سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 اردیبهشت 18 , ساعت 12:27 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در خبرها آمده که شورایعای عالی امنیت ملی کشورمان با صدور بیانیه‌ای در 18 اردیبهشت 98 اعلان کرده که از امروز جمهوری اسلامی ایران "خود را متعهد به رعایتِ محدویت‌های مربوط به نگهداری ذخائر اورانیوم غنی شده و ذخائر آب سنگین نمی‌داند"1

اقدام شورایعای عالی امنیت ملی کشورمان، بازی با افکار عمومی ملت ایران است!

اولا در هیچ کجای برجام، بحث محدودیت و تولید و نگهداری آب سنگین نیامده، بلکه دولت ترسو و بزدل حسن روحانی، برخلاف بندهای 14 و 15 ضمیمه 1 برجام و تحت فشار کدخدا(آمریکا) پذیرفت، آب سنگین تولیدی را تا درخواست مشتری برای خرید، در کشور عمان انبار نماید! ولذا طبق بندهای فوق، ایران تنها موظف است به آژانس اجازه نظارت بر تولید آب سنگین بدهد.

ثانیا وقتی بر اساس برجام 10 هزار کیلو اورانیوم خود را مجبور به فروش شده و تنها اجازه ذخیره 300 کیلوگرم را داریم، پس تولید اورانیوم با تعداد 5063 دستگاه سانتریفیوژ آنهم از نسل 1IR به یک بازی مسخره شبیه هست، تا تولید اروانیوم! زیرا استفاده از نسل اول سانتریوفیوژها، یعنی شما مجبوری، در سال 2019 با ماشین ژیان به مسافرت بروی!

آیا حق ملت ایران در مقابل پرداخت 111 امتیاز نقد، خروج ترامپ از برجام و بدعهدی اروپا، بیانیه کم رمق و تقریبا خنثی شورایعای عالی امنیت ملی است؟! البته از رئیس لیبرال و برجام زده دولت اعتدال، که رئیس شورایعای عالی امنیت ملی کشور است، انتظار بیش از این، خطا است!

والسلام

 


سه شنبه 98 اردیبهشت 17 , ساعت 5:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت اعتدال با همکاری و هم‌افزایی چندین گروهک تروریستی، بر ضدمنافع ملت و کشور اقدام می‌کند، که نتیجه‌اش، وضعیت اسفبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه و کشور است.

رهبر معظم انقلاب 11 اردیبهشت 98 در دیدار با معلمان کشور، خبر از آرایش جنگی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی ول فضای مجازی دادند ولذا وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم، نه تنها آرایش جنگی دولتمان را در برابر آرایش جنگی دشمن نمی‌بینیم، بلکه آرایش جنگی رئیس دولت اعتدال و تروریستهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را در کنار آرایش جنگی دشمنان انقلاب می‌بینیم!

*توزیع خائنانه 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه در بین تروریستهای اقتصادی(2900نفر) و حمله تمام عیار آن تروریستها به سفره ملت، خبر از آرایش جنگی دولت و تروریستهای اقتصادی در کنار آرایش جنگی اقتصادی دشمن می‌دهد.

*بکارگیری گسترده تروریستهای فتنه‌گر و برانداز در مراکز سیاسی و اقتصادی، خبر از آرایش جنگی آنان در کنار آرایش جنگی دشمنان انقلاب را می‌رساند.

*تحویل کلید فضای مجازی کشور به یکی از تروریستهای فتنه‌گر حزب منحله مشارکت در وزارت ارتباطات(جهانگرد) و عدم توجه وزیر تروریست فرهنگی آن وزارتخانه، به دستورات مقام معظم رهبری و احکام قضایی، خبر از آرایش جنگی فضای مجازی دولت اعتدال، در کنار آرایش جنگی فضای مجازی دشمنان می‌دهد.

مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان خواستار آرایش جنگی ملت ایران در مقابل با آرایش جنگی دشمن شدند و لذا رمز موفقیت ملت ایران در برابر آرایش جنگی دشمن خارجی، برخورد جدی با تروریستهای اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی داخلی از سوی دستگاهها امنیتی، انتظامی و قضایی است.

والسلام

 


سه شنبه 98 اردیبهشت 17 , ساعت 7:6 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 11 اردیبهشت 98 در جمع مدیران آموزش و پرورش گفت: «در برجام، سنگین‌ترین تضمین تاریخی را گرفتیم.»

رئیس جمهورمان در برجام، سنگین‌ترین و ننگین‌ترین تضمین‌ها را به دشمنان ایران اسلامی داده، اما در ادعایی مضحک و منافقانه می‌گوید: «سنگین‌ترین تضمین‌ تاریخی را گرفتیم»!ا

در این رابطه چند احتمال وجود دارد:

1-رئیس جمهور با این دروغ تاریخی، قصد ارزیابی مدیران آموزش و پرورش را داشته که آیا مدیر انقلابی هم در جمع آنان وجود دارد یا خیر! که هیچ مدیر انقلابی وجود نداشته!

2-شاید با ترامپ قرار مسابقه بزرگترین دروغ را گذاشته و حاج حسن خواسته با این دروغ بزرگ، در مسابقه برد-که برد، برنده و تعداد دروغهایش از ترامپ بیشتر باشد!

3-با گفتن این دروغ، قصدش بر این بوده تا کشورهایی که در برجام سرش کلاه گذاشته و سنگین‌ترین تضمینهای تاریخی را ازش گرفته‌اند، باز هم به ریش بزک کرده‌اش بخندند!

4-شاید روان پزشکان "آشنا" نسخه گفتن دروغ برایش پیچیده، تا نمایندگان مجلس بخاطر دیوانگی و محجوریت، عدم  کفایتش را از ریاست جمهوری تصویب و عزلش صادر گردد!

5-ممکن است، واقعا دیوانه شده، که طبق قانون اساسی باید از ریاست جمهوری عزل و وظایفش، تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، به معاون اولش سپرده شود.

والسلام

 


یکشنبه 98 اردیبهشت 15 , ساعت 4:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند روز پیش گروهک تروریستی منافقین(مجاهدین خلق) در خبری اعلان کردند که قصد ترور آیت اله رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه و سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را دارند.

در تروریست بودن گروهک منافقین، شکی نیست، اما طرح ترور فوق، بدون هدایت و هماهنگی با نفوذیهای درون دولت و مجلس ایران، نخواهد بود!، زیرا مشی و ایدئولژی منافقین نفوذی در قدرت، با منافقین خارجی یکی است، شاهد این ادعا، پرونده مخدومه و سربه مهر شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

مسعود کشمیری عامل اصلی شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، اما ادله‌ای به دادستان کل کشور ربانی املشی، دادستان تهران لاجوردی و عضو شورای عالی قضایی قدوسی، می گفت؛ که ترور شهیدان رجایی و باهنر بدون هماهنگی و همکاری منافقین نفوذی در نخست وزیری انجام نشده و لذا انگشت اتهام به سمت کسانی رفت که برای کشمیری فراری، جنازه ساخته بودند!

با آغاز بازجویی از متهمین، منافقین نفوذی در نخست وزیری، با حمایت مرحوم هاشمی رفسنجانی،  رسیدگی به پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مختل و سپس با انتصاب موسوی خوئینی‌ها بعنوان دادستان کل کشور، پرونده مختومه و از جریان رسیدگی خارج می‌شود! (آیت‌اله قدوسی در 14 شهریور، آیت‌اله ربانی املشی با ترور بیولوژیک و اسدالله لاجوردی در سال 77 بدست منافقین به شهادت می‌رسند.)

نتیجه:

1-وقتی آیت اله رئیسی تصمیم می‌گیرد، که ثروتهای نامشروع و حرام اصحاب زر و زور و تزویر را با تأسی از مولایمان علی علیه السلام، بازستاند، بلافاصله طرح ترور ایشان از سوی جبهه نفاق خارجی برای حمایت از منافقین نفوذی داخلی، "کـــــلیــــــد" می‌خورد.

2-با شکست برجام و یحتمل، ریخته شدن جریان زر و زور و تزویر به زباله‌دان، جریان نفاق نفوذی در قدرت، بیکار ننشسته و برگ برنده قدرت منطقه‌ای نظام اسلامی را برای معامله با کدخدا(آمریکا) بر نیزه خواهد برد و لذا، چشم پوشی از قدرت منطقه‌ای ایران، بدون ترور مالک اشتر علی زمان، امکان ندارد و این چنین، طرح ترور سردار سلیمانی در دستور کار منافقین خارجی، برای براندازی انقلاب اسلامی، توسط منافقین داخلی، در دستور کار قرار می‌گیرد.

والسلام

 


یکشنبه 98 اردیبهشت 15 , ساعت 12:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر گاه غربزده‌های لیبرال به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی نفوذ کنند، شرایط برای انقلاب اسلامی و ملت، سخت شده است. مثلا وقتی محمد خاتمی رئیس جمهور بود، "گفتگوی تمدنها" را مطرح کرد! لذا در شرایطی که "مرکز گفتگوی تمدنها" به محل عیش و عیاشی و زنبارگی رئیس فراری آن تبدیل شده و رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را در محور شرارت قرار داد، اما خاتمی از "گفتگوی تمدنها" دفاع می‌کرد!ا

بی شک شرایط روزهای ریاست جمهوری محمد خاتمی در دفاع از "گفتگوی تمدنها" را حسن روحانی به ارث برده! گویا بندنافش به برجام آمریکایی، وصل بوده و یا شیر برجام به او نوشانده‌اند! البته؛ از چاه فاضلاب برجام، نان ریاست جمهوری دوازدهم، نصیب حسن روحانی شده و بوی متعفن آن، نصیب مردم ایران!

ترامپ از برجام خارج شد. به اعتراف وزیر خارجه روحانی، اروپا هم به یک درصد برجام عمل نکرده! اما رئیس جمهور، همچنان به برجام فخر می‌ورزد و ناجوامردانه اقدامی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم نمی‌کند!

در شرایطی که ترامپ بر خلاف محتوای برجام، تحریمها را گسترش می‌دهد، حسن روحانی مثل آن پادشاه عریان که فکر می‌کرد لباس فاخری به تن دارد، سر از فاضلاب برجام بیرون نمی‌کشد و مانند قوم بهانه‌گیر بنی اسرائیل، توکل بر کدخدا و غرب را بجای توکل برخدا و تناول غذای بهشتی نشانده و بدلیل نیات پلید وابستگی به غرب، از برجام دفاع می‌نماید! بطوری که این دفاع مکارانه، صدای روزنامه واشنگتن پست را هم درآورده و نوشته است: "علت هجمه‌های پی‌در‌پی ترامپ علیه ایران این است، که پاسخ محکمی از سوی ایران نمی‌بیند."

والسلام


جمعه 98 اردیبهشت 13 , ساعت 1:13 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت: «از اجراء سند 2030 نمی‌گذرم!»1

چرا حسن روحانی بر اجراء سند 2030 اصرار می‌ورزد؟

روحانی رئیس جمهور است، یا مأمور تربیت سرباز برای آمریکا و انگلیس؟!

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان کشور فرمودند: «می‌خواهند با اجرای سند 2030 برای آمریکا و انگلیس، سرباز و رعیت درست کنند.»

مأموریت اصلی لیبرالها، اکثر فرنگ رفته‌ها و تحصیل کردگان در نزد روباه پیر و غرب، تربیت سرباز برایب اربابان خود هست. 

والسلام


جمعه 98 اردیبهشت 13 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

حسن روحانی در کرمانشاه گفت: «باید دشمن را پشیمان کنیم و سر جایش بنشانیم و به نقطه عقلانیت که فعلا از آن خارج شده، برگردانیم.»

چرا حسن روحانی بدنبال رساندن دشمن به نقطه عقلانیت است و چرا دولت در تهاجن سنگین سرمایه داران به سفره ملت روزه سکوت منافقانه گرفته است؟!

 اگر تعریف لیبرالیسم از عقلانیت و اقتصاد را بدانیم، آنگاه به ایدئولوژی خطرآفرین لیبرال مسلکی حسن روحانی پی خواهیم برد.

1-از مشخصه لیبرالیسم Rationalism(اصالت عقل) است "که معنی آن عقل مطلق، منهای وحی الهی است"!

2-رمز و راز خیانت اقتصادی دولت به سفره مردم، ریشه در لیبرالیسم اقتصادی دارد، زیرا "لیبرالیسم اقتصادی، مدافع حریم مالکیت خصوصی و سرمایه‌داری و دخالت حداقلی دولت بر فعالیت‌های اقتصادی افراد است" ولذا در مقابل آرایش جنگی دشمنان، حسن روحانی نه تنها آرایش جنگی نگرفته، بلکه در کنار دشمن، به سفره ملت ایران حمله گازانبری کرده است.

والسلام

 


پنج شنبه 98 اردیبهشت 12 , ساعت 3:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

‏مردم عزیز کشورم، از بدو ورود حسن روحانی به ریاست جمهوری در سال 92 با نفاق پیچیده‌ی مسئولین خائن و منافقی روبرو گردیده که:

1-تورم و گرانی سالهای قبل را حاصل نقدینگی  425 هزار میلیارد تومانی و مسکن مهر دانستند!

2-آلودگی هوا را نتیجه تولید بنزین‌های داخل معرفی و کارت سوخت را حذف و بنزین وارد کردند!

3-عده‌ای را کاسب تحریم خوانده و با ادعای لغو تحریمها، به برجام ننگین آمریکایی تن دادند!

حال با گذشت فریب 6 سال از آن ایام، نقدینگی را به 1750 هزار میلیارد رساندند! ساخت مسکن مهر را ضروری می‌داند! کارت سوخت را احیاء و سهمیه بندی بنزین را در دستور کار خود قرار داده! پس از عدم لغو تحریمها، خود را استاد دور زدن تحریمها معرفی می‌کند!

نتیجه: عذر خواهی و غلط کردن منافق و خائن، در عمل قابل مشاهده است، اما حاضر نیست بر زبان، اقرار به غلط کردن نماید!

یحتمل، این جریان منافق و نزدیک به دشمن، شبانه به درب خانه احمدی‌نژاد رفته و توبه و غلط کردن را در پیش او بر زبان جاری کرده، اما در مقابل مردمی که با هزاران وعده دروغ و کلک، رأیشان را دزدیده، حاضر به اقرار زبانی نیست.

والسلام


یکشنبه 98 اردیبهشت 1 , ساعت 5:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فکر کنیم رئیس جمهور رئیسی یا قالیباف است و جریان اعتدال و اصلاحات، قوای مجریه و مقننه را در تصرف ندارند.

حالا کشور و مردم دچار بحران شدید اقتصادی‌اند، آمریکا و اروپا از برجام خارج شده و تحریمها را تشدید کرده‌اند، با دستور رئیس جمهور 18 میلیارد دلار و بیش از 60 تن سکه از ذخایر استراتژیک کشور را به تعدادی از سرمایه داران زالو صفت داده‌اند، سیل بخاطر مدیریت بی کفایت دولت، وزیر نیرو و مدیران سدهای دز و کرخه، مردم برخی از شهرها و روستاهای خوزستان را آواره و در وضعیت بغرنج قرار داده است، سیل بخش قابل توجهی از منازل و زندگی مردم استانهای لرستان، گلستان، مازندران و ایلام را نابود کرده است، دولت و مجلس، در مقابل افزایش 2 میلیون تومانی هزینه‎‌های زندگی، تنها 500 هزار تومان به حقوق کارگران و کارمندان افزوده است!  

در این شرایط سخت، رئیس جمهور برای تفریح و اشرافیگری به قشم رفته و هتاکانه در جلسه‌ای که مقام معظم رهبری برای بررسی وضعیت مردم سیل‌زده برگزار کرده، شرکت نمی‌کند، آیا اصلاح طلبان، فتنه‌گران، براندازان و اپوزسیون خارج از کشور سکوت می‌کردند؟  

در پاسخ، باید گفت؛ قطعا این جماعت، سکوت نکرده و فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 را در کف خیابانهای شهرهای کشور دامن زده و کشور را به آشوب می‌کشیدند.

حال جریان انقلابی می‌بیند که رئیس جمهور کشور، فردی لیبرال است و مردم به خاطر غربزدگی و لیبرال‌منشی و یحتمل، فتنه‌گری دولت و مجلس، دچار شدیدترین بحران اقتصادی شده و جریان غرگرا، برای فرافکنی، با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی، به تخریب جریان انقلابی و شگستن وحدت ملت ایران و عراق مشغول است.

مگر جریان انقلابی، ندای این‌عمار امام خامنه‌ای را نشنیده؟ آیا فرمان "آتش به اختیار" رهبری را فراموش کرده؟! مگر فتنه کوچک شدن سفره مردم، توسط دولت و مجلس غرگرا را نمی بینند، که ستونهای انقلاب اسلامی را هدف گرفته‌اند؟

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «مراقب استفاده دشمن از ابزار رسانه باشید. دشمن از ابزار رسانه استفاده می کند برای اثرگذاری بر افکار عمومی. توجه کنید! ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است. ابزار رسانه را تشبیه می کنند به سلاح های شیمیایی در جنگ نظامی.»

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ