سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 13 , ساعت 2:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شاهد حمله هماهنگ، کارگزاران رفسنجانی، اصلاحات خاتمی، بهاریه احمدی‌نژاد، اعتدال روحانی از یک اتاق عملیات مشترک بر علیه ارکان نظام و بخصوص سپاه پاسداران هستیم.

مصاحبه طولانی ظریف با سفارش آشنا و رسانه‌ای شدن آن از شبکه ایران اینترنشنال سعودی، یکی از ابعاد این حمله ناجوانمردانه به سپاه پاسداران و بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی است‌.

آگاهان سیاسی بر این باورند، که بعد از ترور فیزیکی سردار سلیمانی بدست آمریکای جنایتکار، این بار جواد ظریف، منافقانه آن شهید عزیز را ترور سیاسی نمود.

اردوگاه تزویر جریانات فوق به شدت از پیروزی یک فرد انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به وحشت افتاده ولذا سپاه هراسی، در دستور کار عملیات مشترک آنان قرار گرفته و مصاحبه ظریف هم، در این راستا است.

البته در اتاق مشترک سپاه هراسی جریانات داخلی، نقش آمریکا در مذاکرات وین و بازگشت به برجام و لغو برخی تحریمها اهمیت راهبردی دارد.

والسلام


دوشنبه 100 اردیبهشت 6 , ساعت 4:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


اگر نام مرکز استراتزیک ریاست جمهوری را، خانه مخفی منافقین، اپوزیسیون، فتنه‌گران، براندازان و ستون پنجم دشمن بنامییم، سخن گزافی نگفته‌ایم، زیرا این مرکز با مدیریت حسام‌الدین آشنا و با پول ملت، محل تولید محتوا بر علیه مبانی دین، ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی شده است.

محتوای تمام سخنان ساختار شکنانه حسن روحانی بر علیه مبانی دینی و انقلابی در این مرکز نوشته می‌شود و فایل صوتی محرمانه جواد ظریف به دستور حسام الدین آشنا در این مرکز ضط، نگهداری و سپس در اختیار رسانه‌ی وهابیت سعودی ایران اینترنشنال قرار می‌گیرد!

البته فایل صوتی ظریف برای بایگانی در تاریخ ضط نشد، بلکه جریان نفوذی در قوه مجریه، آنرا برای انتشار فوری آماده کرده بود، تا پس از انفجار تأسیسات برق نطنز و از کارافتادن هزاران سانتریفیوژ و آغاز مذاکرات وین، مسیر برجام موشکی و منطقه‌ای را بر اساس منافع آمریکا و اسرائیل کلید بزند!

اعتقاد برخی بر این است که آمریکا زمانی دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی زد، که انتقامش را، روحانی، آشنا و ظریف، قبلا منتفی دانسته بودند.

پس تحقیق تفحص مجلس از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری ضروری است زیرا از اقدامات تروریستی آمریکا، اسرائیل و همچنین سخنان ساختارشکنانه حسن روحای بر علیه نظام اسلامی رمزگشایی می‌کند. 

والسلام


یکشنبه 100 اردیبهشت 5 , ساعت 2:48 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


وقتی معجون دیوانگی، خریت و خیانت با هم درآمیزد، حاصل آن مذاکرات فرسایشی 8 ساله دولت روحانی با آمریکا و اروپا است.

اوج خریت و خیانت دیپلماتهای دولت روحانی آنجا خودنمایی می‌کند، که عراقچی 8 سال در وین، ژنو، 1پاریس، انگلیس و آمریکا و حتی در ایران، مشغول مذاکره فرسایشی پیرامون برجام و پسا برجام است، اما با خریت تمام می‌گوید؛ «اجازه نمی‌دهیم کسی مذاکرات را فرسایشی کند.»

البته حسن روحانی با دیوانگی مبتکر خریت و خیانت پیشرفته در امور کشورداری است! بطوریکه برای تداوم خریت مدیرانش، بیش از 750 سکه برای توافق برجام به بی لیاقت‌هایی مثل ظریف، عراقچی صالحی، دهقان و جمع دیگر خائنان، به همراه نشان درجه یک و دو لیاقت تقدیم کرد.

جالب است! مردم، معجون دیوانگی، خریت و خیانت حسن روحانی را دریافته‌اند، اما او می‌گوید؛ «مردم بجای مصرف گوشت و مرغ، به خوردن آبزیان عادت کنند»!

راستی! آیا می دانید پزشکان طب جدید و سنتی خوردن آبزیان را در ماه رمضان توصیه نمی‌کنند؟

والسلام 

 

 


شنبه 100 اردیبهشت 4 , ساعت 1:55 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری گفت: «عامل تشویق کننده‌ای برای ادامه مذاکرات در خصوص برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد و اسرائیل را در جریان آن و قصدمان قرار داده‌ایم».

حسن روحانی، نقش ابوموسی اشعری و عمروعاص را در برجام بر عهده داشته و دارد! ولذا به عباس عراقچی مسئول تیم مذاکره کننده ایران، فرمان سکوت مرگبار و خیانت بیشتز را داده است!

در مکتب فراماسونری روحانی، اطلاع از نتیجه مذاکرات وین برای اسرائیل آزاد است، اما دانستن نتیجه مذاکرات ذلت بارش برای مردم ایران ممنوع است! چرا؟ برای اینکه حسن روحانی سابقه ارتباط با سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل برضد امام را دارد!

وقتی برای مردم ایران ثابت شده، که اکثر تحصیل کردگان در آمریکا و انگلیس به ایران و ایرانی خیانت کرده‌ و وصل به جریان فرماسونری بوده‌اند، چرا عباس عراقچی تحصیل کرده دانشگاه کنت انگلستان، که خیانتش در برجام ثابت شده، مسئول هیئت مذاکره کننده ایران در وین است؟!

پاسخ؛ رئیس و رئیس رئیسش هم تحصیل کرده آمریکا و انگلیس‌ند و لذا در امضاء و اجراء برجام، خائن و شریک دزد و رفیق قافله‌‌اند!

والسلام


شنبه 100 اردیبهشت 4 , ساعت 1:2 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


در 8 سال ریاست جمهوری حسن روحانی مردم با انواع و اقسام وعده‌های دروغ در خصوص لغو تحریم‌ها و رونق اقتصادی بمباران رسانه‌ای شده اند.

جریان دروغ که رهبر معظم انقلاب آن را جریان تحریف نام نهاده، مدتی است، با سلاح شیطانی تحریف، تزویر و دروغ، مذاکرات وین را با بهانه لغو 1تحریمها کلید زده تا برجام آمریکایی را احیاء نماید.

همزمان با مذاکرات وین، ستون پنجم وزارت خارجه در قامت دیپلمات به کشورهای مختلف اعزام و مشغول مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با لابی‌های آمریکایی-صهیونیستی برای احیاء برجام با هدف فریب مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستند.

آیا جریان تحریف، تزویر و دروغ با هم افزایی سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلیس، موفق به فریب مردم و تسلط مجدد بر قوه مجریه خواهد شد؟!

در مقطع مهم عبور از پیچ بزرگ تاریخ، عمارهای انقلاب باید چهره شوم جریان تحریف را افشاء نمایند، تا اسلام، انقلاب و مردم از گزند شیطانی آن جریان خبیث ایمن شوند.

والسلام 


چهارشنبه 100 اردیبهشت 1 , ساعت 10:10 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


عباس عراقچی مذاکره کننده ایران در وین گفت: «ایران تنها در خصوص گام نهایی جهت رفع تحریم‌های ظالمانه گفت‌وگو می‌کند و شایعاتی نظیر طرح‌های گامبهگام یا توافق موقت، بی‌پایه و اساس است.»

روند مذاکرات هسته‌ای سالهای 92 تا 94 به ما آموخته که هر گاه توافقی بر ضد منافع ایران به تصویب کشورهای 5+1 می رسید و خبرگزاری های معتبر و حتی صهیونیستی آن را مخابره می کردند، ظریف و عراقچی می گفتند؛ دروغ است، اما خیلی زود، دماغ پینوکیوهای ایرانی دراز می شد!

بعد از توافق برجام، وقتی منتقدین به متن برجام انتقاد می‌کردند، ظریف، عراقچی و صالحی می‌گفتند؛ دروغ است، اما وقتی متن برجام را به آنها نشان می‌دادند، می‌گفتند؛ ما این کلمه را ندیدیم! و باز هم دماغ پینوکیوها ..

در شرایطی که جریان تزویر، تحریف و نفاق با آمریکا، مشغول معامله کثیف انتخاباتی است و ما هم به دروغگویی عناصر تحصیل کرده در انگلیس و آمریکا یقین داریم، تکلیف مان چیست؟

رهبری مدتی قبل تکلیف را معین کرده و فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا جریان تحریم شکست خواهد خورد.»

اگر جریان تحریف، برخلاف مصوبه راهبردی مجلس و دستور اکید رهبری در مذاکرات وین مشغول معاشقه با آمریکا است، یعنی ما به تکلیف‌مان، برای شکست جریان تحریف عمل نکرده‌ایم ولذا وقتی تکلیف بر زمین بماند، فرمانده کل قوا، باید یک تنه به مصاف جریان نفاق، تزویر و تحریف برود.

این عمار

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ