: ایالات متحده پس از سال 2032 وجود نخواهد داشت و در سال 2024 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برگزار نخواهد شد

هشدار میدهم که آمریکا در حال فروپاشی است

آرمسترانگ پیش از این رویدادهای بسیاری از جمله بحران مالی سال 2008 را پیش بینی کرده بود.

امام خامنه‌ای زوتر از تحلیلگران و اتاقهای فکر آمریکا، متوجه فروپاشی و ذره ذره آب شدن آمریکا گردیدند ...

همانگونه که حضرت روح‌الله شکسته شدن استخوان‌های شوروی کمونیست را قبل از فروپاشی شوروی تشخیص داده...

 و پیام تاریخی خطاب به گورباچوف رهبر شوروی سابق نوشتند.

آری باید بعد از سال 2032 رژیم لیبرالیسم آمریکا را در موزه‌های تاریخ پیدا کرد.

اندکی صبر، ظفر نزدیک است، ان‌شاءالله

والسلام

 


دوشنبه 101 آبان 2 , ساعت 2:28 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، رژیم سعودی را بخاطر دخالت مستقیم در اغتشاشات اخیر تهدید جدی کردند، اما ظاهراً عامل ناامنی در سیستان و بلوچستان از مصونیت آهنین برخوردار است! ولذا جمعه، مورخ 29 مهر 1401 باردیگر مردم زاهدان را به اغتشاش تحریک نمود.

متاسفانه عده‌ای از نمازگزان و اراذل و اوباش که از قبل آماده برهم زدن نظم عمومی شهر زاهدان بودند، بعد از پایان نماز جمعه، امنیت عمومی و اموال شهروندان زاهدانی از تعرض آنان مصون نماند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، که وابستگی‌اش به آل‌سعود ثابت است، نقش اولیه و اصلی را در تحریک مردم به آشوب و حمله به مراکز نظامی و انتظامی داشته ولذا اگر قوه قضاییه با این عامل ناامنی برخورد کرده بود، دیروز زاهدان به آشوب کشیده نمی‌شد.

در روزهایی که گروهک جیش‌الظم (جیش‌العدل) در نزدیک مرزهایمان عربده‌کشی می‌کند، اجازه ندهیم از جایگاه نماز جمعه، به امنیت کشور و مردم شلیک نمایند.

والسلام

 


دوشنبه 101 آبان 2 , ساعت 2:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بار دیگر فضای دانشگاه شریف ملتهب شد و دو تفکر و جریان حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کردند.

جریانی اول که در جبهه حق قرار دارند، دانشگاه را مقدس و محل علم‌آموزی می‌دانند ولیکن جریان باطل، در پی گسترش ابتذال، بی‌بندوباری و شهوت‌پرستی هستند.

تحرکات گسترده جریان باطل در دانشگاه شریف، این شک و ظن را بوجود آورده که اینان، مأموران سازمان‌های جاسوسی دشمن، برای توقف جهش علمی کشور هستند.

وزارت علوم و مسئولان دانشگاه صنعتی شریف، باید از دانشگاه و دانشجویان واقعی در مقابل شهوت‌پرستان قوم لوط (دانشجو) صیانت نمایند و دانشگاه را براساس آیین‌نامه‌های مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی مدیریت و دانشجویان فاحشه‌ مسلک را از محیط علمی بیرون بریزند.

قطعاً این حجم از فشار جریان باطل، برای عرفی‌کردن شهوت‌رانی در محیط علمی دانشگاه، بدون حمایت برخی از مدیران و اساتید نفوذی امکان پذیر نیست ولذا نهادهای امنیتی به این موضوع ورود کرده و دانشگاه شریف را از فاسدان ناشریف پاکسازی کنند، چرا که در محیط دانشگاهی، ویروس شهوت‌پرستی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ