سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «نزد خداوند، هیچ چیز دشمن تر از خانه ای که بر اثرطلاق ویران شود، نیست» . سپس امام صادق علیه السلام فرمود:«خداوند ـ عزّوجلّ ـ، به سبب دشمنی ای که با جدایی داشت، درباره طلاق تأکید ورزید و سخن را در آن باب، بارها بازگفت. [صفوان بن مهران ـ از امام صادق علیه السلام نقل می کند ـ]
 
سه شنبه 97 اردیبهشت 18 , ساعت 12:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی با تضمین آنها در برجام می ماند، لذا در جلسه شورای اداری خراسان رضوی در 17 اردیبهشت 97 گفت: «یا آنچه ما در برجام میخواهیم، توسط غیر آمریکا، تامین و تضمین می شود، خب آمریکا که رفته بیرون به نظرم خیلی خوب شده یه شرّی کم شده از این توافق،یکی رفته بیرونل، یک نفر رفته بیرون که همیشه اذیت میکرد

چه رابطه ای بین وفاداری حسن روحانی به برجام و منافع مردم ایران وجود دارد که با خروج آمریکا به خطر می افتد؟!

پاسخ بسیار ساده است؛ حسن روحانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 ، با توافق برجام، حمایت تلگرام و بی بی سی، عده ای از کاندیداهای نمایندگی مجلس را با سمت وکیل الدوله ای، راهی بهارستان نمود و سپس در سال 96 با همان برجام و حمایت کشورهای غربی و تلگرام، مجددا رئیس جمهور ایران گردید! والا منافع برجام، به قول رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه کشورمان، برای ایران هیچ بود! ولذا منفعت برجام، تنها نصیب حسن روحانی، کشورهای 5+1 و اسرائیل گردید!

با توجه به بند 36 برجام، امکان خروج ایران از آن میسر نیست، زیرا تفسیر برجام، با آمریکا و حامیانش می باشد! و لذا اولین پیامد خروج ایران از برجام، سقوط قطعی حسن روحانی و شکست سنگین اصلاح طلبان آمریکایی خواهد بود، پس؛ اگر حسن روحانی، کدخدای دیروز خود(آمریکا) را امروز شرّ لقب دهد، قطعا دروغ گفته است! زیرا با دریوزگی، بدنبال تضمین اتحادیه اروپا، مبنی بر حفظ برجام است! و در صورت خروج ایران از برجام، رئیس جمهورمان، نگران افشاء خیانتهایش، توسط برخی از کشورهای عضو 5+1 می باشد!

والسلام


دوشنبه 97 اردیبهشت 17 , ساعت 8:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی مردم ایران حسن روحانی را با لباس روحانیت و با ادعای حقوقدانی مشاهدها و وعده های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوریش را در سال 92 باور کرده و ردای ریاست جمهوری ایران را بر تنش پوشیدند، اما ملت نمی دانستند که قبلا در انگلستان، ردای روحانیت را از تنش درآورده و ردای تفکر لیبرالی آمیخته بر "دروغ و ناراستی" را پوشیده است! و لذا در لباس مقدس روحانیت به ملت وعده های دروغ داد، هر چند که فریاد زد؛ "به همه وعده هایم عمل کرده ام"!

برای اثبات این مدعا، به مطالب ذیل اشاره می نمایم:

1-حسن روحانی سال 92 گفت:"حل مشکلات اقتصادی را صد روز"، اما 96 گفت؛ "چنین حرفی نزده ام"! 2-گفت: "هم سانتریفیوژها باید بچرخند و هم چرخ زندگی مردم،" اما هر دو را از کار انداخت! 3-بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس شورای عالی فضای مجازی، موافق قطع تلگرام شد،! اما امرز شاکی چرایی قطع آن است! 4- وعده فضای مجازی ایمن در تبلیغات انتخابات 92 و 96 داد،ل اما تلگرام برای ماندنش در قدرت شد! 5- گفت: "همه تحریمها لغو شده"، اما بیش از 300 میلیارد دلار پول نفت در خارج از کشور مانده است! 6- گفت: نرخ دلار 4200 تومان است، ولی  مبنای معامله در بازار 6200 تومان است! 7-به عوض پول نفت مان از چین، هند، کره جنوبی و ... کالایی وارد می کنیم، که موجب توقف تولید همان کالا در کشور شده است!

آری حسن رحیم پور ازغدی در باره دروغهای حسن روحانی می گوید: «آقای روحانی، رئیس جمهور دوگانه و متناقض با مردم حرف نمی زند! رئیس جمهوری اسلامی دروغ نمی گوید! رئیس جمهوری اسلامی وعده دروغ نمی دهد!، رئیس جمهور مخصوصا اگر آخوند باشد نباید حرفش در جلسه داخلی و خارجی 180 درجه تناقض داشته باشد.»

والسلام

 


شنبه 97 اردیبهشت 15 , ساعت 12:18 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از سخنرانی نتانیاهو در باره تأسیسات مخفی هسته ای ایران، حسام آشنا مشاورع رئیس جمهور، برای "اثبات عقلانیت در تنظیم برجام"، چندین "توئیت عقلانیتی" اختراع کرده؛! گویی عقلانیت در دولت اعتدال، تنها به حسام آشنا رسیده! و اون آقاهه که گفت؛ حقوقدانم، فاقد عقلانیت است!، لذا باید به آقا حسام گفت؛ ای ناقُلا، نکنه تو هم مثل ترامپ، گاو شیرده پیدا کردی و بابت هر توئیت، پول حرامی به جیب می زنی؟ آیا چندین توئیت دروغ، برای سخنرانی کذب نتانیاهو نیاز بود؟!

ظاهرا حاج حسن برای آشنا، مسئولیت "توئیت زن"، صادر کرده است؟!

راستی؛ نکنه حسام آشنا هم مثل اون آقاهه(بقایی) که در زندان اعتصاب غذا کرده از وزارت اطلاعات اخراج و خلع لباس شده است؟!!!

والسلام


پنج شنبه 97 اردیبهشت 13 , ساعت 12:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند سال اخیر، جریان مشکوک و مرموزی به اندرونی حوزه مسئولین ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی نفوذ نمود و با این بهانه که اگر می خواهید مردم به ماهواره گرایش پیدا نکنند، بازیگران و هنرمندان غربزده و غیرانقلابی را پای ثابت برنامه های شبکه های پرطرفدار صدا و سیما نمائید ولذا بر خلاف سیاستهای دینی و انقلابی، تبلیغ سبک زندگی نامتعارف بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و ... از صبح الطلوع تا پاسی از شب، برنامه ثابت صدا و سیما گردیده است.

در سکوت دستگاههای نظارتی و انفعال قوه قضائیه، جریان سلبریتی سکولار و ضدانقلاب، فرهنگ دینی، اعتقادی gو ایثار و شهادت طلبی مردم را به سخره گرفته! و لذا از صدا و سیما می پرسیم، چرا در خیلی از مواقع، صلاحیت ایثارگران و خاندان شهداء برای حضور در برنامه های صدا و سیما تأیید نمی شود؟، ولی تریبون صداو سیما در بهترین ساعت به سلبریتیهای ضدانقلاب و غربزده سپرده می شود؟!

آنقدر تفکر لیبرالی در صدا و سیما نفوذ کرده، که برخی سلبریتیهای سکولار و ضدانقلاب، پای از گلیم خود بیرون گذاشته و در حمایت از دشمنان انقلاب، بی شرمانه خواستار برجام موشکی و کاهش قدرت منطقه ای ایران شده و به ارزشهای دینی و انقلابی می تازند و کار آنقدر شور گردیده که سلبریتی ها، در کار نظام اسلامی اخلال نموده و در مقاطع انتخابات، به استخدام جریان "زر و زور و تزویر" درآمده و با کلاهبرداری از مردم و حمایت تلگرام، برخی افرد نالایق و ضدانقلاب را به مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ دادند.

امروز اگر دولت حسن روحانی به خدمت جریان فمینیست درآمده و به جای حل اشتغال جوانان پسر، به تبلیغ اشتغال دختران -هر چند کذب- می پردازد، علت آن، حمایتهای سلبریتیهای فمینیستی، چون ترانه علی دوستی و مهناز افشار ... در انتخابات ریاست جمهوری 96 از او بوده است! جرا رسانه ملی، که به قول حضرت روح الله؛ باید دانشگاهی برای تربیت انسانها باشد، تفکر لیبرال غربی تبلیغ می گردد؟! 

والسلام


یکشنبه 97 اردیبهشت 9 , ساعت 3:15 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی 20 شهریور 1395: «اگر تیم مذاکره‌کننده در تنظیم برجام دقت بیشتری می‌کرد، طرف امریکایی نمی‌توانست از آن سوء‌استفاده کند.» راستی خانم وندی شرمن گفت: "ما دو ماه قبل از شروع مذاکرات هسته ای متنی را نوشتیم و در اختیار برخی رسانه های آمریکایی قرار دادیم و نظر آنان را جویا شدیم آنها همگی گفتند؛ که مسئولین ایرانی این متن را هیچگاه نمی پذیرند! اما وقتی متن را به تیم مذاکر کننده ایرانی دادیم، آنها همه شرایط را پذیرفتند"!!! چشات سیاهی نرفت، اینقدر دقت کردید!ت

2- شورای نگهبان، بعد از تصویب «کنوانسیون پالرمو» در مجلس شورای اسلامی، بخاطر مغایرت با شرع اسلام و قانون اساسی آن را رد نکرد، بلکه در اتفاقی کم نظیر، اعلان کرد که ترجمه فارسی «کنوانسیون پالرمو» در دولت، با متن انگلیسی مغایرت دارد! البته دولت در اقدامی معمول، انگشت اتهام را متوجه تایپست بیچاره کرد!، گفت: غلط تایپی بوده است" هر چند مفت خوران در وزارت خارجه و معاون حقوی رئیس جمهور، زیادند، که حاج حسن امروز(9اردیبهشت 97) اعلام کرد؛ که دولت بسیار چاق است! خسته نباشی توپلی!!!

3-در اقدامی متداول و همیشگی! حاج حسن روحانی آمار  اشتغال در تلگرام را 2 میلیون نفر اعلان کرد، که بلافاصله وزیر مربوطه گفت؛ رئیس جمهور خسته بوده و آمار واقعی 200 هزار نفر است! خسته نباشی پهلون!!!

4-مرحوم مغروق (غوطه ورشده در آب) در استخر فرح گفت: «رأی روحانی 3 درصد بود، با حمایت من 50 درصد شد!» اما حاج حسن روحانی که در سال 92 الکی رئیس جمهور شد، به ملت وعده داد که مشکلات اقتصادی را 100 روزه حل می کند، اما وقتی 4 سال بعد از او سئوال شد، مگر نگفتی صد روزه مشکلات را حل می کنی؟ او گفت: «من کی گفتم 100 روزه حل می‌کنم، مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود، کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد.» چشت نزنند حاج حسن؟!

5-راستی علت این همه غلط کاری در دولت حسن روحانی چیست؟ چرا از درون اتاق حسام آشنا، که سابقه امنیتی! دارد، جاسوس دستگیر می شود؟! نکند دری اصفهانی، نماینده بانک مرکری در مذاکرات هسته ای، جاسوس بوده که تحریمهای پولی، پا برجا مانده است؟! دلیل این همه نفوذی، دو تابعیتی، جاسوس، دزد، بی عقل و اختلاسگر در دولت و مجلس، حاصل کدام غلط کاری دولت لیبرال و غربزده است؟! براتون، اسپند دود کنند؟!

والسلام


یکشنبه 97 اردیبهشت 9 , ساعت 9:26 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان این روزهای برخی از اصلاح طلبان چه در دولت، مجلس، شورای شهر و رسانه های زنجیره ای، حاکی از جدی بودن طلاق سیاسی آنها از حسن روحانی است. خروج آمریکا از برجام همانقدر که آبروی حسن روحانی را بر باد می دهد، اصلاح طلبان فرصت طلب را هم از اعتبار ساقط می کند، فلذا دست و پا زدنهایو منافقانه، موجب آن نمی شود که ملت ایران، یقه ی اصلاح طلبان اپورتونیسم و رئیس جمهور لیبرال و ناکارآمد را نگیرند.

البته حسن روحانی در مدت ریاست جمهوری خود نشان داده که اولویت اصلی او رضایت کدخدا(آمریکا) و نایب کدخدا(اتحادیه اروپا) است، نه اصلاح طلبان فرصت طلب، زیرا خیالش از نمایندگان مجلس بخاطر اثبات وکیل الدوله بودن آنها، با حضور علی آقای لاریجانی در رأس مجلس، راحت راحت است!

آنچه مردم از عملکرد دولت اعتدال، نمایندگان اصلاح طلب و رسانه های زنجیره ای دیده اند، ویرانی کشور در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با نگاه به بیرون از مرزهای کشور است. حاصل معامله کثیف اعتدالیون و اصلاح طلبان آمریکایی، نفوذ عناصر وابسته به استکبار، در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی بوده و لذا طلاق سیاسی اصلاح طلبان از حسن روحانی، از جرائم آنان در حق مردم و انقلاب اسلامی نمی کاهد.

حسن روحانی لیبرال و اصلاح طلبان اپورتونیسم (فرصت طلب) در یک قطار سوارند و لذا وقتی به مقدسات دین اهانت می شود، هر دو سکوت مرگ وار دارند، اما وقتی فیلتر تلگرام، شبکه ی رأی کثیف و حرام آنان، مطرح می شود، فریاد وامصیبتا سر می دهند! زیرا بقاء نامشروع آنان در قدرت، با انسداد تلگرام، دچار خطر جدی می گردد!

والسلام


شنبه 97 اردیبهشت 8 , ساعت 10:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند در سوره بقره آیه 257 می فرماید: اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ، وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ، أُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

وقتی که امت اسلامی ولایت بنی امیه را پذیرفتند و معاویه پس از صلح با امام حسن مجتبی علیه السلام، بر امور مسلمین مسلط شد، آموزش احکام اسلامی از جمله فروع الدین و اصوالدین را ممنوع نکرد و مردم آن دوران، از ساخت بزرگترین مسجد در شام، بدستور خال المومنین(معاویه)د خوشحال بوده و آزادانه به اعمال نماز و روزه و حج و خمس و جهاد می پرداختند و حتی رژیم معاویه، اجراء امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل ننمود. لذا یزیدبن معاویه در اولین سفر خود به مدینه، بر روی منبر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، متعرض مردم مدینه شد، که چرا به فریضه آمر به معروف و نهی از منکر عمل نمی کنید! هر چند که حسن روحانی، قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر را پس از تصویب مجلس شورای اسلامی، ابلاغ ننمود!

تنها نگرانی رژیم معاویه، "بصیرت و شرک شناسی" مردم بود، زیرا قصد معاویه تغییر رژیم حکومت پیامبر اسلام، به رژیم مورثی، بر اساس وصیت پدرش، که به فرزندان خود گفت: "حکومت را در بین خاندان خود، همانند یک گوی بچرخانید" و لذا از "بصیرت و شرک شناسی" مردم واهمه داشت، که مبادا، فریاد "مرگ بر آل سفیان" توسط مردم مدین و انقلابی سر داده شود و مردم از ولایت طاغوت، برائت بجویند!

بعد از رحلت ملکوتی امام، برخی مسئولین لیبرال، از مرحوم هاشمی رفسنجانیل تا محمد خاتمی و حسن روحانی، بدنبال اجراء همان سیاست معاویه در کشور بوده و هستند، تا "بصیرت و شرک شناسی" را از ملت ایران بربایند! تا شعار انقلابی "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" تعطیل گردد، و تنها از انقلاب اسلامی، پوسته ای بنام "جمهوری اسلامی ایران" که خطری برای استکبار جهانی نداشته باشد، باقی بماند!

لیبرالها و اشرافیت برآمده از درون انقلاب، این آرزو را به گور خواهند برد، که ملت انقلابی ایران را از ولایتِ الله جدا و به ولایتِ شیطان بزرگ و طاغوت، ملحق نمایند، زیرا حضرت روح الله به فرزندان واقعی خود سفارش کرد و فرمود: «اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها "شعار الله اکبر" قرار بدهند، هیچ وقت شعار "مرگ بر امریکا" را فراموش نکنید چون امریکا شیطان بزرگ است.»

والسلام


پنج شنبه 97 اردیبهشت 6 , ساعت 8:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مسئول اصلی خرید هواپیما از بوئینگ آمریکا، ایرباس فرانسه و ای‌تی‌آر(ملخی)، پس از اینکه تحویل هواپیماهای خریداری شده محقق نشد، در 31 فروردین 97 بی‌سروصدا استعفا داد. هر چند که در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 با خیمه شب بازی ایران و فرانسه، دو فروند هواپیمای ایرباس دست دوم، بجای هواپیمای نو، به ایران ارسال، تا ملت ایران بار دیگر حسن روحانی را به ریاست جمهوری برگزینند! راستی؛ مگر ایران تا سال 92 هواپیمای ملخیا ایران 140 را تولید نمی کرد؟، چرا دستان آلوده حسن روحانی دستور توقف آنرا صادر کرد؟!

رئیس جمهور فرانسه در گفتگو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «باید برجام را حفظ کنیم، ما باید از میانه روها در ایران حمایت کنیم نه اینکه مأموریتشان را سخت نمائیم» راستی مأموریت واگذار شده به میانه روهای ایران( #اعتدالیون_اصلاح طلبان ) از سوی غربیها، آنهم با اطلاع اسرائیل چیست؟!

کریمی‌قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در 3 اردیبهشت 97 در خصوص خرید و تحویل هواپیما از فرانسه و آمریکا گفت: «خرید هواپیماهای پسابرجامی به بن بست رسید ... ظریف تایید کرد که آن چند هواپیما هم که بعدِ برجام به ما دادند دست دوم بود.»

مدیر عامل شرکت بوئینگ آمریکا در 5 اردیبهشت 97 حاج حسن روحانی را مات کرد و طی یک توئیتی نوشت: «تحویل نخستین بویینگ 777 هما، که قرار بود این ماه تحویل شود، به سال 2019 موکول شده است.»

حسن روحانی در 29 مهر 95 گفت: «اگر هواپیما نخریم، برخی می‌گویند پس پسابرجام چه شد؟!» و در مرداد 96 خطاب به نمایندگان مجلس گفت: «من وزیری می‌خواهم که با شهامت بگوید که هواپیما می‌خرم

آری؛ اگر آمریکا از برجام خارج شود، حسن روحانی به پای آن خواهد ایستاد تا در باتلاق تعهدات برجام دفن گردد. "علی برکت الله"

والسلام

 


سه شنبه 97 اردیبهشت 4 , ساعت 9:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی مذاکرات هسته ای ژنو آغاز و نتایج اولیه آن هویدا شد، دلسوزان نظام و یا به قول لیبرالها، دلواپسان، به عمق خیانت حسن روحانی پی بردند و لذا سخنانی در جهت صلاح روند مذاکرات مطرح نمودند، اما حاج حسن، به کدخدا(آمریکا) اعتماد کرده و همچون غربزده ها مشغول دادن امتیاز به شیطان بزرگ بود، لذا از سخنان منتقدین برآشفت و در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، در 15 بهمن 92 فریاد برآورد و گفت: « چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند اما بزرگان،‌ دانشگاهیان و اساتید ما سکوت می‌کنند؟ چرا فریاد نمی‌زنید؟» اما اساتید فهیم دانشگاه، مجذوب سخنان بی پایه و اساس رئیس جمهور نشده و خود را شریک خیانت او نکردند.

حسن روحانی بعد از خیانت در برجام، فیلش یاد هندوستان کرده و در نمایش(همایش) هم اندیشی مدیران ارشد دولت در 1 اردیبهشت 97 خطاب به وزراء و مدیران خود گفت: «مدیران دولتی روزه سکوت گرفته اند. نمی‌دانم از چه می‌ترسند. هر مدیری باید به وظیفه‌اش عمل کند و اگر می‌ترسد و نمی‌تواند و یا از اخم این و آن هراس دارد، کنار برود.»

حسن روحانی از وزراء و مدیرانش چه می خواهد؟ واقعآ آیا وزراء باید از کار نکرده و عدم حل مشکلات کشور و ملت و سیاه بازی دولت دفاع نمایند؟! آیا همانگونه که رئیس جمهور به دروغ می گوید؛ "برجام را خدا آورد" و "برجام آفتاب تابان است"، وظیفه وزراء و مدیران بازنشر آن اکاذیب است؟!

ظاهر حسن روحانی به آخر خط رسیده و ممکن است همانگون که احمدی نژاد، برخی وزراء و مدیران انقلابی و کاردان را در حمایت از جریان انحرافی کنار زد، حاج حسن هم با بهانه قرار دادن "روزه سکوت"، وزراء و مدیران با کفایت را کنار بگذارد و یحتمل، علاوه بر "خانه نشینی 11 روزه " از ریاست جمهوری هم کنار گیری نماید! هر چند، آنهایی که دولت حسن روحانی را "رحم اجاره ای" برای اهداف "براندازی نظام اسلامی" می دانند، تا "تولد حمل گوساله سامری" او را در منصب ریاست جمهوری حفظ نمایند!

والسلام


یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 12:39 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-حسن روحانی در نشست هم اندیشی مدیران ارشد، بر اساس یک خبر دقیق! گفـت: «وزیر ارتباطات اعلام کرده است که در فضای مجازی بیش از دو میلیون اشتغال ایجاد شده است

طفلک خسته بوده و شب کم خوابیده است، زیرا صبحها، طبق ساعت اداری خود!، بعد از ساعت 9 صبح به محل کار می رود و ساعت 13هم به قصد منزل اشرافی خود در ولنجک، برای شنا در استخر و برنامه های جانبی، از ریاست جمهوری خارج می شود! لذا سرشان گیج رفته و آمار 200 هزار وزیر را بیش از 2 میلیون رؤیت کرده است!

2-حسن روحانی گفت: «کسی که از وظیفه قانونی خود بخاطر تلفن و اخم یک نفر می‌ترسد و عقب‌نشینی می‌کند، حق ندارد در صندلی بماند و این مسئولیت بر او حرام است

 گویند؛ فردی از خودرو خود خم شد و از یک دستگاه وانت، هندوانه ای برداشت و مشغول خوردن شد، کسی او را دید و به او اعتراض کرد و گفت: "خوردن هندوانه دزدی حرام است"! هندوانه دزد گفت: من بخاطر خنکی اش می خورم، نه حرام بودنش! لذا مسئولینی که از اخم دستگاه نظارتی می ترسند، یحتمل یا مدرک دکترای حقوقشان را با تخلف و تقلب کسب کرده اند، یا برادرش سابقه دزدی دارد و از اموال دزدی به او هم داده است! از چهره گوینده معلوم بود! راستی؛ چرا حاج حسن همچنان بر صندلی حرام تکیه زده؟!

3-حسن روحانی گفت: «می‌آیند به من گزارش می‌دهند که آب کم است خوب من چه باید بکنم، مگر نمی‌دانم که با کم‌آبی مواجه‌ایم.»

یک آدم دروغگویی مدتی قبل به مردم وعده داد، که بعد از اجراء برجام، تحریمهای ظالمانه می رود و مشکل آب آشامیدنی مردم حل می شود! آیا حاج حسن آن فرد دروغگو را می شناسد و حاضر است، به مردم معرفی نماید؟! راسنی، چرا مدیران روحانی استعفاء دهند، اما خودش که دروغ گفته استعفاء ندهد؟! حسن، تو دیگه کی هستی؟!!!!

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ