سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 بهمن 12 , ساعت 9:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه رابطه ای بین خروج ترامپ از برجام و "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" (INSTEX) اروپا بعد از 9 ماه وجود دارد؟

آیا خیانت و توهین سه کشور اروپایی به ملت ایران با هماهنگی آمریکا و همکاری محرمانه لیبرالهای نفوذی دولت، آنهم با مأموریت مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران انجام گرفته است؟!.

وقتی به وظایف اروپا در پیوست برجام نگاه کنیم، اروپا باید با تحریم های ثانویه آمریکا مقابله و خرید نفت ایران را تضمین و همکاری بانک ها و شرکت های اروپایی با ایران را تسهیل نماید. اما بعد از بازی موش و گربه، ارائه "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" اروپا بعد از توهین بزرگ اجراء برجام، دومین توهین بزرگ به ملت ایران است و لذا اگر مسئولین دولت اعتدال و وزارت خارجه کشورمان "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" (INSTEX) اروپائی را به دهانشان نکوبند، قطعا ملت ایران، مهر خیانت را به پیشانی آنان خواهد زد.

با توجه به ارائه "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" اروپا و خیانت و خدعه دولت ایران بر علیه کشورمان، شورای عالی امنیت ملی کشور، اجازه ندهد، لیبرالهای خیانتکار در دولت و مجلس، در سالگرد چهلمین فجر انقلاب اسلامی، استقلال و عزت ملت ایران را با بسته غذایی-داروئی اروپا به بازی گیرند و لذا سریعا پرونده هسته‌ای را از دالان خیانت وزارت خارجه خارج و بخاطر شرایط جنگ همه جانبه اقتصادی آمریکا، به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپرده شود، زیرا بدون حضور سپاه پاسدارن در مذاکرات، مستکبرین جهان، امتیازی به ملت ایران نخواهند داد.

والسلام

 


جمعه 97 بهمن 12 , ساعت 10:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند تحلیل کوتاه

1-حسن روحانی 7 اردیبهشت 92 گفت: «آیا اموری چون افزایش نقدینگی در جامعه و 7 برابر شدن آن و تبدیل 68 هزار میلیارد تومان نقدینگی جامعه در عرض 7 سال به 450 هزار میلیارد تومان ربطی به تحریم‌ها داشت؟ یا به مدیریت ضعیف مسئولان امر بر می‌گردد؟»

کدام مسئول احمق نقدینگی را از 450 هزار میلیارد تومان در سال 92 به یک تریلیون 602 هزار میلیارد تومان، طی 5 سال رساند؟! قطعا اینت حجم نقدینگی نتیجه مدیریت ضدانقلابی روحانی و دوستانش است!

2-حسن روحانی 7 خرداد 92، خطاب به دولت قبل گفت: «مشکل کجاست؟ عدم مشورت، بی‌ثباتی در مدیریت و خودشیفتگی مشکل دولت گذشته بود. دولت تدبیر و امید، قادر است مشکلات را حل‌ و فصل کند.»

مشکل اینجا است که ملت ایران به جای تدبیر دولت، با تزویرش روبرویند! زیرا با تزویر دولت، مردم، قبل از طلوع آفتاب به صف مرغ و گوشت و برنج کشانده می شوند!

3-حسن روحانی 11 بهمن 97 گفت: «مشکلات ما عمدتاً به فشار آمریکا و اذنابش بر می‌گردد.»

روحانی درست می گوید؛ زیرا اذناب آمریکا، یعنی لیبرالهای نفوذی در دولت و مجلس‌، به نمایندگی از آمریکا، به غارت سفره ملت ایران مشغولند!

4-حسن روحانی 11 بهمن 97 گفت: «بالاترین افتخار سیاسی ایران در دهه‌ها و قرون اخیر، مذاکرات قدرتمند ایران در برابر شش قدرت بزرگ جهان بود و پیروزی‌هایی که در عرصه‌های مختلف در این مذاکرات برای ایران به دست آمد، هیچ‌گاه از دست نخواهد رفت.»

خائنین ایرانی که پیمانهای ننگین ترکمنچای، گلستان، رژی، گلداسیت، پاریس، رویترز، دارسی و حاتم‌بخشی هرات، بحرین، 2030 ، برجام، FATFرا امضاء کرده‌اند، می‌گویند؛ خائن نیستیم! باید گفت؛ هم خائنند و هم منافق!

والسلام

 


پنج شنبه 97 بهمن 11 , ساعت 5:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 بعد از 8 ماه معطل نگه داشتن اقتصاد کشور از سوی لیبرالیسم نفوذی در قوه مجریه، بلاخره کانال مالی سه کشور اروپائیINSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchanges (ابزار پشتیبان مبادلات تجاری) تصویب و رسانه ای گردید.

این کانال مالی که محدود به فروش غذا و دارو استبه پاس خدمات ارزنده حسن روحانی به آمریکا، اروپا و اسرائیل و خیانت به کشورن و مردم ایران، از سوی سه کشور اروپایی با اجازه کدخدا(آمریکا) به حسن روحانی اهداء گردید! ممکن است، همراهان وبلاگ "وزنه سیاسی"، از میزان خدمت و خیانت حسن روحانی سئوال نمایند.

باید گفت؛ حسن روحانی در اجراء فوری برجام، 111 امتیاز نقد،(نابودی 80 درصد تأسیات هسته‌ای) را داد و چند وعده نسیه از کشورهای 5+1 گرفت! زیرا قرار بود پس از اجراء برجام همه تحریمها لغو و نفت ایران به تمام جهان صادر و پول آن به ایران برگردد، اما تحریمها فقط تعلیق شد! و پس از پاره شدن برجام از سوی ترامپ، همه تحریمها با شدت و گسترش بیشتری بر کشورمان اعمال گردید!

بعد از خروج آمریکا از برجام، انتظار منطقی، خروج رئیس جمهور ایران از برجام بود، ولی حجم خیانتهای روحانی، آنقدر گسترده بود، که خروج از برجام را مساوی با ساقط شدن خود و مرگ جریان لیبرالیسم خائن در مجلس و دولت می‌دانست، لذا بجای خرید نفت از سوی اتحادیه اروپا، به بسته خرید مواد غذایی و دارویی اروپا راضی شد! و گاو حسن، موش زائید!

پیشنهاد! بر خلاف فرار ابوالحسن بنی صدر با پوشش زنانه، حسن روحانی می‌تواند با لباس روحانیت و تحت یک سفر رسمی، به همان محل پناهندگی بنی‌صدر، یا محل اخذ دکترای قلابی خود، انگلستان پناهنده گردد. البته حاج حسن حرفه‌ای، چندین بار از معجزه پاسپورت دوم(تابعیت انگلستان) هم استفاده کرده است!

والسلام


چهارشنبه 97 بهمن 10 , ساعت 8:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد: "ارسال 30 تن کیک زرد از اردکان یزد به نطنز برای غنی سازی اورانیوم"

چند سئوال از آقای صالحی:

1-با ارسال 30 تن کیک زرد، آقای صالحی چه غلطی می‌خواهد بکند؟!

2-آیا ارسال کیک زرد بر اساس برجام، ممنوع بوده که رسانه‌ای گردید؟غ

پاسخ:

1-ایران بر اساس برجام، هیچ محدودیتی در خصوص خرید کیک زرد و ارسال آن از خارج و داخل ندارد.

2-بر اساس برجام، ایران حق غنی سازی اورانیوم را فقط با 5063 عدد سانتریفیوژ نسل اول دارد.

3-بر اساس برجام، هرگاه تولید اورانیوم 3.5درصد ایران بیش از 300 کیلوگرم شود، باید سریعا به خارج از کشور فروخته شود و در عوض کیک زرد یا پول آنرا دریافت نماید.

نتیجه: وقتی حسن روحانی امروز گفت: «عمده مشکلات ما به فشار آمریکا بر می‌گردد.» و "دولت کمیته ضدفیلترینگ" با مسئولیت وزیر امنیتی ارتباطات تشکیل داده! آنگاه به یقین باید گفت؛ که هدف دولت از رسانه‌ای کردن کیک زرد، یک حرکت پروپاگاندای مزورانه است!

اگر دولت و صالحی راست می‌گویند، بخشی از کیک زرد ارسالی از اردکان یزد را بعد از تبدیل به هگزافلوراید اورانیوم، به فردو قم، برای تولید اورانیوم 20 درصد ارسال، تا سانتریفیوژهای آن مرکز هسته‌ای، بر اساس برجام، بدون گاز UF6 نچرخند!

دولت، تزویر بس است، آقای آمانو مدیرکل آژانس، تزویر دولت حسن روحانی را برملا کرد و امروز گفت: «ایران به تعهدات مرتبط هسته‌ای خود تحت برجام ادامه می‌دهد

والسلام

 


جمعه 97 بهمن 5 , ساعت 3:56 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دریافته تا وقتی با علی لاریجانی بعنوان رئیس مجلس در مسیر لیبرالیسم و منافع غرب حرکت کند، امکان تحمیل حکمیت به رهبری، همانند برجام وجود دارد ولذا در جدیدترین اقدام این مثلث شوم(روحانی، لاریجانی و اصلاح طلبان ) شاهد نامه ننگین 8 نفر از وزرا کابینه حسن روحانی به رهبری انقلاب، برای پذیرش حکمیت FATF  و CFT بودیم و حتی روحانی با سخنان ضدانقلابی، بدنبال تحریک مردم است!ه

متأسفانه جریان انقلابی با خیانت پی در پی صدا و سیما و اکثریت نمایندگان مجلس به ریاست علی لاریجانی، نتوانست حسن روحانی را پاسخگوی عدم اجراء تعهدات 5+1 در برجام نماید ولذا رئیس جمهور بدون پرداخت هزینه خیانت در برجام، این روزها سفره ملت را مورد تهاجم گازانبری قرار داده تا بخشهای محرمانه برجام را که ملت و رهبری از آن بی‌خبرند، همانند ابوموسی اشعری، اجرائی نماید!

در شرایطی قرار داریم که صدا و سیما اجازه برگزاری مناظره در خصوص خیانت در ابعاد مختلف برجام و FATF را به منتقدین و دلسوزان نظام اسلامی نمی‌دهد و لذا حسن روحانی به همراه علی لاریجانی، اصحاب فتنه، براندازان و مساعدت نمایندگان وکیل الدوله مجلس، در سکوت مرگ‌آور صدا و سیما، بدنبال تحمیل حکمیت، به نفع جریان اصلاح طلب و صهیونیسم بر علیه نظام اسلامی است!

 حق این است که حسن روحانی بخاطر خیانت در برجام و اجراء غیر قانونی FATF در دادگام ملت ایران محاکمه گردد، اما با تأسف فراوان، با فشار به مجمع تشخیص مصلحت، می‌خواهند، جایزه فتنه 98 را به او اهداء نمایند!

با توجه به عدم پایبندی حسن روحانی به قانون اساسی، آیا اصرار او بر تصویب لوایح 4 گانه در ادامه مأمویت او در سال 65 و ملاقات با یک افسر اسرائیلی نیست؟! 

والسلام  

 

 


پنج شنبه 97 بهمن 4 , ساعت 11:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا حسن روحانی با ترامپ و سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس، در "آزمایش ملت ایران" و "سرعت بیشتر برای تصویب لوایح 4 گانه" اهداف مشترک، بر اساس منافع غرب و رژیم صهیونیستی دارند!

1-حسن روحانی گفت: «امیدواریم برای تصویب لوایح 4 گانه اقدامات با سرعت بیشتری انجام شود، تا توطئه آمریکا در موضوع مالی و بانکی را خنثی کنیم.»ن

طرف هنوز در دادگاه مردمی بخاطر برجام، محاکمه نشده و به سزای اعمال ننگینش نرسیده، اما با وقاحت و پررویی! بدنبال تصویب لوایح 4 گانه‌ی(FATF) است!

باید مواظب ابوموسی اشعری زمان بود, زیرا او حاضر به امضاء قراردادهای ننگین‌تر از ترکمنچای، رویترز و جدایی بحرین از ایران می‌باشد!

2-حسن روحانی: «امروز روز آزمایش دولت نیست. روز آزمایش همه‌ی ملت است.»

روحانی آمریکا را کدخدا دانست! برجام را با اجازه کدخدا پذیرفت! آنگاه با کلاهبرداری، تاسیسأت هسته‌ای را بدون عمل به دستورات رهبری منهدم کرد! حالا منافقانه می‌گوید "روز آزمایش ملت است."

لیبرالها در نزد استادان غربی خود آموخته‌اند؛ هرگاه خیانت‌شان در برجام ثابت شد! باز هم، آن را حسنه جاریه به ملت معرفی کنند!

دولت در پشت پرده آزمایش ملت، مزورانه سفره مردم را کوچک کرده! زیرا دستور کدخدا(آمریکا) برای ایجاد فتنه 98 گرسنه نگه داشتن مردم و کاستن از ارزش پول ملی است! لذا تجویز رئیس دولت برای آزمایش ملت، ناشتا بودن آنها است!

والسلام

 


پنج شنبه 97 بهمن 4 , ساعت 2:57 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، جریانات غربگرا، (جبهه ملی، نهضت آزادی، کارگزاران سازندگی، احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی، که از مکتب لیبرالیسم پیروی می کنند) بعنوان ستون پنجم دشمن، ماموریت حمله به اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را داشته و دارند، حتی فردی که بعنوان استوانه نظام! (که عزائیل جانش را در استخر فرح ستاند) هر گاه مردم به او رأی نمی‌دادند، جمهوریت نظام را زیر سئوال می‌برد و مرموزانه می‌گفت؛ شکایت پیش خدا می‌برم!(شکست انتخابات 84 در برابر احمدی نژاد) اما هر گاه، با رأی مردم به قدرت می‌رسید از درون حرم قدرت، موریانه‌وار اسلامیت انقلاب را خدشه دار می‌‌کرد!ن

حال فرد دیگری از قماش استوانه! به نام حسن روحانی در کسوت لباس مقدس روحانیت و ریاست جمهوری بر اساس مبانی لیبرالیسم غرب، به اسلامیت و جمهوریت انقلاب اسلامی تاخته! و در جمع مدیران وزارت ارتباطات سخنانی را بر زبان آورد، که موجب موضع‌گیری جدی و قاطع مراجع تقلید و خوشحالی شیطان بزرگ و صهیونیسم شد. روحانی در سخنان ضدانقلابی خود گفت: «انگار ما اختیاری از آسمان داریم که می‌توانیم بر زمینیان هر فرمانی را صادر کنیم، نه این‌طور نیست، چنین چیزی وجود ندارد. این‌طور نیست که ما اختیار داشته باشیم. خداوند به پیغمبرش می‌گوید: «وَ ما أَنْتَ عَلَیْهِمْ بِوَکِیلٍ، تو وکیل مردم نیستی، تو چکار به کار مردم داری؟»

برای پی بردن به اهدف شوم و ضدانقلابی حسن روحانی کافی است به سه مشخصه لیبرالیسم، توجه نمائیم:

اولین مشخصه لیبرالیسم، جهان بینی امانیسم(اصالت فرد) است. در تفکر لیبرالیسم و روحانی انسان آزاد است هر کاری انجام دهد، چون انسان جای خدا قرار گرفته است

دومین مشخصه لیبرالیسم، راسیونالیسم(اصالت عقل) است که معنی آن، عقل مطلق منهای وحی است! قوانین حاکم بر لیبرالیسم بر اساس راسیونالیسم تنظیم گردیده، یعنی عقل تو بدون نیاز به وحی می‌تواند قانون بنویسد! لیبرالیسم عقل معرفتی انسان را به بند کشیده و عقل جزیی را بکار می‌بندد.

سومین مشخصه لیبرالیسم مکتب اخلاقی است.لیبرالیسم بعنوان مکتب اخلاقی، وجدان مادی آدمی را بجای وجدان توحیدی قرار می‌دهد و تنها منافع فرد اهمیت دارد.

والسلام

 


سه شنبه 97 بهمن 2 , ساعت 8:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی است جریان نفوذی در قدرت،(مجلس و دولت) به جای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان و مردم، نشخوار براندازان، فتنه گران و دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بر زبان جاری می‌نمایند!

دیروز رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری رفت و در آنجا به نمایندگی از پیام رسان تلگرام! و تفکر لیبرالیسم غربی! مشکلات عمده کشور را فیلترینگ دانست! و سخنانی را بر زبان آورد، که نشان دهنده انحراف دستگاه تصمیم گیری دولت از مبانی دینی، انقلابی، سیاسی و اقتصادی کشور و مردم است. ت

حسن روحانی در بخشی از سخنان خود گفت: «انگار ما اختیاری از آسمان داریم که می‌توانیم بر زمینیان هر فرمانی را صادر کنیم، نه این‌طور نیست، چنین چیزی وجود ندارد. این‌طور نیست که ما اختیار داشته باشیم. خداوند به پیغمبرش می‌گوید: «وَ ما أَنْتَ عَلَیْهِمْ بِوَکِیلٍ، تو وکیل مردم نیستی، تو چکار به کار مردم داری؟»

سخنان فوق از تفکر اسلام، انقلاب، امام و رهبری عبور کرده و صرفا در دفاع از رسانه‌های دیجیتال برانداز بیگانه و اسلام آمریکایی بیان شده است! این تفکر لانه کرده در ریاست جمهوری، عاریه گرفته از افکار پلید جریان فراماسونری ملکم خان و تقی زاده‌ها، با هدف تغییر در مبانی دینی و انقلابی و زمینه سازی پذیرش سلطه استکبار جهانی است!

پاسخ صحیح به سخنان ضدانقلابی حسن روحانی، لبیک و عمل به استراتژی "آتش به اختیار" رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای است که فرمودند:

«من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً می‌گویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار. البتّه در جنگ، قرارگاه مرکزی وجود دارد که دستور میدهد، امّا اگرچنانچه رابطه‌ی قرارگاه ‌قطع شد یا قرارگاه عیبی پیدا کرد، اینجا فرمانده دستورِ "آتش‌به‌اختیار" می‌دهد. خب شما افسرهای جنگ نرمید -قرار شد شما افسران جوان جنگ نرم باشید- آنجایی که احساس می‌کنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمی‌تواند درست مدیریّت کند، آنجا آتش‌به‌اختیارید؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید.» (17 خرداد 96)

آری امروز رئیس جمهورمان و برخی از اعضاء دولت و مجلس، به نمایندگی از اسلام رحمانی و اسلام آمریکایی، بر علیه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم سخن می‌گویند ولذا باید بر اساس فرمان "آتش به اختیار" وارد میدان مبارزه با لیبرالیسم لانه کرده در مرکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی شد.

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ