سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه برای جز نزدیکانش گشاده رویی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 1:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌جمهور پس از اهانتهای سریالی «بی‌سواد»، «ترسو»، «بزدل» و «برو به جهنم» جدیدا با زبانی بی ادب خود، منتقدین دولت را «کم عقلی» خوانده تا مفری برای ناکارآمدی و فریب مردم دست پا کند ولذا در همایش سالیانه بانک مرکری گفت: «مخالفت با دولت نشانه کم عقلی است

سخنان بی ادبانه حسن روحانی یا از روی کم عقلی است که خود به آن اعتراف نموده! و یا از منطق استکباری و ضدانقلابی اشرافیتش سرچشمه گرفته! و یا مشاورین نفوذی در نهاد ریاست جمهوری، قصدشان اثبات کم عقلی حسن روحانی همانند ترامپ دیوانه است!

حسن روحانی دو بار در دوران ریاست جمهوریش، به بی عقلی خود اعتراف نموده، یک بار در 21 فروردین 96 گفت: « مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود. کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد.» و بار دیگر بعد از ناکامی در برجام، خطاب به آمریکا گفت: «به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام می‌دهند که با ما مذاکره کن، این کشورها مگر دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند. شما علناً مذاکره دیروز(برجام) را زیرپا می‌گذارید

حال که رئیس جمهوری دو بار اعتراف به «کم عقلی» خود نموده، باید مطابق اصل 89 (اصل استیضاح وزیران و رئیس جمهور) و اصل 131 قانون اساسی، طرح عدم کفایت رئیس جمهور، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح و تصمیم لازم در جهت عزل حسن روحانی از ریاست جمهوری اتخاذ گردد.

والسلام


شنبه 96 اسفند 12 , ساعت 8:18 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان بی مورد و سردرگم و کلافه کننده حسن روحانی، بمانند سخنان فردی است که به تازگی از سکته مغزی عبور کرده و لذا او که چند سال برجام را شاه کلید حل تمام مشکلات حتی آب خوردن و ریزگردها معرفی می کرد! چند روز قبل در بندرعباس از خر شیطان کدخدا(آمریکا) پیاده شده و برجام را شاه کلید ندانسته و گفته است: «برخی تصور می‌کنند که برجام شاه‌کلیدی است که می‌تواند هر قفلی را بگشاید و این در حالی است که برجام شاه کلید نبوده و تنها یک کلید است.»

سخنان حسن روحانی در بندر عباس به داستان شاعر مشهور دانمارکی، هانس کریستین آندرسن برمی گردد که حکایتش چنین است:

«پادشاهی اشرافی و مغرور، دوست داشت همیشه لباس‌های نو و تازه بپوشد. یک روز دو آدم حقه باز به قصر وارد شدند و ادعا کردند کهع می‌توانند پارچه‌ای مخصوص ببافند که آدم‌های نادان، آن را نبینند. پادشاه استقبال کرد و با خود گفت: «هم لباس جدید می‌پوشم و هم نادان‌ها را تشخیص می‌دهم»!

پادشاه پول زیادی به آن‌ها داد و حقه بازها مشغول کار شدند. بعد از مدتی پادشاه وزیر را برای کسب خبر به نزد آن‌ها فرستاد. وزیر دید که آن دو نفر مشغول کار هستند ولی اثری از پارچه نیست. با خود گفت: «اگر این موضوع را به پادشاه بگویم مرا به چشم یک فرد نادان نگاه می‌کند»، برای همین نزد پادشاه رفت و شروع به تعریف و تمجید از لباس کرد. این کار توسط رئیس نگهبانان هم تکرار شد، خود پادشاه هم برای سرکشی رفت، ولی برای پنهان کردن نادانی خود، از کار خیاطها تعریف کرد!

مدتی بعد بافنده‌ها نزد پادشاه رفتند و گفتند که کار تمام شده است و اگر مردم شما را در این لباس ببینند، حتماً اعلیحضرت را تحسین می‌کنند. سپس به پادشاه کمک کردند تا لباس‌هایش را بیرون بیاورد و لباس جدید را بپوشد. پادشاه لباسی نمی‌دید، اما وانمود می‌کرد که در حال پوشیدن لباس جدید است. سپس یک نمایش عمومی برپا کردند و شاه در خیابان به قدم زدن پرداخت.

مردم از ترس این‌که متهم به نادانی شوند، از لباسی که قابل دیدن نبود تعریف و تمجید می‌کردند؛ اما ناگهان کودکی از میان جمعیت فریاد زد: «پادشاه لخته، لباس نپوشیده و دیگر بچه ها هم فریاد زدند که پادشاه لخته ... آنگاه پادشاه فهمید که فقط بچه ها راست می گویند؛» نه آشنا!، نه واعظی! و نویسندگان سخنرانی های او !!!ل

با این داستان باید از حسن روحانی پرسید؛ کدام دروغگو گفت: برجام را خدا آورده است! چه کسی گفت: برجام آفتاب تابان است! چه کسی گفت: که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد؟! کدام منافق برجام را فتح الفتوح دولت خود می دانست؟! کدام نادان بود، که گفت: «ما وقتی می‌گوییم باید تحریم‌های ظالمانه رفع شود بعضی‌ها چشمان‌شان زیاد نچرخد. تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند

قطعا مردم سخنان حسن روحانی در مورد برجام را باور نکردند، ولی بخاطر متهم نشدن به نادانی، سکوت کردند، تا جناب روحانی به نادانی خود واقف و در صحن علنی مجلس اعتراف و بگوید: «(آمریکا) به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام می‌دهند که با ما مذاکره کن، این کشورها مگر دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند.» اگر دروغ نگفته باشد!!!

والسلام


جمعه 96 اسفند 11 , ساعت 8:15 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی نه تجارتی داخلی داشته و نه تجارت خارجی و ثروت و ارث قابل توجهی هم نداشته است و حتی اگر طی 30 سال گذشتهن ثروتی هم اندوخته، برای تحصیل در مقطع دکتری در کشور انگلستان هزینه کرده است(اگر با پول بیت المال به لندن نرفته باشد!). او طی سالیان متمادی در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشته و لذا حسن روحانی باید مطالبات اصلی ملت را در خصوص منشاء اموال نامشروعی را که در 40 سال گذشته بدست آورده، بصورت شفاف اعلان و مردم هم با هوشیاری و بصیرت، اجازه طرح مسائل فرعی همچون، پهنای باند، ارائه طرح سبک زندگی غربی، برگزاری کنسرت و ملاقات ذلیلانه با رئیس فیفا در فرودگاه مهرآباد را به او ندهند. زیرا وظیفه حسن روحانی پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم است، نه اینکه مرتب شبهه و سئوال طرح نماید و ملت را سرگرم مجادله در برابر مطالبات فرعی نماید.

یکی از شیوه هایی که آمریکا و کشورهای غربی برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی استفاه کرده و می کنند، طرح شبهه و سئوالات ناتمام و پاسخگویی مدام ایران به آن سئوالات است و حسن روحانی هم، شیوه ی کشورهای استکباری در پروپاگاندای تبلیغاتی و ایجاد جنگ روانی را در نزد استاتید ویژه انگلیسی آموخته و لذا مردم اجازه ندهندع تا او مطالبات فرعی را مدام به درون جامعه پمپاز و از پاسخگویی به مطالبات اصلی ملت، فرار نماید!

اهل بصیرت بخوبی واقفند که جریان فتنه دی ماه 96 که دولت هم در آن نقش داشته، ریل مطالبات واقعی و اصلی مردم را به سمت شعارهایی بر ضد ارکان نظام اسلامی تغییر و بیشترین هجمه ها بر علیه رهبری و نهادهای وابسته به رهبری صورت گرفت، تا مطالبات اصلی مردم در زیر انبوهی از شعارهای ضدانقلابی، دفن گردد و لذا نقش آفرینی عمارها، فرماندهان(اساتید انقلابی دانشگاه) و افسران جنگ نرم(دانشجویان) در این عرصه بسیار مهم است زیرا اگر واقعیتها و حقایق گفته نشود، فراموش می گردند و عرصه برای جولان ناکثین، قاسطین و مارقین، مهیا می شود، پس مطالبات واقعی مردم، برگرداندن اموال نامشروع اشرافیت ضدانقلابی است، که بعد از دوران دفاع مقدس، کسب قدرت و ثروتهای نامشروع، از اهداف آنها بوده است.

والسلام


جمعه 96 اسفند 11 , ساعت 12:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در بهترین فصل سال به استان هرمزگان سفر کرد و سخنان بی ربط زیادی بر زبان آورد، او از دوران پهنای باند و تشویق به زندگی سبک غربی و سرمایه گذاری ربوی دم زد و برای فریب افکار عمومی در خصوص مبارزه با فساد و رانت و شفافیت گفت: «تنها راه مبارزه با فساد و رانت، شفافیت است»!ت

همه ملت ایران بر این باورند که وقتی حسن روحانی دم از مبارزه با فساد و رانت و شفافیت میزند، قطعا دروغ می گوید و به کلاهبرداری مشغول است و لذا باید گفت؛ که دولت اعتدال نقش ویژه ای در ایجاد و گسترش انواع مفاسد دارد، زیرا کارنامه ذلت بار دولت حسن روحانی پر است از آمار و اسناد خفت بار محرمانه! که به چند نمونه اشاره می شود:

گفتگوهای ژنو، محرمانه - گفتگوهای لوزان، محرمانه - گفتگوهای برجام، محرمانهقرارداد خرید از بوئینگ و  ایرباس، محرمانه - قراداد پژو و رنو، محرمانه - قرارداد نیروگاه یونیت اینترنشنال، محرمانه - قرارداد FATF  محرمانه - قراردادهای IPCمحرمانه –نرخ رشد اقتصادی، محرمانه - مبلغ جریمه گازی ایران-ترکیه، محرمانه - گزارش کیفیت بنزین خارجی، محرمانه - جریمه قرارداد کرسنت، محرمانه - حقوق‌های نجومی، محرمانه - لیست اموال وزرا، محرمانه - شفاف‌شدن حقوق‌ها برای مردم، محرمانه - آمارهای سلامت، محرمانه - حذف کارت سوخت، محرمانه - حدف ایران کد و شبنم، محرمانه - دریافت فروش پول نفت، محرمانه - دستگیری برادر، محرمانه - آمارهای وام ازدواج، محرمانه - قرارداد کرسنت، محرمانه - آمار چک‌های برگشتی، محرمانه - امضای سند 2030 محرمانه - قرارداد با توتال، محرمانه !!!!!

پس با این لیست بالا بلند محرمانه های دولت اعتدال، اگر حسن روحانی دم از شفافیت بزند، هم دروغ گفته، هم کلاهبرداری کرده و هم تزویر و نفاق ورزیده است.ضمنا اگر حسن روحانی راست می گوید؛ لیست دارئیهای نامشروع، خودکشی فرزند و سرقت در پایانه نامه دکترای خود را بصورت شفاف منتشر نماید.

والسلام


چهارشنبه 96 اسفند 9 , ساعت 10:51 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به‌موجب ماده 28 قانون آیین دادرسی کیفری، ضابطان دادگستری مأمورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم، حفظ آثار و علایم و جمع‌آوری ادله وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم، تحقیقات مقدماتی، ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی به‌موجب قانون اقدام می‌کنند.

در باره غربزدگی برخی مسئولین کشور باید گفت؛ غربزدگی این جماعت فاجعه آمیز و معمولا سر از پسافاضلابه کشورهای غربی درمی آورند! مثلا وقتی در انتخابات، مردم به آنها رأی نمی دهند، برخلاف روند جاری انتخابات در کشورهای غربی، مردم را به آشوب طلبی و شورشهای خیابانی دعوت می نمایند! و یا وقتی شبکه جاسوسان آمریکایی-اسرائیلی در سازمانهای مردم نهاد (Non-governmental organizations) محیط زیست دستگیر می شوند، با بی شرمی تمام و بدون توجه به خیانت جاسوسان، اقدام ضابطان قضایی را زیر سئوال برده تا عمله بودن و سرسپردگی خود را نسبت به آمریکا، اثبات نمایند!

مسئولان غربزده موجودات عجیبی هستند، مثلا اگر هواپیمایی سقوط کند و کشور سازنده آن فرانسه باشد، هیچ واکنشی نشان نمی دهند و اما اگر هواپیما روسی باشد، اشک تمساح ریخته و از پایین بودن کیفیتش به زمین و زمان شکایت می برند! و یا اگر هواپیمایی از فرانسه به کشور وارد شود با دستور رئیس جمهور، مانند افراد عقب مانده ذهنی به گرفتن عکس یادگاری می پردازند! اگر فرد ایرانی جاسوس غرب باشد، قوه قضائیه، ضابطین قضایی را محکوم می کنند و اگر وزارات اطلاعات هم نقشی در دستگیری جاسوس آمریکایی-اسرائیلی داشته باشد، آنرا برنمی تابند! و لذا مسئولین غربزده، جرمشان از جاسوسان کمتر نیست و قوه قضائیه باید آنها را بعنوان شریک جواسیس مورد تعقیب قضایی قرار دهد تا فضا برای جولان غربزده ها و عمله های استکبار در دفاع از جواسیس فراهم نگردد و آمریکا و اسرائیل، ایران را بهشت برخی مسئولین جاسوس ندانند.

والسلام


چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 3:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شیراز به علی مطهری اهانت شد، حسن روحانی کمیته پیگیری تشکیل داد! در حادثه حمله به سفارت عربستان حسن روحانی کمیته پیگیری تشکیل داد و بارها در محکومیت آن حمله سخن گفت؛ ولی در تجاوز وهابیها به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، سکوت خفت بار نمود! در جریان اردوکشی دراویش قداربند در خیابان پاسداران، حسن روحانی دستورا داد که نیروی انتظامی بدون اسلحه گرم و تماشاچی در کنار دراویش داعش صفت قرار بگیرند! زیرا رأی دراویش در انتخابات 96 به روحانی بوده است! در قضیه سقوط هواپیمای آسمان هم حسن روحانی سخاوتمندانه گوشت را در اختیار گربه نهاد و عباس آخوندی این عنصر فتنه گر و اشرافی ضدانقلاب را مسئول رسیدگی سقوط هواپیما نمود، تا پیشاپیش جلوی استعفای او را بگیرد!

حسن روحانی هر کجا که پای دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای حزب الهی باشد ، آنجا سکوت مرگ بار دارد! ولی هر کجا نیروهای انقلابی را محکوم نمایند، او میدان دار اصلی است و لذا نیروهای انقلابی از این عملکرد مغرضانه و غربگرایانه رئیس جمهور ناراحت نباشند زیرا خداوند در خصوص صفت زشت و رذیله این افراد، ‏در سوره احزاب آیه 19 فرموده است: سَلَقُوکُم بِأَلْسِنَةٍ حِدَادٍ أَشِحَّةً عَلَى الْخَیْرِ

ترجمه : «زبانهای تند و تیز خود را بی‌ادبانه بر شما می‌گشایند و برای گرفتن غنائم سخت حریص و آزمندند.»

آری؛ از نشانه های افراد بی ادب و منافق، طعنه زدن به مؤمنان است و آنقدر که بد گویی نیروهای مؤمن و حزب الهی را می کنند، از یهود و مسیح و دراویش … بدگویی نمی کنند و مؤمنین را مورد شوخی و مسخره قرار می دهند .

والسلام


سه شنبه 96 اسفند 1 , ساعت 11:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-اگر دولت عاقل بود! بجای اینکه، وزیر راه و شهرسازی را مسئوال پیگیری سقوط هواپیمای آسمانف بنماید، باید عباس آخوندی این عنصر فتنه گر و اشرافی ضدانقلاب را عزل می نمود، تا بخشی از آلام خاندان فوت شدگان سقوط هواپیمای آسمان جبران گردد، ولی دولت اشرافی حسن روحانی که اکثر عناصر آن را فتنه گران و لیبرالها تشکیل داده، فاقد رویکرد مردمی است و لذا به خواسته های عمومی مردم و حتی نمایندگان مجلس هم اهمیتی نمی دهد! و علت آن هم بخاطر حضور بخشی از نمایندگان صرفا حزبی و اشرافی در مجلس شورای اسلامی و وکیل الدوله بودن رئیس و برخی از نمایندگان است!

2-موضوع تجمع ضدانقلابی دراویش گنابادی در چند هفته گذشته در کوچه هفتم خیابان پاسداران، که منجر به شهادت 5 نفر از نیروهای ناجا و بسیج گردید، بی ارتباط با جریان اشرافی ضدانقلابی حاکم بر قوه مجریه نمی باشد، زیرا دولت اعتدال، با اقدامات مشکوک آقای یونسی مشاور رئیس جمهور، با رئیس فاسد دراویش، نیروی انتظامی را به تماشاچی در مقابل دراویش تبدیل نمود و لذا طولانی شدن تجمع غیرقانونی دراویش قداره بند و حملات داعشی وار آنها به نیروهای انتظامی و مردمی، حاصل مماشات دولت بی تدبیری است، که با شهادت تعدادی از عزیزان ناجا و بسیجیان جان برکف، دهها خانواده عزادار شدند.

3-با آغاز دولت نهم در سال 84 روزنه های شکل گیری دولت دینی آغاز شد، ولی در ماهای پایانی دولت نهم احمدی نژاد، جریان انحرافی وارد دولت شد و با خیانتهای ضدانقلابی خود، زمینه حاکمیت مجدد لیبرالها، فتنه گران و اشرافیت ضدانقلاب در سال 92 بر قوه مجریه را فراهم نمود و جنگ دیپلماتیک غرب با مذاکرات مستقیم هسته ای ایران با آمریکا در قالب کشورهای 5+1 به ثمر نشست و در اولین مرحله جنگ دیپلماتیک، برجام هسته ای با برچیده شدن اکثریت توان هسته ای و پیروزی غرب به پایان رسید. آمریکا با در دست داشتن برگ پیروزی در برجام هسته ای، با نقض پی در پی آن، به مرحله دوم جنگ دیپلماتیک وارد و خواستار مذاکره در خصوص برجام موشکی، مبنی بر کاهش برد موشکهای بالستیک ایران از 2000 کیلومتر به کمتر از 300 کیلومتر شد! لذا آمریکا با حمایت جریان فتنه و غرزده های اشرافی ضدانقلاب و موش و گربه بازی اتحادیه اروپا، گام به گام در حال نزدیک شدن به مذاکرات موشکی است!

4-این قصه تلخ و سیاه جریان اشرافی و منفعت طلب ضدانقلاب، تا کی و کجا ادامه پیدا خواهد کرد؟! آیا نظام اسلامی باید شاهد مماشات و احیانا همکاری و همراهی جریان اشرافی ضدانقلاب با دروایش قداربند و آمریکا باشد؟! ادامه حضور جریان اشرافیت غربزده و غربگرای ضدانقلاب در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، تا کی؟!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ