سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 97 آبان 15 , ساعت 11:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان فتنه پس از ایجاد دو فتنه سالهای 78 و 88 و جمع کردن فتنه‌گران توسط ملت، دریافت؛ تا وقتی مردم در مقابل فتنه‌گران بایستند و فتنه های آنان را خنثی کنند، امکان براندازی نظام و تحقق رؤیاهای آمریکا وجود ندارد ولذا بعد از شکست فتنه 88 استراتژیغ جدایی ملت از نظام اسلامی را با چند سناریو به شرح ذیل برای فتنه آینده(سال 98) در برنامه خود گنجاند.

1-نظام اسلامی را بعنوان یک رژیمی که در همه ابعاد، فاسد شده(فساد سیستمی) به مردم معرفی شود.(شعار "نه قرآن نه اسلام هر دو فدای ایران" در فتنه سال 96)

2-افراد فاسد مطلق را بعنوان اصلاح طلب واقعی به مردم معرفی نماید.(شعار "رضا شاه روحت شاد" در فتنه سال 96)

3-نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی در دولت و مجلس. (به وقوع پیوست)

به نظر می رسد که جریان فتنه، در چند سال گذشته به اهداف خود رسیده، که سعید حجاریان در جلسه‌ی محرمانه می‌گوید: "پس از حضور حسن روحانی در دولت، زودتر از موعد مقرر به اهدافمان رسیده‌ایم!" و لذا در این مرحله جریان فتنه زمان را برای عصبانی کردن مردم، مناسب دانسته و بخش زیادی از فشارهای اقتصادی بر ملت، در راستای عصبانی نمودن مردم است!  

چگونه بپذیریم، وقتی کشورهای، مثل عراق، سوریه و حتی افغانستان، جنگ بخش وسیعی از زیر ساختها و شهرهای آنها را ویران کرده، اما ارزش پول ملی آنان سقوط نکرده! ولیکن با حضور افراد نفوذی در دولت و مجلس، به یک باره ارزش پول در جیب مردم، بیش از 60 درصد سقوط می‌کند، در حالی که تحریمهای آمریکا از دیروز(14 آبان 97) آغاز شده است!

رهبری معظم انقلاب در 22 مردا 97 به این موضوع اشاره و فرمودند: «عامل اصلی گرانی و کاهش ارزش پول ملی، مسائل مدیریتی است، نه تحریم.» پس برای مقابل با فتنه نرم داخلی که هدف آن عصبانی کردن ملت است، چه باید کرد؟

یکی از راهکارهای مهم در مقابل سناریوی جریان فتنه و تحریمهای آمریکا، توجه جدی به سخنان رهبر معظم انقلاب در 22 مرداد 97 است، که نخبگان و مسئولین دلسوز نظام اسلامی، باید آنرا بعنوان یک دستورالعمل اجرایی، فرا روی خود قرار دهند، تا دشمن نتواند با ایجاد چالش ذهنی گسترده، ملت را در مقابل نظام اسلامی عصبانی نماید.

والسلام

 


دوشنبه 97 آبان 14 , ساعت 11:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در آمریکا، « آمریکا طی اقدام بی‌سابقه‌ای 65 هواپیما،50 بانک، شرکت ملی نفتکش و 200 شخصیت ایرانی رو در لیست تحریم قرار داد

در ایران، «اعضای فراکسیون امید مجلس شوای اسلامی، با اقدامی ضدانقلابی و در راستایا حمایت از آمریکا، امروز(14 آبان 97) با 111 رای مخالف، به تشکیل کمیسیون ویژه مقابله با تحریم‌های آمریکا در مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند

امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید: چهار چیز سبب شکست دولت‌ها می‌شود:

به کار گماردن آدم‌های پست

کنار گذاردن انسان‌های فاضل

سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)

 4ـ ضایع کردن اصول (مسائل مهم)

وقتی انسانهای پست به مچلس نفوذ کردند، آنگاه با اصول مهم و حیاتی کشور و انقلاب، با 111 رأی مخالفت می ورزند! تا وابستگی خود به آمریکا را اثبات و زمینه پناهندگی به دامان آمریکا و اروپا را مهیا نمایند!

آری؛ اینان پیروان عمر سعدند، که وقتی حسین بن‌علی علیه السلام به او می‌فرماید: از گندم ری نخواهی خورد، در پاسخ می‌گوید: به جو آن قناعت می‌کنم!

والسلام


یکشنبه 97 آبان 13 , ساعت 1:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تکلیف مردم با تناقضات مدام جریان لیبرال در قدرت چیست؟! آیا اینها در پشت پرده قمار با آمریکا و چند کشور اروپایی، استقلال، دین و انقلاب اسلامی را به حراج گذاشته‌اند؟!

مردم وقتی می‌بینند، زمانی که ترامپ برجام را پاره وع از آن خارج می شود، مسئول ارشد اجرایی کشور(حسن روحانی)، برای جلوگیری از هوشیاری و مطالبات بحق ملت، فورا در صفحه تلویزیون حاضر و می گوید: «اگر اروپا مسئولیت آمریکا را قبول کند در برجام می‌مانیم»! اما وقتی که ترامپ دو شب قبل تحریمها را مجدد ابلاغ کرد، گویا دستور این است که حسن روحانی به خواب عمیق رود، یا خود را بخواب بزند! (خواب خرگوشی)

در این تناقضات در گفتار و عمل، چه پیام ذلتی را برای دشمنان مخابره می‌کنند؟!

اگر اسحق جهانگیری اجازه تغییر منشی خود را داشت!، قطعا در این زمان حساس در یک مناظره تلویزیونی می گفت:

مردم عزیز ایران یادتان می‌آید، وقتی ترامپ برجام را پاره و از آن خارج شد، رئیس جمهورمان که پشت دوربینهای تلویزیون منتظر اقدام ترامپ بود! بلافاصله در صفحه تلویزیون حاضر و گفت؛ در برجام با اروپاییها می‌مانیم!

ملت عزیز یادتان می‌آید؛ وقتی پریشب ترامپ فرمان برگشت همه تحریمها را صادر کرد، حسن روحانی به خواب عمیق یا خرگوشی فرو رفته بود؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 آبان 13 , ساعت 12:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

موارد ذیل آرزوها و آمال آمریکا از تصویب تحریمها و خروج از برجام، از زبان وزرای خزانه‌داری و خارجه آمریکا است

1-پایان حمایت ایران از تروریسم.

2-اتمام حضور این کشور در سوریه.ب

3-توقف کامل توسعه برنامه موشکی.

4-توقف کامل توسعه هسته‌ای ایران.

آیا ابزار و اقدامات آمریکا برای دستیابی به اهداف فوق، مهیا است؟ و اگر نیست، چه کسانی در داخل ایران می توانند آمریکا را به اهدافش نزدیک نمایند؟!

بعد از خروج آمریکا از برجام عده‌ای از حامیان برجام، متوجه اشتباه استراتژیک خود شده و دفاع از برجام را رها کردند! اما عده‌ای که در رأس آنها حسن روحانی، جواد ظریف و علی لاریجانی قرار دارند، حیات سیاسی خود را به تداوم برجام می‌دانند، زیرا با قطع نفس مصنوعی از برجام، حیات سیاسی آنان، به خاطر خیانت در اجراء برجام، قطع خواهد شد!

پس این جماعت برای ماندن در قدرت، حاضرند؛ بدون دریافت هیچ تضمین و امتیازی، لوایح مد نظر غرب را در مجلس تصویب نمایند(مثل FATF)! محدودیت قدرت منطقه‌ای و موشکی را بپذیرند هر چند به ظاهر از توان موشکی به مناسبتی حمایت کرده و می کنند! ولذا آمریکا، آنان و رسانه های زنجیزه‌ای و فتنه گران را بهترین سرمایه خود در ایران، برای رسیدن به اهداف 4 گانه فوق می‌داند!

آیا مسیر تحقق اهداف 4 گانه آمریا در کشور کاملا مهیا است؟

 دیروز کشتی‌بان بصیر انقلاب اسلامی، قلب استراتژی آمریکا و لیبرالهای غربزده را در جمع دانش آموزان و دنشجویان هدف قرار داد و فرمودند: «آمریکا رو به افول است؛ این را همه بدانند. آن کسانی که گرایش به سازش دارند، نقشه‌ی بی‌پایه می‌کشند.»

آری رهبری فرمودند: شتر در خواب بیند پنبه داده ...

والسلام


شنبه 97 آبان 12 , ساعت 9:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برجام نه تنها تمام زیرساختهای هسته ای ایران را تخریب کرد، بلکه حوزه‌های نفتی، موشکی، هوا فضا و دیپلماسی را دچار چالش نمود! که بخشهایی از آن را در متن برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل قابل رویت است و مابقی در دستورالعملها و توافقات محرمانه به امضاء طرف ایرانیت رسیده که تاکنون از طرح آن نانجیبانه خودداری کرده اند!

یکی از نانوشته های برجام، تعطیلی سازمان فضایی کشور است. ایران تا قبل از سال 92 گامهای بزرگ و مهمی برای قراردادن ماهوارهای با اوزان مختلف در جو زمین و فرستادن موجود زنده به هوا برداشته بود، اما وقتی حسن روحانی کاخ ریاست جمهوری را تصرف نمود، به بودجه آن سازمان هم رحم نکرد و آن را قطع کرد!

سیاست تنش زدایی روحانی در حوزه خارجی آنقدر فضاحت‌بار است! که بعد از خروج آمریکا از برجام، روحانی با ظریف در پای مرده برجام به عزا نشسته و اهانتهای کشورهای ذربینی اروپایی را بی پاسخ گذاشته‌اند!

بعد از اقدام تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز، وزارت خارجه باید استرداد تروریستهایی مستقر در برخی از کشورهای اروپایی را به جد دنبال می‌کرد، ولیکن با دیپلماسی خفت‌بار حسن روحانی کار برعکس شد و کشورهای اروپایی حامی تروریستهای الاحوازیه، مدعی اقدامات تروریستی از سوی ایران شدند! و جند تن از دیپلماتهای ایرانی با سکوت مطلق و محرمانه وزارت خارجه از آن کشورها اخراج و اسدالله اسدی دبیر دوم سفارت کشورمان بعد از گذشت قریب 4 ماه همچنان در زندان اروپایی‌ها است! و لذا روحانی و ظریف خاضعانه به دست اروپایی‌ها نگاه و به سکوت مرگبار ادامه می‌دهند تا کدخدای بعد از آمریکا، از دست‌شان عصبانی نگردد!

والسلام

 


جمعه 97 آبان 11 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امسال اربعین حسینی از سوی جریان واحدی در عراق و ایران با هدایت و مدیریت شبکه جهانی صهیونیسم تهدید و جبهه استکبار تلاش نمود تا وحدت دو ملت ایران و عراق را با یک فتنه موهوم قبل از اربعین بشکند و لذا پیاده نظام و ستون پنجم دشمن در مطبوعات ایران شروع به ریختن آتشا فتنه به سوی ملت عراق با طرح دفاع از ناموس عجم در برابر عرب را کلید زد و نوشتند که زائرین کشور عراق برای تمتعات جنسی به مشهد می آیند!

آتش تهیه فتنه مطبوعات وابسته به غرب در ایران، با اغماض راز آلود قوه قضائیه مدام بر سر زائرین عراقی فرو ریخته می‌شد و هر چه دلسوزان نظام اسلامی به قوه قضائیه تذکر دادند، که مرکز تجمع توپخانه مطبوعات وابسته به جریان زر و زور و تزویر را منهدم کند، افاقه ننمود! تا اینکه پیاده نظام جبهه غربی-عربی-عبری با شعارهای هنجار شکنانه بر علیه نظام اسلامی ایران به کف خیابانها شهر بصره آمده و چرخه فتنه عجم و عرب را با به آتش کشیدن کنسولگری ایران در بصره تکمیل و اهداف صهیونیسم جهانی محقق شد.

فتنه‌گران عجم و عرب برای زدن ریشه های وحدت دو کشور ایران و عراق، مدام در آتش فتنه می دمیدند، اما وقتی نورافشانی افق اربعین سالار شهیدان با شعار « حب‌الحسین یجمعنا» آغاز شد، نه تنها ملت ایران و عراق را در صف واحد، «حب الحسین یجمعنا» قرار داد، بلکه سایر شعیان و غیره شیعه جهان با فریاد «حب الحسین» وجود خود، به صف اربعینیان زمینه سازان ظهور مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) پیوستند و فتنه گران دو ملت ایران و عراق به همراه اربانشان رسوا شدند، زیرا «حب الحسین یجمعنا» محقق و ریش و ریشه‌ی فتنه گران را سوزاند. اگر باور ندارند از سانسور خبری معاویه و یزید زمانشان بپرسند!

والسلام

 


پنج شنبه 97 آبان 10 , ساعت 1:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از شهادت عمار در جنگ صفین و شهادت مالک اشتر در مسیر راه مصر، یاران علی علیه السلام، به دور او حلقه زدند، اما نه برای تبعیت از دستورات او، بلکه برای اعتراض به امام خود، که تا کی جنگ؟ تا کی اختلاف؟ اما عمار و مالکی نبودند که به اینها بگویند؛ چرا برای امام خود تکلیف معین می کنید؟!

بعد از اینکه امام حسن علیه السلام در نزدیکی شهر ساباط با شمشیر زهرآگین یک تروریست مجروح گردید، خطاب به مردم فرمود:ت «وای بر شما! سوگند به خدا! اگر مرا بکشید، معاویه به هیچ یک از وعده‏هایی که برای کشتن من داده است، عمل نخواهد کرد. می‌‏دانم که اگر دست در دست او بگذارم و با او بسازم، نمی‏گذارد که به دین جدّم بروم و تنها می‏توانم خدای سبحان را بپرستم؛ ولی گویا فرزندان شما را می‏بینم که بر در خانه‏های فرزندان آنان(ابوسفیان و معاویه) ایستاده‏اند و آب و غذا می‏خواهند، ولی آنان دریغ می‏ورزند.» و در اینجا هم مردم دسته دسته عذرخواهی کرده و پراکنده شدند و امام خود را یاری نکردند!

گویا این بخش از سخنان امام حسن علیه السلام (فرزندان شما را می‏بینم که بر در خانه‏های فرزندان آنان(ابوسفیان و معاویه) ایستاده‏اند و آب و غذا می‏خواهند، ولی آنان دریغ می‏ورزند.) برای افراد لیبرال بعد از دهه 60 انقلاب اسلامی است که حل مشکلات اقتصادی حتی آب آشامیدنی ملت را از آمریکا طلب می کردند! که منجر به برجام ننگین شد! و سپس وقتی ترامپ مانند معاویه برجام را پاره کرد باز این جماعت غربزده به در خانه های فرزندان ابوسفیان دوران، یعنی سه کشور اروپایی رفته و ماههای متمادی کشور و ملت را در بحران اقتصادی قرار داده تا از بسته پیشنهادی اروپا رونمایی شود!

 ظاهرا حسن روحانی عمدا خود را به خواب زده، که مأمور سازمان سیا آب پاکی را به روی دست او و ستون پنجم نفوذی دشمن در دولت و مجلس ریخته و نقشه اروپا را افشا و می‌گوید: «اتحادیه اروپا بدنبال خروج آبرومند از برجام است و در این مسیر به همراهی افکار عمومی اروپا نیاز دارد، اخراج دیپلماتهای ایرانی نیز در همین راستا است ... »

آری؛ این نتیجه خیانت جریان لیبرال و غربزده‌ی نفوذی در دولت و مجلس است، که به فرمان امام جامعه عمل نمی‌کنند.

والسلام

 


چهارشنبه 97 آبان 9 , ساعت 8:51 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی مطهری طی یادداشتی در روزنامه اعتماد چنین نوشت: «ماجرای قتل فجیع و دردناک جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی بیش از هر چیز قدرت رسانه‌های آزاد را به نمایش گذاشت ... در مثال مناقشه نیست اما اگر در زمان قتل‌های زنجیره‌ای در ایران، ما رسانه‌های آزاد می‌داشتیم آن فجایع یا اتفاق نمی‌افتاد یا به آن شدت رخ نمی‌داد»ا

البته در زمان قتل های زنجیره ای این عنصر خوارجی(علی مطهری) مجلس، نظری دیگر داشت که وقت پرداختن به آن نیست، هر چند که اصلاح طلبان برانداز، معمولا از طرح قتل های زتجیره ای بخاطر نقش آفرینی‌شان در قتل سعید امامی فرار می کنند! اما خوارجی اصلاح طلبان آمریکایی باب پرداختن به برخی زوایای قتل های زنجیره ای را فراهم نمود.

بقول مطهری در مثال مناقشه نیست در راهپیمایی اربعین امسال، توفیق مصاحبت و گفتگویی دوساعته با یک شیعه عربستانی فراهم شد و حقیر علت انعکاس گسترده قتل جمال خاشقجی در رسانه های جهان را از او پرسیدم، که در پاسخ گفت: "علتش این است که جمال خاشقجی یک یهودی صهیونیسم است و گرنه رسانه های جهان خاموش می‌ماندند."

به نظر می رسد که علی مطهری خود را در قضیه قتلهای زنجیره‌ای به جهالت زده و قطعا نایب رئیس مجلس از عمق توطئه قتلهای زنجیره ای، که هدف اولیه آن، تصرف وزارت اطلاعات و هدف دیگر آن براندازی نظام اسلامی با هدایت سازمان جاسوسی سیا و اجراء آن توسط اصلاح طلبان آمریکایی بوده، آگاه است!

آیا علی مطهری نمی‌داند؛ که نقش سید محمد خاتمی در قتل سعید امامی، مانند نقش محمد بن سلمان در قتل خاشقجی است، که در روزهای پایانی ریاست جمهوریش، دستور پرداخت کلیه حقوق و مزایای امامی را صادر کرد؟! مگر دستگیری و شکنجه قرون وسطایی همسر سعید امامی، برای افشا نشدن قتل شوهرش، با دستور خاتمی، حجاریان و ربیعی صادر نشده است؟!

پس علی مطهری بداند: انتظار جریان انقلابی، پیگیری و بررسی پرونده‌های قتلهای زنجیره‌ای و انفجار نخست وزیری (شهادت رجایی و باهنر) است، که در صورت پیگیری، متهمین اصلی مشخص و امثال علی مطهری خفه خواهند شد.

والسلام

 


سه شنبه 97 آبان 8 , ساعت 11:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه رابطه‌ی کثیفی بین "امین خیانتکار و خیانتکاران امین" وجود دارد که وقتی شریعتمداری بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه yاجتماعی معرفی می‌شود، نمایندگان مجلس با 196 رأی مثبت او را بعنوان وزیر آن وزارتخانه مهم انتخاب می کنند؟ در حالی که شریعتمداری چند روز قبل گفته بود: «من که دیگر نیستم. هیچ جای دیگر هم مرا به کار نگیرید، چون اگر این روند ادامه یابد حضور و وجود من کارایی ندارد.»!

پاسخ این پرسش را باید در اظهارات یکی از عوامل ستون پنجم(طیبه سیاوشی) دشمن در مجلس جستجو کرد که گفت:«نباید در این شرایط از وزرا توقع عملکرد درخشان داشته باشیم»

البته حسن روحانی در زمان دفاع از وزرا پیشنهادی به مجلس گفت: «من به عنوان امین شما و مردم عرض می‌کنم برای انتخاب هرکدام از وزرا ده‌ها ساعت فکر و مطالعه و مشورت کردم و گاهی استخاره هم با ما همراه نبود.»

در خصوص قصه تلخ "امین خیانتکار و خیانتکاران امین" گفته‌اند: یارو به یکی گفت؛ برایم استخاره کن! طرف گفت؛ نیت کن و یارو جواب داد بنده چه کاره باشم که نیت کنم؟ نیتش را هم خودت بکن!

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ