سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 اسفند 29 , ساعت 11:35 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: «تحریم‌های غیرقانونی آمریکا باعث اتمام منابع اقتصادی ایران و مختل شدن توانایی مبارزه با کووید19 شده است».

تحریمهای آمریکا، جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا بر علیه ایران است و وزارت خزانه داری آمریکا، اتاق جنگ است.

آمریکا برای بدست آوردن نفشه مختصات اقتصاد ایران، نیاز به دیدبانی(ستون پنجم دشمن) مورد تائید در مجموعه دولت ایران دارد و لذا این وظیفه، به جواد ظریف واگذار شده است!

به نظر میرسد بین ظریف و روحانی، تقسبم کاری نانوشته، برای ایفای نقش ستون پنجمی آمریکا تنظیم شده است!

والسلام

 


پنج شنبه 98 اسفند 29 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت: «ما درخصوص کرونا با مردم صریح صحبت کردیم ... به فضای مجازی و این تبلیغات دروغ توجه نکنید.»

عجب! کسی که فضای مجازی را رها کرده، چرا آن را دروغگو می‌خواند؟!

حسن روحانی، مدیون دروغهای فضای مجازی است، زیرا اگر دشمنان نظام اسلامی، فضای مجازی رل در اختیاریش نمی‌گذاشتند، هیچگاه رئیس جمهور نمی‌شد!

البته، دیگر روحانی به دروغگویی فضای مجازی نیاز ندارد! چون خرش از پل گذشت!

والسلام

 


پنج شنبه 98 اسفند 29 , ساعت 11:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت گفت: «ترور سردار سلیمانی را بی پاسخ نگذاشتیم و نخواهیم گذاشت.»

از آخرین دروغهای حسن روحانی در پایان سال 98 جمله بالا است!

حتما می‌گویید چرا؟

مدتی قبل، جواد ظریف خائنانه اعلان کرد، که بعد از ترور شهید سلیمانی، آماده مذاکره با آمریکا به شرط لغو تحریمها هستیم؟!

حقیر حاضرم حرفم را پس بگیرم که روحانی آخرین دروغ سال 98 را گفته، زیرا چند ساعت تا آغاز سال 99 برای گفتن دروغ جدید وقت دارد!

باید تا فردا منتظر ماند!

والسلام

 


پنج شنبه 98 اسفند 29 , ساعت 11:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

‏1-وقتی رئیس جمهورمان در 20 آبان 98 ( 4 روز قبل از افزایش 3 برابری قیمت بنزین) خبر کشف دومین میدان بزرگ نفت ایران را می دهد، یعنی چه؟!

2-وقتی حسن روحانی در 27 اسفند 98 در اوج بحران ویروس کرونا، قطعه 2و3 آزادراه شهید همت کرج را افتتاح می‌کند، چه پبامی را به مردم مخابره می کند؟!

پیام اول، نفت فراوان است و خیال مردم از افزایش قیمت بنزین راحت! پس مصرف و قاچاق بنزین آزاد!

پیام دوم، باز هم مردم مورد خطابند، که در خانه ننشینید، آزاد راهها و اتوبانها، برای مسافرت تعطیلات عید، آماده است، پس در خانه نمانید!

فتنه بنزینی روحانی! فتنه کرونایی روحانی!

والسلام

 


یکشنبه 98 اسفند 25 , ساعت 3:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نقش آفرینی برخی از اعضاء دولت بی کفایت حسن روحانی، در بحرانها، بر علیه منافع کشور و ملت، مشهود و عبارت است:

اولا نقش اپوزیسیون و ستون پنجم دشمن را بازی می کنند!

ثانیا در حیله‌ گری و نفاق، مهارت آموز سازمان MI6 انگلیس هستند!

ثالثا در کلاس بی ‌حیایی، فارغ التحصیل مکتب لیبرالیسم و اسلام آمریکایی هستند!

رابعا، دوقطبی سازی در بین مردم، با هدف ایجاد فتنه‌ی آمریکایی!

جریان مرموز فوق، در مواقع بروز بحران در کشور، مسئول تکمیل پازل دشمن می‌شود و همزمان به جایگاه رهبری، سپاه پاسداران و بسبج، بر اساس دستورالعمل آمریکا، حمله می‌کند! گویا دستور حمله از یک مرکز واحد، برای اجراء به جریان نفوذی داخلی ایران ابلاغ می‌گردد!

والسلام

 


جمعه 98 اسفند 23 , ساعت 5:46 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امامُ علیٌّ علیه السلام می‌فرمایند: سُوءُ التَّدبیرِ سَبَبُ التَّدمیرِ. سوء تدبیر، کلید فقر است.

هفت سال قبل، حسن روحانی با نمایش کلید تدبیر، رأی مردم را اخذ و سپس در سال 96 با طرح ترس از جنگ و افزایش قیمت دلار، باز هم رأی مردم را برای نشستن بر صندلی ریاست جمهوری گرفت!

بررسی وضعیت 7 سال گذشته، خبر از کلید تزویر و سوء_تدبیر می‌دهد!

ملت ایران به غیر از اشرافیت 4 درصدی ضدانقلاب، تصدیق خواهند کرد، که کلید تدبیر روحانی، همان گوساله سامری با هدف سرقت رأی مردم بود!

بطوری که ارزش پول ملی کاهش، قیمت دلار افزایش و گرانی و تورم، بر مردم تحمیل شد! و لذا کارنامه 7 ساله روحانی اگر نگویم مملو از خیانت است، قطعا سوء تدبیری است که کشور را فقیر و سفره ملت را کوچک کرد!

والسلام

 


جمعه 98 اسفند 23 , ساعت 5:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اکر بخواهیم به عمق مسئله سقوط هواپیمای اوکراینی توسط پدافند هوایی کشورمان پی ببریم، باید به چند سئوال پاسخ داده شود.

علی رغم آماده باش صد در صدی جنگی ایران با آمریکا، چرا حسن روحانی پرواز هواپیماهای غیرنظامی را به درخواست سپاه پاسداران بر فراز آسمان کشورمان متوقف نکرد؟!

بعد از اینکه سپاه پاسداران مسئولیت شلیک به طرف هواپیمای اوکراینی را پذیرفت، 1رمز درخواست حاکمه فرماندهان سپاه از سوی حسن روحانی چه بود؟!

برای پی بردن به علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، باید نیروهای امنیتی ایران، از توئیت مشکوک مورخه 16 دی 98 ، حسن روحانی در پاسخ به توئیت ترامپ، مبنی بر حمله آمریکا به 52 نقطه فرهنگی ایران، رمزگشایی نمایند. زیرا وقتی ترامپ پاسخ ایران به شهادت شهید سلیمانی را قطعی دانست، راهکار مقابله با انتقام سخت ایران را حسن روحانی در توئیت خود به کدخدایش آمریکا داد!

ممکن است سئوال شود: مگر روحانی مرض نفاق دارد؟! بله، زیرا مسیر مذاکره موشکی (برجام 2) مورد نظر روحانی، با اشتباه اپراتور پدافند هوا فضای سپاه پاسداران محقق و روحانی انتقام خود را از سپاه پاسداران می‌گرفت و روح مرحوم هاشمی رفسنجانی را هم در برزخ عذاب الهی شاد می‌کرد!

اما، مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین. تیر جریان نفاق نفوذی به سنگ خورد و موفق به اجراء کامل سناریوی سازمان سیا نشد!

والسلام

 


جمعه 98 اسفند 23 , ساعت 3:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب 8 خرداد 1390 در دیدار با نمایندگان مجلس از نفاق جریان چپ پرده برداشت و فرمودند: «یک جریانی در کشور وجود داشت به نام جریان چپ. آنها شعارهای خوبی هم می‌دادند، اما خودشان را مراقبت نکردند و تقوای جمعی به خرج ندادند ... کار آنها را به جایی رساند که فتنه‌گرِ ضد امام حسین و ضد اسلام و ضد امام و ضد1 انقلاب، توانست به آنها تکیه کند! آنها نیامدند شعار ضد امام و ضد انقلاب بدهند، اما شعار دهنده‌ ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند؛ این خیلی خطر بزرگی است. آنها غلتیدند. بنابراین تقوای جمعی لازم است.»

در اواسط دهه 70 آرام آرام، اصطلاح چپ و راست منسوخ، و به جریان اصلاحات و اصولگرا تغییر یافت. جریان اصلاحات، یا همان جریان چپ 32 سال در قدرت است، اما پاسخگو نیست! زیرا بخاطر نداشتن تقوای جمعی، هم نقش اپوزیسیون نظام و ستون پنجم دشمن را بعهده گرفته و با بی‌حیایی، حیله‌گری و نفاق، آتش هر فتنه‌ را بر علیه اسلام، انقلاب و مردم روشن می‌کند!

امروز جریان اصلاحات (چپ) بخاطر فراموشی تقوای جمعی، به انواع گناهان کبیره دروغ، دزدی، فساد سیاسی و اخلاقی، اختلاس، جاسوسی به نفع دشمن، دین حداقلی، ضدیت با انقلاب و اسلام آلوده‌ است.

راه خلاصی اسلام، انقلاب و مردم از این جماعت فاقد تقوای جمعی، محاکمه علنی آنان در پیشگاه ملت رشید ایران است، تا چهره واقعی آنان از پرده برون افتد و مسیر تحقق گام دوم انقلاب و دولت اسلامی فراهم شود.

والسلام

 


جمعه 98 اسفند 23 , ساعت 2:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تاریخ 22 اسفند 98 گفت: «تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در خوزستان به 46 نفر رسید.»

حکم الهی در استفاده از مشروبات الکلی و یا شرب خمر چیست؟ شرب خمر در قرآن، از اعمال شیطان است و در روایات از معصومین علیهم السلام، حکم شرب خمر80 تازیانه است.

حال اگر جمهوری اسلامی بجای اجراء حدود خدا، به مداوای رایگان مصرف کنندگان این عمل شیطانی بپردازد و حدود الهی و امر به معروف و نهی از منکر، از سوی مردم تعطیل شود، آیا مورد غضب الهی قرار نمی گیریم؟!

سکوت و نظاره گری خداوند متعال، نسبت به حرمت شکنان حدود الهی تا کی ادامه خواهد داشت؟

قطعا چوب انتقام الهی نواخته شده و خشک و تر با هم خواهیم سوخت، زیرا وعده الهی، محقق شدنی است.

والسلام

 


دوشنبه 98 اسفند 5 , ساعت 9:27 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا برخی از مسئولان لیبرال غیردولتی، دولتی سابق و فعلی کشور در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم، رأی خود را در حسینیه جماران به صندوق ریختند؟! چرا این افراد در نزدیکی محل کار یا منزل خود به مسجد، مدرسه و اداره‌ای برای رأی دادن نمی‌روند؟ چرا باید در جماران دیده شوند؟!

وقتی امام خمینی مخالف سرسخت لیبرالها جهت حضوردر مسئولیتهای مهم کشور بوده، چرا جماعت لیبرال برای رأی دادن به حسینیه جماران می‌روند؟! آیا به قصد تیمم و تبرک، و تجدید پیمان با آرمانهای حضرت روح الله به جماران می‌آیند و یا نیت شری در سر دارند؟

وقتی به تصاویر و خبرها نگاه می‌کنیم، نوعا لیبرالهای غربزده و مخالف سیره امام در جماران حضور پیدا کرده و رأی داده‌اند! ولذا نیت لیبرالها تجدید پیمان با آرمانهای حضرت روح الله نبوده! و قطعا اگر مرحوم سید احمدآقای خمینی زنده بود، شاهد حضور منافقانه لیبرالها در جماران نبودیم!

اسامی برخی از لیبرالهایی که در دوم اسفند 98 برای رأی دادن به حسینیه جماران آمدند، عبارت است از: ظریف، نوبخت، ابتکار، علی یونسی، محسن هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، سلطانی فر، عارف، تابش

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ