سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاداش بزرگ، همراه بلای بزرگ استو خداوند، مردمی را دوست نمی دارد، مگر آن که مبتلایشان می کند . [.امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 تیر 15 , ساعت 3:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی از دوستان ممکن است خُرده بگیرند که چرا دولت حسن روحانی را با جریان فراماسونری قیاس کرده اید، در پاسخ بایدغ گفت: نقش جریان فراماسونری صهیونیسم، در انعقاد قراردادهای استعماری ترکمنچای، گلستان، تنباکو و دارسی قابل کتمان نیست و لذا قرارداد نفتی دولت جناب روحانی با توتال فرانسه به مدت 25 آنهم با مدیریت توتال!، اجراء فوری و نادرست برجام با انگیزه قدرت طلبی!، پذیرفتن ممنوعیت پرتاب ماهواره با موشکهای ایرانی!، جلوگیری از آزمایش موشکی کشور، و ارائه گزارش کذب از برجام، اجراء محرمانه سند ننگین 2030 و حملات همزمان حسن روحانی و آمریکا به سپاه پاسداران، از تفکر فراماسونری دولت حسن روحانی خبر می دهد.

دبیر کل سازمان ملل، آزمانش و پرتاب موشک از سوی ایران را بر خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت دانسته و به ایران هشدار داده، تا از پرتاب موشک خودداری کند و لذا آمریکا و انگلیس هم پرتاب موشک را بر خلاف قطعنامه یاد شده و روح برجام می دانند!

اقدامات ضد امنیتی رئیس جمهور ترسو و لیبرالمان در چند ماه گذشته، خبر از تائید نظر دبیر کل سازمان ملل و کشورهای آمریکا و انگلیس می دهد، زیرا حسن روحانی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 بنا بر دستور کدخدای خود، از پرتاب ماهواره شریف صدر با موشک ماهواره بر ایرانی آماده پرتاب، ذلیلانه جلوگیری نمود و در مناظره زنده تلویزیونی به پرتاب موشک توسط سپاه حمله نمود و لذا برای اثبات بیشتر نوکری، دستور بردن ماهواره مصباح به موزه را صادر نمود!

مردم خوب کشورم باید بدانند؛ علی رغم پیشرفتهای خیره کننده نظامی، متأسفانه از داشتن هواپیمای جنگی برای مقابله هوائی با هواپیماهای پیشرفته دنیا، که در اختیار کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و اسرائیل هم هست، همانند؛ F15 وF16 و F35محروم هستیم، لذا نئوفرماسونرهای دولت حسن روحانی، در زمان تنظیم برجام و صدور قطعنامه 2231 نه تنها تلاشی برای ارتقا بنیه امنیتی و دفاعی کشور، برای خرید هواپیماهای پیشرفته جنگی نکردند، بلکه همانند فراماسونرها، از کمک روسیه در جهت لغو برخی از اقلام دفاعی در قطعنامه فوق الذکر، به نفع کشورمان، جلوگیری کردند! و تنها برای ایجاد اشتغال در کشورهای غربی و فریب افکار عمومی، به خرید حدود 200 فروند هواپیمای مسافربری از بوئینگ آمریکا و ایرباس فرانسه- بسنده کردند!

دولت حسن روحانی همانند غربزده ها و فراماسونرها، از هیچ تلاشی برای وابستگی کشورمان به آمریکا و یرخی کشورهای اروپائی دریغ نمی کند و لذا برای تکمیل پروژه ذلت و خیانت، علی رغم اینکه موشک ماهواره بر کشورمان، در انبار نگهداری می شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال مذاکره با کشورهای بیگانه برای پرتاب ماهواره هستند!

والسلام


چهارشنبه 96 تیر 14 , ساعت 7:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

در علوم سیاسی بین غربگرائی و غربزدگی تفاوتی وجود دارد، فرد غربگرا، در عین لیبرال بودن به استقلال کشور خود پایبند است و گاها برای حفظ استقلال از بذل مال و جان هم دریغ نمی کند ولی فرد غربزده کاملا لیبرال بوده و هیچ ارزشی برایل استقلال کشور و دین خود، قائل نیست و حتی بر ضد استقلال و دین خود اقدام می کند! با این تعریف مختصر، به سراغ خبری از جلسه علنی مجلس در 14 تیر 96 می رویم که تعداد 162 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدامی قابل تحسین، از حمله موشکی اخیر سپاه بر علیه مراکز فرماندهی داعش در سوریه حمایت کردند.

خبر فوق هم مسرت بخش است و هم ناراحت کننده، مسرت بخش از این بابت که در اوج حملات ددمنشانه دشمنان بیرونی و برخی از مسئولین اجرائی کشور، بر ضد سپاه پاسداران، بلاخره بخشی از نمایندگان مجلس، طی بیانیه ای از شلیک موشکی سپاه پاسداران، که جزئی از اقتدار کشور است، حمایت کردند. ناراحتی از این نظر، که نمایندگانی که بیانیه را امضاء نکردند، بدلائل مختلف زیر سئوال افکار عمومی و آزادگان جهان خواهند بود!

در مورخ 14 تیر 96 حدود 205 نماینده به غیر از افرادی که در مرخصی بوده اند، در صحن علنی مجلس حضور داشته اند ولذا نمایندگانی که پای بیانیه حمایت از اقدام سپاه را امضاء نکرده اند، با توجه به تعریف غربگرائی و غربزدگی بشرح ذیل دسته بندی می شوند؛

1-ممکن است برخی از نمایندگان مجلس هدف قرار دادن داعش را برادر کشی بدانند، لذا بعنوان اپوزیسیون نظام اسلامی، از امضاء کردن بیانیه خودداری کرده اند!

2-برخی دیگر حاضر به امضاء بیانیه بوده اند، لکن بخاطر مواضع رئیس جمهور بر ضد سپاه، از امضاء آن ترسیده اند!

3-برخی هم حضور مستشاری سپاه پاسداران در سوریه و عراق را مخالفت با آمریکا می دانند و لذا از امضاء بیانیه امتناءل ورزیده اند!

4-یحنمل، با توجه به اینکه آمریکا بودجه ای را جهت براندازی نظام اسلامی اختصاص داده و بصورت رسمی از مخالفان داخلی ایران حمایت کرده، لذا این دسته از نمایندگان با عدم امضاء بیانیه، سیگنال وفاداری حود به شیطان بزرگ را اعلان نمودند!

فرق نمایندگان مجلس ایران با نمایندگان مجلس سنای آمریکا، در این است، که 98درصد آنها، جهت حمایت از صهیونیسم بین الملل، به تحریمهای جدید بر ضد سپاه پاسداران و کشورمان رأی دادند، ولی تعدادی از نمایندگان غربزده و بی بصیرت مجلس ایران، برای مقابله با تحریمهای نمایندگان مجلس سنای آمریکا، حاضر به امضاء یک بیانیه ی خشک و خالی، در جهت حمایت از اقتدار نظامی کشور خود، نشدند! غمگینانه باید اعتراف کرد، که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مستضعف فکری و سیاسی هستند و لذا جای این جماعت بی بصیرت و غربزده، در مجلس شورای اسلامی نیست.

والسلام


چهارشنبه 96 تیر 14 , ساعت 12:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-به شهید بهشتی گفتند؛ حالا که شعار "مـرگ بر شـاه" فراگیر شده، شعار جدید بدهیم و بگوئیم "شاه زنا زاده است" / غ"خمینی آزاده است" شهید بهشتی برآشفت و گفت: "رضا خان ازدواج کرده و این شعار حرام است، زیرا از پلکان حرام، نمی شود به بام سعادت رسید."

2-درخاطره ای از آزاده سرفراز مرحوم حجت الاسلام ابوترابی نقل شده که وقتی بعنوان نماینده دوره چهارم مجلس انتخاب شد در روز افتتاحیه مجلس وقتی به درب مجلس رسیدند، به همراه خود گفت: این درب را می بینی، اگر به وظیفه خودمان در قبال رأی مردم عمل نکنیم، این درب برای ما دروازه جهنم است.

3-در ایام سالگرد شهید مظلوم بهشتی برخی افراد ملون و نان به نرخ روزخور، رئیس جمهور مستقر را که یک سیلی برای انقلاب اسلامی نخورده و در مواقع احساس خطر هم، به انگلستان متواری می شد، او را به ناحق با شهید بهشتی، قیاس می کردند! به این جماعت باید گفت: شما به خطا رفته و ظلم کرده اید، زیرا بهشتی مظلوم، بر سر آمریکا فریاد میزدغ و می گفت: "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت، بمیر" اما رفتار و کردار حسن روحانی، بر مدار آمریکا می چرخد و آمریکا را کدخدا می داند! شهید بهشتی می فرمود: "ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت" ولی جناب روحانی برای رسیدن به قدرت، از هیچ اقدام غیر شرعی، علیه رقبا و نظام اسلامی پرهیز نکرد!

4-وقتی مرحوم ابوترابی می گوید:اگر به وظیفه خودمان در قبال رأی مردم عمل نکنیم، درب مجلس برای ما دروازه جهنم است، با اقدامات بر خلاف حسن روحانی علیه رأی مردم، قابل مقایسه است؟! رئیس جمهور در یک سال قبل از برگزاری انتخابات 96 جلسات هیئت دولت را بعد از ایراد سخن چند دقیقه ای و خارج شدن دوربین صدا و سیما از جلسه هیئت دولت، آنجا را ترک و باتفاق حسام آشنا جلسات منظمی را برای توطئه و مهندسی انتخابات ریاست جمهوری 96 برگزار می نمود، آیا این اعمال غیر شرعی حسن روحانی با اقدامات شهید بهشتی و مرحوم ابوترابی قابل مقایسه است؟!

5-ملت ایران نباید اجازه دهند، دلبستگان لیبرالیسم و غربزدگان، خود را با شهید بهشتی و مرحوم ابوترابی که در جای، جای بدنش زخم تازیانه ی بعثیون عراق وجود داشت، مقایسه کنند و در پلکانهایی که به حرام غصب کرده اند، اقتدار نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

والسلام


سه شنبه 96 تیر 13 , ساعت 3:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاریخ 200 ساله ایران گویای این است که هر گاه قرارداد نگینی همانند؛ تنباکو (به مدت 50 سال) و دارسی (به مدت 60 سال) با طرف غربی امضاء شده، جریان فراماسونری درون قدرت، نقش ویژه ای در تحمیل و انعقاد آن بر علیه منافع کشورمان داشته است، در قرارداد دارسی سهمkl ایران با فشار فراماسونرهای درون قدرت قاجار به 20 درصد کاهش پیدا کرد و لذا در مورخ 11 تیر 96 شاهد فاجعه ای بدتر از قرارداد دارسی در زمان حضور لیبرالهای دولت اعتدال بودیم که بخاطر برگزاری کنگره منافقین خلق در فرانسه، قراردادی را بعنوان پاداش! با شرکت بدعهد توتال فرانسه که سهم ایران را به زیر 20 درصد رسانده، امضاء کردند. برای فهم بهتر موضوع بصورت اختصار به ابعاد دو قرارداد ننگین در عصر قاجار و ادامه آن در زمان رضا شاه می پردازم.

چرا قرارداد تنباکو (رژی) منعقد شد؟ ناصرالدین شاه که برای تأمین هزینه سفرهای خود به اروپا با مشکلات مالی مواجه بود، لذا پس از مراجعت به ایران در رجب 1307 ه‍. ق قراردادی را با تالبوت انگلیسی با سرمایه‌ای 650 هزار لیره تأسیس منعقد نمود و بلافاصله حدود 200 هزار از اتباع دولت بریتانیا و مستعمرات آن را به عنوان کارکنان شرکت به شهرهای مختلف ایران سرازیر شدند که در بین آنها حدود 100 هزار مبلغ مسیحی حضور داشت و در تهران و اکثر شهرها مراکز فساد برپا کردند و کافه‌هایی با انواع وسایل قمار و رقص‌های محلی و مشروبات الکی پدید آوردند ...!

چرا قرارداد دارسی امضاء و سپس در زمان رضا شاه ماغی شد؟ در سال 1280 مظفرالدین شاه قاجار، امتیاز کشف و بهره برداری از نفت ایران برای مدت 60 سال به یکی از اتباع انگلیسی به نام دارسی واگذار شد.  در سال 1311 شرکت نفت ایران و انگلیس به دولت ایران اطلاع داد که حق السهم دولت ایران بابت عایدات نفت در سال قبل فقط سیصد و دو هزار لیره شده است، در حالی که در سال 1310 عایدات ایران از این بابت چهار برابر این مبلغ بود. رضاخان به تصور اینکه می تواند به آسانی امتیاز نفت را لغو کند درف شب 6 آذر ماه 1311 در حضور هیئت وزیران امتیازنامه دارسی و پرونده نفت را در آتش بخاری انداخت و به وزیرانش دستور داد بی درنگ امتیاز را ملغی کنند که فردای آن روز عملی شد.

با طرح دعوی بریتانیا از ایران در شورای جامعه ملل، مقرر شد که دو کشور نسبت به حل مشکل اقدام نمایند لذا پیشنهاد مورد موافقت شورا و طرفین دعوی قرار گرفت و قرارداد جدیدی بدین شرح منعقد گردید: به موجب این قرارداد، که در 7 خرداد 1312 به تصویب مجلس شورای ملی رسید، مساحت ناحیه امتیاز به منطقه خوزستان و کرمانشاه تقلیل یافت. امتیازنامه جدید موجب افزایش درآمد ایران گردید ولی مدت امتیاز را که می بایستی در 1340 به پایان برسد تا 1386 تمدید کرد.

با عنایت به توضیحات فوق و نقش فراماسونرها و غربزده ها در انعقاد آن قراردادها، متأسفانه در 39 سالگی انقلاب اسلامی، قرارداد ننگینی از سوی دولت حسن روحانی با شرکت توتال فرانسه در پسا برجام به مدت 25 سال با سهم 50/1 درصدی توتال فرانسه و 19/9 درصدی ایران امضاء شد!

برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد واگذاری مدیریت استخراج و فروش به طرف خارجی هستیم! لذا با توجه به اینکه دولت اعتدال برای فریب افکار عمومی، همه امور را محرمانه قلمداد کرده و بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قضائی مبنی بر نظارات بر اجراء قانون اساسی توسط قوه قضائیه، ورود و کنترل این قرارداد ننگین از سوی آن قوه محترم، مورد استدعا است، زیرا برای لیبرالها و غربزده ها، نه تدام انقلاب اسلامی اهمیت دارد، نه استقلال کشور عزیزمان ایران!

والسلام


سه شنبه 96 تیر 13 , ساعت 11:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند ماه گذشته، جبهه مقاومت با فرماندهی ایران در استان حلب سوریه و موصل عراق ریشه داعش را خشکاند و این8 پیروزی در شرایطی بدست آمده، که رئیس جمهور ایران با حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه و عراق مخالف بوده و سخن از برجامهای منطقه ای، بر اساس خواست کدخدا(آمریکا) بر زبان جاری می نموده ولذا در همایش بی خاصیت و پر مسئله مبارزه با گرد و غبار، می گوید: «هیچ سیاستی در منطقه و جهان موفق نخواهد بود، مگر سیاست برد – برد.» این عنصر غیر انقلابی و لیبرال در ادامه می گوید: «قوی‌ترین کشور در منطقه نباید به عنوان هدف اول دنبال شود...امروز باید به فکر منطقه قوی و قوی‌تر باشیم.»

در اوج پیروزیهای بزرگ در عراق و سوریه، حسن روحانی با طرح سخنان ساختار شکن بر علیه امنیت و قدرت دفاعی کشورمان، در حال ارسال پیامهای خائنانه به کدخدای خود آمریکا است! دوستان عزیز و همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" اگر بیاد داشته باشند یکی از سخنان هیجانی حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 92 چرخیدن اقتصاد مردم بهمراه چرخیدن سانتریفیوژها بود و لذا با طرح خبر کذب خالی بودن خزانه کشور و اینکه آمریکا می تواند با یک بمب قدرت دفاعی ما را از کار بیندازد، مذاکره ی مستقیم با کدخدا(آمریکا) را آغاز کرد، که در نهایت به برجام ختم شد که نتیجه اش؛ از کار افتادن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها بود!

رمز پیامهای ذلت بار حسن روحانی در حمله به توانمندی دفاعی و امنیتی کشور در زمان تبلیغات انتخاباتی 96 و بعد از آن، چیست؟! اگر این روزها خبر از انتخاب وزیرل دفاع از بین امراء ارتش برای دولت دوازدهم به میان می آید، حتی اگر بهترین و کارآمدترین فرد، از نیروهای قدرتمند ارتشی را انتخاب نماید، قطعا، بدنبال تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جلب رضایت کدخدا است!

جان بلتون در همایش سازمان منافقین در پاریس گفته بود؛ "آیت الله خامنه ای و حسن روحانی هر دو روی یک سکه هستند"، باید گفت: کردار و رفتار حسن روحانی، هیچ شباهتی با مواضع انقلابی و دینی امام خامنه ای ندارد، زیرا جناب روحانی، در اوج اقتدار ایران در غرب آسیا، بمانند فراماسونرها و غربزده های خائن، سخن از برجام منتطقه ای که حاصل آن، تضعیف اقتدار ایران از تحولات منطقه ای و جهانی، حذف جریان مقاومت و تغییر در اصول و مبانی انقلاب اسلامی بر اساس مبانی فکری حسن روحانی است! و این تفکرات چوچ اندیشان لیبرال، بر خلاف استراتژی حضرت روح الله، رهبری، انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت است!

پس؛ وحدت و ضرورت حرکت توفنده  و مداوم جریان انقلابی در ذیل "فرمان آتش به اختیار تمیز"، در این شرایط حساس، راهگشا خواهد بود.

والسلام


دوشنبه 96 تیر 12 , ساعت 12:24 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چندین مسئله در سخنان دیروز(11تیر96) حسن روحانی در همایش قوه قضائیه به چشم می خورد، که تحلیل هر کدام،غ فرصتی را طلب می نماید، لذا با توجه به اینکه ناراستی در سخن و نادرستی در عمل ایشان، برای همگان آشکار شده، اختصارا اشاره کرده و می گذرم.

حقیر فکر می کردم، حسن روحانی پس از ورود به قوه مجریه، دچار ناراستی و نادرستی شده، ولی خاطراتش خبر از فاجعه بزرگتری می دهد! او می کوید: «در اوایل اردیبهشت 1357 صبح زود با لباس شخصی عازم فرودگاه شدم. ساواک من را به نام حسن روحانی می‌شناخت و ظاهرا نمی‌دانست که نام خانوادگی من در شناسنامه فریدون است. به همین دلیل و یا به دلیل ناهماهنگی در بخش‌های مختلف امنیتی، بدون هیچ مشکلی از گیت فرودگاه عبور کردم و سوار هواپیما شدم.»

بر خلاف ادعای حسن روحانی در گزارش ساواک نهاوند آمده است: «در مورخه 21 دی 1356، واعظی به نام "دکـــتـــر" حسن فریدون معروف به روحانی، شماره شناسنامه 78، متولد 1327 سمنان، به نهاوند وارد و در شب اول به علت ایراد مطالب تحریک آمیز، از طریق شهربانی تذکر داده شد.»

نکته ی مهم در گزارش ساواک این است، که حسن روحانی از عنوان جعلی "دکــــتــــر" در قبل از پیروزی انقلاب هم استفاده کرده و لذا وقتی فردی دچار بیماری خود بزرگ بینی باشد، پس برای اینکه مسئولین و مردم او را همچنان "دکــــتــــر" خطاب نمایند، مجبور است به هر طریق ممکن،ب عنوان جعلی "دکـــتـــر" را با دستبرد در رساله ی دکترای افراد ایرانی و خارجی از دانشگاه کلدونین گلاسگو بدست آورد!

حسن روحانی در همایش قوه قضائیه می گوید:«بنده چند بار به قوه قضائیه دعوت شدم و حالا بگویم که البته این تعبیر، تعبیر قشنگی نیست و ترسیدم که به قوه قضائیه بروم، هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب هیچ وقت جرأت نکردم به دستگاه قضا بروم.»

در ضرب المثلی گفته اند؛ نــدزد و نـتـرس! حقیر بر این باورم، که ایشان، باز سخن ناراست گفته است، زیرا اخیرا معاون اول قوه قضائیه را تهدید کرد و گفت:«اگر برادرم را دستگیر کنید، اعلان جنگ می کنم.»

باز حناب روحانی در همایش قوه قضائیه گفته است: «آیا می‌شود ما به این روز برسیم که هفته‌ای یک روز بگوییم دستگاه قضائی کاری ندارد و این کار شدنی است.» به جناب روحانی باید گفت؛ که این دعا قابل اجابت است، ولی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دولت لیبرال حسن روحانی در سال 96 و سوءاستفاده خاندان حسن روحانی و حسین فریدون و باند سرخه ایها(محل تولد حسن و حسین فریدون) و حقوقهای نجومی، نیاز به یک قوه قضائیه مستقل است، اگر مملکت را به آشوب و فتنه و جنگ نکشاند!

والسلام


یکشنبه 96 تیر 11 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تک تیراندازمان را صدا کردم  و با دست سنگر دشمن بعثی را نشانش داده و گفتم اوناهاش آنجا را بزن، اسلحه قناصه اش راا برداشت، از دوربین اسلحه اش نگاه کرد، نفس را در سینه حبس و انگشت نشانه را بر روی ماشه قرار داد، یک دفعه انگشت را برداشت و اسلحه را پائین آورد، چند لحظه بعد دوباره نشانه رفت و شلیک کرد! گفتم؛ چرا بار او شلیک نکردی؟ گفت: داشت آب می خورد.

آری؛ در مکتبی که اجازه شلیک کردن در زمان نوشیدن آب به دشمن را نداری، باید بیاموزی، که از فرمان آتش به اختیار، به تمیزی بهره بگیری، تا مدعیان پوچ اندیش، طلبکار نظام اسلامی نگردند و مجال حمله به جریان دینی و انقلابی را پیدا نکنند و  لذا رمز بدست گرفتن اسلحه قناصه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های عید فطر امسال، حکایت از آن دارد، که جریان انقلابی، برای اجراء فرمان آتش به اختیار، اسلحه ای را باید در دست بگیرد، که امکان شلیک بصورت رگبار و بی هدف را نداشته باشد.

امروز کشورمان در وضعیت حساسی قرار دارد، زیرا ائتلافی به ریاست عربستان سعودی با 17 کشور، بر ضد نظام اسلامی ایران شکل گرفته و قوه مجریه هم مجددا به تصرف لیبرالها درآمد و لذا آمریکائیها به طمع افتاده، که آنچه را در چهاردهه حاکمیت انقلاب اسلامی بدست نیاورده، با تشکیبل ائتلاف غربی،ف عربی و عبری با کمک لیبرالهای داخلی بدست آورند، زیرا آمریکائیها بر این باورند که شرایط امروز قوه مجریه ایران، همانند دوران حاکمیت لیبرالها در دولت موقت مهدی بازرگان و بنی صدر بوده و زمان برای فشار و حمله نظامی به ایران، مهیا است.

تشکیل ائتلاف عربی به ریاست عربستان و تغییر ولیعهد آن کشور، بسیار شبیهه، به قدرت رسیدن صدام در عراق و شکل گیری ائتلاف کشورهای عربی برای آغاز حمله نظامی صدام در سال 59 به ایران اسلامی است و لذا پس از ائتلاف کشورهای عربی و تحریمهای جدید آمریکا و اروپا بر ضد ایران، آثار ترس و وحشت بر حسن روحانی مستولی شده و طرح مذاکره جدید با آمریکا را بصورت خزنده و نامحسوس پیگیری می کند! پس؛ فرمان آتش به اختیار تمیز، یگانه راه در پیش روی جریان انقلابی است، تا کشور عزیرمان در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، از سوی آمریکا و لیبرالهای داخلی، دچار حادثه و بحران نگردد.

والسلام


شنبه 96 تیر 10 , ساعت 1:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پیش بینی سیاسیون، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بر این بود، که در صورت انتخاب مجدد حسن روحانی،7 تحریمهای گسترده تری برضد کشورمان از سوی آمریکا و متحدانش، اعمال می گردد، زیرا آمریکا دریافته که حسن روحانی فرد لیبرال و ترسوئی است، که برای ماندن در قدرت، حاضر به امضاء برجامهای 2و3و4 است و لذا سکوت ذلت بار دولت اعتدال در همراهی با آمریکا در حمله به اقتدار نظامی و امنیتی کشور، خبر از فتنه و توطئه ای جدید می دهد

در چند روز گذشته شاهد هماهنگی آمریکا و اتحادیه اروپا در جهت اعمال تحریمهای جدید بر ضد کشورمان در چندین حوزه هستیم، اولا، FATF همچنان کشورمان را به مدت یک سال دیگر در لیست سیاه نگه داشت، یعنی اینکه انتقال ارز از طریق صرافیها امکان پذیر بوده و پول فروش نفت و مواد پتر شیمی به کشور برنمی گردد! ثانیا، ورود اتباع ایران به آمریکا ممنوع و ارزش پاسپورت ایرانی در رده های انتهایی پاسپورتهای جهان قرار گرفت! ثالثا، تحریمهای جدید و گسترده آمریکا در مجلس سنای آمریکا تصویب شد! رابعا، اتحادیه اروپا آمادگی و هماهنگی خود را برای اعمال تحریمهای مجلس سنای آمریکا را اعلان و تصویب کرد! خامسا، آمریکا تهدید نظامی بر علیه کشورمان را در سوریه و به وضعیتف هشدار جدی رسانده است!

در چنین شرایطی اگر سید ابراهیم رئیسی، از سوی مردم ایران بعنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب می شد، قطعا رئیس دولت یازدهم و نشریات زنجیره ای، مردم و نظام اسلامی را متهم به تحریک آمریکا، برای تهدیدها و تحریمهای جدید معرفی کرده و لیبرالها و فتنه گران درون دولت، در تدارک فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 بر علیه کشورمان بودند!

ظاهرا استراتژی حسن روحانی، بر اساس حفظ و اجراء ذلت بار برجام است و دوره گردی وزیر خارجه کشورمان در اروپا و تعریف و تمجید ایشان از نقش اتحادیه اروپا در سایر کشورها در همین راستا است! سخنان آقای ظریف در فرانسه آنقدر مسخره است که همزمان با حضورش در فرانسه، نماینده آن کشور در سازمان ملل کشورمان را بخاطر نقض قطعنامه 2231 محکوم می کند، و این در حالی است آقایان ظریف و عراقچی، چندین بار گفته اند که این قطعنامه هیچ ربطی به برنامه موشکی کشورمان ندارد.

والسلام


سه شنبه 96 تیر 6 , ساعت 6:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با طرح "فرمان آتش به اختیار"، موجی از گیجی بر اعتدالیون مستولی شد و در حالی که آنها در فکر مقابله با فرمان صادره ازا سوی مقام معظم رهبری بودند، مجددا با طرح واژه پوچ اندیش، بهت و حیرت آنان را فرو گرفت و لذا در اجراء "فرمان آتش به اختیار"، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر فرمودند:« "آتــش به اخــتــیــار" به معنای کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.»

وقتی رئیس بانک مرکزی ایران به صراحت در آمریکا می گوید؛ که برجام برای ما هیچ ثمری نداشته، آنگاه مدعی پوچ اندیش طلبکار در ایران، برجام را آفتاب تابان و از طرف خدا می خواند! ولی وقتی برجام از سوی آمریکا نقض می شود، مدعیان پوچ اندیش طلبکار، برجام را یک سند بین المللی دانسته و می گویند؛ برجام با نقض یک کشور نقض نمی شود!

مدعیان پوچ اندیش طلبکار، نسبت به طرح برخی واژه ها، شرطی و حساسند. اگر برجام نقد شود، به منتقد داخلی، ددمنشانه می تازند و چون صهیونیستها، برجام را هلوکاست ایران می دانند! اگر از اسلام انقلابی حرفی زده شود، آن را بر علیه خود و اسلام رحمانی می دانند! اگر از معاویه، عمرو عاص، اشعث این کندی و شبث ابن ربعی حرفی به میان آید،غ می گویند به ما اهانت شده و مذاکره امام حسین با عمرسعد و صلح حسنی را مطرح می کنند!

مدعیان پوچ اندیش طلبکار، هیچگاه بر فرمان حق گردن ننهاده و لذا با بکار گیری نشریات زنجیره ای پوچ اندیش، جای طلبکار با بدهکار!، جای جلاد با شهید!، جای اسلام ناب محمدی(ٌص) با اسلام آمریکائی!، جای خدا با کدخدا را عوض می کنند، پس  جریان انقلابی برای اجراء فرمان آتش به اختیار و افشاء چهره زشت مدعیان پوچ اندیش، باید در مسیر ناهموار و سختی حرکت نمایند، تا مجال فرافکنی را از بدهکاران بدعهد و بی ادب حاشیه ساز، برگیرند.

حسن روحانی در مرداد 93 خطاب به منتقدین مذاکرات هسته ای گفت: «هر وقت می‌خواهد مذاکره شود، یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.»

در پاسخ جناب روحانی باید گفت: هر وقت در یک سخنرانی یا شعری، تذکری در مورد برجام، به صف اولی ها و لیبرالهای غربزده داده می شود، می گویند؛ ما می لرزیم، خُب به جهنم که می لرزید، بروید صف دوم و سوم، تا نلرزید!

والسلام


سه شنبه 96 تیر 6 , ساعت 12:49 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

پس از ابلاغ "فرمان آتش به اختیار" از سوی رهبری، جریان لیبرال درون قدرت، به وحشت افتاده و آن را مغایر با وظایف ذاتیت مسئولین فرهنگی دولت دانسته و تلاش نمودند تا "فرمان آتش به اختیار" را با مشی لیبرالی خود، تفسیر و تحریف نمایند و از سوی دیگر، ممکن بود که جریان انقلابی در جهت عملیاتی کردن آن به بیراهه رود، لذا مقام معظم رهبری در خطبه های عید فطر به تبیین مفهوم "فرمان آتش به اختیار" پرداخته و فرمودند: «آتش به اختیار به معنای کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.»

اگر "فرمان آتش به اختیار"، از سوی نیروهای انقلابی بطور صحیح تبیین و اجرا شود، آنگاه، پیام خوشبختی و سعادت مردم، در افق بلند انقلاب اسلامی شنیده و دیده می شود و زبان لیبرالها بر علیه مبانی اسلام و انقلاب می گردد، زیرا "مدعیان پوچ اندیش و لیبرالهای وطنی"، هیچ تفاوتی بین هنر دینی و غیر دینی قائل نبوده و اعتقادشان بر این است، که "هنرمند ارزشی و غیرارزشی" هم نداریم!

"فرمان آتش به اختیار" انسجام جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و پویایی آن را نوید خواهد داد و در طرف دیگر، شاهد انفعال و شکست تهاجم فرهنگی دشمن خواهیم بود ولذا لیبرالها و مدعیان پوچ اندیش، تلاش همه جانبه ای را برای ایجاد انحراف در فرمان رهبری ایجاد خواهد کرد، زیرا جریان لیبرال داخلی، "فرمان آتش به اختیار" را مغایر با اهداف خود (اسلام رحمانی) میع داند.

امروز(عید فطر 96) در مصلی تهران، سروده زیبای محمد مهدی سیار، توسط میثم مطیعی گوشه ای از اجراء " آتش به اختیار" را نمایان کرد، که جریان لیبرال و مدعیان پوچ اندیش، آن را بر نتافته و موجی از حمله بر علیه مطیعی سازماندهی گردید، زیرا در مرام لیبرالهای داخلی، برجام خط قرمز آنها است و کسی نباید از واقعیات برجام، و تخلف آمریکا از اجراء برجام، سخن بگوید!

اگر در متن یک نمایشنامه، یا فیلم، یا کتاب، یا شعر و سخنرانی "فرمان آتش به اختیار" دیده شود، قطعا با واکنش "مدعیان پوچ اندیش و لیبرالهای درون قوه مجریه"، روبرو خواهد شد و از اکران، اجراء، چاپ و قرائت آن جلوگیری خواهند کرد و حتی اگر صدا و سیما در این راستا نقشی ایفا نماید، با برخوردهای گازانبری قطع بودجه اختصاصی روبرو می گردد ولذا جریان انقلابی برای اجراء "فرمان آتش به اختیار" باید هزینه زیادی بپردازد.

آری جریان "مدعیان پوچ اندیش و لیبرال قدرت طلب غربزده"، "فرمان آتش به اختیار" را برنمی تابد و لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «نیروهای انقلابی و دلسوز و علاقه‌مند به حرکت کشور به سمت اهداف والا، بیش از همه باید مراقب حفظ نظم و قوانین و آرامش کشور و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان باشند.»

بخشی از شعر میثم مطیعی:

ای نشسته صف اول نکنی خود را گم / پی اقدام تو هستند این مردم

چند روزی تو مقامی به امانت داری / منصبت نکند طعمه خود پنداری

پلک بر هم نزنی که فرصت رفته است / پلک بر هم زدنی فرصت خدمت رفته است

ما نه آنیم که آموخته قدر شویم / پی هر وسوسه ای سوخته غرب شویم

سیلی از کوخ نشین، کاخ نشین خواهد خورد / و زمین خوار سرانجام زمین خواهد خورد

2030 چیست که تعلیم جهان از دل ماست / هان که جمهوری اسلامی ایران اینجاست

اگر از غرب رسد نسخه خودش بیماری است / قرص خواب است ولی چاره ما بیداری است

تا ابد تربیت از علی می گیریم / مشق از رخ و ابروی علی می گیریم

تا ابد سستی تسلیم مبادا با ما / وحشت از حربه تحریم مبادا با ما

باز تحریم جدیدی به سنا رفت که رفت / جسم برجام چو روحش به فنا رفت که رفت

ذوق بیهوده ز برجام خطا بود خطا / تکیه بر عهد عمو سام خطا بود خطا

عهد با دزد سر گردنه بستیم ای دوست / بارها عهد بشکسته و نشکستیم ای دوست

هر چه می شد بَرَد از کیسه ما بُرد که بُرد / بُرد-بُرد این بُوَد آری، همه را بُرد که بُرد

کارزار است قدم قاطع و محکم بردار / سخن از صلح بگو، اسلحه را هم بردار

نه به دل راه بده واهمه از زخم عدو / نه به دلت قنج بزن از لبخند او

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ