سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 بهمن 27 , ساعت 12:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اهداف استراتژیک نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامیدر گام دوم انقلاب است. آیا تشکیل دولت اسلامی با حضور دولت غربگرا و سرمایه‌داران لیبرال امکان پذیر است؟

قطعا حذف مدیران لیبرال در قدرت، سخت است، زیرا مدیران لیبرال، هم اهل فسادند! و هم برای فساد، قانونی می‌نویسند و در صورت اعتراض مردم، به شدت با آنان برخورد قانونی می‌کنند!

مأموریت نانوشته لیبرالیسم نفوذی در قدرت، براندازی انقلاب، با استفاده از ظرفیت قانون و تغییر قواعد بازی به نفع سرمایه‌دار است! بعنوان مثال؛ یک مدیر لیبرال، اول معترض افزایش قیمت مرغ می‌شود، آنگاه با ابزار قانون، قیمت مرغ را افزایش می‌دهد، بعد هم روحانی می‌گوید: آرام و بی‌صدا یارانه‌های دامی برداشتیم و مردم نفهمیدند!

با انتشار کلاهبرداری رئیس جمهور، سرمایه‌داران عزای حذف نهاده‌های دامی می‌گیرند و چند روز کشتار و توزیع مرغ را متوقف می‌کنند، تا دولت لیبرال، بر اساس قانون، مجددا قیمت مرغ را افزایش دهد! ولذا این بده بستان قانونی دولت و سرمایه‌دار، در حال تخریب رابطه بین مردم و نظام اسلامی هستند!

اشکال در کجا است؟ آیا سرمایه‌داران لیبرال، به مراکز قانونگذاری کشور نفوذ و قانون به نفع خود تصویب می‌کنند؟!

اساس قواعد سرمایه‌دار لیبرال در ایران، استفاده از رانت منابع عمومی است ولذا اگر قانون هم به نفع سرمایه‌دار نباشد، دولت لیبرال، قواعد بازی برد_برد را همانند برجام، به نفع سرمایه‌دار تنظیم و اجراء می‌کند.

بدانیم که سرمایه‌داران در تصمیم گیری و تصمیم سازی دولت لیبرال دخالت پنهان و آشکار دارند! ولذا اگر قواعد بازی دولت و سرمایه‌داران، به نفع مردم شکسته نشود، امکان تحقق دولت اسلامی دشوار و دور از ذهن است.

پس، لیبرالها آنقدر خطرناکند، که حضرت روح الله در نامه 6 فروردین 68 در باره عزل مرحوم منتظری از قائم مقام رهبری، خطاب به او مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

والسلام


شنبه 99 بهمن 25 , ساعت 9:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها جریمه کردن مردم، با بهانه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز مد شده ولذا تمام هزینه‌های مقابله با ویروس کرونا و حتی بزک کردن ریش حسن روحانی! از محل جرائم محدودیت‌های رانندگی کرونایی تأمین می‌شود.

 البته حقیر دولت روحانی را بی‌کفایت می‌دانم، اما معترفم که در زدن جیب مردم، کفایت دارد!

یک روز با فروش دلار جیب مردم را می‌زند!

روز دیگر با تحریک مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه اندکشان را می‌بلعد!

روز بعد با افزایش قیمت دلار، پول جیب مردم را بی ارزش می‌کند!

و این روزها هم با بهانه محدودیت تردد کرونایی، با حربه جریمه، جیب ملت را خالی می‌کند!

بهانه حسن روحانی برای خالی کردن جیب مردم، تحریم‌های آمریکا است ولذا می‌گوید؛ به من مرگ نگویید، به آمریکا بگویید، نه به بایدن! به ترامپ مرگ بگویید!

آیا می‌دانید چرا دولت روحانی، اجازه درمان ویروس کرونا را به پزشکان طب سنتی نمی‌دهد؟!

برای اینکه ابزار خالی کردن جیب مردم، از دستش خارج نشود.

والسلام


جمعه 99 بهمن 24 , ساعت 9:2 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا برخی از مردم ایران در 22 بهمن 99 در خیابانهای کشور، شعار مرگ بر روحانی سر دادند؟

سوز شعار مرگ بر روحانی، به ادبیات منقلی حسن روحانی برمی گردد، که منافقانه استراتژی ولایت فقیه در آتش زدن برجام را به تمسخر گرفت!1

شعار مرگ بر روحانی، به شعارهای بر در و دیوار برخی کوچه‌ها بر علیه رهبری برمی‌گردد، زیرا روحانی هیچگاه آن را محکوم نکرد و از وزارت اطلاعات درخواست دستگیری شعارنویسان بزدل را ننمود!

«مرگ بر روحانی» حاصل وعده‌های دروغی بوده که سفره مردم را کوچک و نانجیبانه ادعای عمل به وعده‌هایش داشته!

نقطه شروع «مرگ بر روحانی»، افزایش قیمت بنزین در سال 98 بود، زیرا با تمسخر مردم، گفت: «من هم صبح جمعه از خواب بیدار شدم و متوجه افزایش قیمت بنزین شدم»!

پس مسبب اصلی شعار «مرگ بر روحانی»، شعارهای کذب، منافقانه و عملکرد ضدمردمی او در 7 سال گذشته بوده است!

والسلام


چهارشنبه 99 بهمن 22 , ساعت 4:8 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 22 بهمن 99 گفت: «من به مذاکره افتخار می‌کنم. مذاکره جزوی از حکمرانی دنیای مدرن و ارث پیامبر است.»

به حسن روحانی لیبرال کدخدا پرست می‌گوییم؛

اولا ارث پیامبر همان کتاب خدا و عترت پیامبر بوده و بی‌جا تحریف نکن.

ثانیا امام علی علیه السلام هیچگاه به مذاکره با معاویه در پایان جنگ صفین افتخار نکرد.

ثالثا هر احمقی که بخواهد منافقانه از خطوط قرمز ترسیمی رهبری، با طرح خط سوم عبور نماید، مردم او را منکوب خواهند کرد.

‌رابعاً چرا از سرنوشت شوم ترامپ، عبرت نمی‌گیری؟!

امام خامنه‌ای پاسخ جریان نفاق تحریف را اینگونه فرمود: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد.»

وحید جلیلی در باره افتخار احمقانه مذاکره می‌نویسد: «لیبرالیسم ایدئولوژیک ایرانی هیچ درسی که برای ما نداشته باشد، همین ایمانش به باطل و استقامت و منفعل نشدنش در مسیر ذلت و ضلالت، الگویی است با شکوه و الهام بخش!

والسلام


یکشنبه 99 بهمن 19 , ساعت 9:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سیدحسن خمینی یا همان علامه قلابی در دهه فجر انقلاب گفت: «رمز بقای انقلاب در گروی حفظ مسیر اجتهاد، شکستن دوگانه‌های دروغین پیش روی ما، ایجاد راه‌های سوم و بن‌بست‌شکنی از جایی است که سنت‌های دینی مقابل ارزش‌های نوین قرار می‌گیرد. باید مسیر اجتهاد سومی به صحنه بیاید و با حفظ ارزش‌ها راه را باز کند. رمز توفیق و بسترساز آن نیز زبان هنر و بهترین جای آن آموزش و پرورش است»!

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد گفت: «اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد، این دین است که باید محدود شود نه آزادی»!

حسن روحانی گفت: «ما باید اسلام رحمانی و اعتدالی را به جهان معرفی کنیم»(17دی93)

منشاء اندیشه حسن خمینی، محمد خاتمی و حسن روحانی اسلام آمریکایی است ولذا علامه قلابی با ادبیات جدید، از آن رونمایی کرد!

«رمز بستر سازی راه سوم و بن‌بست شکنی» در خزعبلات حسن خمینی، یعنی اجراء کامل سند ننگین 2030 در آموزش و پرورش!

راه سوم، یعنی تربیت بر اساس مکتب لیبرالیسم غرب، که خروجی آن، فراموشی زمینه سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است!

حضرت امام خمینی می‌فرماید: «مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‏داری حضرت حجّت ارواحنا له الفداء است.»

والسلام 


سه شنبه 99 بهمن 14 , ساعت 1:10 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وَلَقَدْ صَدَقَکُمُ اللَّهُ وَعْدَهُ إِذْ تَحُسُّونَهُمْ بِإِذْنِهِ حَتَّى إِذَا فَشِلْتُمْ وَتَنَازَعْتُمْ فِی الْأَمْرِ وَعَصَیْتُمْ مِنْ بَعْدِ مَا أَرَاکُمْ مَا تُحِبُّونَ مِنْکُمْ مَنْ یُرِیدُ الدُّنْیَا وَمِنْکُمْ مَنْ یُرِیدُ الْآخِرَةَ ثُمَّ صَرَفَکُمْ عَنْهُمْ لِیَبْتَلِیَکُمْ وَلَقَدْ عَفَا عَنْکُمْ وَاللَّهُ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ

بدون نظام اندیشه نمی‌توانیم تحلیل درستی از وقایع اطراف خود داشته باشیم، نمی‌توانیم انتخابهای درستی داشته باشیم، نظام اندیشه ارزش دارییها و اهمیت نداشته‌ها را مشخص می‌کند، نظام اندیشه به ما توان می‌دهد که زاویه ورود و خروج به یک مسئله را پیدا کنیم.

وظیفه ما در حفظ انقلاب و تشخیص موقعیت آن، وابسته به نظام اندیشه ما است، زیرا اشتباه بسیاری از ما و مردم در این است، که عملکرد چهار دهه انقلاب را معادل کارآمدی حاکمان در نظر می‌گیریم.

امروز بسیاری در این تحلیل مانده‌اند، که چرا امام خمینی در انتخاب بازرگان با شورای انقلاب مخالفت نکرد؟ چرا امام با مردم در انتخاب بنی‌صدر همراهی کرد؟ چرا امام جام زهر تلخ پذیرش قطعنامه 598 را نوشید؟ و یا حتی در این مقطع زمانی، چرایی طرح نرمش قهرمانانه در مذاکره با آمریکا و پذیرش برجام از سوی رهبری را برخی درک نمی‌کنند.

پاسخ و تحلیل این چراها را باید در رابطه امام و امت جستجو کرد، چرا که امت بدون امام و امام بدون امت، قادر به تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی نیستند.

راهبرد اساسی انقلاب سال 57 حضرت روح الله، ایجاد دولت اسلامی و جامعه اسلامی و نهایتا تقدیم پرچم انقلاب، بدست حضرت بقیة‌الله العظم بوده است ولذا مسیر امام خامنه‌ای هم، ایجاد دولت اسلامی در دهه پنجم انقلاب است، هر چند که انقلاب اسلامی دچار نفوذ علفهای هرز و سمی لیبرالیسم نزدیک به جریان صهیونیستی فراماسونری شده است.

برای اسقرار دولت اسلامی باید ویژگیهای آن را شناخت ولذا سه ویژگی مهم برای دولت اسلامی برشمرده‌اند:

اولا؛ ولایی است، یعنی هماهنگ با امام جامعه و در خدمت راهبرهای کلان جامعه است و از پیش خود، راهبرد جعل نمی‌کند و راهبرد امام جامعه را با چالش روبرو نمی‌کند.

ثانیا؛ دولت اسلامی تمام بارها را بر دوش خود نمی‌گیرد، بلکه نقش اصلی را به مردم در پذیرش مسئولیت‌ها می‌دهد و کارها را با دستان پرقدرت مردم به سرانجام می‌رساند و در عین حال، زمینه شکل گیری یک طبقه زیاده‌خواه، سرمایه‌دار و اشرافی را ف اهم نمی‌کند.

ثالثا؛ دولت اسلامی با آررمانها، ارزشها و اصول انقلاب ستیزه جویی نمی‌کند، و ریل گذاری دولت اسلامی، دفاع از ارزشها و اصول ناب اسلامی است.

برای تشخیص ولایی بودن یک دولت کافی است، ببینیم که مسئولین دولت، با امام جامعه و ساختارهای کلان حاکمیتی، هماهنگ عمل می‌کنند، یا خیر ولذا دولت اسلامی، دولت مردم سالار ولایی و انقلابی است.

بررسی دولتها در چند دهه گذشته نشان می‌دهد که اکثر دولتها، خودشان راهبری جامعه را مستقل از امام جامعه دنبال کرده و گفتمانی به غیر از گفتمان رهبری را مطرح و بعضا به لحاظ فکری و اندیشه‌ای، از مکتب غیردینی تبعیت نموده‌اند.

آیه 152 سوره آل عمران به ما متذکر می‌شود؛ اگر قومی با فرماندهی پیامبر خدا هم حرکت کند، اما بدلیل {فَشِلْتُمْ  ،َتنَازَعْتُمْ و عَصَیْتُمْ} شکست خواهند خورد، زیرا نتیجه سستى، نزاع و عدم اطاعت از فرماندهى، شکست است.

والسلام


سه شنبه 99 بهمن 7 , ساعت 10:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ظاهرا آیت الله رئیسی در مناظره سال 96 با روحانی و جهانگیری، از فساد برداران این دو خبر داشته که گفت: «فساد اگر زیر عمامه روحانی یا کت جهانگیری یا قالیباف هم باشد، باید با آن برخورد شود.»

امروز سخنگوی قوه قضائیه از نهایی شدن حکم 2 سال زندان مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهورمان خبر داد.

اگر در یک کشور آفریقایی جهان چندمی، برادر رئیس جمهور و معاون اولش محکوم به زندان می‌شد، از غصه می‌مردند و یا استعفاء داده و از مردم عذرخواهی می‌کردند.

اما در ایران ما، برادر حسن روحانی(حسین فریدون) در زندان است و برادر اسحاق جهانگیری(مهدی جهانگیری) هم باید 2 سال به زندان برود، اما روحانی و جهانگیری با پررویی، از مردم عذرخواهی نمی‌کنند! استعفاء نمی‌دهند! دق هم نمی‌کنند!

واقعا در مراسم روز عمامه برداری روحانی در انگلیس، چه اتفاقی افتاده که اروپا و آمریکا به او علاقمندند؟! شاید به او آموخته‌ند؛ "عمامه داره و سرش کلاه نمی‌روه"!

والسلام 


دوشنبه 99 بهمن 6 , ساعت 10:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه گفت: «انتخابات آمریکا، معادلات برخی دوستان را برای سال 1400 به هم ریخته؛ اگر درست بازی نکنیم ممکن است اروپا و امریکا بتوانند اتحادی ایجاد کنند که در زمان ترامپ نبود!»1

ظریف راست میگه! چون در ریاست جمهوری ترامپ، اروپا نقش پلیس خوب و ترامپ نقش پلیس بد را بازی می‌کردند و نفوذیهای در قوه مجریه ایران هم، با آبنبات اینستکس، به کشورمان خیانت می‌کردند!

یحتمل آمریکا، اروپا و ستون پنجم نفوذی در قوه مجریه ایران! اتحادی را بر علیه ایران ایجاد نمایند، زیرا نقشه ترامپ در فشار حداکثری شکست خورده وغربگرایان نفوذی، چاره‌ای به جز اجراء مصوبه مجلس ندارند!

رمز اتحاد محرمانه و نانوشته دولت ایران با آمریکا و اروپا، در تک جمله اسحاق جهانگیری است، که گفت: «در روزهای پایانی تحریم هستیم!»

از خبر جهانگیری اینگونه برداشت می‌شود، که دولت روحانی با دولت جدید آمریکا مشغول یه غلطهایی هستند! چون در انگلیس به حسن روحانی آموخته‌اند، که عمامه داره و کلاه سرش نمی‌ره!

والسلام 


یکشنبه 99 بهمن 5 , ساعت 11:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باند نیاوران، بودجه سال 1400 را بر اساس انهدام کشور تنظیم و به مجلس فرستاد و فکر نمی‌کردند، که نمایندگان مجلس، متوجه سناریوی1 خطرناک نفوذیهای در قوه مجریه شوند!

نمایندگان مجلس گلوی دولت روحانی را در ردیف ارز4200 تومانی یارانه‌ها گرفتند ولذا فریاد وامصیبت دولت و گردن کلفتهای همانگ با دولت بلند شد، اما نمایندگان مجلس، از جیغ بنفش آنان نمی‌هراسند.

نمایندگان مجلس خوب می‌دانند، بارانداز اصلی، غارتگران، فتنه‌گران، براندازان و دزدان قانون دان، همین ارز یارانه‌ای 4200 تومانی جهانگیری! است و لذا دست از گلوی آنان برنمی‌دارند، زیرا با اصلاح ردیف ارز یارانه‌ای، مسیر واردات گندم توسط امثال حجاریان(تئوریسین فتنه‌) مسدود، حیف و میل بیت‌المال ممنوع و ستادهای انتخاباتی اعتدالیون و اصلاح طلبان مختل می‌گردد.

البته جریان زر و زور و تزویر، به راحتی دست از تخریب نمایندگان مجلس برنمی‌دارند، اما شهید سلیمانی در مکتب انقلابی خود به ما فرمودند: «میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است، که نترسید و نترسیم و نترسانیم.»

والسلام


شنبه 99 بهمن 4 , ساعت 8:59 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند روز قبل صادق خرازی در خصوص دولت روحانی گفت؛ «اصلاح‌طلبان دیگر دولت اجاره‌ای نمی‌خواهند»

دیروز واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور برآشفت و گفت: «این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط و بی‌پایه و اساس می‌زنند!»

چرا آخر کاری دعوا می‌کنند، باور کنیم؟

اولا این دعوا، دعوای زرگری بین حزب اعتدال و توسعه نوبخت و واعظی با حزب کارگزاران سازندگی جهانگیری و محسن هاشمی رفسنجانی است!

ثانیا واعظی تایید کرده که دولت حسن روحانی، شرکت سهامی متشکل از فتنه‌گران، براندازان و لیبرالها است ولذا برای غارت سفره انقلاب و مردم آمده‌اند! (تاراج 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار از خزانه)

ثالثا، نتیجه موضعگیری خرازی و واعظی گویای این است، که حسن روحانی سرش کلاه رفته و در 7 سال گذشته، نوکر کدخدای خارجی و احزاب فرصت طلب داخلی، بوده و شاید هم، دزدی به دزدی زده باشه!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ