سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 97 آذر 3 , ساعت 2:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در یک اقدام "آتش به اختیار" امروز خطاب به حاکمان شرابخوار و عیاش سعودی گفت: «ما حاضریم با همه توان از منافع مردم عربستان در برابر تروریسم و تجاوزگران و ابرقدرت‌ها دفاع کنیم ... ما حتی از شما قرارداد 450 میلیارد دلاری نخواهیم خواست و به شما (مثل ترامپ) توهین هم نخواهیم کرد، چرا که ... ملت‌های منطقه و مردم مکه و مدینه را برادران خود می‌دانیم.»ع

هر چند که ممکن است پاسخ سخنان منطقی حاج حسن را حاکمان بی شعور و آدمکش سعودی با اهانت بدهند، اما منطق نظام اسلامی در 40 سال گذشته، همواره در مقابل جهانخواران و سلطه گران، دفاع از ملتهای مظلوم منطقه و جهان بوده است، که رئیس جمهورمان بدرستی به آن اشاره کرده است.

حقیر فکر می‌کردم که هنر جناب روحانی، تنها پذیرش ذلت‌بار برجام، FATF و تعطیلی سازمان فضایی و موشکی کشور است!، اما سخنان انقلابی او در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مبنی بر ابرقدرتی نظام اسلامی در برابر سلطه گران تعجب برانگیز و امیدوار کننده بود.

ای کاش حسن روحانی از استراتژی نرمش قهرمانانه رهبری معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای، بر اساس ابرقدرتی ایران در برابر آمریکا استفاده می‌کرد، لذا سخنان روحانی در زاد روز میلاد پرسرور نبی مکرم اسلام، حضرت محمد صلی الله عیه و آله و سلم، شورآفرین و امیدآفرین بود، که باید خطاب به حضرت روح الله گفت، روحت شاد که انقلابی را بنیان نهادی و فرد صالح و مدبری را بعد از خود، برای رهبری کشور و جهان اسلام به ملت و خبرگان رهبری نشان دادی، که غربزدگان لیبرال هم در زمان مرگ برجام و قطع امید کامل از اروپا، مجبورند در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران به ابرقدرتی آن در مقابل شیطان بزرگ، فخر بفروشند و به آن افتخار نمایند.

والسلام

 


پنج شنبه 97 آذر 1 , ساعت 8:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بوریس تیتو رهبر یوگسلاوی طی خاطره ای در یک جمع دانشجویی می گوید: چندسال پس از پیروزی انقلاب و استقرار دولت، از ک گ ب(سرویس جاسوسی شوروی سابق) اطلاع دادند، که در کابینه شما یک جاسوس سیا(آمریکا) وجود دارد . وی را شناسایی و دستگیر کنید.

تیتو می گوید: تمام تلفن ها و مکاتبات و رفتار افراد کابینه را تحت کنترل قرار دادیم و پس از مدتی مایوس شدیم هیچ نشانی از جاسوس پیدا نکردیم.ا

پس از مدتی جستجو، ناامیدانه و عاجزانه درخواست شناسایی و معرفی جاسوس در کابینه را از روسیه می نماید.

از “ک گ ب” به وی اطلاع دادند “معاون اول تو در کابینه جاسوس سیا است.”

تیتو از این خبر متحیر می شود و پس از اتمام یکی از جلسات کابینه از وی می خواهد بماند.

تیتو می گوید: در یک جلسه اسلحه را روی شقیقه معاون اول گذاشتم و از وی سوال کردم، آیا تو جاسوس سیا هستی؟

او که متوجه شد قضیه لو رفته است، به جاسوسی خود اعتراف نمود.

تیتو از او سوال کرد: از چه وقت با سیا همکاری می کنی؟ پاسخ داد: از زمان دانشجویی قبل از پیروزی انقلاب در زمان جنگ های چریکی.

تیتو از او سوال کرد: در این مدت با تمام کنترل های امنیتی، هیچ ارتباطی با سیا، از تو کشف نشد؟ گفت: الان هیچ ارتباطی با سیا ندارم.

تیتو گفت: چگونه عضوی هستی و هیچ ارتباط ندارید؟

جاسوس گفت: سیا مسئولیتی به من واگذار کرده که وظیفه ام را انجام می‌دهم. تیتو گفت مسئولیت تو چیست؟ گفت: به من ماموریت داده شده تا “در سپردن پست ها به افراد غیر تخصصی عمل کنم ” و تا کنون هم این گونه عمل کرده‌ام!

تیتو می گوید: نگاهی کردم به افراد کابینه و مدیران ارشد دیدم همین طور است! هیچ کس سر جای خودش نیست. مثلا طرف دکترای کشاورزی دارد، ولی وزیر نیرو است و یا دیگری برق خوانده اما وزیر مسکن است.

معاون تیتو می گوید: تحلیل سیا این بود که با این روش، انقلاب یوگسلاوی، بدون کودتا و حمله خارجی ازدرون متلاشی می‌شود.

حال اگر ایران، یک دکتر داروساز به نام سید محمد صدر مشاور ارشد وزیر خارجه باشد، چه معنی دارد؟!

آیا ظریف بر اساس نظرات مشاور داروساز خود، نظام اسلامی را به پول شوئی متهم و با اصرار او در برجام مانده است؟!

آیا دکتر سید محمد صدر، نفوذی سید محمد خاتمی در دولت حسن روحانی و وزارت خارجه است؟!

میثم نصیری احمدآبادی رئیس مبارزه با پولشوئی در ایران و مقام ارشد کارگروه ویژه اقدام مالی FATF چه ارتباطی با جواد ظریف و دکتر سید محمد صدر دارد؟!

در دولت حسن روحانی، افراد دو تابعیتی و دانشجویانی که از آمریکا، کانادا و انگلیس، مدارک دکتری گرفته، بسیارند(حتی رئیس جمهور، توبخت، محمود واعظی، جواد ظریف و عباس آخوندی ...) و لذا آن دانشجویان دیروز و دکترهای امروز! به غیر از مسئولیت ظاهری در حکم، مشغول چه اقدامات پنهانی بر علیه مردم و انقلاب اسلامی هستند؟!

قضاوت را به با استفاده از خاطره تیتو و وضعیت بحران اقتصادی مردم ایران، به دوستان عزیز و همراه "وبلاگ وزنه سیاسی" می سپارم.

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ