سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه حکیمی برای رهنمایی نیافت، هلاگ گشت . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 اردیبهشت 1 , ساعت 3:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

در تفکر لیبرال، غربگرا و غیر انقلابی حاج حسن روحانی نقض برجام از سوی کدخدا(آمریکا) و اتحادیه اروپا آزاد است ولی انتقاد از برجام در داخلن کشور از سوی هر فرد و جریانی ممنوع و موجب بیسواد، افراطی بودن و تندرو بودن است لذا چند روز قبل علی اکبر صالحی خبر از نقض برجام از سوی آمریکا داد و گفت: «غرب در اجرای تعهدات برجام تأخیر دارد ! تحریم‌ها کامل رفع نشده است !منتظریم وزارت خارجه این بحران را حل کند.» این گفته صالحی موجب عصبانیت حاج حسن روحانی  شد و در مصاحبه خود با اصحاب رسانه گفت: «در زمینه مسائل اتمی آقای صالحی هرچه بگوید درست است و ایشان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی نیست، وزیر خارجه هم الآن نیست، ایشان مسئول سازمان انرژی اتمی است اما رئیس بانک مرکزی آقای سیف در واشنگتن اعلام کرد؛ "عایدی ایران از برجام تغییرباً هیچ استت

رئیس جمهور مانده است، با این همه دروغی که در خصوص برجام و عواید آن به مردم گفته است، حالا چگونه از افتضاح بزرگ برجام عبور کند و لذا در 17 اسفند 1394 گفت: «مردم و رسانه های منصف آثار برجام را لمس می کنند، اما برای برخی خیلی سخت است، همه باید توبه کنند، توبه چیز بدی نیست خیلی‌ها می‌گفتند که مگر می‌شود هم سانتریفیوژها و چرخ اقتصادی کشور با هم بچرخد که این امر محقق شد و دیدند که هم سانتریفیوژ می‌چرخد هم بانک مرکزی.»

جناب روحانی که ظاهرآ یادشان رفته که در سال 92 وعده داده بود که مشکلات اقتصادی را صد روزه حل می کند و بارها در ادعاهای نادرسته و کذب، عبور از رکود اقتصادی را فریاد زده بود! در سفر استانی به سمنان از ترس کدخدا، لب فرو بست و از نقض برجام توسط آمریکا و اروپا سخنی بر زبان نیاورد و در حالی که از حضور مردم به وجد آمده بود، گفت: «تنها 3 ماه از برجام گذشته، برخی فکر می‌کنند که 30 سال گذشته است؛ ببینید در مدت 3 ماه چه گشایش‌های فراوانی ایجاد شده است.»!!!

عجیب است! وقتی رئیس بانک مرکزی ایران در آمریکا می گوید؛ از برجام هیچ نصیبی نبرده ایم و مقامات آمریکائی می گویند؛ قرار نیست ایران پول باران شود و با نکهای اروپایی حاضر به همکاری و تبادلات ارزی با کشورمان نیستند، پس چرا حاج حسن روحانی همچنان اصرار دارد که برجام موفق بوده است!!! باید به رئیس جمهور متذکر شد و گفت؛ اگر بخاطر قدرت طلبی، حاضر به توبه در پیشگاه ملت بزرگ ایران، بخاطر افتضاح بزرگ تاریخی خود نیستی! لااقل پس از اعتراف مسئولین مرتبط با برجام همانند؛ ظزیف وزیر خارجه، عراقچی معاون وزیر، ریاست مجلس شورای اسلامی، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و سیف رئیس بانک مرکزی، دیگر به ملت رشید ایران وعده نابجا و سرخرمن و کذب ندهید!!!

به نظر می رسد؛ بر اساس تفکرات غربگرای رئیس جمهورمان، انتقاد از برجام در داخل کشور ممنوع بوده و نقض برجام بخاطر ترس از کدخدا(آمریکا) آزاد است!!!

والسلام


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ