سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان پاداش را در طاعت نهاده است و کیفر را برابر معصیت تا بندگان خود را از عذابش برهاند و به بهشت خویش راند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 اردیبهشت 1 , ساعت 8:57 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تیم امنیتی خارج از وزارت اطلاعات، که مسئول تهیه متن سخنرانی های حسن روحانی است، وظیفه گنجاندن جملاتی بر ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قوه قضاییه و صدا و سیما در متن سخنرانیهای او دارد ولذا نتیجه حملات ناجوانمردانه به آنها، تحریم این سه نهاد از سوی شیطان بزرگ و اذنابش می باشد! آیا پیدا کرد پرتقال فروش سخت است؟!

حسن روحانی در مراسم روز ارتش در 29 فروردین 97 گفت: «ارتش با آنکه سیاست را خوب می‌فهمد اما هرگز در بازی‌های سیاسیل وارد نشده و به وصیت امام راحل به خوبی عمل کرده است... امروز در هیچ فسادی در کشور ما نامی از امیران و بزرگان ارتش وجود ندارد و این به معنای پاکی و دست‌پاکی و اخلاص ارتش جمهوری اسلامی ایران است.»

سئوال؛ چه رابطه ای بین مأموریت این سه نهاد و عصبانیت و هراس حسن روحانی وجود دارد؟! پاسخ روشن است، وقتی حسین فریدون (برادر حسن روحانی) مهدی جهانگیری(برادر معاون اول حسن روحانی) دری اصفهانی (جاسوس تیم هسته ای حسن روحانی) رسول دانیال زاده (دزد و پدر عروس حسن روحانی) علی رستگار سرخه‌ای رئیس بانک ملت (همشهری حسن روحانی) توسط سپاه پاسداران دستگیر، توسط قوه قضاییه محکمه و محکومین دزد، توسط صدا و سیما به مردم معرفی شوند! آیا لیبرالها ناراحت نمی شوند؟!

لیبرالهای غربزده می دانند؛ که دلاور مردان پاسدار در مکتب حضرت روح الله، چندین واحد دشمن شناسی و نفاق شناسی را گذرانده و از عملکرد جریان نفوذی لیبرال، مطلعند و لذا، کینه ورزیها، آنان را از مسیر دفاع از انقلاب اسلامی باز نمی دارد، زیرا امامان فرمود: «من امروز بعد ‌از ده سال ‌از پیروزی انقلاب اسلا‌می همچون گذشته اعتراف می‌کنم ‌که بعض تصمیمات اول انقلاب در سپردن پست‌ها و امور مهمه کشور به گروهی ‌که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی نداشته‌اند، اشتباهی بوده ‌است ... الآن ‌هم سخت معتقدم ‌که آنان به چیزی کمتر ‌از انحراف انقلاب ‌از تمامی اصولش و هر حرکت به سوی آمریکای جهان‌خوار قناعت نمی‌کنند، در حالی ‌که در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند

  والسلام

 


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ