سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که از او خواست تا پندش دهد فرمود : ] از آنان مباش که به آخرت امیدوار است بى آنکه کارى سازد ، و به آرزوى دراز توبه را واپس اندازد . در باره دنیا چون زاهدان سخن گوید ، و در کار دنیا راه جویندگان دنیا را پوید . اگر از دنیا بدو دهند سیر نشود ، و اگر از آن بازش دارند خرسند نگردد . در سپاس آنچه بدان داده‏اند ناتوان است ، و از آنچه مانده فزونى را خواهان . از کار بد باز مى‏دارد ، و خود باز نمى‏ایستد ، و بدانچه خود نمى‏کند فرمان مى‏دهد . نیکوان را دوست مى‏دارد ، و کار او کار آنان نیست و گناهکاران را دشمن مى‏دارد ، و خود از آنان یکى است . مرگ را خوش نمى‏دارد ، چون گناهانش بسیار است و بدانچه به خاطر آن از مردن مى‏ترسد در کارست . اگر بیمار شود پیوسته در پشیمانى است ، و اگر تندرست باشد سرگرم خوشگذرانى . چون عافیت یابد به خود بالان است ، و چون گرفتار بلا شود نومید و نالان . اگر بلایى بدو رسد ، به زارى خدا را خواند ، و اگر امیدى یابد مغرور روى برگرداند . در آنچه در باره آن به گمان است ، هواى نفس خویش را به فرمان است ، و در باره آنچه یقین دارد در چیرگى بر نفس ناتوان . از کمتر گناه خود بر دیگرى ترسان است ، و بیشتر از پاداش کرده او را براى خود بیوسان . اگر بى نیاز شود سرمست گردد و مغرور ، و اگر مستمند شود مأیوس و سست و رنجور ، چون کار کند در کار کوتاه است و چون بخواهد بسیار خواه است . چون شهوت بر او دست یابد گناه را مقدّم سازد ، و توبه را واپس اندازد و چون رنجى بدو رسد از راه شرع و ملّت برون تازد . آنچه را مایه عبرت است وصف کند و خود عبرت نگیرد ، و در اندرز دادن مبالغه کند و خود اندرز نپذیرد . در گفتن ، بسیار گفتار ، و در عمل اندک کردار در آنچه ناماندنى است خود را بر دیگرى پیش دارد ، و آنچه را ماندنى است آسان شمارد . غنیمت را غرامت پندارد و غرامت را غنیمت انگارد . از مرگ بیم دارد و فرصت را وامى‏گذارد . گناه جز خود را بزرگ مى‏انگارد و بیشتر از آن را که خود کرده ، خرد به حساب مى‏آرد ، و از طاعت خود آن را بسیار مى‏داند که مانندش را از جز خود ناچیز مى‏پندارد . پس او بر مردم طعنه زند و با خود کار به ریا و خیانت کند با توانگران به بازى نشستن را دوست‏تر دارد تا با مستمندان در یاد خدا پیوستن . به سود خود بر دیگرى حکم کند و براى دیگرى به زیان خود رأى ندهد ، و دیگران را راه نماید و خود را گمراه نماید . پس فرمان او را مى‏برند و او نافرمانى مى‏کند . و حق خود را به کمال مى‏ستاند و حق دیگرى را به کمال نمى‏دهد . از مردم مى‏ترسد ، نه در راه طاعت خدا و از خدا نمى‏ترسد در راه طاعت بنده‏ها . [ و اگر در این کتاب جز این گفتار نبود ، براى اندرز بجا و حکمت رسا ، و بینایى بیننده و پند دادن نگرنده اندیشنده بس مى‏نمود . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 اردیبهشت 30 , ساعت 11:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: «من کسی نیستم که وارد جنگ شوم. من به دنبال جنگ با ایران نیستم.»

2-ظریف وزیر خارجه گفت: «اسکندر و چنگیز نتوانستند ایران را نابود کنند؛ ترامپ هم نمی‌تواند.»

ظریف حرف ظریفی زده، اما ما به حرف اماممان یقین داریم، که فرمود: "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،".

چه کنیم که آقای ظریف و رئیس لیبرالش، به حرف امام اعتقاد نداشتند و داستان شکست اسکندر و تیمور فراموش کردند و خائنانه افتضاح برجام و غلط زیادی عبور از خطوط قرمز رهبری، را رقم زدند!

آقای ظریف! اگر ترامپ برجام ننگینتان را پاره نکرده بود، همچنان آمریکا را کدخدا و به درگاه سه کشور نانجیب اروپائی، نشخوار ترس و ذلت می‌کردید!

پس لااقل خفه شوید و غلط دیگری نکنید، چون کدخدایتان قبلا به ریشتان، که بی ریشه است، خندید!

3-رهبرمان به زیبایی تمام، زبان حال بزدلان لیبرال را ترسیم و فرمودند: «اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ ... کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.»

والسلام

 


دوشنبه 98 اردیبهشت 30 , ساعت 11:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسحاق جهانگیری گفت: «توصیه می‌کنیم درس تاریخ ایران را برای کاخ سفید بگذارند»

اسحاق خان؛ سپاه پاسداران درس تاریخ انقلاب را در سال 94 با دستگیری ملوانهای آمریکایی گذاشت، اما روحانی لیبرال، آمریکا را کدخدای ده خواند و همانند شاه سلطان حسین، تاریخ ایران را ذلیلانه برای آمریکائیها قرائت کرد!

البته جنایت و خیانت جهانگیری در صدور اجراء سند ننگین 2030 کمتر از خیانت حسن روحانی در برجام نیست و شاید بیشتر باشد.

پس تاریخ ایران را قبل از خواندن برای ترامپ، باید برای بزدلانی چون حسن روحانی و جهانگیری خواند.

رهبرمان به زیبایی تمام، زبان حال بزدلان لیبرال را ترسیم و فرمودند: «اگر روزی در میان مسئولان کشور مسئولان بی­جرئت و ضعیفی همچون شاه سلطان حسین پیدا شوند، حتی اگر در میان مردم نیز شجاعت و آمادگی وجود داشته باشد، کار مملکت و جمهوری اسلامی تمام است.»

والسلام

 


دوشنبه 98 اردیبهشت 30 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای رحیم پور ازغدی گفته؛ عده‌ای از مسئولان جمهوری اسلامی، 30 سال قصد براندازی انقلاب اسلامی را دارند، اما مردم نمی‌گذارند، حرف درستی است،. زیرا در زمان 16 سال دبیری حسن روحانی بر شورایعالی امنیت ملی، خیانتهای صورت گرفته، که به دو پرونده اشاره و یکی را بصورت اجمال واکاوی می‌نمایم.

1-محمد روحانی، بوسیله سلاح کمری پدرش، حسن روحانی به قتل می‌رسد، اما پدر، که دبیر شورایعالی امنیت ملی است، بدون اخذ نظر پزشک قانونی، بصورت مخفیانه و با هماهنگی حسن خمینی، فرزندش را در شرق مرقد امام خمینی دفن می‌کند!

2-حسن روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است، قرارداد کرسنت در دولت خاتمی، با پرداخت رشوه کلان به مهدی هاشمی رفسنجانی منعقد و به امضاء بیژن زنگه وزیر نفت می‌رسد. مدیر کرسنت بخاطر پرداخت رشوه به طرف ایرانی، در کشور ثالثی محاکمه و محکوم می‌شود. حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، به رئیس جمهور خاتمی نامه می‌نویسد و قرارداد کرسنت را زیانبار خوانده و خواستار محاکمه وزیر نفت و لغو قرارکرسنت می‌گردد.

3-سال 92 حسن روحانی رئیس جمهور می‌شود و بیژن زنگنه همان متخلف و متقلب قرارداد کرسنت را با توصیه مرحوم مغروق در استخر فرح، بعنوان وزیر نفت به مجلس معرفی می‌نماید.

4-کشور طرف قرارداد کرسنت، بخاطر لغو قرارداد کرسنت از سوی ایران، شکایت می‌کند، نمایندگان مجلس نهم، از پذیرش زنگنه بعنوان وزیر نفت خودداری می‌کنند، اما زنگنه به نمایندگان مجلس قول می‌دهد، که در جایگان وزیر نفت اجازه محکومیت ایران را نخواهد داد و لذا زنگنه وزیر نفت روحانی شد و متعاقب آن، ایران به پرداخت 14 و نیم میلیارد دلار محکوم و زنگنه خائن، همچنان وزیر نفت است و روحانی و عده‌ای از نمایندگان وکیل‌الدوله، به حمایت از این خائن به ملت، کشور و انقلاب مشغول!!!!!

آیا رئیس جدید قوه قضائیه، پرونده خاک گرفته و فراموش شده کرسنت را به جریان خواهد انداخت؟ مردم منتظرند.

والسلام

 


جمعه 98 اردیبهشت 27 , ساعت 5:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برای نجات انقلاب و کشور، باید مقر فرماندهی باندهای 1-نیاورانی‌ها 2-نیویورکی‌ها 3-نایاک. را منهدم نمائیم، چرا که در 6 سال گذشته، اقتصاد، امنیت، سیاست، فرهنگ و استقلال ایران را بر اساس منافع آمریکا و سه کشور اروپایی ریل گذاری و دچار بحران کرده‌اند.

تمام توافقات ننگینی، مثل؛ بیانیه سعدآباد، برجام، توافق‌نامه پاریس، سند 2030 ، FATF ، CFT ، NPT ، CTBT و پالرمو، باواسطه یا بی‌واسطه، توسط این افعیهای غربزده و ستون پنج دشمن امضاء شده است! با یک دوره مختصر جریان شناسی، اعضاء این باندها را بشناسید.

باند نایاک و نیویورکیها در وزات خارجه ایران و نیویورک مسقرند و باند نیاوران، در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلت، در جنب کاخ نیاوران، که بعد از فوت مرحوم مغروق در استخر فرح، آن مرکز ضدانقلابی منحل شد.

1-اعضاء باند نایاک، "شورای ملی ایرانیان آمریکا (National Iranian-American Council) تریتا پارسی، رضا مرعشی، توماس پیکرینگ، آلن ایر، مجمد جواد ظریف و مازیار بهاری کارشناس نایاک که در فتنه 88 دستگیر و سپس متواری شد.

2-باند نیاوران عبارتند از: حسن روحانی، سیدحسین موسویان، محمود واعظی ، محمد جواد ظریف، محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، مسعود نیلی و یحتمل علی لاریجانی!

3-باند نیویورکیها عبارتند از: محمدجواد ظریف، سیروس ناصری، سیدحسین موسویان، صادق خرازی، محمد جعفر محلاتی سفیر وقت ایران در سازمان ملل که به آمریکا پناهنده شد

حالا به سخن دیروز محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور توجه کنید، که گفت: «اگر ما 9 ماه باقی مانده سال پیش رو را بگذرانیم، دشمن از ادامه فشارها ناامید خواهدشد.»

معنی سخن نهاوندیان، تحصیل کرده آمریکا، این است، که علی‌رغم تاکید رهبری، باز هم این باندهای کثیف نفوذی، کشور را در 9 ماه آینده‌، همچنان معطل تغییر رئیس جمهور آمریکا در سال 2020 نگه خواهند داشت! و اقدامی جهت حل مشکلات اقتصادی ملت ایران، نخواهند کرد، چون غربزده و نوکر غربند.

والسلام


چهارشنبه 98 اردیبهشت 25 , ساعت 1:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حمله نظامی آمریکا به سایر کشورها، دارای مقدماتی است، که تا آن مقدمات فراهم نشود، حمله نظامی منتفی است.

اولین مقدمه، فشارهای شورای امنیت سازمان ملل، برای بازرسی از مراکز حیاطی و نظامی کشور مورد هدف است.

دومین مقدمه، با تصویب قطعنامه‌های در شورای امنیت سازمان ملل، قدرت نظامی و موشکی آن کشور را به نابودی کشاند.(عراق و لیبی)

سومین مقدمه، اطمینان از عدم رویارویی مردم آن کشور، با نظامیانش، شکستن وحدت مردم، خستگی نظامیان و رویارویی حاکمان آن کشور با مردم است.

نتیجه اول:

1-مقدمات فوف، برای عملیات نظامی آمریکا در ایران، فراهم نیست.

2-رهبر معظم انقلاب در دیدار مورخ 23 اردیبهشت 98 با مسئولین نظام فرمودند: «بنا نیست جنگی انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت، ... مذاکره سم است، جنگ هم نخواهد شد.»

3-الف- نیروهای نظامی با ایمان، قدرتمند و آماده جمهوری اسلامی ایران ب- قدرت موشکی ویرانگر، که قادر است، تمام پایگاههای نظامی آمریکا را تا فاصله 2 هزار کیلومتری نابود کند. ج- قدرت نیروهای مقاومت، در نزدیکی پایگاهای آمریکا و اسرائیل در منطقه و فرامنطقه‌ د- جنگ نظامی آمریکا بر علیه ایران، نابودی اسرائیل و قارونهای نفتی خلیج فارس را بدنبال دارد. ه- تنگه استراتژیک هرمز محل ترانزیت روزانه بیش از 17 میلیون بشکه نفت، تحت کنترل ناوگان قدرتمند نظامی و موشکهای ویرانگر جمهوری اسلامی است. و- نیروهای نظامی آمریکا در عملیات سردارشهید نادر مهدوی در سال 66 و اسارت نیروهای تکاور خود در سال 94 را تجربه کرده و لذا حاضر به شکست آن تجربه‌ها نیست.

نتیجه دوم: 1-به وعده صادق رهبرمان مطمئنیم 2-مقدمات سه گانه، برای آمریکا فراهم نیست 3- آمریکا ذلیلانه وزیر خارجه‌اش را برای رایزنی با ایران و اطمینان از عدم حمله نیروهای جبهه مقاومت به نظامیان آمریکایی، به عراق اعزام کرد.  پس جنگ نظامی، منتفی است.

والسلام


دوشنبه 98 اردیبهشت 23 , ساعت 8:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در ضیافت افطار با احزاب و گروهای سیاسی کشور، علت بحران اقتصادی را محدودیت اختیارات رئیس جمهور اعلان کرد.

در این رابطه، از رئیس جمهور می‌پرسیم؛ 1

اگر در بحث مذاکرات هسته‌ای از اختیارات لازم برخوردار نبوده‌ایی، چگونه برادر متقلب و متخلف خود را به همراه تیم مذاکره کننده، اعزام نمودید؟! چرا ناجوانمردانه از خطوط قرمز ترسیمی رهبری به نفع کدخدایت آمریکا، عبور کردی؟! چرا بدون توجه به دستور رهبری، مبنی بر اخذ تضمین از رئیس جمهور آمریکا، در قلب رأکتور اراک، بتن ریختی؟!

جناب آقای حسن روحانی دروغ نگو! و قسم جلاله نخور! شما آنقدر اختیار داشتی، که برای خوشحالی جریان فراماسونر صهیونیسم، دستور حذف طرح انرژی هسته ای و خلیج فارس را از روی اسکناسهای 50 هزار ریالی صادر کردی!

آقای رئیس جمهور! شما از اختیارات لازم برخوردار بودید، اما وقتی بعد از شکست در برجام هسته‌ای، نانجیبانه با برجام 2 و 3 قصد حذف قدرت منطقه‌ای و موشکی کشور را به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی داشتی، نظام اسلامی بر اساس قانون اساسی، جلوی تداوم خیانتهای شما را گرفت ولذا بی‌لیاقتی خود را بی‌اختیاری نگو!

آقای روحانی! شما با مذاکرات هسته‌ای  و بستن پیمان با شیطان بزرگ، قصد اثبات نادرستی راه حضرت روح الله و انقلاب اسلامی را در مخالفت و مبارزه با شیطان بزرگ داشتی!، اما اراده خداوند، بر رسوایی منافقین است، لذا با پاره شدن برجام توسط ترامپ و بدعهدی سه کشور اروپایی، مُهر رسوایی و خیانت بر پیشانی شما و تمام غربگرایان و غربزده‌ها نقش بست و درستی راه امام و انقلاب، مجددا اثبات شد و روسیاهی و بی آبرویی برای زغال ماند.

والسلام

 


یکشنبه 98 اردیبهشت 22 , ساعت 2:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شکست مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری 84 از استاندار سابقش، سنگین و حقارت‌بار بود و لذا با شروع بکار دولت احمدی‌نژاد، توطئه های هاشمی هم آغاز و در نهایت، پایان مدارا با دولت احمدی‌نژاد را در سال 87 فریاد زد!

در سال 87 طرح "دولت وحدت ملی" با هدایت هاشمی رفسنجانی و محوریت، علی لاریجانی، ناطق نوری، محمد خاتمی و مهدی کروبی برای سرنگونی دولت احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی کلید خورد! که این توطئه با درایت رهبری، خنثی شد.1

توطئه‌ها، با مدیریت پنهان هاشمی و آشکار فرزندش(مهدی) به فتنه سال 88 منجر شد، لکن ملت ایران درنهم دی، چشم فتنه را کور کرده، اما ریشه خبیثه فتنه، به رشد خود ادامه داد.

در حالی که کشتی‌بان انقلاب اسلامی، آرایش جنگی دشمن را در حوزه سیاسی، اقتصادی، نفوذ و فضای مجازی اعلان، و در سال 97 هم، فرمودند: "نه جنگ می‌شود، نه مذاکره می‌کنیم." اما دیروز، یکی از ریشه‌های خبیثه فتنه 88 (حشمت اله فاحت پیشهرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) که جهت مطامع دنیوی از انقلابیگری خارج و در ریل منفعلانه علی لاریجانی حرکت می‌کند، برخلاف استراتژی رهبر معظم انقلاب، ذلیلانه سخن از مذاکره با آمریکا(تسلیم در برابر آمریکا) کرد.

عجیب اینجا است، این تیپ از احمقها، پاره شدن برجام توسط ترامپ و بدعهدی اروپا را دیده‌، حرکت منافقانه اقتصادی دولت برضد مردم را احساس کرده‌اند، اما نانجیبانه، بجای آتش زدن برجام، دم از مذاکره با آمریکا، برخلاف استراتژی رهبری و تصمیم شورایعالی امنیت ملی می‌زنند و لذا حاصل این سخنان ذلیلانه، تداوم فتنه مرحوم هاشمی رفسنجانی، توسط علی لاریجانی است.

والسلام

 


یکشنبه 98 اردیبهشت 22 , ساعت 1:10 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران در توییتر نوشت: «باعث افتخار بود که این سفارتخانه چهارشنبه شب (18 اردیبهشت) میزبان تعدادی از همکاران دولت، فعالان بخش خصوصی ایران و دیگر دیپلمات ها برای صرف افطار بود.»

طبق برخی از خبرها و تائید سفیر انگلیس در ایران، برخی از مهمانان دیگ پلو انگلیس،1 مدیران بی کفایت و منافق دولت حسن روحانی بوده‌اند!

مردم ایران در تضاهرات خیابانی و بعد از اقامه نمازهایشان، شعار مرگ بر انگلیس سر می‌دهند، اما مدیران خائن و منافق وابسته به دولت حسن روحانی، میهمانی سفارت روباه پیر انگلیس را اجابت کرده و افطار خور را در کنار دیگ پلو انگلیس با لقمه حرام باز کرده‌اند!

البته هنر وزارت خارجه دولت بی کفایت حسن روحانی، عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی در برابر کشورهای استعمارگر غربی است،لذا نهادهای امنیتی، قوه قضائیه و نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، باید با این پدیده ضدامنیتی برخورد نمایند. چرا که حضور مدیران دولتی در اینگونه مجالس، پیام ذلت، نوکری و بیچارگی را مخابره می‌‌نماید.

والسلام 

 


جمعه 98 اردیبهشت 20 , ساعت 4:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در پی صدور بیانیه شورای عالی امنیت ملی و مهلت 60 روزه به اتحادیه اروپا جهت انجام تعهدات نفتی و بانکی بر اساس برجام، اتحادیه اروپا بلافاصله اعلام کرد، که هیچ ضرب‌الاجلی را از سوی تهران نمی‌پذیرد.

مفهوم پاسخ فوری اتحادیه اروپا این است، که در مهلت یک سال1 گذشته، به یک درصد تعهداتمان در برجام، عمل نکردیم! و طبق پیش بینی رهبری ایران، به ریش رئیس جمهورتان خندیدیم و 60 روزه دیگر هم می‌خندیم!، چرا؟ که در رئیس جمهور شما، آثار ترس، ذلت، نیاز، ضعف و انفعال را دیده‌ایم ولذا نگران نیستیم، زیرا آزموده را آزمودن خطا است!

در مقابل اقدام فوری و قاطع اتحادیه اروپا چه باید کرد؟ آیا رئیس جمهورمان بعد از یک سال اعتماد، انفعال و انتظار بیجا در برابر اروپا، بازهم دست روی دست می‌گذارد و منفعلانه 60 روز دیگر، به اروپای بدعهد فرصت می‌دهد؟ و یا در یک اقدام قاطع، دستور خروج از ان.پی.تی و تزریق گاز UF6 را به سانتریفیوژهای مرکز هسته‌ای فردو، برای غنی سازی 20 درصد، صادر می‌نماید؟

پیام راهپیمایی ملت ایران بعد از نماز جمعه 20 اردیبهشت 98 "اشدا علی الکفار و رحما بینهم" بود، لذا مزد راهپیمایی مردم کشورمان با زبان روزه، موضع‌گیری فوری و انقلابی شورایعالی امنیت ملی، دولت و مجلس شورای اسلامی است.

والسلام

 


جمعه 98 اردیبهشت 20 , ساعت 12:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت: «ممکن است در یک جا به یک نقطه‌ای برسیم که نتوانیم این هزینه‌ها را ادامه دهیم و در آن صورت ممکن است از خواهران و برادران افغانستانی خود بخواهیم ایران را ترک کنند.»

عراقچی یکی از افرادی است، که در 6 سال گذشته با برجام خوابیده و بیدار شده با برجام بزرگ و حق مأموریت کوفت کرده و با برجام ننگ و ذلت برای کشور به ارمغان آورده است! ولذا قرار بوده با برجام، حسن روحانی ناجی ایران معرفی و صندلی از مجلس، یا کلید وزارتخانه‌ای را جلوی کوتله‌های ذهنی  منافق بیندازند! اما ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد و نقشه نفاق جماعت لیبرال ایرانی را افشا و زمینه رسوایی آنان را مهیا کرد.

حال که گاماس گاماس، در حال خروج از برجام هستیم، افراد نقش آفرین در پذیرش و اجراء برجام، به تکاپو افتاده و لذا بجای عذرخواهی از ملت ایران، سخن از اخراج برادران و خواهران افغانی، آنهم در جهت تکمیل پازل دشمن می‌زنند، یعنی با بیرون راندن میهمانان افغانی، یکی از خواسته‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و سه کشور اروپایی، که انحلال لشگر فاطمیون افغانستان است، محقق می‌گردد!

حال که جریان لیبرال و منافق، در برجام شکست خورده و در اجراء کامل و تصویب سازوکار FATF موفق نشده، از مسیرهای فرعی بدنبال اهداف دشمنان، بر علیه جبهه مقاومت هستند.

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ