سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه در سنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل [امام کاظم علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 آبان 5 , ساعت 3:33 عصر

به نام خدا و برای خدا

خطر نفوذ در دولت اعتدال بسیار جدی است و این روزها نفوذ، در متن سخنرانیهای حماسی! حاج حسن روحانی در سفرهای استانی دیده میع شود و لذا مسئولین امنیتی باید موضوع نفوذ در دولت اعتدال را واقعی دانسته و فکری برای آن نمایند، که در غیر این صورت، خسارت زیادی در حوزه های مختلف به نظام اسلامی و دوستدارن انقلاب در بیرون از جغرافیای مرزهای ایران، وارد خواهد شد.

دوستان همراه وبلاگ وزنه سیاسی برای اطمینان به مسئله نفوذ کافی است، گفتار رئیس جمهور و برخی از دولت مردان اعتدال را مورد بررسی قرار دهند تا به عمق جریان نفوذ در لایه های مختلف دولت پی ببرند. حاج حسن روحانی در سفر به استان مرکزی، مجددا تفسیر جدیدی از برجام و موفقیت خود به مردم ارائه داد و در سخنانی کودکانه و کدخداپسندانه ای گفت: « برجام برای صادرکردن آب سنگین اراک، صادر کردنg UF6 نطنز به کشورهای صنعتی جهان و برای آن بود که در دنیای امروز بتوانیم به راحتی نفت، گاز، پتروشیمی و میعانات گازی را به جهان صادر کنیم

هر فردی که مصارف آب سنگین و UF6 را بداند و از کاربرد آنها در رآکتورهای آب سنگین و آب سبک و میزان نیاز کشورمان به این دو محصول استرتژیک، مطلع باشد، اگر آن فرد ملی گرا باشد، به سخنان رئیس جمهورمان می خندداگر انقلابی باشد، افسوس خورده و برای آینده کشور خود نگران می گردد، اگر غربزده باشد، از داشتن چنین رئیس جمهوری در پوست خود نمی گنجد و کشورهای غربی نیز، وقتی سخنان جناب روحانی را می شنوند، یاد غربزدگانی می افتند، که چگونه سرمایه های ملی کشورشان را با ثمن بخس به آمریکا و کشورهای استعمارگر تقدیم می کردند و آن را مایه افتخار می دانستند! خ

یقیناً اکثریت ملت ایران از کاربرد آب سنگین و UF6 اطلاعی ندارند، اما سخنان بی مبنا و کودکانه ی رئیس جمهور در خصوص صادرات این دو محصول استراتژیک به جهان، می تواند خبر از یک پالسی به طرف آمریکائی بدهد، که ملت ایران برای صادرات محصولات استراتژیک خود که در آینده ای نزدیک به شدت به آن نیازمند خواهند شد، کف و سوت و هورا می کشند، تا کدخدا مجاب شود، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به جریان لیبرال اعتدال کمک نمایند!!! 

به رئیس جمهور باید گفت؛ اولا با دیپلماسی ذلیلانه شما و بر اساس برجام، ایران حق نگهداری بیش از 300 کیلو گرم UF6 را ندارد! و ثانیاً ایران از روی ناچاری، مجبور به فروش و صادرات این محصولات است، که متأسفانه با ثمن بخس توسط دولت اعتدال به فروش می رسد! ثالثاً در چند سال آینده برای سوخت نیروگاه بوشهر مجبور به خرید UF6 با دو برابر قیمت خواهیم بود! کاش ملت به عمق نفوذ و وابستگی دولت اعتدال به کدخدا(آمریکا) پی برده و اجازه نمی دادند، حسن روحانی با حماسی! سخن گفتن، حقایق را بپوشاند و سر ملت کلاه گشاد اعتدالی و ذلالت بگذارد که شاعر می گوید:  

 خدا به خیر کند حُقّه‌ی سیاسی را / حقوق‌دانی و تکلیف ناشناسی را

خدا به خیر کند «کدخدا هراسی» را / «ظریف کاری» و لبخند التماسی را

به وهم، دور زمان، بر مرادشان رفته ست / که «چون عصر خمینی» ز یادشان رفته ست

والسلام


سه شنبه 95 آبان 4 , ساعت 6:39 صبح

به نام خدا و برای خدا

هر چقدر از اجراء برجام می گذرد، میزان تعهدات خیانت آمیز دولت تزویر امید بیشتر هویدا می شود و معلوم نیست این جماعت نوکر صفت و لیبرال، علاوه بر هدایای نفیسی که در کنار برجام تقدیم نمایندگان کدخدا(آمریکا) کرده اند، چه تعهداتع سنگینی را در پسا برجام بر کشور تحمیل کرده اند؟! جناب روحانی هم که مسئولیت اجراء برجام ننگین را بر عهده داشته از پاسخ شفاف طفره می رود، لذا برای پی بردن به حقایق برجام، به سراغ جان کری وزیر خارجه آمریکا رفته، تا حقیقت را از ایشان بشنویم که در مصاحبه با "نشریه فارین افرز" می گوید: «به واسطه درگیری ایران در یمن، حمایت آنها از اسد، پشتیبانی از حزب‌الله، شلیک موشک‌هایی که افراد آن‌ها را تهدیدآمیز می‌دانند و این قبیل موارد ... من امیدوارم که ایران به مرور زمان به نحوی سازنده به جامعه ملل بازگشته و برای باثبات‌تر کردن منطقه و به ارمغان آوردن صلح به مناطقی که به آن نیاز دارند، تلاش کند

اگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی خطر کند و فیلم مذاکرات کمیته منتخب مجلس نهم در زمان بررسی برجام را باز پخش نماید، مردم خوب کشورم به خیانت دولتغ اعتدال در برجام واقف شده و سخنان منتقدین برجام را تائید خواهند کرد، آنگاه رئیس دولت اعتدال بخاطر تزویر و خیانت به کشور مجرم شناخته شده و زمینه عزلش فراهم می گردد.

وقتی تعهدات آمریکا در برجام را مطالعه می کنیم به این نتیجه می رسیم که آمریکائیها به همه تعهداتشان عمل کرده و جان کری هم در مصاحبه با "نشریه فارین افرز" می گوید: «ما همه تحریم‌هایی را که با رفع شدنشان موافقت کرده بودیم، برداشته‌ایم. اما مسائل دیگری وجود دارد. باید به ایران در درک این مسئله کمک کنیم که چالش‌های داخلی‌ای در ارتباط با سیستم بانکداری‌اش، رویه‌های تجاری‌اش و شفافیتش دارد که باید به آن‌ها بپردازد

رئیس کل بانک مرکزی ایران بر خلاف نظر جان کری می گوید: «آمریکا تعهداتی را که در برجام پذیرفته، هنوز به صورت کامل عملیاتین نکرده.» کاش رئیس بانک مرکزی کشورمان جرأت داشت، کتابچه برجام را باز می کرد و می گفت؛ آمریکا کدام بخش از برجام را اجراء نکرده است؟! و این در حالی است که آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، قبلاً آبروی لیبرالها را به باد داده و در این باره گفته است؛ « اگر ما وقتی برجام را تنظیم می‌کردیم دقت بیشتری می‌کردیم این فرصت برای امریکا پیش نمی‌آمد که از این قابلیت تفسیر بودن سوء استفاده کند.»

با توجه به اعتراف صالحی، پس سخنان جان کری صحیح بوده و آمریکا به تعهداتش در برجام برابر تفسیر خود عمل کرده است و باید گفت؛ آنکسی که می تواند برجام را به نفع خود تفسیر کند آمریکا است نه حناب روحانیکه به کدخدا(آمریکا) خوشبین است و همانند کودکان در مذاکرات هسته ای گول خورده و امروز از مثالهای کودکانه سیب و گلابی در برابر منتقدین استفاده می کند!!!!!!

والسلام


دوشنبه 95 آبان 3 , ساعت 8:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

حاصل بازی قمار برد-برد جناب روحانی با کدخدا(آمریکا) برجام بود. لذا اگر عقلاء قوم اجازه دهند که رئیس جمهور، هر روز ازه برجام تفسیری هپروتی ارائه دهد و ملت و مملکت را معطل میوه بدبوی شجره خبیثه برجام نگه دارد، آنگاه بوی متعفن "خسارت محض برجام"، تار پود کشور را گرفته و پدیده ای بدتر از بهائیت را با طراحی دقیق شیطان بزرگ خواهیم دید!

برای درک بیشتر از شجره خبیثه برجام، به این تفاسیر جناب روحانی نگاهی دوباره می اندازیم تا به عمق جریان نفاق پی ببریم، ایشان یک روز می گوید؛ "برجام را خدا آورده" در روز دیگر می گوید، "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد!" در وقت دیگر، "کفران نعمت برجام را تقبع می کند!" فردا روزی، "برجام را آبروی کشور معرفی می کند!" و در شهر ما هم گفت؛ "برجام نهالی است که سیب و گلابی می دهد" و با سخن کودکانه ای می گوید؛ "برجام برای صادرات آب سنگین به جهان بوده است!"

وقتی سید علی محمد شیرازی با کمک استعمارگران شجره خبیثه بهائیت راخ بنا کرد، در اول کار باب امام زمان شد! رفته رفته خود را امام زمان خواند! و سپس جایگاه پیامبری را برگزیده و در نهایت، خود را خدا دانست! متأسفانه همین روش در روند نهال شجره خبیثه برجام دیده می شود که حاج حسن روحانی یک روز می گوید؛ برجام را خدا آورده و کسی حق کفران آن را ندارد! و روز دیگر آبروی کشور دانسته، که باید شکرش بجا آورده شود! فلذا؛ خدا را شاکریم که جناب روحانی دیروز در استان ما، برجام را نهال سیب و گلابی خواند که باید منتظر ثمر آن از سوی کدخدا باشیم! تا زیر پایمان علف سبز کند

نکند، آقای روحانی، با تفاسیر هپروتی و کودکانه از برجام، خود را موسی فرض کرده و برجام را مائده آسمانی که قوم بنی اسرائیل ازن موسی مائده زمینی طلب کردند، می داند و در اراک با ادبیات سخیفی که در شأن رئیس جمهور نیست و بی عرضگی دولت اعتدال را ثابت می کند، می گوید: «یک عده کودک درب باغ آمده اند و می گویند سیب و گلابی کجاست که می خواهیم میل کنیم. ما باغ را از دست غاصب خارج کردیم، نهال به دست ملت کاشتیم و آماده باروروی است اما صبر لازم نیست برای باروری این باغ؟»

البته به جناب روحانی می گوئیم؛ کودک، آن کسی است که آمریکا را کدخدا می داند و امروز به دریوزگی افتاده، تا اقدامات کودکانه خود را در هنگام تنظیم برجام به منتقدین نسبت دهد و از خدا و ملت هم شرم و حیا نمی کند! و همچون غضنفر، مشغول زدن گل به خودی است! با این فرق، که رئیس جمهورمان بر عکس غضنفر، دانسته و بر اساس تفکر لیبرالیستی، گل به دروازه خودی می زند!!!!!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ