سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گمانهاى مردم با ایمان بپرهیزید که خدا حق را بر زبان آنان نهاده است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 تیر 17 , ساعت 12:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه، حداقل حقوق مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) باید 40 درصد حداقل حقوق nیک کارمند دولت باشد، خالا اگر حقوق کارمند دولت 900 هزار تومان باشد، پس حقوق حداقل مستمری کمیته امداد 360 هزار تومان است! و این در حالی است که مبلغ 50 هزار تومان بصورت ماهیانه به مستمری‌ بگیران کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌شود.

اخیراً که موضوع غارت بیت المال توسط تعدادی از مدیران دولت اعتدال آنهم به اسم حقوق ماهیانه، بازتاب جهانی پیدا کرده و مسئولین مرتبط با آن تلاش دارند که دامن خود را از لکه ننگ چپاولگران کنار بکشند، در خبرها آمده، که تعدادی از نمایندگان جویای نام و نان جدید مجلس شورای اسلامی، تلاش دارند، که دستی به سر و روی حقوق ناچیز نمایندگی خود بکشند و لذا با ارائه طرحی می خواهند حداقل حقوق نمایندگان را از 4 میلیون تومان، به 10 میلیون تومان در ماه افزایش دهند تا فاصله حقوقشان را با جریان اشرافیت کم و با مستمری بگیران کمته امداد امام زیاد کنند! و آنگاه خود را بیشتر مردمی بدانند!o

وقتی میانگین افزایش حقوق کارمندان دولت در سال جاری 12 درصد است، این نمایندگان بر چه مبنایی می خواهند حقوقهای خود را 150 درصد افزایش دهند؟! 

اگر بپذیریم که مردم خوب کشورم از میان خود، لایق ترین، متدین ترین، زیرکترین و سیاست مدارترین را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده اند و آنان هم از بهره هوشی لازم برخوردار بوده و مسلح به شناخت دو عنصر زمان و مکان هستند، پس باید اعتراف کرد، این طیف از نمایندگان مجلس با الفبای اولیه سیاست بیگانه اند!

اگر نمایندگانی در بازار آشفته ی حقوقهای نجومی تعدادی از مدیران متخلف دولت، خشم و غضب ملت را به هیچ بینگارند و از ذکاوت لازم در شناخت عنصر زمان و مکان بی بهره باشند، آیا می شود در جلسات غیر علنی مجلس، اسرار نظام اسلامی,, را برای آنان بازگو کرد؟! آیا این طیف از نمایندگان؛ ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک کشور را به مخاطره نمی اندازند؟! و لذا باید گفت؛ وقتی امثال دختر سیدصفدر حسینی، از تریبون مقدس مجلس، برای دفاع از چپاولگری پدرش سوء استفاده می کند، مسئولین مربوطه باید از ارائه برخی از اخبار مهم کشور در جلسات غیر علنی مجلس، پرهیز نمایند.

سخن زیبای عاراف و مجاهد شهید، مصطفی چمران را زیبنده این وجیزه می نمایم که فرمود: از من سوال شد؛ تقوا مهمتر است یا تخصص ؟

گفتم: تقوا، اما اگر کسی در کاری تخصص ندارد و کار و مسئولیت پیشنهاد شده را بپذیرد قطعا بی تقواست

والسلام


چهارشنبه 95 تیر 16 , ساعت 7:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب امام حامنه ای، و در خطبه های نماز عید سعید فطر به موضوع حقوقهای چند ده میلیونی تعدادی از مدیران دولت اعتدالن اشاره و آن را موجب کاسته شدند اعتماد مردم به نظام اسلامی دانسته و فرمودند: «مسئله عزل و برکناری و بازگرداندن اموال به بیت‌المال باید در دستور کار مسئولان باشد، زیرا افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس است و اگر پیگیری لازم نشود، از اعتماد مردم به نظام اسلامی کاسته خواهد شد

این روزها مردم صبور و انقلابی کشورم، از چپاول و غارت بیت المال توسط تعدادی از مدیران دولت اعتدال به خشم آمده و دولت هم بخاطر کاهش محسوس محبوبیت رئیس جمهور در نزد افکار عمومی، کاملاً این کاهش محبوبیت را احساس می کند و لذا چاره کار، اجراء فوری دستور مقام معظم رهبری است که فرنودند: «در این موضوع، باید دریافت های نامشروع باز گردانده شود و افرادی که مرتکب بی قانونی شده اند، مجازات و افرادی هم که از قانون سوءاستفاده کرده اند، برکنار شوند، زیرا آنان لیاقت حضور در مراکز و مسئولیتها را ندارند.»k

امام خامنه ای علل وقوع پدیده زشت حقوقهای نامشروع را آسیبهای ناشی از مستی اشرافی‌گری دانسته و تأکید کردند: «هنگامی که در جامعه، اشرافی‌گری، اسراف و تجمل، ترویج می‌شود، نتیجه آن بروز پدیده‌های زشتی همچون دریافتهای نامشروع است.»

دولت اعتدال و شخص رئیس جمهور، در موضوع دریافتهای نجومی برخی از مدیرانش قطعاً مقصر است، زیرا در تمام بانکها و ادارات دولتی، یک چشم بینائی به نام حراست وجود دارد، که هیچ کسی باور نمی کند که این دریافتهای نجومی، از چشمان تیزبین حراست مخفی مانده باشد و لذا این فیشهای حقوقی چند ده میلیونی مدتها است که از پره برون افتاده است، لذا اگر جناب روحانی بدنبال تبرئه خود در این چپاول بزرگ است، پس باید برادر خود حسین فریدون را در رأس متخلفین در اختیار قوه قضائیه نماید!ن

در صورت عدم اقدام رئیس جمهور در معرفی برادر خود به دستگاه قضائی، سازمانهای نظارتی باید بدنبال سایر فیشهای حقوقی بگردند، که در عمق وزارتخانه ها، سازمانهای و معاونین رئیس جمهور مخفی مانده است، زیرا مردم نمی پذیرند، که وزیر اقتصاد و یا رئیس بانک مرکزی از غارتگران بیت المال حقوق کمتری دریافت کرده باشند؟!

مردم منتظرند تا صداقت و درستکاری دولت اعتدال را در پرونده فیش گیت با توجه به دستور مقام معظم رهبری مشاهده نمایند، آنجا که معظم له فرمودند: «مسئولان باید با پیگیری و اقدامات قاطعانه، اعتماد مردم را حفظ کنند.مشاهده نمایند  آمران اصلی نمی توانند از بدور بوده  چندان هم بی تقصیر نیست

واسلام


چهارشنبه 95 تیر 16 , ساعت 4:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

اگر در ماه مهمانی خدا  آئین بندگی را رعایت نکرده باشیم، روزه داریمان بیشتر به یک رژیم لاغری شبیه خواهد بود و اما اگر غرسم بندگی را بجا آورده باشیم، می توانیم در قنوت نمازمان پس از اعتراف به عظمت و بزرگی خدا، و بخشش و قدرت او که لایق گذشت و رحمت و سزاوار تقوی و آمرزش است از خداوند تولا و زندگی اهل بیت رسول مکرم اسلام را طلب نمائیم و بگوئیم: «أَسْأَلُکَ بِحَقِّ هَذَا الْیَوْمِ الَّذِی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمِینَ عِیداً وَ لِمُحَمَّدٍ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ ذُخْراً وَ شَرَفاً وَ کَرَامَةً وَ مَزِیداً أَنْ تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُدْخِلَنِی فِی کُلِّ خَیْرٍ أَدْخَلْتَ فِیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ»

پس از درخواست خوبیهای اهل بیت از خداوند بزرگ، از بدیها دوری بجوئیم تا توفیق حضور در ضیافت دیگری نصیب گردد و سپس درخواست نمائیم: « وَ أَنْ تُخْرِجَنِی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أَخْرَجْتَ مِنْهُ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ » 

آنگاه با فراغت از این ذکر، بهترین و نیکوترین چیزها را از میزبان با عظمت وع مهربان خود، طلب نمائیم و بگوییم:« اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ  مِنْهُ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ.»

عید فطر، باید مایه‌ی شادی و سرورمان باشد، که حضرت احدیت عنایت نموده و اذن بندگی و حضور در میهمانیش را نصیب کرده و امید داریم که رسم بندگی را در ماه ضیافت اللهی آموخته باشیم و سرچشمه های نور خدائی در اعمالمان جاری و ما را در سلک دوستان محبوبش برگزیده باشد و حرکت در جهت تفکر انقلابی و در مسیر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم را روزی گرداند. آمین یا رب العالمین

والسلام


چهارشنبه 95 تیر 16 , ساعت 3:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

مسئله حقوقهای چند ده میلیونی عده ای از مدیران دولت اعتدال، موجب بروز فاجعه ای غم انگیز در کشور گردیده و این لکهk ننگ در دولت اعتدال، نه تنها اعتماد مردم به مسئولین خدوم را نشانه گرفته، بلکه مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دچار تردید نموده و لذا سازمانهای نظارتی و قوه قضائیه باید در جهت پاک کردن این لکه ننگ، با قاطعیت وارد میدان شده و مدیران متخلف و آمران آنها را بصورت علنی و فوری در دادگاههای جمهوری اسلامی محاکمه و سریعاً به مردم معرفی نمایند، زیرا تأخیر در اجراء عدالت، مردم را به دستگاه قضاوی بدبین و متخلفین را طلبکار خواهد کرد.

برخی از خبرنگاران رسانه ها، پس از چپاولگری عده ای از مدیران دولت، به سراغ سایر مدیران رفته و خواستار ارائه فیش حقوقی و دریافتی ماهیانه آنان شده اند و این دسته از مدیران هم با قیافه های حق به جانب، فیشهای حقوقی خود را که بیش از 15 میلیوم تومان در ماه دریافت کرده اند، در اختیار اصحاب رسانه گذاشته و به اقدام خود هم افتخار می کنند! و این در حالی است که وقتی استاندار تهران 17 میلیون تومان یعنی 4 برابر استاندار دولت قبل حقوق دریافت می کند، قطعا متخلف است و نباید این رویه غلط توسط دولت لیبرالی جناب روحانی نهادینه گردد!چ

وقتی دولت اعتدال بمدت 3 سال از پرداخت هر گونه تسهیلات به اسم مقابله با تورم خودداری نموده، پس چگونه مدیران متخلف دولت، موفق شده اند، وامهای بیش از 300 میلیون تومانی، آنهم با کارمزد صفر و یا دو درصد دریافت کنند؟! آیا نباید قوه قضائیه با شدیدترین وجه با این پدیده زشت مدیران دولتی برخورد نماید؟! باید با قاطعیت تمام با این جماعت از مدیران رفتار شود، تا زمینه اعتماد مردم به نظام اسلامی تقویت گردد! لازم است، قوه محترم قضائیه، این قبیل از مدیران را به جرم تخریب وجه نظام اسلامی و ایجاد ذهنیت منفی در مردم، به اشد مجازات محکوم نمایند.

کاش دولت و آن دسته از مدیران متخلفش بفکر آبروی ایران و ایرانی بودند و به اندازه یک صدم آن اسیر ایرانی در برابر سرهنگ عراقی مقاومت می کردند؛ نقل می کنند؛ که اسیـر شده بــود و 15 سال بیشتــر نداشت، حتـی مویـی هم در صورتـش نبــود، سرهنـگ عراقی اومد یـقه شو گرفت، کشیـدش بالا گفت: اینـجا چه کار میکنـی ؟ حرف نمـی زد سرهنـگ عراقی گفت: جواب بـده گفت: ولم کـن تا بـگم

ولش کــرد خم شـد و از روی زمیــن یـک مشت خـاک بـرداشت، آورد بـالا گفت: اینـجا خاک منـه، تو بـگو اینجا چـه کار میکنـی ؟ سرهنـگ عراقی خشکش زده بــود . . .!

والسلام


چهارشنبه 95 تیر 16 , ساعت 1:6 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از ناکامی سران فتنه در سال 88 و فرار برخی از وزراء دولت اصلاحات و نمایندگان مجلس ششم به آغوش اربابان خود،ه فتنه جدیدی با استفاده از اطلاعات فراریان به غرب، با سردمداری آمریکا و اتحادیه اروپا علیه نظام اسلامی رقم خورد و تحریمهای فلج کننده، عملیاتی گردید و همزمان موج افزایش بی رویه قیمت دلار را به همراه داشت.

پس از گذشت چندین سال از فتنه 88 و تحریمهای فلج کننده، این روزها خبر از تأسیس صرافی های مشخص، از سوی اصلاح طلبان علیه دولت مستقر به گوش می رسد، که یکی از آن صرافیها توسط حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) و علی صدقی رئیس متخلف و معزول بانک رفاه کارگران تأسیس گردید و دومین صرافی، مربوط به دختر و داماد سید صفدر حسینی رئیس متخلف صندوق توسعه ملی کشور بود.

وقتی مسئولین امر در سالهای 90 و 91 می خواستند سرمنشأ اختلال در بازار ارزی و دستهای آلوده و خبیث پشت پرده آن را پیگیری نمایند، رسانه ها داخلی کشور، موضوع را بسوی فردی به نام جمشید بسم الله هدایت کردند، و هیچi کس فکر نمی کرد، که این نوع کیسه های متخلف، دستی در اختلال بازار ارزی داشته باشند، هم آنانی که از سوی یک جریان خاص و با هدف فشار به دولت مستقر، اقدام به تأسیس صرافی نموده بودند و سودهای کلانی هم به جیب زدند!

پس از روی کار آمدن دولت سهامی عام اعتدال، علی صدقی با لابی حسین فریدون، مدیر عامل بانک رفاه کارگران می شود! و دختر گمنام صفدر حسینی سر از لیست امید در انتخابات مجلس تهران در می آورد و با بخشی از همان پولهای که با اختلال در بازار ارز بدست آورده، کرسی مجلس دهم را تصرف عدوانی می نماید! آیا با این پولهای آلوده، می شود از حقوق ملت در مجلس دفاع کرد؟! آیا قوه قضائیه نمی خواهد به جرائم جمشید بسم الله های که این روزها از پرده برون افتاده اند، رسیدگی نماید؟! آیا مردم انقلابی تهران قصد ندارند، متعرض نماینده ای شوند، که رأی آنها را با پولهای آلوده تصاحب کرده است؟!

گنه کرد در بلـــــــــخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری

والسلام


دوشنبه 95 تیر 14 , ساعت 11:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که مردم منتظر مجازات عده ای از مدیران غارتگر بیت المال هستند، رئیس جمهور تلاش دارد تا موضوع چپاولگری تعدادی از مدیرانچ برجسته دولت اعتدال را با صدور یک بیانیه بی خاصیت به بوته فراموشی بسپارد تا زمینه تبرئه برادرش حسین فریدون را فراهم نماید!

حاج حسن روحانی(فریدون) در بیانیه خود، زمینه غارتگری مدیرانش را مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب سال 1386) و اجرای عجولانه و ناقص آن در سال 1388 می داند و این در حالی است که هیچ کدام از دستگاههای نظارتی کشور، این گفته رئیس جمهور را تائید نکرده اند.

به نظر می رسد، جریانی که حاج حسن روحانی را مدیریت می کند، با این بیانیه کذب، عامداً بدنبال زمینگیر نمودن و تخریب رئیس جمهور هستند، زیرا مردم وقتی بیانیه رئیس جمهور را بخوانند، آنگاه می پرسند؛ اگر زمینه چپاولگری مدیران دولت اعتدال، مرتبط با مصوبه مدیریت خدمات کشوری (مصوب سال 1386) دولت سابق است، پس چرا غارتگری بزرگ توسط مدیران دولت اعتدال در سال 94 اتفاق افتاده؟! و عجیب است؛ که دولت اعتدال برای اثبات اداعای کذب خود، قادر نیست یک فیش حقوقی، از دریافت نجومی مدیران دولت سابق ارائه نماید!ت

کاش نمایندگان مجلس شورای جرائت تحقیق و تفحص از مجمع تشخیص مصلحت را داشتند، تا در کنار افشاء فیشهای حقوقی تعدادی از مدیران متخلف دولت اعتدال، به دریافتهای جناب روحانی که در آن زمان ریاست مرکز استراتژیک مجمع تشخیص را بعهده داشته و همزمان مشغول تحصیل! در انگلستان هم بوده، رسیدگی می کردند و پروژه فیش گیت را پس از بررسی ابعاد آن در مجمع تشخیص مصلحت، ریاست جمهوری سابق و فعلی و لابی گری برادر رئیس جمهور، حسین فریدون بصورت شفاف باطلاع ملت صبور ایران می رساندند،

جناب روحانی باید بدانند، برای همیشه نمی شود مردم را فریفت، زیرا دولتی که عده ای از مدیرانش متهم به غارتگری و چپاول بیت المال هستند و برادر رئیس جمهورش هم از لابی های اصلی متخلفین بوده، امروز بیانیه کذب صادر نماید و ملت هم باور نمایند، که مقصر دولت سابق است؟!!!u

به نظرم؛ پاسخ بیانیه کذب رئیس جمهور را آقای محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی داد و گفت: «امروز در ذیل حقوق‌های نجومی، نوعی از اشرافیت به وجود آمده است، ضمن اینکه حقوق‌های کلان تنها گوشه‌ای از این فساد است و باید این موضوع را از جوانب مختلف نیز بررسی کرد ...برخی از مفسدان اقتصادی، تهمت‌های بسیار بزرگی را به محمود احمدی نژاد نسبت می‌دهند، اما بنده علی‌رغم اختلاف آشکار سیاسی که با وی دارم، تا کنون حتی یک برگ سند در خصوص تخلف مالی وی را در جریان تحقیقاتی که داشته‌ام مشاهده نکرده‌ام.»

والسلام


دوشنبه 95 تیر 14 , ساعت 3:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

وقتی که امروز در دور افتاده ترین روستاهای کشور، سخن از فیش گیت(فیشهای) حقوقی دهها میلیونی  تعدادی از مدیران متخلف دولت اعتدال گفته میغ شود، با کمال تعجب شاهد بودیم که رئیس جمهورمان که بجای عذرخواهی از مردم تنها وعده عذر خواهی داد و لذا طی سخنانی مستکبرانه که برگرفته از خوی اشرافیگری ایشان است، در نشست دولت و مجلس در خصوص فیش گیت گفت: «باید وظیفه و مسئولیت اصلی خودمان را انجام دهیم و اگر جایی نیاز به عذرخواهی داشت، بدون شک و تردید باید از مردم عذرخواهی کنیم.»

در واکاوی فیش گیت به این نتیجه می رسیم، که سازمانهای نظارتی، از جمله سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، اشراف لازم را به زیر مجموعه های متخلف دولتی ندارند و لذا قبل از اینکه شبکه مدیران متخلف، با دستور مدیران ارشد دولت، به جعل سند اقدام نمایند، باید آنان را به بند کشید و همانند عدالت امیرالمؤمنین(ع) آبروی این شبکه فاسد را در میان ملت به باد داد.

قوه قضائیه و دستگاهای نظارتی وظیفه دارند، که پاسخگوی خشم انقلابی ملت، نسبت به شبکه مدیران چپاولگر باشند و اجازه ندهند جریان فیش گیت با تغییر و جابجایی چند نفر از مدیران میانی دولت، خود را پنهان نمایند و در حاشیه امن قرار گیرند! وقتی ریاست سازماان بازرسی کل کشور، از لابی گری حسین فریدون برادر رئیس جمهور در خصوص انتصاب صدقی به مدیر عاملی بانک رفاه سخن به میان آورده، آنگاه وعده عذرخواهی رئیس جمهور اهانت به ملت صبور ایران است!ح

با توجه به اینکه سخن از لیست 950 نفره شبکه مدیران متخلف در درون دولت به میان آمده، پس لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک اقدام انقلابی و بر اساس بند 2 اصل 89 قانون اساسی رئیس جمهور را برای پاسخگوئی به مجلس فرا خوانند و در صورتی که رئیس جمهور پاسخ قانع کننده ای برای این افتضاء بزرک ندارد، طرح عدم کفایت رئیس جمهور را به رأی نمایندگان ملت قرار بگذارند و در غیر اینصورت وزراء تسهیل کنند فیش گیت را استضاء نمایند.

وقتی وظیفه رئیس جمهور، عذرخواهی از محضر ملت صبور باشد، اگر بجای عذرخواهی، مستکبرانه وعده عذرخواهی دهد، آنگاه باید برای مظلومیت انقلاب اسلامی که در چنبره اعتدالیون لیبرال غربگرا گرفتار آمده، افسوس خورد!!!

برادر عزیزی در فضای مجازی به صورت زیبا و کوتاه، پرده از چهره نفاق دولت تدبیر و امید، برداشته و نوشته بود؛ " تدبیر درمنطقه، یعنی زانوهای خاکی ظریف برابر امیرکویت وجنازه شیخ نمر بالای چوبه دار... من به پشتوانه رشادت های حاج قاسم، به ریش این تدبیر میخندم..."

والسلام


یکشنبه 95 تیر 13 , ساعت 5:45 صبح

به نام خدا و برای خدا

حالا که حاج حسن روحانی با از کار انداختن سانتزیفیوژها، نتوانست چرخ اقتصاد کشور را بچرهاند با ترفندی از نوع اعتدال و احیاناً بدستوره کدخدا(آمریکا) برای چرخیدن چرخ اقتصاد، به سراغ پنچر کردن چرخ جریان مقاومت و نیروی قددس سپاه رفته تا اسرائیل در رسیدن به اهداف خود نزدیک و آنگاه زمینه حمله داعش به کشور فراهم گردد! و یحتمل، حامیان داعش هم قول داده اند؛ که جریانهای تکفیری مزاحمتی برای چرخیدن استخرهای منازل اشرافی مسئولین اعتدال فراهم ننماید

اگر مردم خوب کشورم به یاد داشته باشند، حاج حسن روحانی در اولین برنامه تبلیغاتی خود در سال 92، در وقت اضافه از طریق شبکه دو سیما از کلیدی رونمایی کرد، که در آن مقطع سیاسیون بر این اعتقاد بودند که کلید روحانی با الهام از تصویر کلید آمریکائیها بر روی کیکی است که در سال 65 توسط مک‌فارلین، مشاور عالی امنیت ملی در دولت رونالد ریگان به ایران آورده شد، است که جناب روحانی در آن زمان از طرف هاشمی رفسنجانی مأمور مذاکره با هیئت آمریکائی شد! 

حاج حسن روحانی که به شدت مجذوب تصویر کلید آمریکائیها شده بود، در زمان انتخابات ریاست جمهوری با چندین کلید به سفرها تبلیغاتی می رفت و در نهایت مردم به کلید سحرآمیز او با رأی 50 درصدی اعتماد کردند و ایشانخ هم قول دادند؛ "هم چرخ سانتریفیوژها را بچرخاند و هم چرخ اقتصاد کشور را"!

با گذشت چندین ماه از اجرائی شدن برجام و علی رغم از کار افتادن سانتریفیوژها، نه تنها چرخ اقتصاد نچرخید، بلکه دچار بحران شد! و جناب روحانی هم سراسیمه چندین هیئات به دیار شیطان بزرگ و با دستور مذاکرات پنهان و آشکار راهی نمود تا کدخدا طلسم چرخیدن چرخ اقتصاد ایران را بشکند و برای چرخیدن اقتصاد و معیشت مردم، چاره اندیشی نماید! و لذا کدخدا از کار افتادن چرخ قدرتمند و امید آفرین جریان مقاومت و نیروی قدس سپاه را از اعتدالیون لیبرال خواستار شد و دولت اعتدال هم راه توقف چرخ مقاومت و نیروی قدس سپاه را در مذاکره ی بانک مرکزی ایران با سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی تحت عنوان کارگروه ویژه اقدام مالی دید تا دستان لرزان و ترسان اعتدال بار دیگر همانند اجراء دیوانه بار برجام از نزد کدخدا تهی برگردد!

پس رؤیای شیطانی معیشت، در برابر از کار انداختن عقبه استراتژیک نظام اسلامی تعبیر ناشدنی است و لذا، دستان لرزان و نفاق انگیز دولت اعتدال، به افق بلند پرواز جریان مقاومت و نیروی قدس سپاه نخواهد رسید.

والسلام


پنج شنبه 95 تیر 10 , ساعت 5:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

جریان صهیونیسم بین الملل، به رهبری آمریکای جنایتکار، پرونده براندازی انقلاب اسلامی ایران را همواره در دستور کاری و از اولویتهایه مهم خود قرار داده و هیچگاه استراتژی براندازی انقلاب اسلامی را کنار نگذاشته است، بنا بر این، استراتژی تغییر ناپذیر جریان صهیونیسم بین الملل، براندازی انقلاب اسلامی با بهره گیری از تاکتیکهای متعدد است!

جریان صهیونیسم بین الملل، پس از ناکامی از طریق براندازی سخت، چندین سال است که استفاده از استراتژی براندازی نرم، آنهم از طریق تهاجم فرهنگی و خیانت بزرگان کشور به انقلاب اسلامی را دنبال می کند. نظام سلطه تلاش دارد تا از حربه قدیمی تفرقه بینداز، حکومت کن، در بین مسئولین کشور شکاف ایجاد نماید و آنگاه از طریق این رخنه ها نفوذ خود را گسترش بدهد، که در برخی از مقاطع، بهره لازم را برده است! هر چند که اهداف براندازی آنان محقق نشده است.7

امام خمینی(ره) که شناخت کاملی از جریان صهیونیسم بین المللی داشتند، همواره به مسئولین کشور تذکراتی می دادند، زیرا اصلی ترین خطر برای انقلاب اسلامی را حریان نفاق و خیانت پیشه داخلی می دانستند، لذا حضرت روح الله با اشرفیت جامعی که به تاریخ اسلام، جریان نفاق و صهیونیسم بین الملل داشتند، همواره از خیانت بزرگان داخلی بیمناک بوده و می فرمودند: «تا خیانت بزرگان نباشد، دولتهای خارج نمی توانند تصرف بکنند. خیانت هست که اسباب این می‌شود که اینها راهشان را باز می‌کنند؛ این خیانت است که راه آنها را باز می‌کنند. اگر یک دولت غیرخائن باشد، راه باز نمی‌شود بر آنها که بیایند منافع ما را ببرند.» (صحیفه امام، جلد 8، صفحه 352)

این روزها شاهد یک جریان خیانت پیشه و خائن در برخی سطوح مدیریتی کشور هستیم، که ظاهرش افشاء فیشهای حقوقی دهها میلیونی است، ولی باطن این حرامخوریها، بدینجا ختم نمی شود! زیرا با این پولهای حرام، برخی وارد مجلس شورای اسلامی شده! با این پولها، زمینه حرام خوری افراد دیگری تسهیل گردیده! با این پولهای حرام، زمینه حضور شیطان بزرگ در کشور مهیا شده است! با این پولهای حرام، اقتصاد کشور به رکود و بحران رسیده است! با این پولها، هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ای بوده و هستیم!

برخی حرامخورها، پس از افشاء فیشهای حقوقی دهها میلیونی به میدان آمده و می گویند؛ که قصد مخالفین از طرح فیشهای حقوقی مدیران، زمین گیر کردن دولت است! متآسفانه، بنیان جریان اصلاحات آمریکائی در کشورمان، با پولهای نامشرع گذاشته شده وا در طول این مدت، چه آن هنگام که در رأس قدرت بوده و یا کنار رفته اند، هیچگاه حاضر به پذیرفتن خطاها و تخلفات خود نشده اند. این جماعت اصلاح طلب، همکاری با اسرائیل را نفی می کنند! و آتش زنندگان پرچم امام حسین(ع) در روز عاشورا را امت خدا جو می خوانند! و حتی وقتی آمریکا در برجام به تعهدات خود عمل نمی کند!، منافقانه می گویند که برجام نقض نگردیده است!

امروز حاج حسن روحانی(فریدون) چه بخواهد و چه نخواهد، دامنش، توسط اطرافیان، برادر و همشهریان سرخه ایش، به فساد آلوده گردیده و لذا اگر واقعاً پیرو امیرالمؤمنین(ع) است، باید به فوریت و در اولین اقدام، برادر خطاکار و متخلف خود، حسین فریدون را بحق، به دستگاه قضائی معرفی کند و گرنه در نزد ملت، کلید و تدبیر حاج حسن، تزویری بیش نخواهد بود! زیرا احمدی نژاد برادر خود، حاج داود را به ناحق و بخاطر عدم همکاری با جریان انحرافی از ریاست جمهوری اخراج کرد،

امام خامنه ای خطاب به مسئولین کشور می فرمایند: «با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد. اگر انسان بخواهد با فساد مبارزه کند، باید در درجه‌ی اول مراقب باشد که فساد دامن خودش را نگیرد

والسلام


چهارشنبه 95 تیر 9 , ساعت 3:28 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان در روز برگزاری همایش قوه قضائیه وقتی می خواست از فیشهای حقوقی تعدادی از مدیران حرامخوار دولت سخن بگوید آن راع غفلت نامید! اما همانند نماینده رسمی رژیم وهابی عربستان، از روند پیگیری حمله به سفارت سعودی ناراحت بوده و پیگیری آن را تکلیف خود دانست! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند: «جوان مؤمن و انقلابی و حزب‌اللهی را متهم نکنید به تندروی؛ اینها همان‌هایی هستند که خالصانه در صحنه حاضرند و آنجا که دفاع از امنیت کشور و خون دادن مطرح باشد، در میدان می‌آیند. به صرف اینکه قضیه‌ای مثل سفارت عربستان و سفارت انگلیس پیش بیاید که کاری بسیار بد و به ضرر کشور و اسلام است، این را بهانه نکنند که جوانان مؤمن را مورد تهاجم قرار دهند.» حال تعجب برانگیز که چرا حسن روحانی در این موقعیت خطیر که رژیم وهابی عربستان بزرگترین ائتلاف را بر علیه ایران شکل داده، به حمایت از عربستان پراخته است؟! آیا دستوری از کدخدا(آمریکا) در این رابطه صادر شده است؟!ه

حسن روحانی مکرراً خواستار برخورد جدی با حمله کنندگان به سفارت عربستان شده، ولی از تجاوز سربازن سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و از حقوق پایمال شده شهداء منا توسط حکام سعودی و از دستگیری عوامل سعودی توسط وزارت اطلاعات که قصد حملات انتحاری و بمب گذاری در شبهای قدر و روز قدس را داشتند، حرفی نمی زند، اما برای مخالفت با فرامین رهبری، مرتباً موضوع حمله احمقانه به سفارت نوکر کدخدایش(آمریکا) را دنبال می کند!

حسن روحانی دزدی قانونی برخی مدیران حزبی و گروهی دولت اعتدال را غــــفــلــت می نامد، اما پاسخ نمی دهد که چگونه با چراغ خاموش، اهداف آمریکا در برجام دو را کلید زده و بانک مرکزی ایران را در حوزه عملیات بانکی آمریکا قرار داده است؟!

کاش آقای روحانی مقداری هم به جریان آقازاده های حرامخوار و اشرافی درون دولت و آن اپوریسیونی که آیت الله آملیح لاریجانی بر زبان آورد، می پرداخت، تا مردم از سطح زندگی اشرافی جناب روحانی و همکارانش آگاهی پیدا کنند، اما مصیبت آنجا است، که مجمع تشخیص مصلحت نظام، ثروت مسئولین کشور را محرمانه قلمداد کرده تا مردم از وضعیت زندگی اشرافی و گاهاً نامشروع آنان آگاهی پیدا نکنند؟!!!

آقای حسن روحانی امروز باید به مردم پاسخ دهد که گشایشهای متعدد برجام کجا است؟! و چرا مردم آثار آن را احساس نمی کنند؟! آقای روحانی! بس کنید فرافکنی را! بس کنید حمایت از لیبرالیسم غرب را! شما باید پاسخگوی ملت در مورد حقوقهای نجومی و دستاورد کذب برجام باشید، نه طلبکارانه سخن بگوئید؟! آقای رئیس جمهور! شما در برجام و حقوقهای نجومی مدیرانتان متهم هستید، نه شاکی؟! شما به قول خودتان حقودان هستید! وقتی در سطوح بالای دولت شما، دست اندازی به بیت المال صورت گرفته و وقتی که برادرتان(حسین فریدون)، ناجوانمردانه متحلفان به کشور را با حمایت شما در مسئولیتهای مهم و حساس گمارده است، آیا هنوز هم باید در هیبت شاکی و طلبکار حاضر شوید؟!

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ