سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 آذر 28 , ساعت 12:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدت زیادی از شوی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اسحاق جهانگیری و حسن روحانی در سال ل96 نگذاشته و ماه عسل آنها به اتمام نرسیده که اصلاح طلبان، خواستار کنارگیری اسحاق خان از دولت شده اند و لذا هر روز عده ای از جماعت اشرافی و اصلاح طلب، مسیر خود را از دولت حسن روحانی جدا کرده و خواستار پس گرفتن رأی خود هستند! و توجیه آنان این است که ناکارآمدی دولت اعتدال به پای اصلاح طلبان نوشته نشود! و همزمان با بازی موش و گربه اصلاح طلبان با حسن روحانی، اسحاق جهانگیری هم که در حمایت از حسن روحانی، بزرگترین دروغها قرن را در مناظره های تلویریونی بر زبان جاری می کرد، به یکباره منتقد دولت اعتدال شده است!

آیا ملت ایران، با بازیهای بچگانه اصلاح طلبان فریب خواهند خورد؟! اگر حسام الدین آشنا تئوریسین حاج حسن دست بکار شود و یک توئیت با این متن منتشر نماید "که کنار گیری اسحاق جهانگیری از دولت، بی ارتباط با دستگیری برادرش مهدی و رئیس بانک ملی کرمان نیست" آنگاه، اصلاح طلبان، مطرود ملت خواهند شد!

در حالی که این روزها جهان، مبهوت شکست داعش و جبهه استکبار جهانی، از سوی جمهوری اسلامی است، متأسفانه جریاناتی که تا چند روز گذشته، با تمام قدرت در روبروی یکدیگر ایستاده بودند، امروز در صفی واحد، بر علیه قوای مختلف کشور دست به شورش زده و هم افزائی نموده و رادیکالیسم چپ(اصلاحات) و رادیکالیسم عدالت‌نما(حلقه انحرافی) با یکدیگر پیوند خورده و جبهه واحدی را سازمان داده اند.

امروز بخش بزرگی از ملت ایران، با مشکل اقتصادی روبرویند و گرانی و بی مسئولیتی دولت، امان4 مردم را بریده است و لایحه بودجه سال 97 هم به ناامیدی مردم افزوده و لذا خیانت اصلالح طلبان، برای اجراء سناریوی استعفاء در راستای فریب ملت است ولذا سکوت و عدم نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه هم، به مشکلات مردم افزوده و صدا و سیما هم در این آشفته بازار، سانسور بازگو نکردن درد مردم و واقعیتهای جامعه را برگزیده است!

طرح استعفاء اسحاق جهانگیری از سوی اصلاح طلبان، آنهم با بهانه ی ناکارآمدی دولت حسن روحانی، کذب محض و فریب افکار عمومی است، زیرا اسحاق خان، مدتها قبل بعنوان کارچاق کن و موتور محرکه دزدیهای برادرش از بیت المال، باید با شرمساری تمام استعفاء می داد، لذا قوه قضائیه، باید نسبت به پرونده مهدی جهانگیری و نقش معاون اول حسن روحانی(اسحاق جهانگیری) در آن پرونده، شفاف سازی نماید، تا کاسه ی چه کنم دیگری، همانند پرونده چپاول بقائی روی دستش نماند و قطعا اگر مردم، اجراء عدالت از سوی قوه قضائیه در خصوص برخورد با قاچاقچیان و دانه درشتها، از هر جناح و گروهی را مشاهده نمایند، آنگاه شاخص امید مردم به زندگی و نظام اسلامی افزایش می یابد.

والسلام


دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 2:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-در اوائل ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد در سال 84 که اعضاء کابینه و استانداران وغ فرمانداران و مدیران کل خود را انتخاب کرده بود، پیرامون ضعفها و قوتهای کابینه و مدیران دولت آقای احمدی نژاد، با دو نفر از نیروهای امنیتی، در گده ای دوستانه به بحث نشسته بودیم، که در لابلای مباحث، یکی از آنها به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: "اگر آقای احمدی نژاد بر همین سبک و سیاق، عمل نماید، موفقیت بزرگی برای انقلاب اسلامی، حاکمیت دولت اسلامی و نیروهای انقلابی خواهد بود، ولی اگر افراد خاصی را که با آنها جلساتی خاص دارد، در دولت وارد کند، آنگاه باید نگران شد که اقداماتش بر خلاف رویه ی فعلی خواهد شد و انقلاب اسلامی متضرر می گردد.

2-مستند «ظهور بسیار نزدیک است» اواخر سال 89 بصورت گسترده در سراسر کشور، توزیع رایگان شد، که خبر از دوره آخرالزمان می داد. نقش دکتر محمود احمدی نژاد در آن مستند، طبق نظر کارگردان، "شعیب ابن صالح" بود و دکتر احمدی نژاد را به آن باور رسانده بودند که واقعا "شعیب ابن صالح است"! و لذا همچنان از جایگاه "شعیب ابن صالح" با مردم و حتی ولایت فقیه سخن می گوید و همه قوای کشور به غیر از خود و حلقه انحرافی! را آلوده به مفاسد می داند!

3-وقتی در زمان ریاست احمدی نژاد، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به او گفته شد، که به سوریه سفر و با آقای بشار اسد ملاقات نماید، در پاسخ گفته بود؛ یعنی من بروم در کنار مرد جنایتکاری همچون بشار اسد قرار بگیرم و علی رغمه  تذکرات متعدد برای انجام آن سفر، احمدی نژاد به سوریه نرفت! چون خود را "شعیب ابن صالح" می داند!

4-اگر دکتر احمدی نژاد هر روز معرکه ای بر پا می کند، باورش بر این است که "شعیب ابن صالح" است، زیرا بر اساس، خبر موثق آن نیروی امنیتی در سال 84 ،احمدی نژاد در چنبره ی حلقه انحرافی افراد خاص قرار گرفته است! و لذا، به رهبری نامه می نویسد؛ که در انتخابات ریاست جمهوری 96 شرکت نمی کنم، اما تحت تأثیر حلقه انحرافی، در آخرین لحظات، با اعضاء برجسته همان حلقه، به وزارت کشور رفته و کاندیدای ریاست جمهوری می شود! چون خود را "شعیب ابن صالح" می داند!

5-دکتر احمدی نژاد، بعد از پایان ریاست جمهوری، تشکیل ستادهای استانی خود را با طرح تبیین گفتمان امام و رهبری با حامیان خود مطرح و اکثر شرکت کنندگان در جلسات، که حقیر8 هم جزء آنان بودم، حضور خود را مشروط به عدم حضور حلقه انحرافی نمودیم و ایشان هم گفت؛ به شرط وفا دار است، اما او که خود را "شعیب ابن صالح" می دانست، لذا بجای تبیین گفتمان امام و رهبری، به تبیین گفتمان خود و حلقه انحرافی می پرداخت!، که با افشاء حضور پشت پرده حلقه انحرافی در آن جلسات، اکثر افراد شرکت کننده، برای همیشه او را ترک کردند.

6-اگر بنای نظام اسلامی، بر حفظ آقای احمدی نژاد استوار است، باید به او تفهیم شود، که "شعیب ابن صالح" نیست، و گر نه همانند مرحوم منتظری، که تا پایان عمر، از مهدی هاشمی منافق و مهدوم حمایت می کرد، خود را ملزم به حمایت از حلقه انحرافی می داند. چون به او گفته اند تو "شعیب ابن صالح" هستی!!!

والسلام


شنبه 96 آذر 25 , ساعت 10:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها شاهد سخنانی انقلابی، از سوی رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان هستیم، گویا آنان،ع هیچگاه بر خلاف اصول و مبانی نظام اسلامی سخنی نگفته! و اقدامی انجام نداده اند!

در تاریخ 25 آذر 96 محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در همایش انعکاس موازین حقوق بشر در قوانین کیفری ایران، سخنانی بر زبان جاری کرد که با سخنرانی ایشان در سال 92 مبنی بر ناتوانی نظامی ایران در مقابل آمریکا، تفاوت بسیار داشت، اما گفت: «همه کشورهای اطراف ما یا در چتر ناتو هستند یا قدرت هسته ای دارند و حیات و ممات آن به قدرت های بزرگ وابسته است که با یک عطسه ترامپ می لرزند و یا با خنده آن سرخوش می شوند.»

تلاش لیبرالهایی که سالهای طولانی در غرب آموش دیده و زندگی کرده، بر این است که سخنان آنان، موجب تکدر کدخداهایشان نگردد لذا آقای ظریف در طول سخنرانی خود، آنجایی که باید از کلمه دشمن استفاده نماید، عمدا از کلمات دیگر استفاده کرده و می گوید: «چهل سال است که هیچ کس با ما همراه نبوده است و در هشت سال جنگ تحمیلی همه به طرف مقابل کمک کردند و هشت سال تحریم شدیم که کسی به ما کمک نکرد  ... اما ما چطور دوام آوردیم و چطور پیشرفت کردیم، همه به لطف خدا بود و نگاه حضرت امام زمان(عج)‌ وحضرت امام رضا(ع)‌ شامل حال ما شد.»

وقتی آقای ظریف، در خصوص دوام آوردن نظام اسلامی در برابر استکبار سخن می گوید، هیچ نقشیع برای هدایتهای رهبری و پیروزیهای جبهه مقاومت  قائل نیست و تنها پس از لطف خدا و نگاه امام زمان(عج) و امام رضا(ع) به نقش مردم اشاره کرده و می گوید: «این مردم بودند که این نظام را نگه داشتند و در بزنگاه های تاریخی به میدان آمدند.»

البته موضعگیری و برخی سخنان انقلابی این روزهای جناب روحانی و ظریف، حاصل شکست آنان در برجام و پیروزی ارزشمند نیروهای جبهه مقاومت اسلامی بر جبهه استکبار جهانی، در منطقه است و لذا جریانهای لیبرال و غربزده، چاره ای به جز همراهی با جریان انقلابی ندارند، زیرا دیپلماسی ذلت بار و سخنان ضد انقلابی دولت حسن روحانی در برجام، پایه های اقتدار امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور را مخدوش کرد.

دولت حسن روحانی با شعار فریبنده اعتدال، قریب چهار سال از تفکر لیبرالیسم دفاع و در زمین دشمن بر علیه مبانی انقلاب اسلامی بازی کرد و لذا موضعگیریهای مقطعی آنان در برابر استکبار را به فال نیک گرفته، هر چند که آب رفته به جوی، باز نمی گردد.

والسلام


جمعه 96 آذر 24 , ساعت 10:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر حسن روحانی بعد از آغاز ریاست جمهوری خود در سال 92ب اجازه نصب مابقی تجهیزات رأکتور 40 مگاواتی اراک را که زیر 20 درصد بود، به مهندسین ایرانی می داد، قطعا رأکتور اراک، قبل از تصویب و اجراء برجام، در سال 94 تکمیل و راه اندازی می شد و آنگاه قدرت چانه زنی ایرانی بیشتر و لیبرالها و غربزدگان نفوذ کرده در قوه مجریه، جرأت ریختن بتن در قلب رأکتور اراک را نداشتند و یقینا نتیجه مذاکرات همان بازی برد-برد حسن روحانی می شد، اما چرا اولین دستور حسن روحانی بعد از قرار گرفتن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 جلوگیری از حمل و نصب قطعات باقی مانده رأکتور، اراک بود؟! برای پاسخ به این سئوال؛ باید نگاهی به تعهدات و الزاماتی داشت که جناب روحانی، بر کشورمان تحمیل کرد! هر چند که جواد ظریف، پذیرش بخشی از آن را عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی می دانست.

با خود اندیشیدم، حال که خانم موگرینی راز جدیدی را در برجام افشاء کرده، حقیر هم به راز دیگری در پذیرش و اجراء فوری برجام، اشاره نمایم، آنجا که حسن روحانی در سال 82 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول مذاکرات هسته ای، پس از چند دور مذاکره با وزراء خارجه سه کشور اروپایی، نصب قفل و پلمپ کلیه مراکز هسته ای کشور را (بدون تخریب) پذیرفت و بفوریت توسط آژانس بین المللی در دولت اصلاحات اجراء شد، اما در مذاکرات هسته ای سال 92 حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور، پا را فراتر گذاشته و تخریب مراکز و تجهیزات هسته ای را در برنامه خود گنجاند و دستاوردهای  هسته ای را که بیش از 19 هزار سانتریفیوژ لو هزاران کیلو گرم اورانیوم 3 تا 20 درصد و ساخت قلب رأکتور اراک بدست دولت نهم و دهم بود، تخریب، منهدم و با بتن پر کرد!

حسن روحانی در سال 94 بگونه ای به استکبار جهانی خدمت کرد،، که اگر نظام اسلامی با بدعهدی آمریکا و اروپا در اجراء برجام روبرو شد، هیچگاه نتواند، شرایط هسته ای کشور را با دهها سال تلاش، به وضعیت ماقبل سال 92 برگرداند! لذا او که در سال 84 شکستن پلمپها از تأسیاست هسته ای را برنتافته بود، در سال 94 نهایت دقت در تخریب تأسیسات، تجهیزات و فراوریهای هسته ای را انجام و برجام را بر اساس نظر آمریکاییها! بفوریت به اجراء درآورد!، حال با روشن شدن راز تخریب تأسیاست هسته ای، آیا مذاکرات هسته ای و برجام، از نوع بازیهای آقای دری اصفهانی نبوده، که در تیم مذاکره کننده ایران نفوذ و بعنوان جاسوس، بزرگترین خیانت را بر ضد کشورمان انجام داد؟! آیا نباید این راز مهم، مورد توجه نیروهای امنیتی کشور قرار گیرد؟

والسلام


یکشنبه 96 آذر 19 , ساعت 10:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

متأسفانه "جریان زر و زور و تزویر و یا همان لیبرالها و غربزده ها"، شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را چنان دگرگون کرده اند، که روزنامه صهیونیستی هاآرتص6 (HAARETZ) می نویسد: «توافق هسته ای و جنجال های مربوط به آن اهمیت چندانی برای مردم ایران ندارد و موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است.»

وقتی دستاورد دانشمندان هسته ای کشورمان، توسط جریان غربزده وطنی، نابود شود و سوخت اورانیوم 20 درصد کشور، که توسط شهید شهریاری تولید شده، با حضور لیبرالها و غربزده ها در رأس قوه مجریه، با اجراء برجام، اکسید و قلب رأکتور اراک با بتن پر گردد، آنگاه شرایط به گونه ای تغییر می کند، که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، برازنده دریافت صدها سکه و مدال شجاعت می شود! و از تندیس او بجای تندیس شهید شهریاری رونمایی می گردد، و دولت لیبرال و غربزده کشورمان با یک اقدام پرپاگاندای تبلیغاتی، مراسم جشن و پایکوبی در دانشگاهها به راه می اندازد و عده ای از مردم و دانشجویان، بدون اطلاع از ابعاد خسارت بار برجام، در مراسم جشن و پایکوبی "خر برفت و خر برفت"ا کف و صوت هورا می کشند! و لذا حق با روزنامه اسرائیلی است که بنویسد: "موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است."

وقتی که زرادخانه کشورهای مرتجع عربی، مملو از سلاحهای پیشرفته و مخرب می شود و با اسرائیل و آمریکا برای براندازی نظام اسلامی ایران، هم پیمان می شوند و جبهه واحدی تشکیل می دهند، خیانت بزرگی است که  در چنین شرایط بحرانی رئیس جمهور کشورمان به توانمندی موشکی کشور حمله کند! و همزمان با سخنان رئیس جمهور آمریکا و فرانسه بر علیه توانمندی موشکی ایران، برخی روزنامه های داخلی! از مذاکره و معامله بر روی موشکهای استراتژیک کشورمان بنویسند و راهکاری مبنی بر واگذاری مذاکره در خصوص موشکها را به جناب جواد ظریف ارائه دهند! پس در چنین شرایطی پدر موشکی کشورمان، شهید تهرانی مقدم از یادها می رود و زمینه برای خیانتی دیگر بر عیلع کشورمان مهیا می گردد و لذا حق با روزنامه صهیونیستی هاآرتص که بنویسد: "موضوعات مهم برای ایرانیان حضور در کنسرت ها و شرکت زنان در رخدادهای ورزشی است."ا

پس در شرایطی که ایران و ایرانی، شکست بر داعش و اربابان داعش یعنی، پیروزی بر جبهه استکبار آمریکا، اسرائیل، فرانسه، سعودی و انگلیس را جشن گرفته اند، چرا غربزده ها و لیبرالها، همنوا با دشمنان ایران، از معامله بر روی موشکهایمان سخن می گویند؟ چرا شرایط را بگونه ای تغییر می دهند، که تحلیل روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مورد عده ای از ایرانیان به واقعیت نزدیک باشد؟!

در چنین شرایط سختی که ذائقه فرهنگی مردم، به سمت فرهنگ غرب تغییر اساسی داشته و دارد و زوزه دشمنان گرگ صفت و غربزدگان بی هویت وطنی، گوش هر ایرانی آزاده را می آزارد، پس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید وارد میدان شده و با بهره گیری از استراتژی "فرمان آتش به اختیار"، شرایط را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داده، و این شدنی است، زیرا امام خامنه ای فرمودند: "مِا می توانیم".

والسلام


یکشنبه 96 آذر 19 , ساعت 1:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر از تاریخ غمبار گذشته ایران بپرسیم، و یا از آگاهان امر پرسیده شود، که کشورمان در چهار دهه انقلاب اسلامی، بیشتر از ناحیه کشورهای غربی آسیب دیده یا از غربزده های وطنی؟ قطعا کشورهای غربی بدون کمک غربزده های وابسته وطنی، هیچگاه امکان تسلط بر ایران و آسیب رساندن به کشورمان را نداشته اند و لذا غربزده های وطنی، بسیار خطرناک ترند!

در آغازین روز سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، آب از لب و لچه ی برخی روزنامه های غربزده آویزان شد و روزنامه جهان صنعت که مخل رشد و تولید و اقتصاد مقاومتی در کشورمان می باشد، برای اثبات سرسپردگی خود در روز ورود وزیر خارجه انگلیس به ایران، طی مقاله ای تحت عنوان "روابط بین الملل با گذشته زندگی نمی‌کند" می نویسد: «سفر وزیر خارجه بریتانیا به تهران مستقل از هر رابطه‌ای برای ایران و انگلیس یک گام جدیدی محسوب می‌شود بریتانیا برای ایران جایگاه مشخص و مهمی دارد هم به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت و هم اینکه یکی از اعضای گروه 1+5 است ... اگر همه این دلایل را کنار هم بگذاریم برای ایران قطعاً همکاری و نزدیکی با انگلستان منافع بسیاری دارد ... اکنون که خاورمیانه در آشوب به سرمی‌برد، ایران در کنار بریتانیا و بریتانیا در کنار ایران می‌توانند کمک شایانی کنند

اگر از نویسنده نابخرد و غربزده روزنامه جهان صنعت پرسیده شود؛ که انگلستان در کدام مقطع زمانی به نفع کشور ایران در شورای امنیت و یا برجام، عمل کرده؟! و یا مسلمانان یمنی با سلاح کدام کشور، به خاک و خون می غلطند؟ قطعا پاسخی جز سکوت و شرمساری نخواهد داشت، لذا غربزده های وطنی خطرناک تر و از خیانت به ایران غافل نبوده و نیستند! و اگر دانشمندان هسته ای کشورمان بدست انگلستان و اسرائیل به شهادت می رسند، قطعا غربزده های وطنی اسامی آنان را در خلال مذاکرات هسته ای سالهای 82 و 84 در اختیار کشورهای غربی گذاشته اند!

دکتر باقری عضو تیم مذاکره کننده هسته ای سابق کشورمان در خصوص نقش خیانت پیشگان غربزده، می گوید: «تنها سهم غربگرایان در فناوری هسته ای ایران، ساختن بهترینب نوع بتن برای انهدام قلب راکتور آب سنگین اراک و پر کردن قلب تپنده ی هسته ای ایران با بتن است ... هر کسی که زمینه ساز اجرای سیاست ها و برنامه های خصمانه ی ترامپِ دیوانه علیه ملت ایران باشد، "دیوانه" است و اگر ادعای عقل کند، پس حتماً "مزدور دیوانه" است. از این رو کسانی که برای مذاکره ی موشکی نظریه پردازی کرده و یا بسترسازی می کنند، یا دیوانه هستند و یا مزدور دیوانه!»

دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژِ هسته ای خطاب به وزارت خارجه و غربزدگان کشورمان می گوید: « حال نوبت پذیرائی از انگلیسی دیگری به نام بوریس جانسون(وزیر خرجه انگلیس) در ایران است بدون اینکه پرسیده شود با عمره رفتنل شهید دکتر مسعود علیمحمدی چکار داشتید؟ چرا او را در مکه و مدینه تعقیب می کردید؟ چرا در مورد سایر افراد، جمع آوری اطلاعات داشتید و همان افراد توسط عوامل مزدور شما به شهادت رسیدند؟»

آری؛ دانشمند برجسته هسته ای کشورمان، شهید شهریاری بدون دریافت یک ریال سوخت 20 درصد را برای ادامه حیات رأکتور تهران، تولید نمود، اما هنر غربزده ها این بود که اورانیوم 20 درصد تولیدی را از بین ببرند و صدها سکه و مدال دریافت نمایند و در پایان قرار داد ذلیلانه برجام، تندیس جواد ظریف به جای دانشمند شهید هسته ای رونمایی و دولت غربزده و لیبرال ایران، کف و سوت ذلت نواختند!!!!!  

والسلام


سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اولین روزهایی که حسن روحانی مذاکرات هسته ای را با اعلانا خالی بودن خزانه کشور آغاز کرد! و در ادامه، جواد ظریف، در یکی از دانشگاههای، شکست قدرت دفاعی کشور در مقابل آمریکا را کمتر از 10 دقیقه اعلان کرد و همانند افراد فلج، در اولین دور مذاکرات هسته ای بر روی ویلچر! به ملاقات آمریکایی ها رفت! (یحتمل به توصیه ای جاسوسان هسته ای) نتیجه مذاکرات هسته ای معلوم بود! زیرا رئیس جمهور و وزیر خارجه ترسو و بزدل ایران، گرای لازم را در اختیار شیطان بزرگ قرار دادند و لذا نتیجه برجام آن شد که رئیس جمهورمان پس از چهار و نیم سال، مذاکره با آمریکائیها را دیوانگی خواند!

بعد از اعتراف رئیس جمهور، این بار آقای اکبر ترکان مشاور او، که افکاری همانند، ملکم خان ارمنی و تقی زاده فراماسونر دارد، و هنر ایرانی را تنها در پختن آبگوشت بزباش می داند، با نوشتن مقاله لب به اعتراف گشوده و می نویسد: « تصمیمات مهم باقی مانده‌اند و موقعیتی نیست که دولت وارد این تصمیم‌گیری‌های سخت و سنگین شوند. مثل تصمیم‌گیری در مورد قیمت انرژی، تصمیم‌گیری در مورد سود و عوارض گمرکی یا تصمیم‌گیری در مورد قیمت ارز که تصمیم‌گیری‌های آسانی نیستند و برای این تصمیمات سخت شرایط مهیا نیست، لذا دولت وارد اینها نشده و مشکلات بزرگ سر جای خودشان باقیا مانده‌اند. پس دولت در حال حل مشکلات غیر بزرگ است.»

مشاور رئیس‌جمهور در خصوص امیدهای واهی به کدخدا(آمریکا) چنین می نویسد«یک موقع امید داشتیم که با شرایط برجام، راه‌های بین‌المللی خوبی برای ما گشوده شود، ولی با آمدن رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، همه طرف‌هایی که می‌خواستند با ایران کار کنند، به‌نوعی یا مورد تهدید یا تحت فشار قرار گرفته‌اند. بنابراین آن حرکت‌های بین‌المللی ما در حدی که مورد انتظارمان بوده، پرتحرک نیست و کند است. لذا این مسائل کار را سخت کرده و اکنون با مشکلاتی این‌چنینی مواجه هستیم.»

نکته ای که بسیار با اهمیت است و رئیس جمهور و مشاور آبگوشتی او منافقانه از پذیرفتن مسئولیت آن خودداری می کنند، تنظیم و امضاء شرایط قرون وسطائی برجام و اجراء ذلیلانه و فوری آن است، زیرا اگر در برجام بازی برد-بردی که چندین بار حسن روحانی بر آن تأکید می ورزید، محقق می شد، امروز ذلیلانه و ملتمسانه بدنبال خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای فریب مردم ایران نبودند و این در حالی است، که اگر رئیس جمهور به آخرین نامه رهبری، در خصوص چگونگی اجراء برجام، توجه می کرد، امروز مجبور به ملامت  و دیوانه نامیدن خود نبود!

 رئیس جمهور، وزیر خارجه، عراقچی، تخت روانچی و جیره خوارانی که پولهای کلانی را بعنوان حق مأموریت خارج از کشور به جیب زدند! و برای امضاء و اجراء فوری برجام، مدال شجاعت بر سینه زدند!، آیا می توانند، ملت ایران را بفریبند و تقصیر عدم اجراء برجام را به گردن رئیس جمهور یاغی جدید آمریکا بیندازند؟ و خود فرار کنند و کسی هم بخاطر خیانتهای سنگین آنان، یقه شان را نگیرد؟!!! یقینا مردم روزی یقه ی خیانت پیشگان و ترسوهای بزدل را خواهند گرفت و آن روز دیر نخواهد بود.

والسلام


چهارشنبه 96 آذر 8 , ساعت 9:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بررسی نقش منافقین در زمان پیامبر(ص) و در عصر حاضر، در دفاع مقدس و مبارزه با جریانات تکفیری در کشورهای سوریه و عراق پرده از چهره کریه آنها برمی دارد، آنجا که خداوند در سوره نساء آیات 72 و 73 از عدم تبعیت منافقین از فرمان رسول مکرم اسلام، برای حضور در جبهه و جهاد خبر داده و می فرماید: وَ إِنَّ مِنْکُمْ لَمَنْ لَیُبَطِّئَنَّ فَإِنْ أَصابَتْکُمْ مُصِیبَةٌ قالَ قَدْ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیَّ إِذْ لَمْ أَکُنْ مَعَهُمْ شَهِیداً «72» وَلَئِنْ أَصَابَکُمْ فَضْلٌ مِنَ اللَّهِ لَیَقُولَنَّ کَأَنْ لَمْ تَکُنْ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَهُ مَوَدَّةٌ یَا لَیْتَنِی کُنْتُ مَعَهُمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا «73»

ترجمه: «این افراد دو چهره که در میان شما هستند با اصرار می کوشند از شرکتل در صفوف مجاهدان راه خدا خودداری کنند، ولی هنگامی که مجاهدان از میدان جنگ باز گردند، در صورتی که شکست یا شهادتی نصیب آنها شده باشد اینها با خوشحالی می گویند چه نعمت بزرگی خداوند به ما داد که همراه آنها نبودیم تا شاهد چنان صحنه های دلخراشی بشویم.» (72) «ولی اگر باخبر شوند که مسلمانان پیروز شده اند، گویا هیچ ارتباطی میان آنها و مؤمنان برقرار نبوده، گویند: ای کاش ما هم با مجاهدان بودیم و سهم بزرگی عاید ما می شد.»(73)

آیات 72 و 73 سوره نساء از ویژگیهای ضد امنیتی روزنامه اجاره ای جامعه فردا خبر می دهد زیرا در اوج پیروزی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیمهای وهابی منطقه، در حالی که جناب روحانی دیگر آمریکا را کدخدا نمی خواند، ولی عمله ها و قلم به مزدهای استکبار جهانی در روزنامه جامعه فردا می نویسد: «به هرحال مذاکره را حتی اگر برای موشک باشد باید به دست غیرنظامیان سپرد. در منطقه پرآشوب خاورمیانه، پس از فروکش کردن نسبی درگیری‌های مسلحانه و تا قبل از روشن شدن آتشی تازه، باید آنچه را در کف است نقد کرد ... خطای باصره خواهد بود اگر سوچی را محل و موقعیت گرفتن امتیاز از این ماجرا بدانیم. چک سوریه را باید نزد کدخدای دیگری نقد کرد

پس از افتضاح برجام، در حالی که حسن روحانی، مذاکره مجدد با کدخدا را دیوانگی می خواند، اما کودنها و منافقین غربزده، پس از پیروزی جبهه مقاومت، به نمایندگی از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی در روزنامه های که اسم ایرانی دارند!، به نفع جبهه استکبار، از مذاکره و مصالحه بر روی قدرت بازدارندگی موشکی کشور با کدخدا(آمریکا) سخن می گویند و متأسفانه شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه کشور هم، در خوابند!، لذا باید نیروهای مدافع انقلاب اسلامی، بر اساس استراتژی "آتش به اختیار" وارد میدان شده و  در مقابل ایادی بی هویتی که این روزها بعنوان مأموران اجاره ای سیا و موساد در روزنامه ها و فضای مجاز بر علیه قدرت موشکی کشور سخن می گویند، بایستند و بصیرت افزایی نمایند.

آقای علی عیلزاده کارشناس سیاسی بی بی سی، بخوبی پاسخ منافقین و عمله های استکبار را در توئیت خود داده، که در تصویر روبرو قابل ملاحظه است.

والسلام


سه شنبه 96 آذر 7 , ساعت 2:0 عصر

مکن است

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جریان مناظرهای تلوزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری سال 96 غآقای محمدباقر قالیباف تلاشهایی در جهت معرفی جریان اشرافی چهاردرصدی بعمل آورد که چندان مورد توجه قرار نگرفت و لیکن حضور بیش از 80 درصدی ساکنین مناطق اشرافی نشین تهران و کرج و حضور تقریبی 50 درصدی قشر متوسط تهران در انتخابات ریاسعت جمهوری، موضوع چهاردرصدیهای اشرافی را ثابت کرد و همچنین دزدیهای کلان و اشرافی حسین فریدون و مهدی جهانگیری (برادران حسن روحانی و اسحاق جهانگیری) درست بودن نظریه ی قالیباف را تائید نمود و دیروز(6آذر96) هم که اسحاق جهانگیری به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب رفت، پس از حضور بی ادبانه با کفش، بر روی پتوهای روانداز زلزله زدگان، خبر از کودن بودن و اشرافیت، عضو کابینه حسن روحانی را به اثبات رساند.

وقتی تصاویر متکبرانه و بی ادبانه معاون اول رئیس جمهور را در با کفش بر روی پتوهای اهدائی مردم به زلزله زدگان سرپل ذهاب مشاهده کردم، بیاد حضور نمایشی شاه و فرح پهلوی با کفش بر روی فرش زلزله زدگان افتاده و بر مظلومیت نظام اسلامی که مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز آن در دستان اشرافیت لیبرال کودن گرفتار آمده، غصه دار شدم و دست نوشته شهید والامقام هسته ای، مصطفی احمدی روشن، چقدر زیبا پرده تزویر این جماعت چهار درصدی فرصت طلب غربزده را افشاء کرده و می نویسد: «ای‌کاش مردم می‌توانستند بدانند، که چه کسی خیرخواه آنان است، چپی‌ها داعیه‌ی اصلاح‌طلبی دارند، راستی‌ها نیز داعیه‌ی صاحب انقلابی را دارند و به امیرالمؤمنین قسم، که هیچ کدام خیرخواه مردم و انقلاب نیستند و همه به منافع خود می‌اندیشند.»

دکتر هوشنگ امیراحمدی، سیاستمدار و استراتژیست مقیم آمریکا، در خصوص اصلاح طلبانی همانند اسحاق جهانگیری، می گوید: «اصلاح‌طلبان نیرویی فرصت‌طلب، ‌بی‌کله و سبک‌مغز هستند


والسلام


جمعه 96 آذر 3 , ساعت 9:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حاکمی کشوری را اشغال کرد، ولی مردم مالیات نمی دادند شاه3 به وزیر خود گفت؛ قانونی تنظیم کن تا مردم مالیات بپردازند، وزیر زیرک شاه قدری فکر کرد و قانون 4 ماده ای به شرح ذیل صادر و فردای آن روز برای شاه خواند.

1- مالیات دو برابر پادشاه قبل 2-حقوقها نصف دولت سابق 3- شاه، بر جان و مال مردم مسلط است 4- آروغ زدن ممنوع!

شاه، از علت بند چهارم مبنی بر آروغ زدن ممنوع، پرسید؟! وزیر گفت: بند چهارم سوپاپ اطمینان است، بعدا متوجه خواهی شد!

وقتی جارچیان قوانین را اعلام کردند، ملت نسبت به بند چهارم که چرا آروغ زدن ممنوع است، اعتراض داشتند و لذا مردم برای اینکه از امر شاه نافرمانی کرده باشند در کوچه، پس کوچه ها آروغ می زدند و می گریختند، تشکلهای زیرزمینی و جلسات شبانه برای آروغ زدن تشکیل دادند و احساس می کردند که کار سیاسی بزرگی انجام می دهند! ماموران هم مدام در حال دستگیری افراد آروغ زن و جریمه کردن آنها بودند!

پس از مدتی شاه به وزیر خود گفت: الان معنی سوپاپ اطمینان را فهمیدم ! زیرا مردم به 3 قانون اول توجهی نکردند!

با طرح داستان فوق، به این نتیجه می رسیم که حمله مدام رئیس جمهور، معاون اول، وزیر مسکن و شهرسازی و برخی از سیاسیونع وابسته به جریان زر و زور و تزویر، به مسکن مهر، برای سرگرم نمودن ملت به آروغ زدن است، زیرا عده ای از مردم و جوانان،در فضای مجازی، روزنامه ها و غیره، سرگرم ایراد گرفتن از مسکن مهر ساخته شده در دولت احمدی نژادند، لذا وقتی مشغول آروغ زدنند، از دولت بی کفایت حسن روحانی، که یک واحد مسکن هم بر اساس اصل سی و یکم قانون اساسی، برای نیازمندن آماده نکرده، سئوالی نمی پرسند! در اصل سی و یکم قانون اساسی مقرر شده: «داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.»

 پس؛ اگر ملت همچنان به آروغ زدن بپردازد، اختلاسها و دزدیهای برادران رئیس جمهور(حسین فریدون) و معاون اولش(مهدی جهانگیری) برایشان مهم نخواهد بود، می شود، بدتر از برجام را به مجلس و ملت قبولاند، حقوقهای نجومی دریافت کرد و سند خیانت بار 2030 را بصورت پنهانی، بر علیه کشور، امضاء و اجراء کرد!

پس چرا برخی از مردم و جوانان، حقوق امروزشان را از رئیس جمهور مطالبه نمی کنند، و سرگرم آروغ زدن و مسکن مهر دولت سابق شده اند؟ مگر حسن روحانی نگفت؛ که با اجراء برجام، تحریمها لغو می شوند؟! مگر نگفت که حتی مشکل آب آشامیدنی مردم، ریزگردها و اشتغال جوانان را پس از برجام حل می کند؟! پس چرا مجلس و مردم یقه ی او را نمی گیرند؟! آیا مشغول آروغ زدنند؟!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ