سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 12:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فکر می کردم که حسن روحانی با بهانه قرار دادن امام، برای قرائت فاتحه مخفی بر سر قبر فرزندش(محمد) که با اسلحه او کشته شده! و مخفیانه در حرم امام دفن شده!ت به آنجا می رود! نگو که حاج حسن هنوز از برخی سخنان حضرت روح الله، برای فرافکنی و کلاه گذاشتن بر سر ملت بصیر ایران در افتضاح برجام استفاده و در جلسه هیأت دولت مورخ 26اردیبهشت 97 می گوید: امام در 29 آبان 65 فرمود «هیچ توقع نداشتم که در این زمان که باید فریاد بزنند سر آمریکا، فریاد می‌زنند سر مسئولین‌مان»

حسن روحانی این روزها در برزخ ترامپ، گرفتار شده، لذا در جلسه هیأت دولت، با التماس "از کسبه و اصناف، خواهش کرده که از فشار به مردم در ماه رمضان خوداری کنند"و هم التماس نموده که مردم، بخاطر خیانت در اجراء برجام، از او توقع عذرخواهی نداشته باشند! لذا می گوید: «مبادا یک عده‌ای خطا کنند، امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین‌المللی باید مورد فشار قرار بگیرد ... امروز روزی نیست که همدیگر را پای میز سوال ببریم ... در زمان کنونی همه باید در برابر فشارهای آمریکا، متحد باشیم.»

به جناب پرزیدنت حسن روحانی می گوئیم؛ ما که از شعار "مرگ بر آمریکا" دست برنمی داریم و تو هم اگر راست می گویی!؛ صدای مرگ بر آمریکایت را به گوش ملت برسان!، هر چند که حضرت روح الله خطاب به لیبرالهایی مانند تو فرمودند: «آنهایی که خواب آمریکا می‌بینند خدا بیدارشان کند.» کاش حسن از خواب زمستانی بیدار می شد!!!

والسلام


سه شنبه 97 اردیبهشت 25 , ساعت 11:33 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان انحرافی خوارج، در مذاکرات حکمیت بین ابوموسی اشعری و عمروعاص، لشک برایشان پیش آمد که سر ابوموسی کلاه رفته یا سر آنان کلاه گذاشته! و لذا بجای درخواست محاکمه نظامی ابوموسی، متعرض امیرالمومنین شده و خواستار توبه آن حضرت گردیدند! و توجهی به اقدامات خیانت بار خود، در برگرداندن مالک اشتر و تحمیل حکمیت به علی علیه السلام نمی کردند!

با گذشت چندین نسل از جریان انحرافی خوارج، بازهم شاهد حمله پیروان آن جریان انحرافی به امام جامعه زمان خود هستیم، که دیروز، قائم مقام رهبری، آقای منتظری عهده دار فتنه خوارج بر علیه حضرت روح الله گردید! و امروز رسول منتجب نیا، عهده دار فتنه خوارج شده و لذا افتضاح و خیانت در برجام را متوجه امام جامعه دانسته و چون خوارج دهان باز کرده و می گوید:«مگر این تصمیم را رئیس جمهور به تنهایی گرفته؟؛ به فرض که تصمیم بدی باشد، این تصمیم نظام بوده ... نظام ترکیبی از مقام معظم رهبری، رؤسای سه قوه، وزیران، کارشناسان و امثال آن است. بنابر این بحث رئیس جمهور نیست. اگر قرار به عذرخواهی است کل نظام باید عذرخواهی کند؛ نه رئیس جمهور.»

خوارج زمان جمهوری اسلامی، مانند خوارج زمان علی علیه السلام، نوک حمله شیطانی خود را متوجه امام جامعه می کنند! و حتی اگر حسن روحانی در نشست خبری همه مسئولیتهای برجام را پذیرفته باشد، باز هم خوارج، یقه فریبکاران و فریب خوردگان از امروعاص را که با شیطان بزرگ، اسرار مگویی دارند! نمی گیرند!، ولذا اگر امام جامعه برای پذیرش و اجراء برجام، شروط 9 گانه ای را برای رئیس جمهور معین، ولی او به آن شروط عمل نکرده باشد!، خوارج متعرض امام جامعه می گردند، نه فریب خوردگان و فریبکاران! و این داستان غم انگیز خوارج از زمان پیدادیش آنان تا کنون است!

والسلام


دوشنبه 97 اردیبهشت 24 , ساعت 10:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در مرداد ماه سال 84، در نامه ای خطاب به محمد البرادعی دبیر کل سابق سازمان انرژی اتمی، نسبت به عدم پایبندی سه کشور اروپایی(آلمان، فرانسه و انگلیس) به تعهداتشان در قرارداد سعدآباد سال 82 شکایت کرد و به این موارد اشاره نمود: «ایران در ازای تمام اقدامات اعتمادساز، اگر نگوییم هیچ، ما بها ازای بسیار اندکی دریافت کرد/ مطالبات ما حتی بررسی هم نشدند/ علیرغم پذیرش پروتکل الحاقی و حضور مستمر بازرسان درتأسیسات ایران، اروپا به تعهداتش عمل نکرد/ اروپایی ها تضمین عینی نمی دهند

این بخشی از نامه سال 84 حسن روحانی است، پس چرا در سال 97 پس از خروج آمریکا از برجام، بدنبال کسب اعتماد و گرفتن تضمین از اتحادیه اروپا است، هر چند که خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «از حسن روحانی تضمین گرفته که تهران علیرغم تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از برجام و وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران، همچنان در توافق می‌ماند

راستی؛ حاج حسن در مذاکره با اروپا، قرار است، تضمین بگیرد!، یا قبلا بصورت محرمانه تضمین داده که در هر شرایطی به برجام پایبند است؟! در نتیجه، اتحادیه اروپا و حسن روحانی هیچکدام قابل اعتماد نیستند!

این قضیه خروج امریکا از برجام اصلا چیز خاصی نیستا، مثل اینکه پنج تا رفیق بخوان برن شمال یهو یکیشون بگه من نمیام! اصلا اتفاق خاصی نمییوفته ها، فقط مشکل اینه اونی که نمییاد همونیه که ماشین داره !!!

والسلام


دوشنبه 97 اردیبهشت 24 , ساعت 7:37 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس غلامرضا تاجگردون، گفت: «987 نفر در دستگاه‌هات و شرکت‌های دولتی و بانک‌ها پاداش بازنشستگی بیش از 400 میلیون تومان گرفته و آخر سال 96 خود را بازنشست کرده‌اند. 200 نفر از این افراد بیش از 600 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و فردی نیز یک میلیارد و 280 میلیون تومان پاداش گرفته است

تاجگرون در مصاحبه خود به کلاهبرداری، مدیران اشرافی اشاره و می گوید:« 14 نفر از کسانی که بیش از 400 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و خود را در سال 96 بازنشسته کرده‌اند امسال دوباره به کار بازگشته‌اند.»

وقتی سیستم مدیریت کشور در برخی از بخشها فلج است، علت آن تربیت مدیران پرمدعای لیبرال و اشرافی است، که هیچ هنری برای رفع مشکلات ملت و کشور نداشته، اما با ترفندهای اپورتونیستی، از پاداشهای نجومی پایان خدمتع(بازنشستگی) بهره مند می گردند! و بلافاصله در مسئولیت قبل از بازنشستگی، با حقوق نجومی جدید، شروع به کاسبی! می نمایند!

آیا این جماعت نجومی بگیر اشرافی، زمینه اشتغال جوانان با استعداد این کشور را فراهم می سازند؟ قطعا پاسخ منفی است، زیرا دولت لیبرال و اشرافی حسن روحانی پیام ملت را می شنود اما با فرافکنی و سخنان کذب، ملت و بخصوص نسل جوان را بدنبال نخود سیاه تلگرام و کنسرت می فرستد!

چرا مدیرانی که وضعیت اقتصادی ملت و اشتغال جوانان را به مرز بحران رسانده اند، از پاداشهای نجومی پایان خدمت برخوردار و مجددا مشغول کار می گردند؟! نجومی بگیران اشرافی اینجا، آنجا، همه جا هستند!

والسلام


شنبه 97 اردیبهشت 22 , ساعت 2:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سال 92، نام دولت خود را "دولت امید" نامید و لذا هر منتقد و دلسوزی را با متهم کردن به ناامیدی کردن ملت، مورد حمله قرار می داد، هر چند امروز ناامیدترین عضو کابینه خود محسوب می گردد!، زیرا حضور نامنظم و محدود او در محل ریاست جمهوری، عرصه کار را برای برخی از وزراء کارآمد، ناممکن کرده، بطوری که امکان ملاقات با رئیس جمهور، برای حل مشکلات وزارتخانه اشان را بدست نمی آورند!

وقتی ترامپ برجام را تهدید و سپس از آن خارج شد ، حسن روحانی را لرزان آفتاب تابان برجام! افول و بازار تزویر حمله به منتقدان و دولت قبل از رونق افتاد، لذا چاره را در آن دید، تا برخی از وزراء و معاونین خود را بعنوان مقصران بی عرضگی دولتش، متهم به ناامید کردن مردم نمود، تا رئیس جمهور از تبعات افتصاح برجام و مشکلات ارزی و اقتصادی رهایی یابد!

برزخی که ترامپ با تهدید و در نهایت با خروج از برجام هسته ای ایجاد کرده،ب حسن روحانی را به مرحله ناامیدی و استعفای از ریاست جمهوری نزدیک نموده و لذا در چندین سخنرانی، برخی از اعضاء دولت خود را مسبب ناامیدی مردم دانسته و به آنان اهانت نموده است!

ظاهرا رئیس جمهور در حمله به برخی از اعضاء کابینه خود، منتقدین دولت و دولت قبل، از شیوه حمله گازانبری، آنهم از تریبون رسمی کشور استفاده می کند! لذا باید برای حسن روحانی که ادعای حقوقدانی دارد! یکدوره کلاس آشنایی با قانون اساسی تشکیل دادزیرا رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی، اجازه عزل وزراء و معاونین خود را دارد و نیازی برای طرح ناکارآمدی و ناامیدی وزراء از تریبونهای رسمی نیست! مگر اینکه رئیس جمهور با این ترفند مشکوک، بدنبال متهم کردن نظام اسلامی به ناکارآمدی است؟ تا همزمان با فشارهای اقتصادی و سیاسی شیطان بزرگ، زمینه ناامیدی و اعتراضات مردمی را در کشور فراهم نماید!!!

والسلام

 


جمعه 97 اردیبهشت 21 , ساعت 2:17 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزارت امور خارجه فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «دوشنبه هفته آینده نشست چهار گانه ایران، فرانسه، آلمان و بریتانیا برگزار می‌شود.»ف

اگر مردم عزیز کشورم بیاد داشته باشند یه آقایی که اسمش حسن روحانی بود، در سال 82 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، مذاکرات هسته ای را با سه کشور فوق، در کاخ سعدآباد آغاز، که نتیجه آن مذاکرات، پلمپ تمام تأسیسات هسته ای ایران بود،

همان آقا (حسن روحانی) در سال 92 رئیس جمهور شد، برای اطمینان دشمنان نظام اسلامی، که ممکن است دوباره رئیس جمهوری در ایران بر سر کار بیاید، که پلمپهای تأسیسات هسته ای را همانند سال 84 بشکند، با کدخدا (آمریکا) توافق برجام را بست، تا آنچه آمریکا و اسرائیل، با تهدید نظامی و قطعنامه های متعدد شورای امنیت سازمان ملل متحد، مبنی بر تخریب تأسیسات هسته ای ایران، بدست نیاوردند، حسن روحانی با تخریب تأسیسات هسته ای در سال 94 تقدیم شیطان بزرگ نمود! تا اگر رئیس جمهوری در آمریکا بنام ترامپ بر سر کار آمد و برجام را پاره نمود، دیگر راه اندازی مراکز هسته ای با شکستن پلمپها میسر نگردد!

حال، که بیش از 80 درصد توان هسته ای کشور تخریب شدهm و افتضاح بازی برد-برد حاج حسن عیان گردیده!، دوباره بازی حسن روحانی در سال 82 با سه کشور اروپایی(فرانسه، آلمان و بریتانیا)، کلید خورده است!

آیا حسن روحانی، فرق پلمپ تأسیسات هسته ای با تخریب زیرساختهای آن مراکز مهم و سرّی کشور را می داند؟! متأسفانه ثمره ی خون شهداء هسته ای را تخریب نمود! آنگاه، دستور مذاکره با کارگران(سه کشوراروپایی) کدخدا(آمریکا) را صادر کرده است!

بزرگترین خیانت جریان نفوذی لیبرال در برجام، این است، که با پروپاگاندای تبلیغاتی، اجازه نمی‌دهند مردم، پیام برجام و پاره شدن آن توسط ترامپ را به درستی درک و از خسارت سنگین برجام، آگاه گردند!

والسلام 

 


پنج شنبه 97 اردیبهشت 20 , ساعت 2:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضرت روح الله فرمود: «آنهایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان کند.»

با پاره شدن برجام از سوی ترامپ، چرا سخن رهبری مبنی بر آتش زدن برجام بر زمین مانده است؟ن   

رهبر معظم انقلاب بعد از امضاء برجام و طرح سبلیک آن در مجلس! و شورای عالی امنیت ملی، دستوری را در 9 بند، خطاب به رئیس جمهور، مبنی بر چگونگی اجراء برجام صادر نمودند، ولیکن حسن روحانی بدون توجه به دستور رهبری،برای در اختیار گرفتن مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در انتخابات سال 94 بفوریت برجام را اجراء کرد!

با اجراء برجام، بیش از 85 درصد از تأسیسات هسته ای کشور ویران  صدها میلیارد تومان خسارت به کشور وارد و ثمره برجام، بقول رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه کشورمان، هیچ بود!، لذا آیا باید برجام را بعد از پاره کردن ترامپ، همانگونه که امام خامنه ای فرمودند؛ "آن را آتش مبزنیم!

رهبری نظام، با تدبیر "نرمش قهرمانانه"، و دستور پذیرش اجراء برجام با بندهای 9گانه، یک دوره "کلاس عملی غرب شناسی" برای لیبرالها غربگرا در دولت و مجلس برگزار، که با پاره کردن برجام توسط ترامپ، برخی از آنها بقول امام خمینی، از خواب بیدار دو در "کلاس غرب شناسی" شاگرد حضرت روح الله، نمره قبولی دریافت کردند. اما حسن روحانی بعد از پاره کردن برجام توسط ترامپ، از تفاله برجام نگذشت و به سمت قبله آمال خود، روی کرد و گفت؛ در کنار اروپا در برجام می مانیم! لذا رهبری نظام، یک دوره، کلاس فشرده غرب شناسی برای سایر عناصر غربزده و لیبرال برگزار می نمایند، تا شاید خدا اینها را هم از خواب بیدار نماید و ریزشهای نظام به حداقل برسد.

آیا حسن روحانی در کلاس غرب شناسی رهبر معظم انقلاب قبول خواهد شد؟!

والسلام

 


چهارشنبه 97 اردیبهشت 19 , ساعت 10:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه کسی می داند که دستور حجاب اجباری در کشورل230 کی و به دستور چه کسی اجراء گردید؟!

یک آقاهی که رئیس جمهور ایران شده، امروز حامی زنان خیابان انقلاب است، که روسری از سر برداشته و بر چوب آویخته اند!

راستی کدامیک از زنان روسری بر چوب زده، حامی حسن روحانی هستند و چرا؟! به تصویر روبرو نگاه کنید، پاسخ را درمی یابید.

والسلام


چهارشنبه 97 اردیبهشت 19 , ساعت 9:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیشب 18 اردیبهشت 97 دونالد ترامپ و حسن روحانی هر دو به ملت ایران توهین کردند، رئیس جمهور آمریکا با پاره کردن برجام و رئیس جمهور ایران با حفظ و ادامه کار برجام در هر شرایطی!

ترامپ گفت: « آمریکا با رشوه هسته‌ای گروگان گرفته نخواهد شد ... رژیم ایران مهم‌ترین حامی تروریسم استه

حسن روحانی گفت:«برجام پایدار خواهد ماند و ما می‌توانیم به نفع صلح و امنیت منطقه و جهان قدم‌های خودمان را برداریم

وزیر خرجه انگلیس برجام را همانند دستبدنی به دستان ایران دانسته و می گوید:«من از یک چیز اطمینان دارم: تمامی گزینه‌های جایگزین، بدتر هستند. علاقلانه‌ترین مسیر، ارتقاء دستنبدها است، نه باز کردن آنها

حسن روحانی هم به ملت ایران اهانت نمود و گفت: «از این لحظه توافق برجام بین ایران و پنج کشور است از این لحظه 5+1 ، یک را از دست داده است

ماکرون رئیس جمهور فرانسه خطاب به نخست وزیر اسرائیل گفت: «باید برجام را حفظ کنیم ما باید از میانه روها در ایران حمایت کنیم، نه اینکه مأموریتشان را سخت کنیم

حسن روحانی گفت: «من به وزارت خارجه دستور دادم که ظرف چند هفته آینده با مذاکرات با کشورهای اروپایی و دو کشور بزرگ دیگر یعنی روسیه و چین رایزنی‌ها، هماهنگی‌های لازم و مذاکرات لازم را انجام دهند

راستی شما می دانید، که "حسن روحانی میانه رو" مأمور مخفی کدام کشور است، تا دستبند برجام، بر دستان ایران بسته مانده و امنیت ملی ایران به خطر افتد؟!

والسلام


چهارشنبه 97 اردیبهشت 19 , ساعت 1:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آدمی در کشورمان به عمد می گوید؛ ترامپ دیوانه است، تا در برجام بماند و با قبول تفاله و زباله برجام، خود را عاقل معرفی کند!ل

یک آقاهی امشب (18 اردیبهشت 97) با صدای لرزان و قیافه شکست خورده، علی رغم بزکی که بر چهره داشت، در برنامه زنده تلوزیونی گفت: «از این لحظه توافق برجام بین ایران و پنج کشور است از این لحظه 5+1 ، یک را از دست داده استراستی مگر 1 کشور آلمان نبوده که بعدا به 5 اضافه و 5+1 شکل گرفت!

ضمنا همان آقاهه در سال 92 گفته بود: «بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند

می گویند؛ دروغگو کم حافظه است، حتی اگر اسمش حسن روحانی و رئیس جمهور هم باشد! او در افتضاح برجام، خطاب به سنگ پای قزوین خواهد گفت؛ "تو باید شرمسار باشی، نه من"! زیرا در منطق لیبرالها، دروغگویی یک اصل خدشه ناپذیر است!

والسلام

 


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ