سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
 
شنبه 99 آذر 29 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هنوز جو بایدن در کاخ ریاست جمهوری آمریکا مستقر نشده، که آثار توطئه مشترک مسئولین لیبرال نفوذی در قوه مجریه کشورمان با جبهه استکبار دیده میشود!

حسن روحانی از رهبری درخواست تصویب FATF  ، پالرمو و CFT را نموده، ظریف از دوستی 20 ساله با جو بایدن سخن گفته، عراقچی بصورت محرمانه به کشور عمان سفر کرده و عقبه‌های دولت روحانی در رسانه‌های زنجیره‌ای، به تقطیع سخنان رهبری و تطهیر حزب دموکرات آمریکا پرداخته‌اند!1

در جبهه استکبار، سه کشور اروپایی در برجام، خواستار توسعه برجام و توافقی جامع‌تر با گنجاندن برنامه موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران در آن شده‌اند، و مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم خواستار توافقی فراتر از برجام شده، تا ایران نتواند از برجام خارج شود!

همزمان با اقدامات جریان تحریف داخلی و شبکه صهیونیستی جبهه استکبار، خبر رسیده که جو بایدن، دوست و همکار 30 ساله ظریف را (آقای تریتا پارسی) در شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) به عنوان یکی از گزینه‌های کلیدی شورای امنیت ملی کاخ سفید معرفی کرده است. (جواد ظریف، عضو باند نایاک است)

آیا برای تحمیل برجام موشکی و حذف قدرت منطقه‌ای ایران با توطئه مشترک اعتدالیون و شبکه صهیونیسم بین الملل روبرو هستیم؟!

والسلام


پنج شنبه 99 آذر 27 , ساعت 12:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، در واکنش به اظهارات حسن روحانی، مبنی بر انتقاد از قوه قضائیه و نیروهای مسلح، با غلطک از روی روحانی رد شد و نوشت:

1-"اصلا گیریم حرف شما درست؛ اما از کجای قوه قضائیه انتقاد کنیم، از برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی؟ از بیرون کشاندن پرونده‌های 20-10 ساله؟ 1از زندان زدایی؟ از باز پس‌گیری اموال عمومی و بیت المال؟ از امیدبخشی به جامعه؟ از محاکمه طبری‌ها و نعمت‌زاده‌ها؟ از برخورد با قضات و وکلای فاسد؟ از هفت تپه و دشت مغان؟

2-بیایید از نیروهای مسلح نیز انتقاد کنیم، از کجا شروع کنیم؛ مرزها، امنیت شهرها، در کنار مردم ایستادن؟ در سیل و زلزله در خاکریز نخست بودن؟ از کمک به دولت در بزنگاه‌های سخت؟"

روحانی در جمع حامیان خود هم به بن بست رسیده و شاید این روزنامه به عمق سخن امروز رهبری توجه داشته که فرمودند: «من از مسئولین کشور حمایت می‌کنم به شرطی که به اهداف ملت پایبند باشند.»

حال که حسن روحانی به اهداف ملت پایبند نیست و در بین احزاب و گروههای همسوی خود، طرفداری ندارد، پس نمایندگان مجلس، جلوی خیانت‌های جریان تحریف یا همان خودتحقیر را بگیرند و عدم کفایت رئیس جمهور را به رأی بگذارند.

والسلام


چهارشنبه 99 آذر 26 , ساعت 8:3 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در نشست خبری مورخ 24 آذر 99 در اقدامی حقیرانه و ذلیلانه گفت: «گذاشتن پیش شرط برای بازگشت آمریکا به برجام؛ یعنی راه انداختن جنگ جهانی»!

گویا هدف اصلی نشست خبری روحانی، ارسال پالس ذلت به رئیس جمهور جدید آمریکا بوده!1

باید به جناب روحانی غربزده یادآور شد؛ مگر نگفتی با برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده ای؟! پس، مزخرف نگو!

گویا جریان تحریف و یا همان جریان خود تحقیر، قبل از شروع مذاکرات هسته‌ای، قول پذیرش مکانیزم ماشه را بر علیه امنیت ملی کشورمان به کدخدایش آمریکا داده بود! وگرنه تنها یک رئیس‌جمهور و وزیر خارجه خائن به ملت و کشورش، پای مکانیسم ماشه را امضا می‌کند!

به نظر می رسد، که امام خمینی(ره) در دهه اول انقلاب به خطر افراد نااهلی مثل حسن روحانی پی برده بودند، که فرمودند :«ما اگر یک رئیس جمهوری داشته باشیم که ناباب از کار در بیاید، همه چیزها از بین می رود ... مبادا مبتلا بشویم به یک نفر ناباب که ما را بخواهد ببرد طرف امریکا ....» (صحیفه امام، ج 51، ص 71-51)

والسلام


دوشنبه 99 آذر 24 , ساعت 8:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گفتم در باره نشست امروز حسن روحانی با خبرنگاران تحلیلی بنویسم، اما بعد از بررسی سخنان او، به این نتیجه رسیدم، که مصاحبه کننده با سخنان کودکانه و با ضریب هوشی محجورین، آبروی رئیس جمهور ایران را برده است!

به جملات ذیل توجه فرمایید، قطعا با حقیر هم رأی خواهید بود.1

حسن روحانی گفت:

1-«بعضی فکر می‌کنند فقط مجلس نماینده مردم است و دولت از آسمان آمده است»!

2-«یک مشکل ما هم‌سویی مخالفان دولت با مخالفان ضدنظام خارجی‌ست»!

3-«کسی جرات می‌کند به قوه قضاییه و نیروهای مسلح توهین کند؟ اگر جرات دارید بفرمایید انجام دهید، ببینیم فردایش چه اتفاقی می‌افتد و چند نفر احضار می‌شوند.»

4-آنچه به مردم وعده داده بودیم عمل کردیم. وعده ما اعتدال و تعامل با جهان بود»!

5-«علت گرانی‌ها این است که ما در دولت وزیر حامی مصرف‌کننده نداریم»!

البته؛ رئیس جمهور، معاونین و وزرایی از جنس اشرافی فاسد، آنهم بر علیه مردم! در دولت حسن روحانی زیاد داریم!

جناب روحانی! مشکل کجا است؟!!!!!!

نظر حضرتعالی چیست؟

والسلام


دوشنبه 99 آذر 24 , ساعت 9:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر بخواهیم به دلایل و عوامل داخلی انفجار دستگاهای مهم و حساس ساخت سانتریفیوژها در نطنز و ترور شهید محسن فخریزاده پی ببریم، اولین گام بررسی متن برجام است، لذا سه جمله ذیل، از عمق فاجعه برجام، بر علیه امنیت و منافع جمهوری اسلامی خبر می‌دهد.

1-اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان انعقاد برجام گفت: «پس از توافق، دست رییس    ‎جمهور بعدی آمریکا برای برخورد با موضوع هستهای ایران بازتر خواهد بود»!

2-سخنگوی سابق کاخ سفید دو روز بعد از امضای برجام با زوق زدگی گفت: «با بازرسیهای آژانس، اطلاعات ما از اهداف هستهای در ایران دقیقتر میشود و اسرائیل و آمریکا در هنگام حمله بهتر از قبل میتوانند اهداف را انتخاب کنند.»

3-جان کری وزیر خارجه اوباما می‌گوید: «هر وقت قصد مذاکره با ظریف را داشتم، قبل از آن برای مقلوب کردن او با یک فرد ایرانی(سیدحسین موسویان، جاسوس آمریکا) ملاقات می‌کردم، آنگاه موفق به گرفتن امتیاز از ظریف می‌شدم»!

سئوال؛ کدام نااهل و غربزده، پای بازرسان آژانس را به مراکز مهم و حساس هسته‌ای و نظامی کشورمان باز کردند و مدیران و نخبگان هسته‌ای کشور را به مسلخ مصاحبه با بازرسان آژانس(جاسوس آمریکا و اسرائیل) فرستادند؟!

بررسی‌ها از سال 82 تاکنون، خبر از حسن روحانی و جواد ظریف، بعنوان عوامل داخلی انفجار نطنز و شهادت شهدائی همچون محسن فخری‌زاده، علی‌محمدی، شهریاری، احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد می‌دهد! چرا که توافق برجام و دسترسی‌های بازرسان آژانس، بر اساس دستور روحانی و ظریف بوده است!

جالب اینجا است، که شهداء هسته‌ای، همگی تحصیل کرده ایراننند، اما عوامل حادثه انفجار نظنز و شهادت شهداء هسته‌ایی، تحصیل کرده‌ی انگلیس و آمریکا هستند!

والسلام


یکشنبه 99 آذر 23 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر چه به انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک می‌شویم، تلاش جریان خودتحقیر نفوذی در قوه مجریه بیشتر می‌شود و لذا حسن روحانی بدنبال جایگزینی علی لاریجانی بجای شمخانی را در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی است! همچنین بحث خروج پرونده برجام از وزارت خارجه به شورایعالی امنیت ملی مجدداً قوت گرفته است، چرا؟!

اگر بعد از پایان ریاست جمهوری حسن روحانی، نظام اسلامی تصمیم به محاکمه متهمین توافقنامه ننگین برجام را داشته باشد، قطعا گناه علی لاریجانی، کمتر از حسن روحانی نیست، زیرا علی لاریجانی، با خیانت به نمایندگان مجلس، کشور و مردم، اجازه بررسی ابعاد پیچیده برجام را در مجلس نداد  و در 18 دقیقه برجام 300 صفحه‌ای را تصویب نمود!

پس رمز و راز اصرار روحانی بر تغییر دبیر شورایعالی امنیت ملی و قرار گرفتن پرونده برجام در دبیرخانه آن شورا، خبر از توطئه‌ی مشکوک لیبرالهای بانشان و بی‌نشان نفوذی بر علیه ملت و نظام اسلامی می‌دهد! چرا که نمایندگان مجلس یازدهم، تحت امر رئیس جمهور نیستند! ولذا روحانی و لاریجانی برای خنثی کردن "طرح راهبردی لغو تحریمها" و دور زدن نمایندگان مجلس، قصد تصویب مذاکره مجدد با آمریکا را در شورایعالی امنیت ملی دارند!

البته مقامات عالی رتبه نظام اسلامی، اجازه تغییر دبیر شورایعالی امنیت ملی و ایجاد حاشیه امن برای متخلفین برجام را نداده‌اند.

والسلام


پنج شنبه 99 آذر 20 , ساعت 1:9 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خبر مهم در تهران؛ «شب گذشته، عده‌ای وابسته گروهک منافقین خلق،1 پرچم جعلی اسرائیل را از پل آویزان کردند و زیر آن نوشته بودند؛ از موساد مچکریم»!

نصب پرچم رژیم صهیونیستی بعد از ترور شهید محسن فخری زاده در تهران، این پیام را مخابره می کند، که تیم ترور در خانه امن آماده عملیات بعدی است.

کاش خانه امن تروریست‌ها در تهران، ناامن می‌شد، تا فیلم خانه امن را باور کنیم.

تأخیر در اجراء انتقام سخت، یعنی خانه تروریست‌ها امن است!

والسلام 


چهارشنبه 99 آذر 19 , ساعت 3:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «دلار سال 1400، روی 11 الی 11 هزار و 500 تومان1 تعیین کردیم و این آرزو نیست، دولت می‌تواند این رقم را برای مردم توضیح دهد.»

1-اگر سال 1400 امکان کاهش قیمت دلار هست، پس الان هم امکان دارد!

2-به شیخ ریش قشنگه باید گفت: مردم توضیح نمی‌خواهند، منتظر عمل هستند، پس دروغ نگو!

3-مسبب اصلی افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی، دولت بی کفایت روحانی است.

4-راستی جناب شیخ! دیشب چی زدی، که اینقدر هزیان می‌گی؟!

والسلام 


دوشنبه 99 آذر 17 , ساعت 1:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: «با متخلفان ارز 4200 برخورد می‌کنیم؛ کار گروهی برای شناسایی افرادی که این ارز را برای واردات دارو و کالای اساسی گرفته اما کالایی وارد نکرده‌اند، فعال شده و در صورت تأیید، با آنها برخورد جدی خواهد شد»

رهبر معطم انقلاب، مرداد ماه 97 در پاسخ حقه بازان و مقصران اصلی فرمودند: «وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، 1مشکلات فعلی به‌وجود می آید ... تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش_پول ملی شدند.»

گویا برای 18 میلیارد دلار ارزپاشی سال 97 هیچ صورتجلسه ای تنظیم نشده! زیرا نه رئیس جمهور، نه معاون اول و نه رئیس بانک مرکزی هیچکدام مسئولیت این خیانت بزرگ به کشور و ملت را نپذیرفته اند!

عجیب‌تر اینکه، سیاست دولت روحانی در ارزپاشی 18 میلیارد دلاری، مطابق دستورالعمل وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر خالی شدن خزانه ایران بوده است!

متاسفانه هنوز قوه قضاییه اقدامی در جهت اجراء دستور رهبری، مبنی بر برخورد با مقصران اصلی خالی کردن خزانه کشور صورت نگرفته، چرا؟!

والسلام 


جمعه 99 آذر 14 , ساعت 9:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در مخالفت با طرح "اقدام راهبردی لغو تحریمهای" مجلس گفت: «بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.»

جریان خودتحقیر لیبرال نفوذی در قوه مجریه، بیش از 7 سال، معیشت مردم را با فریب چرخیدن سانتریفیوژها و اقتصاد به گروگان گرفته و با برجام آمریکایی_صهیونیستی، مسیر حرکت و سربلندی ملت را بصورتی مین‌گذاری کرده، که نسل‌های آینده هم باید هزینه خائنین خود تحقیر را بپدازند.

 جریان فراماسونرهای تحصیل کرده در انگلیس و آمریکا، خیانت به کشور و مردم خود را با کلمات زیبای حوصله، تحمل، خردورزی و تجربه، همانند گوساله سامری، تزئین نمایند!

خانم اشتون مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا به چگونگی کلاه گذاشتن بر سر قهرمان دیپلماسی ایران می‌گوید: «به ظریف اطمینان دادم دولت بعدی آمریکا از توافق خارج نمی‌شود! قدرت هسته‌ای ایران تخته سنگی بود که در آستانه درب ورودی قرار داشت، آن را کنار گذاشتیم. از ابتدا، برجام توافق اول بود نه آخر!»

خانم اشتون حیثیت قهرمان دیپلماسی دولت روحانی را به باد داده، تا رئیس بی کفایتش نگوید؛ عمامه دارم سرم کلاه نمی رود!

بعد از اعترافات خانم اشتون مبنی بر اینکه «برجام توافق اول بود نه آخر» به رمز برجام 2 و 3 که از طرف حسن روحانی مطرح شده بود، پی می‌بریم.

امام علی علیه السلام می فرماید: «از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتی درآمد سخت بترس، زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک می شود تا از شیوه غافلگیری استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردی زود باور و خوش گمان مباش.» (نهج البلاغه، نامه 53)

والسلام 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ