سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده در دل شب با مولای خود خلوت کند و به مناجات پردازد، [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 اردیبهشت 14 , ساعت 11:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-اگر ذائقه ی مردم، آنچنان دچار تغییر شود! که در جامعه ای اسلامی و انقلابی، دزدان و فتنه گران و محکومین دادگاهایغ انقلاب و کیفری، بتوانند، ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی را در مراکز استانها و شهرستانهای کشور  افتتاح و به سخنرانی و موعظه بپردازند!، آیا امکان انتخاب و تصمیم عقلانی برای گزینش یک فرد اصلح و مقبول، برای ریاست جمهوری از سوی ملت وجود دارد؟!

2-اگر در این بازار آشفته که دزدان و فتنه گران به طرفداری از حسن روخانی، مدام به بمباران تبلیغاتی مردم مشغولند و صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم در کنار تبلیغات کاذب و نفاق دزدان و فتنه گران، آستین بالا بزند! و از افشاء چهره دزدان و فتنه گران همکار با دولت مستقر، جلوگیری نماید و همچنین خود در نشر دروغها و حرفها و نفاق حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در برنامه های زنده و ضبط شده تلویزیونی از هیچ تلاشی دریغ نورزد! آیا مردم و بخصوص جوانان می توانند، با شناخت صحیح، فرد مورد نظر خود را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب نمایند؟!

3-حضرت روح الله صدا و سیما را دانشگاه می دانست، حال اگر صدا و سیما، بجای گسترش فضائل و واقعیتها، به نشر اکاذیب و رذائل برخی کاندیداهای لیبرال-سکولار ریاست جمهوری بپردازد! در حقیقت به یاری جبهه استکبار خارجی و جبهه لیبرال-سکولار داخی شتافته است، ولذا صدا و سیما اجازه ندارد، از نشر حقایق و قضائل، به طرفداری از دولت حسن روحانی جلوگیری کند و در جهت فریب مردم، به دولت لیبرال غربزده یاریغ برساند؟!

4-امروز حلقه تولید، توزیع و مصرف کننده از دولت حسن روحانی ناراضی بوده و ملت تصمیم گرفته، تا از مرگ مغزی انقلاب اسلامی، بدست شیطانی جبهه لیبرال-سکولار مستقر در قوه مجریه جلوگیری نماید، فلذا صدا و سیمای جمهوری اسلامی، بر چه مبنایی در جهت تحقق آمال و آرزوهای جبهه لیبرال-سکولار، به فریب مردم پرداخته است؟! آیا مردم، با یک توطئه ای پیچیده و هماهنگ از سوی لیبرالها و صدا و سیما روبرو هستند؟!

5-ملت باید در این موقعیت حساس و سرنوشت ساز، هوشیار باشد. عمارهای انقلاب اسلامی، خواص جبهه حق و کاندیداهای "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیهر آنچه در توان دارند، باید به افشاء توطئه ی خزنده و خطر ناک تغییر مسیر انقلاب اسلامی از سوی لیبرالها و صدا و سیما بپردازند، تا جبهه استکبار جهانی به اهدافش نرسد و انشاءالله، پرچم انقلاب اسلامی را با دستان امام خامنه ای بدست صاجب اصلی اش، حضرت بقیة الله العظم، عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم و شرمنده امام و 230 هزار شهید انقلاب شکومند اسلامیمان، نگردیم.

والسلام


چهارشنبه 96 اردیبهشت 13 , ساعت 12:22 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور از حقوق شهروندی گفت و از آن رونمائی کرد، ولی وزیرش، مسکن مهر را مزخرف خوانده و هر دو نانجیبانه ازف اتمام پروژه های مسکن مهر، برای اقشار ضعیف جامعه جلوگیری کردند تا عملا به کدخدا(آمریکا) ثابت کنند که انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردم خود ناتوان است و لذا این جماعت با هماهنگی دشمان بیرونی، بفکر کنترل فرمان انقلاب از دورن اتاق انقلاب بودند تا مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور را بصورت خزنده و بیصدا به اشغال جریان لیبرال-سکولار درآورند و در بخشهای هم موفق شدند، اما ملت تصمیم گرفته تا تفاله های نفوذی غربگرا را از درون اتاق فرمان انقلاب بدور بریزد.

سید ابراهیم رئیسی از داغ دل مردم محروم، که از عدم تکمیل مسکن مهر از سوی دولت لیبرال به تنگ آمده اند، آگاه شده و در این رابطه از ساخت و تکمیل مسکن مهر با مردم سخن گفته است و ملت هم با مشاهده آقای نیگزاد وزیر موفق راه و شهرسازی دولت دهم در کنار سید ابراهیم رئیسی که نقش بی بدیلی در ساخت مسکن مهر ایفا کرده به برنامه های او امیدوار شده و لذا هر روز شاهد رشد چشمگیر آراء سید ابراهیم رئیسی در شهر و روستا و بخصوص در میان جوانان جویای کار و مسکن هستیم و مردم هم با حضور نیکزاد بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی به او اعتماد ویژه نموده و رأی خود را در سبد سید ابراهیم در 29 اردیبهشت 96 خواهند ریخت.ف

از آن طرف، دولت بی لیاقت تدبیر و امید که قول ساخت مسکن اجتماعی را به مردم داده بود، تا امروز بعنوان نمونه هم نمی توانند از یک واحد مسکن اجتماعی بهره برداری نمایند! و لذا اگر دولت لیبرال جناب روحانی به تکمیل مسکن مهر، که سرمایه گذاران آن، سالیان سال، به انتظار تکمیل آن نشسته اند، اقدامی نمی کند، صرفا بخاطر آن است که رأی ساکنین آن خانه ها، هیچگاه به سبد تزویر و نفاق دولت اعتدال ریخته نمی شود و عامدا جلوی تکمیل آنها را به بهانه های واهی، گرفته اند!

آری ملت پس از شنیدن ساخت مسکن مهر در دولت سید ابراهیم رئیسی، بارقه امید خانه دار شدن خود را قطعی دانسته و لذا مردم با لحظه شماری برای رسیدن به روز موعود 29 اردیبهشت 96 آماده می شوند تا کلید ساختمان ریاست جمهوری را از نفوذیهای جریان لیبرال-سکولار غربزده باز پس گیرند و امانت خود را به سید ابراهیم رئیسی بسپارند تا انشاءالله، شکوفائی در اشتغال، مسکن مهر، رونق اقتصادی و در یک کلمه، اقتصاد مقاومتی را شاهد باشیم.

والسلام


سه شنبه 96 اردیبهشت 12 , ساعت 8:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-امسال حسن خمینی مرقد شریف امام را ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در روز کارگر نمود! و با حیله گری و به بهانه روز کارگر می خواستند، از این قشر زحمت کش و کم ادعا، جهت امیال کثیف ماندن در قدرت استفاده نمایند، با شعارهای بحق وف طوفانی کارگران حیله و مکر آنها از هم گسست و کارگران با صدای رصا، دردهای نهفته درونی 4 ساله خود را چنین فریاد زدند: «عزا عزاست امروز....روز عزاست امروز....زندگی کارگر رو به فناست امروز» و همچنین «عزا عزاست امروز....روز عزاست امروز....جامعه کارگری.....صاحب عزاست امروز»

2-حسن روحانی که به قول خودش دولت راستگویان! را تشکیل داده، در مرقد امام خمینی و در روز کارگر و در لابلای شعارهای بحق کارگران، 2 میلیون شغل را حاصل تلاش 4 ساله دولت خود اعلان کرد و وزیر تعاون و کار هم یک روز قبل، در حضور رهبر معظم انقلاب از ایجاد حدود 2 میلیون شغل در 4 سال گذشته، سخن راند، اما مرکز آمار ایران، شاغلین را در بهار 92 تعداد 22 میلیون 171 هزار در زمان تحویل دولت دهم به یازدهم و در زمستان 95 هم تعداد شاغلین را 22 میلیون 342 هزار نفر اعلان کرده است، که با این حساب، آمار اعلانی از سوی رئیس جمهور و وزیر تعاون و کار کذب محض است و لذا بر اساس مرکز آمار ایران در 4 سال گذشته، تعداد کسانی که در دولت اعتدال موفق به کسب شغل شده اند تنها 170 هزار نفر است نه 2 میلیون نفر!!!!!

3-البته وقتی وزیر تعاون و کار از نیروهای امنیتی فاقد صلاحیت وزارت اطلاعات است و رئیس جمهور هم یک حقوقدان! لیبرال غربگرا باشد، آمار سازی برای فریفتن ملت، کار ساده ای است، زیرا مجری بی هویت و بی ادب برنامه جناب روحانی در مرقد امام، در روز کارگر، کارگران را مزدور خوانده و خواستار خرد کردن دهان کارگران شد و لذا از سرّ درون لیبرالهال و امنیتی های مرموز و فاقد صلاحیت، سخن گفت!

4-به رئیس جمهور و امنیتی های که توان خدمت صادقانه در وزارت اطلاعات را نداشتند، می گوئیم؛ شما کسانی هستید که دیروز مردم را بدون هیچ جرمی به درون گونی می کردید و امروز در پیشگاه حضرت روح الله با تهدید و ارعاب، سخن از خرد کردن دهان کارگران می زنید! البته ما حال و روز شما هتاکان به کارگر و خیانت پیشگان به کشور و ملت را درک می کنیم، زیرا در سرازیری سقوط قرار گرفته اید و دست به انتحار می زنید! و لذا کارگران و ملت ایران در روز 29 اردیبهشت 96 در پای صندوقهای رأی، تکلیف شما را مشخص می کنند و یحتمل، برخی از شما، به دامان کدخدایتان آمریکا پناه خواهید برد.

5-نگرانی ملت در روز کارگر و در حرم جضرت روح الله این بود، چرا امامی که حضور لیبرالها را در قدرت، لحظه ای تحمل نمی کرد، مرقد آن پیر سفر کرده، توسط نوه اش سید حسن، ستاد انتخاباتی فرد لیبرال مورد حمایت آمریکا و اسرائیل شده است، البته امام دهان دولت اشرافی مخالف قشر کارگر را خرد خواهد کرد، این وعده  بزودی محقق خواهد شد؟!!!

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 9 , ساعت 3:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی که در مناظره های زنده توانایی پاسخگوئی ندارد، پس از مناظره باز هم به سراغ تریبون یک طرفه رفت تا خود رای از سخنان بحق قالیباف که از زبان ملت بیان نمود، تبرئه کند، اما غافل از اینکه ملت پی به تزویر و ناتوانی ایشان برده است و دست و پا زدنهای بیهوده، زودتر به عرق او منجر خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه اعلان کرده بود که بابک زنجانی در زندان اعتراف نموده که مبلغ 5 میلیارد تومان در انتخابات 92 به ستاد حسن روحانی کمک کرده و این موضوع توسط قالیباف در مناظره دیروز مطرح شد و حسن روحانی که در برابر ملت عرق شرم بر پیشانیش دیده می شد، در اینستاگرام خود نوشته است: «فردی که امروز به عنوان مفسد اقتصادی در زندان بسر می‌برد و محکوم به اعدام شده، یکی از "کارآفرینان برتر" به انتخاب دستگاه‌های مربوطه در سال‌های گذشته می‌باشد که در مراسمی که در سال 1386 بنده به عنوان سخنران برنامه دعوت شده بودم و به درخواست مسئولین برگزارکننده، لوحب تقدیر تهیه شده را نیز به کارآفرینان برتر اهدا کردم، این فرد نیز لوحی را دریافت کرده است.»

حسن روحانی باید پاسخ دهد، که کدام دستگاه دولتی بابک زنجانی را بعنوان کارآفرین برتر معرفی کرده؟ و چرا جناب روحانی که هیچ مسئولیتی به غیر از رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نداشته به سخنرانی آن مراسم رفته؟و آیا دولت وقت به ایشان و رئیس مرحومش، اجازه سخنرانی در چنین مراکزی می داده است؟! بنا بر این وقتی دولت نهم و دهم اینها را منزوی نموده بود، بابک زنجانی را بعنوان کارآفرین برتر از سوی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت انتخاب و لوح تقدیر هم توسط حسن روحانی در همان مرکز رازآلود لیبرال پرور به بابک زنجانی اهداء شد! و لذا حسن روحانی بهتر است، در پیشگاه ملت ایران اعتراف نماید که از محل خیانتهای او، امثال بابک زنجانی پرورش پیدا کرده اند! و اگر جناب روحانی منکر این مسئله است؟! از برادر و زن برادرشان که در راوبط اقتصادی ناسالم و حرام دخیل هستند، سئوال بفرماید!!!!!!

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 9 , ساعت 1:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-شعار آقای حسن روحانی در دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت" اعلان شده، تولی در عمل، جناب روحانی با حربه نفاق "بترسان و حکومت کن" که برگرفته از استراتژی کهنه عبیدالله ابن زیاد در کوفه است، مردم را از سایه جنگ ترسانده و می گوید: «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟» پس انتظار مردم از کاندیداهای "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"، استقرار عقلانیت منطقی بر مناظره های زنده تلویزیونی است، تا جبهه لیبرال-سکولار درون قوه مجریه، با شعار "امنیت و آرامش"، همانند عبیدالله ابن زیاد، مردم ایران را از سایه جنگی که دروغ محض است، نترسانند.

2-مردم در 21 فروردین 96 بصورت زنده مشاهده کردند که رئیس جمهورشان گفت: «مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود، کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود.» اما در کمال تعجب در 7 اردیبهشت 1396 ملت ایران به تعطیلی عقل جناب روحانی پی بردند و ایشان پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود، در جمع خبرنگاران مستقر در محل صدا و سیما می گوید: «اولویت اصلی‌ام در 100 روز اول؛ حل 10 مسئله کشور است.» واقعا اگر حسن روحانی می داند مشکلات اقتصادی صد سال دیگر هم حل نمی شود، پس برای چه چیزی کاندیدا شده و مجدداًا آمده است؟!!!!

3-اشکال آقای حسن روحانی با این همه تناقض در رفتار و گفتار کجا است؟ یکی از علتهای مهم این دگردیسی، حضور و تناول مکرر از دیگ پلو انگلیس در دانشگاه گلاسکو(محل تحصیل حسن روحانی) است، زیرا دیگ پلو سفارت انگلیس، انقلاب مشروطیت ایران را از پای درآورد و لذا چشم امید جریان صهیونیسم و استکبار جهانی برای تغییر انقلاب اسلامی به حضور مجدد حسن روحانی در رأس قوه مجریه دوخته شده است، که در این رابطه، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نوشت: «حسن روحانی بهترین رئیس جمهوری است که اسرائیلی ها می توانند از ایران انتظار داشته باشند!»

4-در زمان افتتاح ستاد حسن روحانی در استان ایلام، مجریه برنامه با قرائت یک متن طنز، که قلم و زبان از بیان آن شرم دارد، به ساحت امام هشتم علیه السلام اهانت می نماید، اما حسن روحانی با بهره گیری از تفکر لیبرالیسم، در دفاع از حریم اهل بیت، اطلاعیه ای در رابطه با محکومیت سخنان آن فرد هتاک صادر نکرد تا سرسپردگی خود را به جریان لیبرال-سکولار اثبات نماید، لذا باید گفت؛ آن فرد هتاک با بهره گیری از تفکر بهائیت و ارزیابی از حسن روحانی و ستاد ایشان در استان، زمینه لازم برای حمله به ساحت امام هشتم علیه اسلام را با کلمات سخیف مساعد دیده بود، پس ملت ایران باید در انتخابات 29 اردیبهشت 96 با رأی خود، جریان فاسد لیبرال-سکولار را از درون قوه مجریه نظام اسلامی بیرون بریزند.

والسلام

 


پنج شنبه 96 اردیبهشت 7 , ساعت 4:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که استکبار جهانی و اذناب منطقه ای و لیبرالهای داخلی شیطان بزرگ بصورت شبانه روزی بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می کنند، جریان انقلابی، باید همه تلاش خود را بر پایه وحدت استوار نموده و تفرقه ها را کنار گذاشته و در صفیت واحد جهت ریشه کنی منافقین و لیبرالها از درون قوه مجریه اقدام نمایند و این شدنی است، مگر اینکه برخی از انقلابیون، عافیت طلبی را کنار نگذارند و از کار تشکیلاتی در یک مجموعه واحد بپرهیزند!

خداوند در سوره آل عمران آیه 200 به کار تشکیلاتی از سوی مؤمنان تأکید ورزیده و می فرماید: یاَیُّهَا الَّذینَ ءامَنوا اصبِروا وصابِروا ورابِطوا واتَّقوا اللهَ لَعَلَّکُم تُفلِحون ترجمه: «اى کسانى که ایمان آورده‏اید! استقامت کنید! و در برابر دشمنان (بصورت اجتماعی)، پایدار باشید و از مرزهاى خود(امام)، مراقبت کنید و از خدا بپرهیزید، شاید رستگار شوید»

قرآن باید تابلوی حرکت جریان انقلابی در این مقطع حساس باشد، زیر بی عملی، بی تدبیری و خیانت دولت تزیر جناب روحانی، بر عامه ملت ایران ثابت شده و لذا امکان ریشه کنی غده سرطان لیبرال-سکولار از درون سنگر انقلاب اسلامی(قوه مجریه) دور از ذهن نیست زیرا، جریان لیبرال-سکولار، نه کارنامه درخشانی در نزد مردم دارند و نه اعتقادی به مبانی اسلام و اصول انقلاب اسلامی دارند، آنچنان که پیروان ضدانقلاب شان، در ایلام به امام هشتم علیه السلام اهانت ورزیده و در یکی از دانشگاهها، منکر حرم اهل بیت علیهم السلام در عراق و سوریه شده و به مدافعان حرم و شهداء حرم اهانت ورزیده اند!

جریان انقلابی بدانند؛ در حال "عبور از پیچ بزرگ تاریخی" هستیم، که در این راستا، دو جبهه استکبار جهانی با هم افزائیغ جبهه لیبرال-سکولار داخلی در برابر انقلاب اسلامی صف کشیده، تا بصورت خزنده اصول و مبانی انقلاب اسلامی را به نفع لیبرالیسم غربی تغییر دهند و لذا اگر جریان انقلابی، ذره ای غفلت ورزند و اجازه دهند تا سنگر قوه مجریه، همچنان در تسخیر نااهلان و نامحرمان لیبرال-سکولار بماند، قطعاً در نزد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و 230 هزار شهید و امام راحلمان پاسخگو نخواهیم بود، زیرا حضرت روح الله فرمودند: «این انقلاب امانتی است که باید بدست شما به صاحب اصلی آن سپرده شود. با دست شما بلی با دست شماپس همانند حسن روحانی و اعوان و انصار لیبرالش، به امانت امام عصر(عج) خیانت نکنیم، که حافظ شیرازی گفته است: ناز پروده تنعم نبرد راه به دوست/ عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد.

حرف پایانی، تک بیتی از دیوان اشعار امام خمینی تقدیم می گردد، که فرمودند:

وعده دیدار نزدیک است، یاران مژده باد / روز وصلش میرسد، ایام هجران می رود.

والسلام


چهارشنبه 96 اردیبهشت 6 , ساعت 11:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

باور بر این است، که مرحوم هاشمی رفسنجانی پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و به بهانه ی مخالفت6 با دولت مستقر و در عمل برای تغییر ریل انقلاب اسلامی به نفع لیبرالیسم، نخ تسبیح فتنه را در دست گرفت و تا قبل از وقوع فتنه سال 88 نخ تسبیح را از درون مهره های انتخابی، عبور داده و خود را بعنوان شاه مهره ی اصلی، قبل از گره پایانی به آن افزود. نکته مهم و غیر قابل باور در این تسبیح فتنه، افتادن برخی از چهره های مؤثر اردوگاه اصولگرایان به درون آن بود!

با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 با طرح "اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی" مسیر تغییر نظام اسلامی به نفع لیبرالیسم، از سوی مستأجرین سکولار مسقر در قوه مجریه، شتاب بیشتری گرفت و با تصویب و اجراء فوری برجام، بحث برجامهای 2 و 3 و 4 از سوی رئیس جمهور مطرح و زمینه سازی اولیه آن، به مرحوم رفسنجانی سپرده شد و ایشان هم در توئیتر خود، به توان نظامی و موشکی کشور حمله کرده و گفت: "دنیای آینده، جهان گفتگوست نه موشک"

حسن روحانی هم در سوی دیگر، در همایش معلمان کشور در سال گذشته، به "ختم تـفـکـر اســلام انـقـلابـی" حضرت روح الله و رهبری حمله کرده و سپس مرحوم هاشمی رفسنجانی در همان همایش، به تبیین قطع بودجه نظامی پرداخت و گفت: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیرویغ نظامی داشته باشند محروم شدند... نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌های‌شان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند، لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند، مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

با فوت ناگهانی هاشمی رفسنجانی در استخر منصوب به فرح پهلوی آن هم با وضعیت غیر فابل باور، گره تسبیح فتنه گشوده و شاه مهره اصلی خرد شد، هر چند که سایر مهره ها، در یک بسیج همگانی، تلاش کردند، تا با گره موقت، از فروپاشی تسبیح فتنه جلوگیری نمایند و لیکن موفق نگردیدند و لذا با برگزیدن ریاست هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی از سوی رهبری و با برکناری محرمانه و فوری ریاست آن داشگاه، صدای شکسته شدن مهره های دیگری در این بازی دومینو به گوش رسید.

یحتمل، در پی اعترافات ادمین های دستگیر شده کانالهای تلگرامی، شاهد شکسته شدن برخی از مهره های مورد حمایت شبکه بی بی سی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هم باشیم! و لذا با روشنگری و بصیرت افزائی از سوی عمارهای انقلاب اسلامی، انشاءالله بزودی فروپاشی و شکسته شدن تسبیح فتنه را در پایان انتخابات ریاست جمهوری، به یک جشن ملی تبدیل نمائیم و این شدنی است، زیرا به حول و قوه الهی، "مــــــا مــــی تــــوانـــیــــم".

ولسلام


چهارشنبه 96 اردیبهشت 6 , ساعت 1:13 صبح

به نام خدا و برای خدا

1-آقای حسن روحانی، هنوز باور نکرده که سال 92 و زنگ خواندن انشاء به پایان رسیده و پرونده سیاه و خیانت بار 4 ساله اشب در نزد ملت مفتوح است و لذا در 5 اردیبهشت 96 درباره برنامه عملی خود برای دوره بعدی ریاست جمهوری می گوید: «یک برنامه مدون دارم ... یک اقدامات جدیدی هم هست که در برنامه صد روزه و همچنین در برنامه چهار سال انجام خواهد شد.»

2-یحتمل، سنگ پای قزوین هم از اصرار حاج حسن مبنی بر حل مشکلات صد روزه شرمنده و خسته شده! زیرا جناب روحانی در مصاحبه 21 فروردین گفته بود: «مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود، کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد.» جناب روحانی بداند؛ ملت ایران در همین مدت هم به بی تدبیری او آگاهی یافته و لذا این مدت، برای اثبات بی عقلی او در نزد جهانیان و ملت فهیم ایران کافی است! و بیش از این خود را مفتضح نکند!

3-رئیس جمهورمان با بهره گیری از فیلسوفان ماکیاول، که گفته اند، "بترسان و حکومت کن"، مجددا در قزوین، سایه جنگ را بهانه کرده و میب گوید: «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

4-در این رابطه باید گفت؛ حسن روحانی اشرافی و لیبرال، به افکار امام و انقلاب اسلامی هیچ اعتقادی ندارد، زیرا در 31 شهریور 1359 که صدام حسین با بیش از 13 لشکر رزمی به مرزهای کشورمان یورش آورد و اکثر پایگاههای هواهی و مراکز مهم و حساس ایران را بمباران کرد، حضرت روح الله که رضوان خدا بر او باد، فرمودند: «دزدی آمده و سنگی انداخته و در رفته است‏‏.» اما حسن روحانی همانند عبیدالله ابن زیاد، منافقانه مردم ایران را از سایه جنگی می ترساند، که رهبری آنرا کذب محض خواندند. او می خواهد با این ترفند رذیلانه، چهار سال دیگر بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند و با برجامهای ننگین، ضربات دیگری، بر پیکره ی انقلاب اسلامی فرود آورد! فلذا آقای حسن روحانی، افتضاح بس نیست؟!!!!!!

والسلام


سه شنبه 96 اردیبهشت 5 , ساعت 3:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کره شمالی وقتی با تهدیدات پی در پی آمریکا روبرو شد، مردانه در برابر دشمنانش ایستاد و متقابلا آنان را تهدیدا به حمله اتمی نموده و در نهایت ناوهای هواپیمابر آمریکائی، بجای نزدیک شدن به کره شمالی، راهی اقیانوس هند شده و رئیس جمهور یاغی آمریکا، ناگزیر شد به مسئولان چینی التماس نماید تا مسئولان کره شمالی را به پای میز مذاکره با آمریکا بیاورد!، اما در کشور ایران، از سال 92 دچار رئیس جمهور ترسو و بزدلی هستیم، که آمریکا را کدخدای ده می خواند! و وزیر خارجه اش، بزدلانه در جمع دانشجویان و در آستانه مذاکرات هسته ای می گوید: «آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟»

متأسفانه از وقتی که لیبرالها و سکولارها، بر قوه مجریه مسلط شده اند، هر روز شاهد تضعیف اقتدار کشورمان در مقابل شیطان بزرگ هستیم، یک روز در مقابل دریافت هیچ، سیستم هسته ای کشور را به نابودی کشاندند! روز دیگر ناجوانمردانه از برجامهای 2 و 3 و 4 برای تعامل(ذلت) و سازش با کدخدا(آمریکا) سخن گفتند! فردا روزی از رسانه ای شدن مانورهای نظامی سالیانه سپاه و ارتش جلوگیری کردند! در مقطعی از شلیک آزمایشی موشکهایمان جلوگیری کردند! در مقابل چشمان گریان دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف که آمده بودند، تا پرتاب ماهواره شریف ست را که با دستانه خود ساخته بودند به تماشا بنشینند، با تشر آمریکا و دستور رئیس جمهور ترسویمان، موشک و ماهواره به انبار برگردانده شد و ... !

اقدامات مدبرانه رئیس جمهور کره شمالی در مقابل آمریکا به ما این درس را می دهد، که هر چند رئیس جمهور ایران از تدبیر سخن می گفت، ولی در عمل تزویر می ورزید و به نظام اسلامی و ملت خیانت می کرد! لذا رئیس جمهور لیبرال مسلکمان باید در پیشگاه ملت و رهبری اعتراف نماید که اقدامات ایشان در سه و نیم سال گذشته، مزورانه و در راستای جلب رضایت کدخدا(آمریکا) بوده است.

حالا بهتر می شود فرق رئیس جمهور نترس کره شمالی را با رئیس جمهور ترسوی خودمان مقایسه کنیم، زیرا رئیس جمهورمان، برخلاف آیه 52 سوره فرقان، از کافران تبعیت می کند و حاضر به تهدید لفظی کفار هم نیست! قرآن در این رابطه می فرماید: فَلا تُطِعِ الکافِرینَ وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا کَبیرًا

والسلام


شنبه 96 اردیبهشت 2 , ساعت 11:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-پس از اینکه سخنگوی وزارت کشور از ممنوعیت پخش زنده مناظره ها خبر داد، مردم ایران که 4 سال منتظر محاکمه دروغگویان دولت لیبرال بودند، نارضایتی خود را از این موضوع اعلام و در نهایت حسن روحانی مجبور به پذیرش مناظره زندهغ تلویزیونی در برابر ملت شد و لذا اولین شکست لیبرالها در برابر اراده ملتی که تصمیم گرفته، تا قوه مجریه کشور را از لیبرالهای غربزده پاکسازی نمایند، محقق و آنان در نزد مردم شرمسار و پیش بینی وبلاگ وزنه سیاسی مبنی بر پذیرش مناظره زنده از سوی حسن روحانی با غیبت عمارها، محقق شد!

2-در همین روزها قرار بود، گزارش بررسی مدرک تحصیل غیر قانونی حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) در مقطع دکتری، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود، اما با توطئه و کارشکنی نمایندگان غیر انقلابی مجلس، که نگران ریزش آراء حسن روحانی بعد از قرائت آن گزارش بودند، جلوگیری شد! و لذا اگر مردم یقه ی نمایندگان دلال و منافق را بگیرند، قطعا آنان مجبور به قرائت گزارش کمیسیون آموزش در جلسه علنی مجلس، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد و در نتیجه ملت، از تخلفاتی مطلع می شوند، که حسن روحانی از افشاء و برخورد قانونی با آنها جلوگیری کرده است!

3-اگر ملت از پشت پرده تخلفات گسترده دوستان و فامیل رئیس جمهور مطلع شوند، قطعا در 29 اردیبهشت 96 آخرین ضربه خود را با رأی به رقیب حسن روحانی وارد خواهند کرد و لذا مردم با کمک نمایندگان انقلابی مجلس، باید آن دسته از نمایندگان مجلس، که منافع کشور را بر منافع متخلفان دولت اعتدال ترجیح می دهند، تحت فشار قرار داده تا انشاءالله حق بر ملت روشن و از فرو افتادن مجدد کشور و مردم در دام لیبرالهای غربزده جلوگیری شود.

والسلام


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ