سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با پاداش دادن به نیکوکار بدکار را بیازار . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 تیر 24 , ساعت 6:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تقدیم بر آنانی که با فرمان حضرت روح الله سر بر آستان دوست نهاده و در محضر الهی "عندربهم یرزقون" گشتند.ت

یکی از سخت ترین مراحل جنگ تحمیلی در سال 65 رقم خورد، که علی رغم شکست در عملیات کربلای 4 ولی با انجام عملیات موفق کربلای 5 در پشت دیوارهای بصره، موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی شد و لذا زورمداران جهانی چاره ای بجز پایان جنگ ندیدند و قطعنامه 598 را در شورای امنیت سازمان ملل، مبنی بر آتش بس فوری، عقب نشینی به مرزهای بین المللی و استقرار تیم نظارت بین المللی را در مرزهای دو کشور بتصویب رساندند.

پذیرش قطعنامه، استراتژی حضرت روح الله مبنی بر جنگ، جنگ تا رفع فتنه را تأمین نمی کرد، هر چند که سیاسیونی همچون مرحوم هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، باند نیورکیها و حسن روحانی که در آن زمان هاشمی او را به دروغ دکتر خطاب می کرد، با ختم جنگ موافق بودند، لذا ایران با شروطی حاضر به پذیرش قطعنامه 598 شد.

استکبار جهانی به رهبری آمریکا که در تجهیز رژیم بعثی عراق سنگ تمام گذاشته بود، در سال 66 خود بصورت مستقیم وارد جنگ شد و جنایات بی شماری را بر علیه کشورمان از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری، انهدام سکوهای نفتی و ناوچه جنگی ایران را مرتکب گردید و در همین شرایط مثلث سه گانه داخلی "ما نمی توانیم" در کنار فشارهای جهانی برای پایان دادن به جنگ فعال شده و منافقانهغ عرصه را بر فرمانده کل قوا تنگ کرده و در نهایت در 27 تیر 67 جام زهر تلخ قطعنامه را به امام مسلمین نوشاندند.

متأسفانه در روزهای پایانی سال 66 مسئولین جنگ، بدون تدبیر، اکثر نیروهای رزمنده را برای انجام عملیات والفجر 10 به شمال غرب کشور اعزام کردند! و دشمن بعثی، جبهه های جنوب را بی دفاع دید و در عملیاتی برق آسا، فاو، شلمچه، جزایر مجنون را بازپس گرفت و خطوط مرزی ایران را درنوردید و بیم سقوط اهواز و خرمشهر در سال 67 جدی شد. در شرایطی که به فرمانده کل قوا، جام زهر تلخ قطعنامه را نوشانده بودند، آن یگانه ابرمرد زمان، فرمان گسیل رزمندگان را به جبهه ها  صادر نمود و بلافاصله لبیبک گویان همیشگی خمینی، راهی جبهه های جنوب کشور شده و در مدت کوتاهی بیش از 700 دستگاه ماشین جنگی دشمن را منهدم و نیروهای بعثی عراق را تا پشت مرزهای بین المللی به عقب راندند، که موجب آرامش حضرت روح الله شد.

سید احمد خمینی از قول امام در این رابطه می گوید: پس از پذیرش قطعنامه 598 و حمله مجدد عراق به ایران و اعزام خیل بی شمار نیروهای مردمی به جبهه، امام فرمودند: "اگر می دانستم مردم اینگونه به جبهه می آیند، قطعنامه را قبول نمی کردم."

حاج عیسی خادم امام در خصوص اثر قبول قطعنمامه می گوید: "امام تا دو روز بعد از پذیرش قطعنامه چیزی نخورد و وقتیا بعد از دو روز وارد اتاق شدم، امام مرا بغل گرفت و یک ساعت گریه کرد و گفت: «حاج عیسی شهدا به مقامی که بخواهند می رسند؛ جانبازان اجرشان را می گیرند؛ اسرا هم برمی گردند؛ اما من چه کار کنم؟»

مردم خوب ایران، بخصوص جوانان غیرتمند کشورمان، باید بدانند که مثلث سه گانه "ما نمی توانیم"، با چه ترفندی فرمانده کل قوا را به نوشیدن جام زهر قطعنامه راضی نمودند! آنان منافقانه به خمینی کبیر گفتند:1- مردم از جنگ خسته شده و بسیجیها به جبهه نمی روند! 2-خزانه خالی است و پشتیبانی از جنگ مقدور نیست! 3- امکان خرید تجهیزات جنگی وجود ندارد! آری همان جریان خسته از جهاد دیروز، که جام زهر تلخ قطعنامه را به امام نوشاندند، امروز جریان دنیازدگان و اشرافیت لیبرال را تشکیل داده و طراح برجامهای مختلف، برای نوشاندن جام زهر به ولی فقیه زمان هستند!

آری؛ مرحوم هاشمی رفسنجانی در خاطراتش به معرفی مخالفین جنگ اشاراتی دارد، که مجمع عقلا در مجلس شورای اسلامی با مدیریت حسن روحانی(رئیس جمهور فعلی و فرمانده پدافند هوائی دوران جمگ)، برای پایان دادن به جنگ تشکیل شده بود، که حسن روحانی با نهیب امام، مجبور به تعطیل کردن مجمع عقلا! شد! هر چند که حسن روحانی در سال 65 به پاریس رفته و در جلسه ای مخفیانه، برای فشار به حضرت روح الله باا طرفهای آمریکائی، که بعدا معلوم شد، مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل، آقای آمیرام نیر، شرکت کرده است!(قابل مشاهده در وبلاگ وزنه سیاسی)

در قبول قطعنامه 598 ، نقش برخی از افراد برجسته بود، 1-میرحسین موسوی نخست وزیر، که با نامه روغنی زنجانی، از خالی بودن خزانه کشور خبر داده بود! باند نیورکیها با مدیریت محمد جعفر محلاتی نماینده ایران در سازمان ملل، که بعدها به امریکا پناهنده شد و سیروس ناصری(ساکن آمریکا) و جواد ظریف 2-فرمانده وقت سپاه با اشتباه ارسال نامه به مرحوم هاشمی رفسنجانی که درخواست تجهیزات جنگی کرده بود 3-جمع بندی خزانه خالی و درخواستهای ارتش و سپاه و عدم آمادگی بسیجیان برای رفتن به جبهه، توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی و تقدیم به حضرت امام که "ما نمی توانیم" و باید جام زهر تلخ قبول قطعنامه را بنوشید!

حقیر که در ساعات پایانی عملیات کربلای 4 به منطقه عمومی شلمچه رسیدم، در عملیات کربلای 5 دچار جراحات شدیدی گردیدم و لذا بهبودی و درمان بخشهای آسیب دیده ی بدنم، تا نیمه اول اسفند 66 بطول انجامید و پس از بهبودی نسبی در روزهای پایان سال 66 در جبهه فاو مستقر شدم و با تلخ کامی شاهد عقب نشینی از آن منطقه استراتژیک بودم و پس از آنا تلخی عقب نشینی های پی در پی از شلمچه و جزایر مجنون و ... همچنان کامم را تلخ نگه داشته است و حضور در شمال غرب کشور و منطقه حلبچه عراق هم پاسخگوی تلخ کامی عقب نشینی از جبهه های جنوب نبود، هر چند که از منطقه شمال غرب هم بدون درگیری به عقب آمدیم. تلخی جام زهر قبول قطعنامه 598 کام همه رزمندگان را هم تلخ کرد و با گریه و تلخ کامی، خطوط مقدم جبهه ها را ترک کردند.

پایان بخش این وجیزه، بخشی از پیام امام در خصوص قبول قطعنامه 598 است که تقدیم می دارم:« ... قبول این مسئله(قبول قطعنامه) برای من، از زهر کشنده ‏تر است؛ ولی راضی به رضای خدایم و برای رضایت او، این جرعه را نوشیدم. در شرایط کنونی، آن چه موجب این امر شد، تکلیف الهی‏ام بود. شما می‏دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم؛ اما تصمیم امروز، فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او، از هر آن چه گفتم، گذشته و اگر آبرویی داشتم، با خدا معامله کرده ‏ام»

والسلام


شنبه 96 تیر 24 , ساعت 12:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

محمد جواد ظریف که به آمریکا سفر کرده در بدو ورود به نیویورک، در سالروز تولد موجود ناقص الخلقه برجام به خبرنگارانغ گفت: «متاسفانه آمریکا ضمن اینکه حداقل ماندگاری را در این توافق داشته است، ولی با اجازه ندادن به ایران در بهره بردن از منافع کامل این توافق در عمل کردن به روح این توافق شکست خورده است

آقای ظریف در سرزمین کدخدا، با سفارش حسن روحانی، رسم دیپلماسی ذلیلانه را حفظ کرده تا رئیس جمهور آمریکا را نگران نکند و لذا می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

مضحک تر از این جمله ظریف، از زبان کدام دیپلمات آزاده ای بیان می شود، که وقتی بر اساس برجام، ظرفیت غنی سازی ایران، از 20 درصد به 3/5 درصد کاهش پیدا کرده، آنگاه ظریف بگوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

با امضاء برجام، تعداد سانتریفیوژها در نطنز و فردو را از 19000 به 5064 عدد کاهش داده ولی جواد ظریف می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

با امضاء حسن روحانی و ظریف، قلب راکتور اراک، با بتن پر شد و برای همیشه از کار افتاد، پس چرا ظریف می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»؟!!!!

 با اجراء برجام، اورانیم غنی شده 20 درصد، بدست دولت بی کفایت و لیبرال حسن روحانی اکسید و قریب 7 تن اورانیوم غنی شده 3/5 درصد از کشور خارج شد، آنگاه ظریف می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

با اجراء برجام، بازرسی های فرا پرروتکلی از کشورمان صورت می گیرد، پرتاب موشک بالستیک ممنوع شده و صنعت فضائیo کشور از رده خارج گردید، آنگاه جواد ظریف می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

در مقابل نابودی تأسیسات هسته ای ایران، کدام خسارت، موجب شکست آمریکا در برجام شده که ظریف می گوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

با اجراء برجام در ایران، آیا آمریکا اجازه لغو تحریمها و اجراء مبادلات بانکی و عودت دلارهای بلوکه شده نفتی ایران را صادر کرده؟ تا جواد ظریف بگوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

آیا برجام، جلوی آمریکا را در تصویب تحریمهای جدید و مصادره اموال و املاک ایران در آمریکا را گرفته، تا جواد ظریف بگوید: «آمریکا در عمل کردن به روح برجام شکست خورده است.»

آیا برجام رکود اقتصادی را برطرف کرده، اشتغال و چرخ تولید را فعال نموده، تحریمها را لغو و سرمایه گذاری خارجی را به داخل کشور آورده است؟، حال که پاسخ منفی است، چرا ظریف با این ادعای کذب، در فکر فریب ملت ایران است!

باید از امیرکبیر قلابی(جواد ظریف) پرسید؛ اگر آمریکا در برجام شکست خورده، پس چرا حسن روحانی در سالروز (23تیر96) تولد موجود ناقص الخلقه برجام، از جوانان، برای رقص و پایگوبی در کف خیابانها دعوت نکرده  و معرکه ی برنامه زنده تلویزیونی برای فریب ملت برگزار ننموده است؟!!!!!

والسلام


جمعه 96 تیر 23 , ساعت 2:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در عملکرد و سخنان غیر عقلانی حسن روحانی، هیچ منطق سیاسی و اقتصادی برای رسیدن به افق 1404 ، مبنی برا پیشرفت ایران قدرتمند، حاکم نیست، زیرا او بیش از 3 سال کشور را برای رسیدن به توافق هسته ای با 5+1 معطل کرد و پس از توافق نهائی که به برجام ختم شد، بلافاصله عوامل نفوذی شیطان بزرگ، بدون توجه به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور، برجام را بفوریت اجراء و کشور را با بدعهدی آمریکا روبرو کردند.

پس از باخت حسن روحانی در قمار برجام، پرده دوم جریان فراماسونر در 4 سال دولت دوازدهم، نجات موجود ناقص الخلقه برجام، است، لذا وضعیت امروز حسن روحانی در برجام، شبیه به فرد در حال غرق است، که برای نجات خود به هر ریسمانی آویزان و هر ذلتی را می پذیرد، یک روز قرارداد FATF را امضاء می کند، روز دیگر از سند ننگین2030 رونمائی می کند، فردا روزی قرارداد ننگین نفتی معروف به IPCرا با توتال امضاء می کند و همه این جنایتها بر علیه کشور، برای نجات برجام و رضایت جبهه استکباری صورت گرفته است!

ملت خوب کشورم، بخوبی می دانند، که رویکرد و اهداف لیبرالها در خدمت به زورمداران است، حتی مرحوم هاشمی رفسنجانی، برای پیشبرد اهداف دولته خود، دزدی مدیران و پیمانکاران را مشروع می دانست و لذا اگر حسن روحانی با شرکت بدنام توتال، قرارداد عصر قاجاریIPC  منعقد می کند، دقیقا در راستای تفکر لیبرالی آنها است، زیرا هیچ عقل سالمی با شرکتی که در قبل به او خیانت کرده، مجددا دست دوستی، آنهم با پذیرش ذلت بیشتر دراز نمی کند!، تا مردم کشور خود را بفریبد و بگوید: برجام رشته تحریمها را گسست و اشتغال، آبدانی، آب آشامیدنی و عبور از رکود را به ارمغان آورده است!

اگر تحریمهای پی در پی آمریکا، مجال فعالیت و اجراء قرارداد توتال با ایران را فراهم نماید! و توتال هم به تعهدات خود عمل نماید!، آنگاه باید شاهد باشیم، حسن روحانی همانطور که گفت: "بــرجــام را خدا آورد!" باز بگوید؛ "توتال را هم خدا بر ما نازل کرد!" همانطور که گفت: "مردم باید به شکرانه بــرجــام بپردازند"، باز بگوید: "مردم بر آستان شرکت توتال سجده نمایند"، زیرا قبله گاه لیبرالیسم در ایران، به فاضلاب غرب وصل است و حسن روحانی هم ثابت کرده که یک لیبرال است.

ظاهرا خیرات در منطق لیبرالها، میادین نفتی کشور است، زیرا حاج حسن روحانی بجای اهداء خیرات(خرما) و فاتحه برای شادی روح مرحوم هاشمی رفسنجانی، میادین نفتی کشور را بعنوان خیرات به شرکت توتال اهداء کرده است!!!!

والسلام


پنج شنبه 96 تیر 22 , ساعت 3:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-گفتار و کردار آقای حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 و بعد از آن، بسیار شبیهه اعمال و رفتار جریان فراماسونری در صده های اخیر است. بررسی گفتار عادی و گاها محرمانه ی رئیس جمهور، بر خلاف سوگند او در مجلس شورای اسلامی، است. ارسال برخی سیگنالهای ضد امنیت ملی در مناظره های زنده تلویزیونی و سخنرانیهای بعد از انتخابات، امید بیگانگان و اپوزیسیونh داخل و خارج را برای تغییر نظام جمهوری اسلامی دو چندن کرد.

2-معمولا در 200 سال گذشته اکثر کسانی که برای تحصیل به انگلستان رفته اند با جریان فراماسونر ارتباط برقرار کرده و پس از مراجعت به کشور کاملا در خدمت اهداف آن جریان صهیونیستی بوده اند و لذا حسن روحانی هم در 35 سال گذشته گاهی در مدار انقلاب حرکت کرده و در مقابل اوباش فتنه 78 ایستاده و گاهی همانند یک ضدانقلاب و فراماسونر، نظام اسلامی را به 38 سال زندان و اعدام متهم نموده!!! یک روز خواستار اعدام نیروهای فداکار ارتش در نماز جمعه می شود(سال59) و روز دیگر همزمان با آمریکا و اسرائیل، علیه قدرت موشکی کشور سخن می گوید!

3-اقدامات حسن روحانی، آنقدر برای کدخدا(آمریکا) لذت بخش بوده، که خانمهیلاری کلینتون وزیر اسبق خارجه آمریکا در کتاب خاطراتش می نویسد: «دوران احمدی نژاد، دوران شگفتی تکنولوژی ایران بود، ترس آن می رفت ایران وارد اَبَر قدرت های تکنولوژی دنیا شود، باید کاری می کردیم که دولتی سر کار بیاید که طرف ما باشد. روحانی چراغ سبز را به ما داد و ما وارد میدان شدیم و الان افتخار می کنیم بدون شلیک یک گوله تمام پیشرفت های ایران را نابود کردیم و ایران را به اول انقلاب برگرداندیم!!»

4-حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری96 نظام اسلامی را به 38 سال زندان و اعدام متهم کرد، لذا مریم رجوی سردسته منافقین به وجد آمده و در همایش اخیرشان در پاریس، می گوید: «در انتخاباتی که گذشت توانستیم شعارها را از "رأی من کو" به "نه شیاد نه جلاد" تغییر دهیم، تا جائی که ولی فقیه اعلام کرد جای "جلاد و شهید" عوض نشود و این یعنی پیروز ما!»

5-«ری تکیه» عضو ارشد اندیشکده «شورای روابط خارجی آمریکا به ترامپ گفته بود: « وضعیت ایران مانند شوروی قبل از فروپاشی است و واشنگتن باید این روند را حمایت و تسریع کند. زمان آن فرا رسیده که برای فروپاشی سیاسی ایران آماده شویم»

6-اقدامات حسن روحانی در گفتار و عمل، بخصوص انعقاد چند قرارداد استعماری با برخی شرکتهای فرانسوی، بسیار مشکوک است و لذا در اوج قدرتمندی کشورمان که تا سال 1400 باید بعنوان قدرت برتر منطقه باشیم، در سخنانی ضدانقلابی و برخلاف امنیت ملی، می گوید: « قوی‌ترین کشور در منطقه نباید به عنوان هدف اول دنبال شود، منطقه قوی‌تر باید مدنظر ما باشد نه اینکه در رقابت‌های منطقه‌ای یک کشور در منطقه بخواهد در برابر کشورهای دیگر منطقه قد علم کند و قدرت خود را به رخ بکشد و تفرقه و شکاف و اختلاف را بیشتر کند، ... باید به فکر منطقه قوی‌تر باشیم. رقابت‌های مخرب نابجا را کنار بگذاریم،‌ جنگ‌های منطقه‌ای را خاموش کنیم...»

والسلام


چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 6:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، در انتخابات ریاست جمهوری 96 با حربه کذب جنگ، رأی قابل توجهی از مردم ناراضی را مجددا به سبد رأیا خود برگرداند. او در تبلیغات انتخاباتی، با تزویر سایه جنگ و 38 سال اعدام و زندان، ملت را ترساند! و لذا حسن روحانی، بخاطر تزویر و ایجاد رُعبُ و وحشت در کشور، برابر مواد 500 ، 502 ، 504 ، 508 ،510 ، 511 و 512 قانون تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده، مجرم است.

قرآن برای جلوگیری از گمراهی ملتها توسط افراد منافق و کذاب، در آیه ششم سوره حجرات به ما دستور داده که خبرهای آنها را نپذیریم و می فرماید: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلی‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ. ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده اید، اگر فاسقی برای شما خبری آورد بررسی و تحقیق کنید تا مبادا گروهی را به نادانی آسیب رسانید ، آن گاه از کرده خود پشیمان گردید.

حال به چند خبر کذب حسن روحانی، که مجرمیت او را اثبات می کند، می پردازم:

*حسن روحانی، 18 اردیبهشت 1396 در همدان: «اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند، آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را قبول ندارند».

*حسن روحانی، 3 اردیبهشت 96 در قزوین:«آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

*حسن روحانی، 9 اردیبهشت 96 در یــزد: «مردم باید اعلام کنند ... که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

باید توجه داشت؛ حسن روحانی، بر اساس اخبار کذب، مسیر رأی عقلانی مردم را به سوی ترس از اعدام و زندان و جنگغ تغییر داد. لذا قوه قضائیه نباید چشم خود را بر روی اتهام به نظام اسلامی و کاندیداهای ملت ببندد. و مردم این روزها می پرسند؛ چرا قوه قضائیه به جرائم گسترده حسن روحانی و خاندانش رسیدگی نمی کند!

حضرت آیت الله آملی لاریجانی؛ مردم از برادر شما، علی آقای لاریجانی ناامیدند، زیرا او با حاج حسن بسته و لذا دیگ مجلس برای این ملت نمی جوشد، پس به تکلیف انقلابی خود، بر اساس تأکید رهبری در دیدار اخیرتان، عمل نمائید و بیش از این اجازه ندهید، جریان لیبرال-فراماسونر، انقلاب اسلامی را به یغما ببرد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قضائی کشور، ضمن اتمام حجت، فرمودند: «احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادیهای مشروع مردم از وظایف مهم قوه قضاییه است و این قوه باید پرچمدار این موضوعات باشد و با مخالفان و معارضان حقوق عمومی در هر جایگاهی، مقابله کند.» فلذا حسن روحانی مجرم بوده و مردم منتظر بررسی تخلفات گسترده انتخاباتی او از سوی قوه قضائیه هستند.

والسلام


سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر مناظره های زنده تلویزیونی 96 انتخابات ریاست جمهوری قانونمند برگزار می شد، و گویندگان سخن نادرست، در همانف مناظره، مجبور به ارائه اسناد متقن، به قاضی مستقلی بودند، قطعا حسن روحانی جرأت بیانات کذب و ناروا بر علیه نظام اسلامی و رقبا را نداشت، اما مناظره ها، بدون توجه به سئوالات مجری و بدون نظارت قاضی عادل و بدون توجه به اصول قانون اساسی و قوانین عادی کشور برگزار شد و حسن روحانی علی رغم نارضایتی گسترده مردم، با تخلفات برخی از وزراء، استانداران، فرمانداران، مدیران دستگاههای اجرائی، بخشداران و دهیاران، مجددا رئیس جمهور شد!

قریب دو ماه از انتخابات ریاست جمهوری 96 گذشته و سئوالات و شبهات مختلفی در رابطه با آقای رئیس جمهور و حوزه پیرامونی او در مناظره های زنده تلویزیونی و تریبونهای دیگر، مطرح گردید و ایشان از پاسخگویی امتناء ورزید و لذا اگر ایشان همچنان با افتراء و سخنان کذب، نظام اسلامی و نهادهای انقلابی را برای کسب رضایت آمریکا و صهیونیسم بین الملل تضعیف نماید، پس باید به سئوالات ذیل پاسخ دهد!

*چرا حسن روحانی در پیشگاه ملت، نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دکترای خود، از طریق تخلف و تقلب، پاسخگو نیست؟!

*چرا وقتی شورای نگهبان قصد رد صلاحیت حسن روحانی را داشت، او نظام اسلامی را تهدید نمود که در این صورت، اجازه برگزاری انتخابات را نخواهم داد؟!

*بر چه اساسی به معاون قوه قضائیه گفت؛ اگر برادرم را دستگیر نماید، کشور را به جنگ خواهم کشید؟! ل

*چرا به تخلفات انتخاباتی اعتراف دارد، ولی از ملت عذرحواهی نمی کند؟!

*حسن روحانی در خصوص ملاقات با آمیرام نیر (مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل) در سال 65 در هتل پاریزین فرانسه که در جراید مختلف بچاپ رسیده، چرا واکنش منفی یا مثبت نشان نمی دهد و شفاف سازی نمی کند؟ مگر بر اساس قوانین عادی، کسی که بر علیه امام و کشور با یک صهیونیست ملاقات کند، مجرم نیست؟!

با توجه به پرونده منفی و خطرناک حسن روحانی، حال، اگر یک فرد عادی پرونده اش، به یکی از تخلفات فوق آلوده باشد، آیا گزینش یا حراست اداره، اجازه بکار گیری موقت او را برای آبدارچی آن اداره تائید و صادر می نمایند؟! پاسخ منفی است!، لذا اگر قوه قضائیه و نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی، به وظیفه قانونی خود عمل می کردند، هر روز شاهد معرکه گیری حاج حسن نبودیم؟! قطعا اگر حسن روحانی پاسخ قانع کننده ای برای سئوالات فوق داشت، تاکنون سکوت اختیار نمی کرد! زیرا او با کوچکترین انتقاد برمی آشوبد و با زشت ترین اهانتها به منتقدین حمله می کند! پس؛ سکوت او، تائیدی بر درستی سئوالات فوق است.

والسلام


سه شنبه 96 تیر 20 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی که در انتخابات 96 بشدت حنجره اش را با دروغ و افتراء به نظام سلامی و رقبا خسته کرده بود، پزشکان چندع روزی برای حنجره بیمارش، استراحت تجویز کردند و لذا در دوره نقاهت رئیس جمهور، کشور از آرامش خوبی برخوردار شد،

حاج حسن پوچ اندیش، پس از پایان دوره نقاهت در اولین سخنرانی به آتش افروزی و فتنه گری پرداخت و در همایش عمران سلامت(20 تیر96) گفت: « برخی فکر می کنند، فقط کسانی که با جانشان فداکاری می کنند، کمک کرده اند. البته باید قدردان این فداکاری ها باشیم، اما توجه داشته باشید که حقوق و سلاح همین افراد را چه کسی تامین می کند؟ ... موشکی از خاک کشور شلیک شده و مرکز تروریستها را هدف قرار داده است، این درست است. آنهایی که این موشک را پرتاپ کردند، تلاش و فداکاری نمودند، اما چه کسی این موشک را طراحی و ساخته است؟ سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع این موشک را ساخته‌، پولش را چه کسی تأمین کرده، بخش اقتصادی کشور آن را تأمین می کند، همه  اینها باید مورد توجه باشد.»

سخنان کودکانه رئیس جمهور، تأسف آور و تهوآور است! زیرا در تفکر فراماسونری، وقت یک رئیس جمهور وابسته،  آنقدر بی ارزش است که ماموریت دارد، اتاق فکری از فتنه گران و ماسونها تشکیل و آتش تهیه لازم برای ایجاد دو قطبی در جامعه و عقب نگه داشتن کشور را آماده نمایند، آنگاه حسن روحانی در یک جشنواره تخصصی بی خاصیت، به نهادهای انقلابی و امنیتی کشور، ناجوانمردانه حمله نماید!

حسن روحانی با طرح سخنان کودکانه و خودسرانه، همچنان در فکر مناظره های تبلیغاتی ریاست جمهوری 96 است، تا با متهم کردن نظام اسلامی وb نهادهای انقلابی، مسیر برجام منطقه ای را برای کسب رضایت کدخدا(آمریکا) کلید بزند! و لذا برای اجراء دستورالعملهای جریان فراماسونری و ایجاد دو قطبی، پرتاب کنندگان موشک و  شهداء مدافع حرام و رزمندگانی که در جهت امنیت کشورمان، در عراق و سوریه جانفشانی می کنند در یک طرف، و سازنده موشک و کسی که بودجه آنر را تأمین کرده در طرف دیگر قرار می دهد!

البته پرونده جناب روحانی در ارتباطات نادرست با بیگانگان در 38 سال گذشته، خبر از فتنه و توطئه برعلیه مبانی و اصول انقلاب اسلامی می دهد. به چند بخش از سخنان حسن روحانی در سال 65 در ملاقات باآمیرام نیر (مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل) می پرازم:

* حسن روحانی: همه اعتدالیون در کشور ما، روی یک خط باریک حرکت می‌کنند. ما نمی‌توانیم هر هفته با شما ملاقات کنیم یا حتی هر ماه. ما آماده هستیم تا یک همکاری واقعی با شما داشته باشیم.

* آمیرام نیر: کاملا واضح است که اگر ایران با غرب ارتباط برقرار نکند، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. همان طور که واضح است، ما به طور جدی بر روی مسئله ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما امیدواریم به شما اعتدالیون کمک کنیم تا بتوانید خود را تقویت کنید. هر چه لازم است را به من بگویید تا ببینم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

* حسن روحانی: در درجه نخست، شما باید محکم مقابل خمینی بایستید، سرسختانه.

* آمیرام نیر: برای نمونه، لبنان جبهه‌ای است که ما در آنجا تلاش می‌کنیم تا در مقابل خطر خمینی بایستیم. ما این کار را تفورا انجام خواهیم داد.

* حسن روحانی: این خوب است. آیت الله‌ها و پاسداران، 3 میلیون دلار به لبنان کمک کرده‌اند؛ ... اگر چنگ و دندان به خمینی نشان ندهید، شما در همه جای جهان به مشکل برخواهید خورد. اگر او را با نیروی نظامی تهدید کنید، حتی ممکن است دست شما را هم ببوسد و فرار کند.

* آمیرام نیر: ما کجا باید قدرتمان را نشان دهیم؟

* حسن روحانی: مثلا شما به او بگویید که باید همه زندانی‌های جنگی در لبنان را تا 5 روز دیگر آزاد کنید. در غیر این صورت، ما علیه شما اقدام نظامی خواهیم کرد و خودتان مقصر هستید.

* آمیرام نیر: ما یک امپراتوری هستیم و در حال حاضر آرام عمل می‌کنیم. شما نحوه عمل ما را در لیبی دیده‌اید. اما ما معتقدیم که استفاده از قدرت، ممکن است ایران را در دست روس‌ها قرار دهد.

* حسن روحانی: شما باید به وسیله پاکستان و ترکیه در بین مسلمانان یک جوّ تبلیغاتی علیه خمینی سازماندهی کنید.

* آمیرام نیر: ما به افرادی که در ایران معتقدند آینده ایران در گرو اتحاد با غرب است، چگونه می‌توانیم کمک کنیم؟

والسلام


جمعه 96 تیر 16 , ساعت 5:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از گفته های خانم الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، چنین استنباط می شود که در چندا روز گذشته، فرد مجهول الهویه ای از نزدیگی ریاست جمهوری عبور کرده! و شیخ حسن جلو او را گرفته و نظرش را در مورد حقوق بشر پرسیده! و آن فرد زیرک که حاج حسن دستوراتش را عملیاتی خواهد کرد، در پاسخ رئیس جمهور می گوید: «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» هم راهگشای مشکلات سرکار خانم مریم رجوی، منافقین و اپوزیسیون نظام است و هم در مجامع بین المللی بخاطر طرح 38 سال اعدام و زندان در مناظره های تلویزیونی، لیاقت دریافت جایزه حقوق بشر را کسب خواهی کرد! لذا دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ خبرنگاری که از ایشان پرسیده است؛ آیا این پیشنهاد از سوی اعضای دولت مطرح شده یا خیر؟ خانم الهام امین‌زاده در پاسخ می گوید: «خیر، یک نفر یک پیشنهادی داده که هنوز نهایی نیست و باید بررسی‌های لازم انجام شود.» (البته مریم رجوی به خوبی "رنگ بـنـفــش" را که رنگ تبلیغاتی حاج حسن روحانی است رعایت کرده است!)

رئیس قوه قضائیه در خصوص زمزمه های ارائه لایحه حقوق شهروندی، در همایش قوه قضائیه گفت: «زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل نهاد حقوق شهروندی می شنویم ... طرح حقوق شهروندی ابتدا توسط رئیس قوه قضائیه سابق طراحی شد و امروز دارای نهادی در قوه قضائیه است و ستاد حقوق بشر در این زمینه فعال است و مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است؛ بنابر این نمی‌توانیم نهاد ملی دیگری هم عرض با آن ایجاد کنیم.u این کار صحیح نیست؛ خلاف شرع و قانون است.»

البته در دولت حسن روحانی هر اقدامی که رنگ و بوی غیر قانونی داشته باشد، بصورت محرمانه اول اجراء می شود و بعد بوی گند عمل آنها فضای جامعه را آلوده می کند لذا خبرها حکایت از آن دارد که دولت اعتدال، مشغول تدوین لایحه برای ارائه به مجلس شورای اسلامی است که برخی از بندهای آن بشرخ ذیل است.

1- حمایت از حقوق بشر و شهروندی بر اساس اصول قانون اساسی، موازین اسلامی، تعهدات بین‌المللی دولت ایران و سایر قوانین

2- ارتقای احترام و نظارت بر رعایت حقوق بشر و شهروندی با استفاده از تدابیر و سازوکارهای لازم

3- رسیدگی به مکاتبات و گزارش‌های مربوط به نقض حقوق بشر و شهروندی

4- آموزش، پژوهش و ترویج حقوق بشر و شهروندی

5- تقویت، هماهنگ، همگرا، هم‌افزا کردن تلاش‌ها و ابتکارات ملی در حمایت از حقوق بشر و شهروندی

6- ارتقای تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه حقوق بشر و شهروندی.

بندهای 6 گانه فوق، همان گزارشات نماینده سازمان ملل در امور حقوق بشر است، که نظام اسلامی بخاطر عدم رعایت حقوق بشر آمریکائی، همه ساله در سازمان ملل محکوم می گردد و لذا همانگونه که سند 2030 را حسن روحانی بصورت محرمانه اجراء کرد! برای تغییر در اصول و مبانی انقلاب اسلامی و حاکمیت سکولاریسم بر کشور، لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» و یا یکی از برجامهای چندگانه مد نظر حسن روحانی، برای جلب رضایت کدخدا (آمریکا) است!

آیا حسن روحانی موفق به اجراء برجامهای مد نظر کدخدا می شود؟! باید گفت: شب بخیر لورا !!!!

والسلام


جمعه 96 تیر 16 , ساعت 11:55 صبح

به نام خداو برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تمام اتهاماتی که در 39 سال گذشته، استکبار جهانی، جریان صهیونیسم و منافقین، بر ضد نظام اسلامی مطرح می کردند، دره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96 بخصوص در مناظره های زنده تلویزیونی، توسط حسن روحانی بر زبان جاری شد، او که در 39 سال گذشته، بحق و ناحق! مسئولیتهای مهمی از قبیل نمایندگی مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، دبیر شورای عالی امنیت ملی، فرمانده عالی رتبه در جنگ، رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص و 4 سال ریاست جمهوری را در پرونده خود دارد، بهترین سوژه برای طرح اتهامات و اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی بود و حقیقتا در اجراء ماموریت موفق بود!

اگر تئوری فتح سنگر به سنگر از سوی حجاریان، در سال 78 جهت اجراء به دولت اصلاحات و سپس به نمایندگان مجلس ششم ابلاغ شد!، امروز شاهدیم که حسن روحانی در انتخابات 96 و بعد از آن، ادامه پروژه سعید حجاریان را دنبال می نماید، اگر دیروز برای فتح وزارت اطلاعات، قتلهای زنجیره ای توسط جریان وابسته به دولت اصلاحات سازماندهی شد و اگر ترور سعید حجاریان، توسط سعید عسکر برای تصرف سپاه پاسداران برنامه ریزی گردید و اگر فتنه 78 برای به زانو درآوردن نیروی انتظامی رقم خورد! امروز، ولایت فقیه، سپاه پاسداران، صدا و سیما، با همان طرح سعید حجاریان، توسط آمریکا، اروپا، اپوزیسیون و حسن روحانی بصورت هماهنگ مورد حمله قرار گرفته و لذا، بخش دوم پروژه ی ناکارآمدی نظام اسلامی، در تاریخ 11 تیرماه 96 از سوی جناب روحانی کلید می خورد و می گوید: «مشکلاتی که پیش روی ماست، صرفاً مشکلاتف دولت دوازدهم نخواهد بود، بلکه مشکلات نظام و کشور و ملت ماست.»

کاش حسن روحانی، کمی رسم مردانگی می دانست! مشکلاتی از قبیل ؛(مکر و حیله در اجراء سند 2030، اجراء فوری برجام ، سرقت 8 هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان، اخذ مبلغ 5 میلیارد تومان از بابک زنجانی در انتخابات سال 92 ، جلوگیری از دستگیری برادرش، فراری دادن متهمان اختلاسها، حضور جاسوسان سیا و موساد در تیم مذاکره کننده هسته ای، حقوقهای نجومی، وزیران میلیاردی و گاها فعال در امر قاچاق، بکارگیری فتنه گران، غربزده ها و لیبرالها و مشاوران ضد انقلاب و ضد دین و تخلفات گسترده ی انتخاباتی) را به پای نظام نمی نوشت!

پس باید اعتراف کرد، که "جریان زر و زور و تزویر"، با پروپاگانداسازی تبلیغاتی، موفق شد، مشکلات؛ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و بی کفایتی رئیس جمهور و دولتش را به پای نظام اسلامی بنویسند و رأی مردم را با شیوه های غیردینی و غیرانقلابی اخذ نمایند!

متأسفانه حسن روحانی آنقدر بی ملاحظه بر ضد مبانی دینی و انقلابی سخن گفته، که موجب ناراحتی کرباسچی شده و گفته است: «از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و معتقدم به نفع مصالح ملی نیست. حرفهایی در  ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیتهای نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.»

با پوزش از رئیس جمهور، اگر مشکلات بر عهده نظام، کشور و ملت است، پس شما چه کاره اید؟!

گویند؛ بین شتر مادر و فرزندش ،گفتگویی به شرح زیر صورت گرفت:

بچه شتر به مادرش گفت: مادر جون چند تا سوال دارم، می تونم ازت بپرسم؟ شتر مادر: باشه عزیزم، بپرس.

بچه شتر: چرا ما کوهان داریم؟ شتر مادر: خوب پسرم. ما حیوانات بیابانیم. در کوهان آب و غذا ذخیره می کنیم تا در صحرا تشنه نمانیم.

بچه شتر: چرا پاهای ما دراز و کف و پای ما گرد است؟ شتر مادر: پسرم. قاعدتا برای تندتر رفتن در بیابان، به این دست و پا نیاز داریم.

بچه شتر: چرا مژه های بلند داریم؟ بعضی وقتها جلوی دید من را می گیرد. شتر مادر: پسرم این مژه های بلند برای حفاظت چشم ما را در مقابل باد و شن های بیابان است.

بچه شتر: فهمیدم مادر، فقط یک سوال برایم باقی مانده؟ ... اگر کار ما در بیابان است، پس من و شما در این باغ وحش چه غلطی می کنیم؟!!!!!!

والسلام


جمعه 96 تیر 16 , ساعت 1:25 صبح

به نام خدا و برای خدا اول

سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی جریان لیبرال درون قوه مجریه به نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی حمله می کند، باید رمز و راز حملات ددمنشانه آنهاغ برای ملت تحلیل شود و لذا حمله ناجوانمردانه جریان زر و زور و تزویر و در رأس آنها جناب رئیس جمهور، به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که بیش از 23 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است، خبر از توطئه ای حساب شده می دهد، زیرا در هیچ کجای دنیا، فرد بدهکار با ادب، به طلبکار خود حمله و اهانت نمی کند! حال اگر رئیس جمهور یک مملکت، به پیمانکار انقلابی و طلبکار خود، که هیچ منفعت شخصی در اجراء پروژه های دولتی نداشته، اهانت نماید، باید به این رئیس جمهور، حتی اگر عمامه بر سر داشته باشد شک کرد و او را لیبرال و غربزده خواند!

پس؛ رمز و راز اهانت لیبرالهای داخلی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و عشق ورزیدن به شرکتهای خارجی همانند، توتال و ایرباس فرانسه و بوئینگ آمریکا در کجا است؟!

سابقه شرکت توتال فرانسه در ایران، با بدعهدی و پرداخت رشوه، به طرف ایرانی گره خورده و به همین خاطر به این قبیل شرکتها عشق می ورزند و در مقابل، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با کمترین قیمت و بدون پرداخت رشوه در مناقصه های داخلی شرکت کرده و برنده گردیده وف لذا مورد غضب لیبرالها و منفعت طلبان قرار می گیرد.

اقدامات حسن روحانی بر علیه سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم، آنقدر مشمئز کننده بود، که صدای هوشنگ امیراحمدی لیبرال ساکن آمریکا را هم درآورد و گفت: «من به سپاه به عنوان نیروی نظامی کشور احترام می‌گذارم و همیشه می‌گویم به سپاه هم در داخل کشور و هم در خارج ظلم می‌شود. شما نیرویی برای حفظ انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اید که وظیفه نظامی و دفاع دارند و به خطر می‌زنند و بعد بخاطر دفاعی که می‌کند بر سرش هم می‌زنیم. یعنی به او تفنگ می‌دهیم که از ما دفاع کند و وقتی به سمت دشمن تیراندازی می‌کند می‌گوییم این چه کاری است که می‌کنید ... در برجام سپاه چیزی نگرفت در حالی که همه قاچاقچی‌ها و دور زننده‌های تحریم‌ها را از لیست تحریم‌ها برداشتند. در حالی که قبل از همه باید تحریم‌های سپاه برداشته می‌شد. مثلا سپاه موشک لازم دارد اما شما می‌خواهید آن را از سپاه بگیرید و بعد تحریمهایش را هم حفظ می‌کنید. یعنی عملا می‌خواهید سپاه را خلع سلاح کنید و تحویل آمریکایی‌ها بدهید ... در قانون اساسی ایران آمده است که سپاه در دوران صلح در بازسازی شرکت کند ... بزرگترین نهاد مهندسی در آمریکا army corps of engineersیا سپاه مهندسی ارتش است. یعنی آمریکا هم خاتم الانبیا دارد. کسی بر سر آنها نمی‌زند در حالی که یک نهاد عریض و طویل است که بنیانگذار بسیاری از امور می‌باشد ... آمریکایی‌ها سربازهایشان را می‌فرستند عراق و در آنجا 10 هزار نفر را می‌کشند و بعد در کنگره ایستاده برای آنها نیم ساعت به عنوان قهرمانان کشور دست می‌زنند اما اینجا ما سربازهایمان را به سوریه می‌فرستیم و بعد پشت سر آنها حرف بد هم می‌زنیم و می‌گوییم آنها در سوریه چکار می‌کنند. یک فرهنگ غلط بر علیه نظامی‌ها در این کشور وجود دارد که موجب می‌شود که سپاه خیلی مظلوم واقع شود.»

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ