سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 99 اسفند 28 , ساعت 1:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌و‌گویی با اندیشکده مرکز سیاست اروپا، خطاب به آمریکا گفت: «ما در اینجا با محدودیت زمانی مواجهیم1 و زمانی که انتخابات در کشور برگزار شود، این دولت قادر به انجام هیچ کار(خیانت) جدی نیست.»

در جایی دیگر آقای ظریف وزیر امور خارجه، «همه‌ی آن‌چه را که ما در برجام از دست دادیم و هم آنچه را که بدست نیاوردیم را، دستاورد برجام دانسته و ضمن رد ناکامی خود، 3 توهم را دستاورد خوانده:

اولا؛ تابوی مذاکره با آمریکا را شکسته!

ثانیا؛ اجرای توافق از طرف ما و تأیید آژانس مبنی بر کاهش فعالیت‌های هسته‌ای ما!

ثالثا؛ آمریکا به وعده‌هایش عمل نکرده!

واقعا حق حسن روحانی و جواد ظریف، محاکمه صحرایی است، تا مدیران نفوذی لیبرال، خیانت به ملت و کشور را دستاورد نخوانند.

والسلام 


دوشنبه 99 اسفند 25 , ساعت 8:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته عید مبعث پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:

«برای مواجهه با دشمنِ فعال، به دو عنصر مهم "بصیرت و صبر و استقامت" نیاز است.»

معظم له فرمودند: «بصیرت به معنای آن است که انسان در شناخت راه درست، دچار‌اشتباه نشود و صبر هم یعنی استقامت و پافشاری در پیمودن صراط مستقیم که اگر این دو عنصر وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.»

معنی دیگر سخن رهبر معظم انقلاب این است که اگر تواصی به بصیرت و صبر در جامعه فراگیر نشود، دشمن به اهداف خود می‌رسد و تهاجم دشمن داخلی و خارجی هم به سنگر بصیرت و صبر مردم است. 

پس آنچه امروز ملت ایران را از بحران یا تحریم اقتصادی مدیران نفوذی در قدرت نجات می‌دهد، انقلاب اقتصادی، در بستر انقلاب اسلامی است.

پس مردم باید برای انقلاب اقتصادی، یعنی عبور از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب؛

اولا جریان نفوذی لیبرال اشرافی در قدرت را کنار بزنند

و ثانیا سُکان هدایت اجرایی کشور را در انتخابات سال 1400به جریان انقلابیِ امتحان پس داده درحوادث سیل، زلزله و کرونا و کمکهای مؤمنانه بسپارند.

رهبر معظم انقلاب، بخش مهمی از مأموریت تواصی به صبر و بصیرت را به جوانان انقلابی واگذار و فرمودند:

«قطع جریان تواصی بسیار خطرناک است و جوانان به‌عنوان افسران جنگ نرم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد. در این جنگ نرم، جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی، در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند.»

والسلام


شنبه 99 اسفند 23 , ساعت 2:1 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت:

«آمریکاییها یک قدم بردارند، ما هم یک قدم، اگر همه قدمها را یکجا بردارند، ما هم همه قدمها را یکجا بر میداریم.»

و در جلسه هیأت دولت گفت: «برای بازگشت به تعهدات کل در برابر کل و یا جزء در برابر جزء هم آماده‌ایم.»

و باز روحانی گفت: «امروز کسی را نداریم که مسئول خرید مردم باشد؛ توزیع بی صاحب است»

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:

«دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید با رئیس جمهور هماهنگ باشد؛ برخی مصاحبه‌ها باعث مشکل می‌شود»!

حسام‌الدین آشنا مشاور ویژه حسن روحانی گفت:

«بازگشت به تعهدات به‌صورت همزمان باشد و راستی آزمایی توسط اتحادیه اروپا انجام شود.»

علی ربیعی سخنگوی دولت، در باره ادعای دستگیری یک نظامی آمریکایی در ایران می‌گوید:

«همه زندانیان را آماده‌ایم تبادل کنیم.»

اگر نهاد رییاست جمهوری صاحب داشت، روحانی سیستم توزیع را بی صاحب نمی‌خواند! واعظی خائن، برای تحمیل مخفیانه برجام 2خواستار سکوت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نمی‌شد! حسام‌الدین آشنا غلط زیادی نمی‌کرد! و علی ربیعی منافق و فتنه‌گر امنیتی، با پذیرش تلویحی دستگیری نظامی آمریکا در ایران، امنیت کشور را به مخاطره نمی‌انداخت!

معنی سخنان فوق، یعنی نفوذیهای از درون نهاد ریاست جمهوری، در حال توطئه بر علیه توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران، با هدف رضایت آمریکا و خوردن گندم ری(برجام) هستند! لذا چاره آن است که رهبری فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم، قطعا شکست خواهد خورد.»

والسلام


سه شنبه 99 اسفند 19 , ساعت 3:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بخش زیادی از چالشهای امروز مردم و بخصوص جوانان ایرانی، چالش واقعی نیست، بلکه چالش ذهنی است، که با سیطره دشمن بر فضای مجازی‌ رها شده ما ایجاد شده است.

نفوذ ستون پنجم دشمن به ارکان مدیریت فضای مجازی کشورمان ملموس است و عملا دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، در جنگ روایتگری رسانه‌ای، انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی و اخلاقی را به چالش کشیده، اما در جبهه خودی از ظرفیت فراوان روایتگری حماسی بهره نمی‌گیریم.

برای مقابله با ترفندهای دشمن؛ اولا باید خاکریز فضای مجازی را از تصرف لیبرال‌های نفوذی آزاد نماییم و ثانیا جریان انقلابی با طرح بحث روایتگری حماسی، جامعه را از خواب غفلت بیدار نمائیم.

قطعا جامعه‌ای که بر مرکب غفلت و تردید سوار باشد، تحقق دولت اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، دور از ذهن است ولذا اگر شهادت حاج قاسم سلیمانی یوم‌ الله است، که هست، پس چرا برای برون رفت از غفلت و تحّیر، تلمّذ در مکتب حاج قاسم را رها کرده‌ایم؟

 نخبگان انقلابی به هوش! باید پرده غفلت را کنار زد و در مکتب حاج قاسم تلمذ کرد و با روایت‌های حماسی انقلاب، به مصاف جنگ روایتهای دشمن شتافت، زیرا ملت بزرگ ایران، آمادگی حضور در مکتب حاج قاسم را در تشیع جنازه ده‌ها میلیونی او رسما اعلان نمودند، اما نخبگان انقلابی غفلت ورزیده و می‌ورزند!

والسلام 


شنبه 99 اسفند 16 , ساعت 9:15 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام خامنه‌ای فرمودند: «کشور، امروز درگیر جنگ اقتصادی، امنیتی و بالاتر از همه جنگ فرهنگی است؛ این را اگر کسی نداند، خواب خواهد ماند.»

پس از حمله نظامی آمریکا به کشور عراق و تلفات بالای نیروهای نظامی آن کشور، سردمداران آمریکا به این نتیجه رسیدند، که بجای جنگ سخت، تمرکز اصلی خود را 1به جنگهای نیابتی و فرهنگی بگذارند.

جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه، نیروهای جنگ نیابتی آمریکا را منهدم کرد، اما آمریکائیها در جنگ فرهنگی، زیرساختهای فرهنگی‌-اجتماعی ایران را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی رها شده کشورمان مورد تهاجم ویرانگر قرار داده است.

مشکل اصلی نظام اسلامی در تقابل با جنگ فرهنگی_جتماعی، نفوذ نیروهای نیابتی دشمن در مسئولیتهای کلیدی فضای مجازی کشورمان می‌باشد! ولذا دشمنان نظام اسلامی با خیال آسوده، خانواده و بخصوص نقش زن و مادر را مورد هدف قرار داده‌اند.

در مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «هر کس که در راه روشنگریِ فکر مردم، تلاشی بکند، از انحرافی جلوگیری نماید و مانع سوءفهمی شود، از آن‌جا که در مقابله با دشمن است، تلاشش، جهاد نامیده می‌شود.»

والسلام


دوشنبه 99 اسفند 4 , ساعت 9:10 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سوم اسفند نوشتم که "حقه‌بازان داخلی در قدرت، حق عبور از خطوط قرمز ترسیمی رهبری را نخواهند داشت." اما اشتباه بود، زیرا دولت روحانی یا همان جریان تحریف، از خطوط قرمز ترسیمی رهبری و طرح راهبردی مجلس، به نفع جبهه شیطان و بر علیه مردم ایران، عبور کرد!

باید بدانیم؛ بنیان مذاکره هسته‌ای با آمریکا، بر اساس تحریف، تزویر و نفوذ جواسیس و غربزده‌های کدخدا پرست طراحی شده، یعنی روحانی و ظریف برای دروغ و وعده‌های قبل و بعد از برجام، همچنان به حربه تحریف، تزویر و دروغ آوزیرانند، تا مردم و حتی نخبگان را بفریبند!

با این حال اگر مجلس بر سر تصمیمات خود بایستد، قطعا جریان تحریف، تزویر، تحقیر و نفوذی در قدرت، فشار بر مردم را در روزهای پایانی سال، با رها سازی قیمت ارز و افزایش قیمت‌ها تشدید خواهد کرد!

پس، فقط یک راه در پیش روی مردم است، که رهبری معظم فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم، قطعا شکست خواهد خورد.»

والسلام


یکشنبه 99 اسفند 3 , ساعت 9:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

‏آمریکا در اقدامی هیجانی! نامه ترامپ را که از شورای امنیت سازمان ملل خواسته بود، مکانیسم ماشه را بر علیه ایران فعال کند، پس گرفته!1

جالب اینجا است، که اعضای شورای امنیت، بخاطر خروج آمریکا از برجام، فعال کردن مکانیسم ماشه را نپذیرفتند، اما جناب ظریف، قهرمان متوهم دیپلماسی ایران! از اقدام فریبکارانه آمریکا تمجید کرده!

هدف اصلی آمریکا از بازگشت به برجام، حضور در جمع کشورهای 4+1 و آغاز مذاکره پیرامون برجام موشکی، قدرت منطقه‌ای و استفاده از مکانیسم ماشه بر علیه ایران، آنهم بدون لغو تحریم‌ها است.

اما هدف نظام اسلامی، عمل به برجام و لغو همه تحریمها، با راستی آزمایی توسط ایران است ولذا کلاهبرداران خارجی بدانند؛ که حقه‌بازان داخلی در دولت روحانی، حق عبور از خطوط قرمز ترسیمی رهبری را نخواهند داشت.

والسلام


یکشنبه 99 اسفند 3 , ساعت 10:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر به واقع بخواهیم برجام آمریکایی حسن روحانی ایرانی! را معنا کنیم، باید گفت؛ برجام شبیه گاراژ بی در و دربانی است، که دیوانه‌ای، آن را دیوانه‌وار اجراء کرد!

می‌گوئید چرا؟ برای اینکه آمریکا به راحتی از گاراژ برجام خارج، و به راحتی هم برمی‌گرده! به کسی هم مربوط نیست!

آیا می‌دانید، در خصوص برجام و مسائل پیچیده حقوقی آن، از معاون حقوقی رئیس جمهور سئوال نشده و آن معاونت هم اجازه سئوال نداشته!

آیا می‌دانید در تیم مذاکره کننده آمریکا، یک تیم قوی حقوقدان حضور داشته، البته نه از جنس دکترای حقوق قلابی حسن روحانی!

آیا می‌دانید؛ رئیس جمهور حقوقدان! ایران، با همان سرعت دیوانه‌واری که برجام را اجراء کرد، منتظر بازگشت آمریکا به برجام است!

آیا می‌دانید، نانجیبان لیبرال در قدرت، با همان شیوه‌ی دزدیدن رأی مردم در سالهای 94 و 96 قصد دزدیدن رأی مردم را در سال 1400 دارند، به شرط، بازگشت آمریکا به برجام!

پس! در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 باید با اسلحه استقامت و بصیرت، به جنگ تزویر و دزدان رأی مردم رفت.

والسلام


شنبه 99 اسفند 2 , ساعت 10:23 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تنها یک روز دیگر به اجرا مصوبه راهبردی لغو تحریم‌های مجلس شورای اسلامی، مبنی بر ممنوعیت بازرسی سرزده از مراکز هسته‌ای کشورمان توسط بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی است، لذا چند دولت بشدت عصبانی و شرمنده هستند!

تنها دولت شرمنده و ناراحت، دولت حسن روحانی است! زیرا با توطئه های مختلف و با بهانه کرونا موفق به تعطیلی مجلس، با هدف جلوگیری از تصویب قانون راهبری لغو تحریم‌های مجلس نشد! ولذا هم شرمنده کدخدایش آمریکا است و هم از مصوبه مجلس عصبانی است.

آمربکا، رژیم صهیونسیتی، آلمان، فرانسه، انگلیس و چند رژیم مرتجع عربی، کشورهای ناراحت و عصبانی هستند.

بازرسان آژانس در ایران، در خدمت سازمان جاسوسی سیای آمریکا و موساد اسرائیل هستند ولذا ادامه حضورشان در ایران، برای آمریکا، یک راهبرد است و قطعا آمریکا قبل از پایان وقت اخراج بازرسان، قطعا به برجام بازخواهد گشت، زیرا اخراج بازرسان آژانس، یعنی انهدام شبکه جاسوسی آمریکا و اسراییل در ایران است.

پس، بازگشت آمریکا به برجام، براساس اجراء کامل راهبرد رهبری، مبنی بر لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی اقدامات آمریکا باشد و گرنه، بازگشت آمریکا به برجام، ممکن است با هدف فعال کردن مکانیزم ماشه بر علیه ایران باشد، که حسن روحانی هم خوشحال خواهد شد!

والسلام 


شنبه 99 اسفند 2 , ساعت 10:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی گفت: «آمریکاییها یک قدم بردارند، ما هم یک قدم، اگر همه قدمها را یکجا بردارند، ما هم همه قدمها را یکجا بر میداریم.»1

عجب! نادان قصه برجام، یادش رفته که همه قدمها را حتی فراتر از برجام برداشته!

در سال 94 حسن روحانی، برجام را بدون اینکه آمریکا و اروپا قدمی بردارند، به قصد تصرف مجلس، همه قدم‌های تعهد شده ایران را برداشت، اما در پایان سال 99 ادای عقلا را درمی آوره!

البته این عقلای نادان، در برابر منتقدین اجرا برجام، به امضاء کری، تضمین است، افتخار می‌کردند!

در زمان جنگ، اینها به اسم عقلاء، دکان دو نبش خیانت بر علیه جنگ باز کرده بودند، که حضرت روح الله به آنها تودهنی محکم زد!

والسلام


 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ