سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 99 اردیبهشت 31 , ساعت 4:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سالهای متمادی، گاه و بیگاه شاهد اعدام سلطانی بوده و هستیم، اما نظام اسلامی و ملت ایران، از حمله گازانبری شجره خبیثه سلطانهای فاسد در امان نیست، چرا؟

سیستم نرم افزار جمهوری اسلامی از سال 68 با ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، به ویروس لیبرالیسم آلوده شد! و شبکه خبیثه سلطانهای دلار، سکه، جاسوسی،1 پتروشیمی و حتی مدیران فاسد، از زیر عبا و عمامه هاشمی متولد گردید و سپس محمد خاتمی و حسن روحانی، مسئول پرورش و گسترش این شبکه خبیثه گردیدند! ولذا در اینجا، خیال هاشمی رفسنجانی راحت شد و گفت؛ «دیگر می‌توانم راحت بمیرم»

در هر مقطعی که نمایندگان مجلس، به چرایی و گستره شبکه سلطانهای فاسد نزدیک شده و از سیستم مسئولین اجرایی جمهوری اسلامی، تحقیق و تفحص نموده، به نتیجه این رسیده‌اند، که انقلاب اسلامی بخودی خود، دخل و تصرفی در تولد سلطانهای فاسد نداشته، بلکه مادر شجره خبیثه سلطانهای فاسد، شبکه فاسد مدیران و مسئولین لیبرال و اشرافی هستند!

پس مادر نامشروع سلطانها، مسئولین لیبرال بوده و هستند، ولذا قبل از اعدام شجره خبیثه سلطانها، اول باید شبکه خبیثه مدیران لیبرال را منهدم کرد والا این اژده‌های هفت سر، با اعدام یک یا چند سلطان، منهدم نخواهد شد.

والسلام 


سه شنبه 99 اردیبهشت 30 , ساعت 2:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی وزارت خارجه گفت :"کشتی‌های ایران حامل محموله‌های سوخت به سمت ونزوئلا در حال حرکت هستند. اگر آمریکا خوشش نمی‌آید به خودش مربوط است."

سخنگو حرف درستی زده، اما آمریکاییها یک عملیات موفق، آنهم بدون اعزام ناو و شلیک یک گلوله، بر علیه یک کشتی ایرانی داشته‌اند!1

خبر این بود: در آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، یک کشتی ایرانی، تصمیم به شکستن محاصره مردم یمن و ارسال کمکهای مردم ایران را به مردم یمن داشت و لذا مرتبا مسیر کشتی با تبلیغات گسترده رسانه‌ای می‌شد.

وقتی کشتی ایرانی به سواحل یمن نزدیک شد، جان کری وزیر اسبق خارجه آمریکا در تماس تلفنی، از ظریف وزیر خارجه ایران خواست، که کشتی ایرانی به سواحل یمن نرود!

دولت حسن روحانی، در خیانتی آشکار به ایران و یمن، و برای رسیدن به برجام، سریعا کشتی را از سواحل یمن دور و به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر داد، و محموله کمکهای مردم ایران، توسط دولت بزدل و لیبرال روحانی، به دزدان جیبوتی تقدیم شد!

پس! به لیبرالهای منافق اعتمادی نیست، زیرا مسیر نفتکش ایران را، قبلا همین لیبرالهای ترسو، در اختیار دزدان دریای انگلیس داده بودند!

والسلام 


شنبه 99 اردیبهشت 27 , ساعت 2:6 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر رئیس جمهور، رئیسی بود، آمریکا از برجام خارج نمی‌شد و دلار کمتر از 5 هزار تومان و وضعیت معیشت مردم، اینگونه سخت نبود. پس چرا ترامپ در سال 97 از برجام خارج شد؟!

برای پاسخ به سئوالات فوق، باید به کتاب خاطرات "انتخابهای سخت" خانم کلینتون وزیر اسبق خارجه آمریکا مراجعه و خبر و تحلیل جامع او را از ریاست جمهوری خاتمی، احمدی نژاد و روحانی بررسی و مطالعه نماییم.

خانم کلینتون در خصوص ضعف و ترس دولت خاتمی می‌نویسد: «سال 1997 که رئیس جمهور عوض شد،1 احساس کردیم به ما چراغ سبز نشان می‌دهند ... در افغانستان با ما همکاری کرد، ولی رئیس جمهور آمریکا با فاصله کمی لحن خود با ایران را تشدید و ایران را محور شرارت نامید ... احساس کردیم باید پیچ تحریم را سفت کنیم، چون ایران در موضع ضعف قرار گرفته است و می‌شود با فشار از آن امتیاز گرفت.»

کلینتون در خصوص نقاط قوت دولت احمدی نژاد می‌نویسد: «در سال 2005 رئیس جمهور دیگری آمد که ادبیات تندی داشت و ما مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم. در سال 2009 ایران پیشرفت فوق‌العاده‌ای در منطقه کرده بود، حزب‌الله و حماس اسرائیل را شکست دادند و به بن‌بست کشاندند و پادشاهان عرب با ترس نظاره‌گر وضعیت منطقه بودند ... وقتی دیدیم ایران قوی شد، اوباما به رهبر ایران نامه نوشت چرا؟ چون دیدیم موضع ایران در خاورمیانه قوی و موضع ما ضعیف شد.»

خانم کلینتون در کتاب "انتخابهای سخت" خود در رابطه با دولت روحانی می‌نویسد:«حفاظت کامل از محرمانه بودن (مذاکرات هسته‌ای) بیش از هر زمان دیگری مهم بود، تا اعتبار شکننده روحانی در داخل (ایران) حفظ شود ...روحانی در ماه آگوست به ریاست‌جمهوری منصوب شد و بلافاصله اظهارات آشتی‌جویانه نسبت به جامعه بین‌المللی را شروع کرد و حتی به مناسبت "روش هشانا" (سال نوی یهودی)، در صفحه توییترش آرزوهای خوبی (خطاب به یهودیان) کرد.»

آری تحلیل ساده خاطرات خانم کلینتون یعنی اینکه؛ تحصیل کردگان غرب و لیبرالهای ترسو و احیانا ستون پنجم نفوذی دشمن در قدرت، تنها مسیر تحمیل قراردادهای عصر قاجاری آمریکا و صهیونیسم به ایران است! ولذا آمریکا از برجام خارج و پیچ تحریمها را گسترش داد، چون حسن روحانی لیبرال، با هر بهانه‌ی آمریکا امتیاز و سواری می‌داد. که البته با تدبیر رهبری نظام، موفق به دادن امتیاز قدرت موشکی و منطقه‌ای نشد!

پس، اگر رئیسی رئیس جمهور بود، آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند، دلار کمتر از 5 هزار تومان بود و وضعیت معیشت مردم، اینگونه بغرنج نبود.

والسلام


شنبه 99 اردیبهشت 27 , ساعت 12:46 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رویترز اعلام کرد: «صادرات نفت ایران به علت شیوع کرونا و تحریم‌ها در ماه آوریل رکورد زده و به روزانه 70 هزار بشکه رسیده است1

آفرین به روحانی! یک رکورد دیگر در پرونده ننگین خود ثبت کرد!

حسن روحانی چه کارهای می‌خواسته بکنه و چی شد!

می‌خواسته: با برجام، روزانه 2 میلیون 800 هزار بشکه نفت صادر کنه، نشد!، سرمایه وارد کشور کنه، نشد! می‌خواسته چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد کشور و ملت را با هم بچرخونه! دوتاشا از کار انداخت!

البته این ناقلای لیبرال طرفدار اسلام آمریکایی!، چند کار محرمانه دیگه، مثل تقدیم قدرت موشکی و منطقه‌ای، به کدخدایش را داشت! اما ترامپ از اوج حماقت و خیانت روحانی به ایران ناراحت شد! و دلش برا ایران سوخت! ولذا، برجام و روحانی را نابود کرد!

والسلام


چهارشنبه 99 اردیبهشت 24 , ساعت 5:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 در منطق دولت اعتدال حسن روحانی، وزارا، معاونین، مشاوران و مدیران به چند دسته تقسیم می‌شوند!

1-برخی وزرا و مدیران، اقداماتشان با اهداف باند زر و زور و تزویر ناسازگار است! لذا اینها جایی در دولت ندارند!1 مثل وزیر سابق آموزش پرورش که به جرم مخالفت با اجراء سند 2030 مجبور به استعفا شد! و یا عزل علی رحمانی، بخاطر عدم لابیگری با نمایندگان آذری زبان، برای رأی آوری وزارت بازرگانی!

2-برخی از وزرا و مدیران دولت روحانی، دچار لغزش و فساد امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی‌اند، اما با ارکان اصلی دولت هماهنگ‌اند! لذا همواره مورد حمایتند!

هرگاه وزیری در مسیر اهداف دولت و باند زر و زور و تزویر باشد، و از طریق نمایندگان مجلس، تهدید به رأی عدم اعتماد شود، بلافاصله به وزارتخانه یا پست مشاورتی و یا معاونت رئیس جمهور گمارده می‌شود! مثل علی ربیعی، شریعتمداری و رئیس سابق بانک مرکزی!

ملاک و معیار در گزینش مدیران و وزیران روحانی، صلاحیت علمی، اعتقادی و مدیریتی نیست، بلکه مهم، عیار نفاق، خیانت، فساد و حضور در فتنه‌ 88 است، نه حضور در جبهه!

رهبر معظم انقلاب، اکثر مشکلات کشور را بخاطر نگاه دولت به بیرون از مرزها و ضعف مدیریتی در درون مرز‌ها می‌دانند. اما جریان زر و زور و تزویر، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را برنتافته و همه تزویر خود را برای جلوگیری از اجراء دستورات رهبری، بکار می‌بندند!

والسلام


سه شنبه 99 اردیبهشت 23 , ساعت 12:18 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رضا رحمانی وزیر معزول وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشت : «رئیس دفتر شما مدتی پیش با من تماس گرفت و تهدید کرد، اگر طرح تشکیل وزارت بازرگانی رای نیاورد، شما برکنار می‌شوید.»

دولت حسن روحانی، شرکت سهامی احزاب نوبخت، واعظی و جهانگیری است! 1ولذا رضا رحمانی وزیر صمت، (تحصیل کرده در ایران) با اشاره واعظی و نوبخت، (تحصیل کردگان انگلیس و آمریکا و از اصحاب فتنه‌گر مرکز استراتژیک مجمع تشخیص) عزل شد!

در قاموس حزب رانتخوار و مفسد نوبخت و واعظی، مشکلات مردم و کشور اهمیتی ندارند و رئیس جمهور، مجری اوامر احزاب خائن کارگزاران سازندگی و اعتدال و توسعه است! بطوری که حقوق آحاد ملت ایران، در مسلخ مفسدانی چون محمد خاتمی، واعظی، نوبخت و جهانگیری ذبح می‌شود!

واعظی و نوبخت حامی وزرایی هستند که مثل آذری جهرمی، عمله تمام وقت حزب مفسد و رانتخوار اعتدال و توسعه آن دو باشند! وگرنه، تحصیل کردگان در ایران، با اشاره تحصیل کردگان در آمریکا و انگلیس عزل می‌گردند!

امیرآبادی، عضو هییت رئیسه مجلس نوشت: مجلس به وزارت بازرگانی رأی نداد، وزیر برکنار شد! مردم بدانند، آقای روحانی به خاطر مشکلات شما و یا قیمت خودرو، وزیر صنعت را برکنار نکرد."

والسلام 


دوشنبه 99 اردیبهشت 22 , ساعت 2:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب اسلامی مورخ 21 اردیبهشت 99 در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا به نکته ظریف و مهم مراسم دعا، نماز و عبادات در مساجد و اماکن مقدس در ماه رمضان اشاره و فرمودند: « عبادات و توسل بخصوص در ماه رمضان و شبهای قدر جزو نیازهای اساسی و حتمی مردم است و مردم در قضایای مهم نیز بیشتر به ارتباط با پروردگار نیاز دارند ... همان گونه که گفتم نظر کارشناسی‌شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا را معتبر می‌دانم، اما این بررسی را باید به کسانی سپرد که حقیقت و ضرورت دعا و توسل را درک می‌کنند آن وقت هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند بنده و همه مردم به آن عمل خواهیم کرد.»

مردم ایران ویروس کرونا را خطرناک می‌دانند، اما در پشتِ پرده بزرگنمایی ویروس کرونا، توطئه‌ و خطر بزرگتر لیبرالیسم خارجی و نئولیبرالهای داخلی بر علیه مساجد و مراکز دینی و مذهبی مشاهده می‌نمایند، ولذا حکیم فرزانه انقلاب، با تیزبینی دقیق خود، تصمیم در خصوص شروع فعالیت مساجد، مراکز دینی و مذهبی را از سیطره نئولیبرالهای در قدرت اجرایی خارج و به متخصصینی سپردند، که از حقیقت و ضرورت دعا و توسل درک درستی داشته باشند.

باید توجه داشت، که جریان نئولیبرال نفوذی در قدرت، با پروپاگاندای تبلیغاتی، شهر مذهبی قم و حوزه علیمه را مبدا ویروس کرونا به ایران معرفی کرد، تا با ویروس کرونای سکولار، جلوی روشنگری و بصیرت افزایی مساجد و مراکز دینی و مذهبی را سد نماید.

رهبر معظم انقلاب در روز میلاد امام‌ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هم فرمودند: «کرونا خب یک مشکل بزرگ است برای بشریّت امروز، یک ابتلای بزرگ و خطرناکی است ... مسئله‌ی کرونا، ما را از توطئه‌ی دشمنها غافل نکند.»

والسلام


جمعه 99 اردیبهشت 19 , ساعت 3:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی برای توجیه حذف 4صفر از پول ملی گفت: « وقتی می‌گوییم یورو 17 تومان است. 4 تا صفر را که برداریم هم تلفظ آن راحت‌تر است و هم زیباتر.»

استدلال فوق برای اثبات نادانی رئیس جمهور کافی است، زیرا قیمت دلار و یورو را 5 برابر کرده، 1حالا مثل ریش بزک کرده‌اش، قصد بزک کردن پول ملی را دارد!

با حراج 18 میلیارد دلار و 60 تن طلا از خزانه کشور، پول ملی سقوط کرد! حالا روحانی نانجیبانه می‌گوید: "اگر 4 صفر از پول ملی حذف کنیم، گفتنش راحت و زیبا است."

آیا روحانی در سال 92 قول حذف 4 صفر از پول ملی را داد؟ پاسخ منفی است. زیرا روحانی با قسم جلاله در سال 92 به ملت ایران، وعده حل مشکلات اقتصادی، رفع تحریمها، عزت پاسپورد ایرانی، عدم نیاز مردم به یارانه 45 هزار تومانی، ایجاد اشتغال برای جوانان و چرخیدن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را داده بود.

هزینه چاپ اسکناس جدید، با استدلال مضحک "راحت‌تر و زیباتر" از جیب مردم، مبلغ 916 میلیارد تومان است! آیا ملت فهیم ایران و نمایندگان مجلس یازدهم اجازه اجراء عملیات تزویر 4 صفر از پول ملی را به دولت درمانده، بی‌کفایت و غربزده حسن روحانی می‌دهند؟

نقشه راه مردم و کشور، کاهش تورم و گرانی، اشتغال، رفع تبعیض و رانت خواری است، نه تنها حذف چهار صفر از پول ملی!

والسلام

 


جمعه 99 اردیبهشت 19 , ساعت 2:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت: "اینکه تا چند ماه دیگر تحریم های تسلیحاتی ایران تمام می شود1 از افتخارات برجام است!"

عجیب است! لیبرالها همیشه خیانتهای خود را خدمت به مردم معرفی می کنند!

روحانی در زمان توافق برجام، نانجیبانه 5 سال تحریم تسلیحاتی را پذیرفته، اما امروز آن خیانت را مثل ریش بزک کرده خود، بعنوان دستاورد برجام به ملت می فروشد!

اقدام خائنانه پذیرش 5 سال تحریم تسلیحاتی، جرم کوچکی نیست، زیرا رهبر معظم انقلاب، اجازه ورود تیم مذاکره کننده را به حوزه نظامی نداده بود، ولذا روحانی بعنوان متهم باید پاسخ دهد، که بر اساس کدام اذن رهبری 5 سال تحریم تسلیحاتی را به کشور تحمیل کرده، نه اینکه طلبکار تشکر ملت از خود باشد!

والسلام

 


جمعه 99 اردیبهشت 19 , ساعت 2:7 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اندیشکده  گیت استون آمریکایی قبل انتخابات 96 خبر داده بود: "اگر روحانی دوباره رای بیاره، اقتصاد ایران فلج می شود."

عجب! اندیشکده آمریکا از فاصله 15 هزار کیلومتری، از قصد روحانی برای فلج کردن اقتصاد ایران، خبر دارد!1

اصلاح طلبان سر مردم کلاه گذاشتند، رأی مردم را دزدیدند، جرأت غلط کردن ندارند! حالا می‌گویند روحانی به ما تحمیل شد!

می دانید، اندیشکده آمریکا از کجا خبر داشته؟

سه احتمال وجود دارد

1-حاج حسن، مجری دستورات کدخدا است!

2-از نیت شیطانی روحانی برای فلج کردن اقتصاد ایران، خبر داشتند؟!

3-گاندوهای نفوذی در همه ارکان دولت روحانی حضور دارند؟!

البته در فتنه بنزینی حسن روحانی در آبان ماه 98 باز هم ملت ایران از افزایش قیمت بنزین خبر نداشتند، اما آمریکا، اسرائیل، منافقین و براندازان با خبر بودند!

گاندوهای نفوذی روحانی در همه جا هستند!

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ