سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 بهمن 7 , ساعت 8:2 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نخبگان، اساتید دانشگاه و جریانهای فعال سیاسی آمریکا، فروپاشی نظام سیاسی کشورشان را قطعی می‌دانند و حتی در مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری سال 2020 بحث فروپاشی رژیم آمریکا داغ است ولذا بیش از دو میلیون مقاله پیرامون فروپاشی آمریکا از سوی نخبگان آن کشور نگاشته شده است.1

اخیرا جو بایدن یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از حزب دموکرات آمریکا در مناظره با هم حزبی خود گفت: «منزوی شده ایم، جهان میان ما و ایران یک مفهموم سیاسی قائل شده و هر دوطرف را دعوت به کاهش تنش می‌کند، ما ارزش خود را در منطقه از دست داده‌ایم.»

 انتقام سخت، که بیش از 35 میلیون ایرانی در تشیع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی فریاد زدند و رهبری معظم آن را یوم الله نام نهادند، بخشی از خونبهای شهید عزیزمان است، که با کشتن چند فرمانده عالیرتبه آمریکا جبران نمی‌شود، لذا خواسته ملت ملت ایران و سایر ملل منطقه، خروج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه است.

وعده الهی محقق خواهد شد و ملت ایران و کشورهای محور مقاومت، بزودی فرار ذلت بار نیروهای تروریست آمریکا را از منطقه، همانند فرار ارتش صهیونیستی در سال 2000 از جنوب لبنان، شاهد خواهند بود، ان شاءالله.

والسلام


جمعه 98 بهمن 4 , ساعت 8:5 صبح

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مرحوم مغروق در استخر می‌گفت دنیای فردا، دنیای مذاکره است، نه موشک! و لذا امیدوار بود که روحانی بعد از برجام،1 موشکهای کشور را هم تقدیم کدخدایش آمریکا نماید، که عزرائیل، به حاج آقا هاشمی رفسنجانی امان نداد.

طول نکشید که ملت ایران، بعد از یوم الله تشیع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین یوم الله خود را در انتقامی تاریخی با انهدام پایگاه عین الاسد آمریکا، آنهم با موشکهای سپاه پاسداران، رقم زدند و برای چندین سال، سایه جنگ را از کشور دور کردند.

البته کسانی که رأی ملت را در سال 96 با فریب سایه جنگ ربودند، باز هم در مورد سایه جنگ، مشغول فریفتن مردم، با هدف فراموشی یوم الله تشیع جنازه شهید سلیمانی و درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد هستند و لذا روحانی در 26 دی 98 گفت: «من اوضاع کشور را مدیریت می کنم، زیرا فاصله بین جنگ و صلخ فقط یک گلوله است.»

گاندوهای نفوذی را بشناسیم، زیرا گاندوها در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی، بر علیه مکتب سلیمانی توطئه می‌نمایند!

والسلام

 


جمعه 98 بهمن 4 , ساعت 7:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاریخ 29 دی 98 شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی، گزارش ویژه خبری در مورد حجم کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق از گمرک مرزی مهران پخش کرد!

تاریخ 29 دی 98 افراد ناشناس، جاده ترانزیتی کالای ایران به عراق را در محدوده مرز مهران، با آتش زدن لاستیک مسدود کردند!1

دیروز در زمان پخش گزارش خبری سیما، در منزل گفتم؛ گویا صدا و سیما با پخش این خبر، گرای بستن مرز مهران را به معترضین عراقی که اهداف آمریکا، اسراییل و آل سعود را بر علیه ایران دنبال می کنند، داد!

یاد دوران دفاع مقدس به خیر. در سال 67 در منطقه شهر مهم فاو عراق مستقر بودم، که زمان انتخابات مجلس سوم فرا رسید و باید رزمندگان اسلام هم در انتخابات شرکت می کردند و لذا در آن منطقه، به نماینده آبادان رأی دادیم.

بعد از شمارش آراء، رادیوی آبادان خبر تعداد کم شمار رزمندگانی که در منطقه فاو و ام القصر در انتخابات شرکت کرده بودند، به اطلاع رژیم بعثی عراق رساند! و لذا خیلی زود ارتش بعثی عراق، در یک حمله دقیق و برق آسا، منطقه فاو را تصرف و تعدادی از رزمندگان ایرانی، شهید، مجروح و اسیر گردیدند.

مواظب گاندوهای نفوذی تصمیم‌ساز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی باشیم.

والسلام

 


جمعه 98 بهمن 4 , ساعت 7:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 سپهبد شهید قاسم سلیمانی در خصوص جنگ سخت و نرم می فرمود: "جنگ یک سومش روی زمین است و دو سوم آن در سانه هاست."

مقام معظم رهبری شهیدان سلیمانی و ابومهدی را یک مکتب معرفی و فرمودند: "ما به حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی شهید عزیز1 به چشم یک فرد نگاه نکنیم، به چشم مکتب نگاه کنیم. یک مکتب یک راه یک مدرسه درس‌آموز با این چشم نگاه کنیم آنوقت اهمیت این قضیه روشن خواهد شد."

اولین دشمن مکتب شهیدان سلیمانی و ابومهدی، در جنگ نرم، نفودیهای مرکز استراتژیک ریاست جمهوری به ریاست حسام الدین آشنا است!

حسام الدین آشنا عنصر معلوم الحال و مرموز امنیتی، اخیرا با حمایت روحانی غربزده، موفق به ممنوعیت پخش برنامه های انقلابی جهان آرا، عصرانه و ثریا از صدا و سیما گردید و لذا همان جریان ضدانقلابی که فعالیتهای انقلابی سید شهیدان اهل قلم را برنمی تافت، امروز گلوگاهای اصلی فرهنگی را تصرف کرده و اجازه فعال شدن مکتب شهید سلیمانی را نمی دهد و نانجیبانه در جهت ترویج اسلام رحمانی و یا همان اسلام آمریکایی فعالیت می کنند.

پس؛ رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی، نباید بازی را به گاندوهای نفوذی تصمیم‌ساز، ببازد و آتش تهیه حمله لیبرالها را به مکتب سلیمانی آماده نماید.

والسلام

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ