سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 97 اسفند 13 , ساعت 9:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی قوه قضائیه در باره دادگاه حسین فریدون، برادر رئیس جمهور گفت: «اتهام فریدون اخلال در نظام اقتصادی نیست و بنابراین مشمول اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده است، نمی‌شود.»

آیا تصمیم غیرعلنی بودن دادگاه حسین فریدون در جلسه سران قوا گرفته شده! تا گردن فریدون به طناب چوبه‌دار گرفتار نشود؟! قوه قضائیه به بیراهه نرود، زیرا مسبب بحران اقتصادی کشور، دستان خبیث دولت و اقوام نسبی و سببی آنها است، نه پادوهایی که تاریخ مصرفشان گذشته و به چوبه‌دار گرفتار شدند.

دیدیم که بعد از اعدام تعدادی از مفسدین اقتصادی، سفره ملت، وخیم‌تر شد! ولذا مسیر قوه قضائیه در استفاده مطلوب از اذن رهبری، انحرافی و بلااثر است، چرا که عزم دولت، ایجاد حداکثر فشار اقتصادی بر ملت، برای تصویب پالرمو و CFT در مجمع تشخیص نظام، به نفع جبهه استکبار است!

قوه قضائیه باید پاسخگو باشد، چرا که هنوز دستور رهبری در خصوص محاکمه مسببان دولتی تاراج 65 تن سکه و 18 میلیارد دلار بر زمین مانده است؟ ولذا رفع بحران اقتصادی، بدون محاکمه و دار زدن برخی از مسئولان اجرایی، به نتیجه نمی‌رسد.

پس قوه قضائیه، دادگاه بازیهایی که نتیجه آن، کوچک‌تر شدن سفره ملت، بوسیله عوامل خائن دولت اعتدال است، کنار بگذارد! زیرا مردم خواستار محاکمه علنی حسین فریدون، مهدی جهانگیری، احمد عراقچی و همه کسانی که وعده رفع تحریمها را بعد از نابودی هسته‌ای کشور داده بودند، می‌باشند.

والسلام


یکشنبه 97 اسفند 12 , ساعت 11:41 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای، گام دوم حرکت انقلاب را بعد از 22 بهمن 97 خطاب به ملت ایران ابلاغ نمودند، اما تاکنون اقدامی برای اجراء ابلاغیه رهبری صورت نگرفته است.

نخستین راهکار برای تبیین و اجرای ابلاغیه بسیار مهم رهبری، گستره وسیع فضای مجازی است، اما مشکل بزرگی در این مسیر وجوتد دارد و آن حضور مدیران همسوی با اهداف دشمن در مدیریت عالی فضای مجازی کشور است ولذا بزرگترین دشمن "گام دوم انقلاب"، ستون پنجم نفوذی دشمن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران است!

فردی با پیشینه عضویت در حزب منحله مشارکت و فعال در فتنه‌های 78 و 88 سکان فضای مجازی کشورمان را قبضه کرده، که برای دستگیری او، چندین بار از سوی نیروهای امنیتی اقدام شده، ولی با ممانعت حسن روحانی و واعظی، تاکنون از دست عدالت گریخته است!

این فرد با کارشکنی‌های گسترده و حمایتهای رئیس جمهور در 6 سال گذشته، اجازه تکمیل زیر ساخت‌های اینترنت بومی را نداد و بلعکس، ملت و بخصوص جوانان ایرانی را در عصر انفجار اطلاعات و جنگ اصطلاحات، تحویل مدیران و کارشناسان دشمن، یعنی تلگرام و اینستاگرام داد! و لذا گستره نفوذ نصراله جهانگرد در مدیریت فضای مجازی باعث شده، که وزیر امنیتی و بی‌لیاقت وزارت ارتباطات به خدمت تهاجم فرهنگی دشمن درآید!

بهترین شیوه مبارزه با دشمن داخلی فضای مجازی، روش ابداعی مردم اهواز در حمایت از قوه قضائیه و تهیه شکایت دست جمعی از وزیر بی‌کفایت ارتباطات است، لذا جریان انقلابی عمارگونه باید به مقابله با منکرات مدیران فضای مجازی پرداخته تا میدان عمل برای تبیین دقیق گام دوم انقلاب اسلامی فراهم گردد و در این مسیر نباید به دستور رئیس چمهور از بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، دل خوش داشت، زیرا اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی حسن روحانی، مخالف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است.

والسلام


یکشنبه 97 اسفند 12 , ساعت 10:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سه شرط 4 کشور اروپایی برای ایران جهت برقراری رابطه:

اول، نیروهای نظامی شیعه‌ای در لبنان، سوریه، عراق و یمن را خطرناک اعلان و از آنها حمایت نکند!ت

پذیرش این شرط، یعنی خلع سلاح جریان مقاومت و به خطر انداختن امنیت شیعیان آن کشورها و ملت ایران!

دوم، تولید موشک‌های بالستیک را متوقف و به میز مذاکره بیاورد!

پذیرش شرط دوم، یعنی خلع سلاح موشکی و به خطر انداختن امنیت ملت و کشور ایران! و حمله قطعی ناتو به ایران!

سوم، موجودیت اسرائیل را به رسمیت بشناسد و آن کشور را تهدید نکند!

پذیرش این شرط، یعنی زیر سئوال بردن امام خمینی و انقلاب اسلامی و رفع محاصره اسرائیل!

سئوال مهم؛ کدام مسئول خائن با پذیرش برجام و اجراء غیر قانونی سند ننگین 2030 ، توافق پاریس و FATF، زمینه تعهدات پی در پی و گستاخانه نمایندگان اروپایی آمریکا را بر علیه منافع ملت و کشورمان فراهم کرده است!

والسلام


شنبه 97 اسفند 11 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، در باره شفافیت حرف مُفت زیاد زده، اما عملکردش، غیرشفاف، خائنانه و مشکوک به جاسوسی به نفع دشمنان انقلاب اسلامی بوده است!

حسن سال 96 گفت: «اگر قوه قضاییه دست به برادرم بزند، اعلام جنگ میکنم»ک

حالا قوه قضائیه دیر هنگام! دست به برادرش زده و لذا با جیغ بنفش به قوه قضائیه اعلان جنگ داده است، زیرا در منطق فراماسونرهای لیبرال، جنگ خزانه داری آمریکا بی معنی است!

اقدامات حسن روحانی به فرد جاسوسی شبیه است، که وظیفه‌اش ایجاد جنگ داخلی به نفع اهداف کدخدایش، آمریکا است! لذا اگر فرد میهن پرستی، اقدامات مشکوک روحانی را بررسی نماید، قطعا به چرخه کامل جاسوسی به نفع دشمنان خواهد رسید!

همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" به موارد ذیل عنایت نموده و خود به تحلیل آن بپردازند.

1-روحانی تاکنون چند فاز از پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس را که بدست قرارگاه خاتم الانبیا صلی الله علیه و سلم ساحته شده و کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رسانده، افتتاح کرده، ولی بعد از گذشت سه یا چهار روز به همان سازنده پالایشگاه حمله ناجوانمردانه نموده و خواستار تعطیلی آن می‌شود!

2-از طریق وزیر دفاع، پیگیر انحلال بانکهای نیروهای مسلح است، ولی منافقانه محاصره کامل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را با تصویب پالرمو و CFT از طریق پروپاگاندای تبلیغاتی دنبال می‌نماید!

آیا اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در برجام های 2 و 3 و 4 توسط حسن روحانی بعد از برجام هسته‌ای پیگیری شده است؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 اسفند 5 , ساعت 2:51 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-نیکی هیلی نماینده قبلی آمریکا در سازمان ملل گفت: «من همواره ترامپ را به عنوان فردی تندمزاج،ح و در مذاکرات غیرقابل پیش‌بینی به تصویر می‌کشیدم تا باعث ترس طرف مقابل شود. این خواسته ترامپ و ماموریتی بود که برای من تعریف شده بود»!

حالا دو گزینه مطرح است

الف-برخی از مسئولین ایران، واقعا از تند مجزای ترامپ ترسیده‌اند

ب-همانگونه که کریمی قدوسی نماینده مجلس افشاء کرده، رئیس جمهور ایران با سرویس جاسوسی انگلیس MI6 ارتباط دارد!

نتیجه؛ حسن روحانی چه از روی ترس و یا وابستگی به سرویس جاسوسی انگلیس، مشکلات اقتصادی متعددی را برای تصویب پالرمو و CFT به ملت تحمیل کرده است!

2-صدا و سیما شریک جرم و خیانت حسن روحانی به ملت و کشور است

نادر طالب‌زاده دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو گفت: «چند ماه پیش قصد ساخت برنامه‌ای درباره FATF را داشتم که مدیر شبکه اعلام کرد که فعالیت در این زمینه در صداوسیما ممنوع است.

درباره چرایی این موضوع پیگیری کردم و متوجه شدم در جلسه هیئت دولت، رئیس دولت گفته که درباره FATF کاری و نقدی نشود تا این موضوع امضا شود.

ملت ایران؛ خائنین به اسلام، انقلاب و ایران را بشناسید.»

والسلام

 


پنج شنبه 97 اسفند 2 , ساعت 11:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی به خودش نمره داد و گفت: «رب گوجه‌فرنگی یا ماکارونی در چند هفته از مرز خارج شده و صادراتش افزایش یافته و چند روزی مردم در مضیقه قرار گرفته‌اند، بگویید آقا پس چی شد؟ نمی‌شود یک شاگردی که در کلاس همه نمراتش 20 است، یک روز اگر 19.5 گرفت ما همه بیست‌ها را فراموش کنیم.»

در نگاه لیبرالها، پررویی و دروغگویی، هیچ حدی نداره!

مگه اشکالی بوجود آمده؟! از سال 92 تا سال 97 با تزویر حسن روحانی، مقدار کمی تغییر قیمت داشته‌ایم!ا و بعضا کمبودهای ناچیز! حالا نمره 20 روحانی را به 19/5تغییر داده ! لذا برای نیم نمره، کسی حق انتقاد نداره! تازه حسن که قولی نداده! اگه قبول ندارید، از پینوکیو بپرسید!

گفته؛ هم باید چرخ سانتریفیوِها بچرخد، هم چرخ اقتصاد مردم! حالا هیچکدام نمی‌چرخه! مگه اشکالی داره؟!

گفته؛ اجازه نمی دهم دلار از 3500 تومان بالاتر بره، حالا 4 برابرشده، مگه اشکالی داره؟!

گفته؛ تحریمها لغو شده، حالا نشده!‌ مگه اشکالی داره؟!

گفته؛ اگر به من رإی بدید، جنگ نمی‌شه، حالا وزیر خارجه‌اش، غلطی کرده و گفته اسرائیل می‌خواد جنگ را شروع کنه، مگه اشکالی داره؟!

گفته؛ ترامپ نمی‌تونه از برجام خارج بشه، خارج شده! و حالا در حال انتقال داعش به پشت مرزهای ایرانه، مگه اشکالی داره؟!

قیمت سکه 4 برابر شده، مگه اشکالی داره؟!

البته نمره حسن روحانی لیبرال، اشرافی و احیانا مرتبط یا سازمان جاسوسی انگلیس!(MI6) 20 است! اما از نظر ملت ایران، مردود، منفور، خائن و منافق است.

والسلام

 


چهارشنبه 97 اسفند 1 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در باره تحریم‌های داخلی کشور می‌گوید: «برخی بانک‌ها به‌جای اجرای بخشنامه‌های بانک مرکزی به دنبال اجرای دستورالعمل‌های خزانه داری امریکا در کشور هستند، موضوعی که من انتظار دارم و درخواست می‌کنم اطلاعات و سپاه آن را دنبال کند.»

بخشی از موفقیت دشمن در تحمیل تحریم اقتصادی، به کودتای جریان نفاق داخلی برمی‌گردد! جریان معاند انقلاب، بعد از ناامیدی از رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی، نــفــاق را در دستور کار خود قرار داد و به مراکز مهم و حساس اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی، بعنوان ایادی ستون پنجم دشمن، نفوذ و رخنه کرد!

همزمان با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی، صدای کوتای فرهنگی توسط جریان نفاق داخلی در مراکز فرهنگی به گوش می‌رسید، اما نسبت به آن بی توجهی کردیم، تا اوج کودتای فرهنگی را در جشنواره فیلم فجر چهل سالگی انقلاب، شاهد بودیم! البته نقش مخرب صدا و سیما در کمک به کودتای فرهنگی و تولد گوساله سامری سلبریتی‌ ضد دین و ضدانقلاب را نباید از نظر دور داشت!

همانگونه که سلطانهای متعدد اقتصادی با حمایت جریان نفوذی نفاق در مراکز اقتصادی نظام اسلامی شکل گرفت، در حوزه فرهنگ هم سلطانها و اختاپوسهای شبه فرهنگی با حمایت نفوذیهای دولتی، تشکیل و عنان سینما و فرهنگ کشور را با کودتای خزنده فرهنگی بدست گرفتند، بطوری که میدان برای ساخت فیلم‌های انقلابی و مذهبی از سوی کارگردانها و بازیگران انقلابی، سخت و دشوار گردید!

اولین اقدام برای مقابله با کودتاچیان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، شناسایی عوامل اصلی آنان در مرکز قدرت نظام اسلامی است، لذا وظیفه‌ی نیروهای امنیتی و پاسداران انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی عمارها و ابوذرها در پاک‌سازی عوامل دشمن از مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

والسلام

 


چهارشنبه 97 اسفند 1 , ساعت 12:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کنگره ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) به همراه کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا (DNC) قطعنامه‌ای را تصویب کردند، "تا در صورت قدرت گرفتن حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، بازگشت به توافق هسته‌ای (برجام) از اولویت‌های دولت جدید آمریکا خواهد بود." وعده سرخرمن دیگر!

بسیار خبر خوبی است نه برای ملت ایران، بلکه برای منافع آمریکا و اسرائیل، زیرا در بازی برد-برد جدید حسن روحانی، جواد ظریف که خود، از اعضاء اصلی نایاک است! قصد دارد، برجام را تا سال 2020 بر اساس منافع آمریکا و اسرائیل حفظ نماید! که در این صورت، تحریمهای ایران پا برجا مانده تا عربستان سعودی به یک کشور دارنده تأسیسات هسته‌ای تبدیل گردد! عجب دولت تزویری داریم!

سناریوی آمریکا، اسرائیل و اروپا، یحتمل با هماهنگی دولت نفوذی ایران!، بر پایبند ماندن ایران به برجام است! لذا به مدت 9 ماه، با وعده‌های دروغ اروپا، لیبرالهای دولت روحانی به مرده برجام تنفس مصنوعی ‌دادند! و حالا بعد از قطع امید از اروپا، با قطعنامه هدایت شده ظریف در نایاک و حزب دموکرات آمریکا، قصد نفس مصنوعی به میت برجام را تا سال 2020 دارند!

بازی ظریف ظریف و جریان صهیونیسم بین الملل، با حفظ برجام، ادامه خواهد داشت! مگر اینکه مرگ سیاسی دولت روحانی فرا رسد، آنگاه شکستن قلاده برجام، مهیا خواهد شد.

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ