سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 96 تیر 4 , ساعت 7:57 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدرخواست دولت سازندگی در دهه 70 و با داشتن 130 هزار نیروی کاری از قبیل مدیر،غ مهندس و کارگر از آحاد مردم ایران به همراه امکانات لازم، بخصوص در ساخت سد و جاده های مواصلاتی و پالایشگاهی با دولتهای مختلف همکاری داشته است و معمولا کارهای بزرگی هم در سه دهه فعالیت خود به ثمر رسانده، ولی کمتر به تبلیغ توانایی خود، جهت تنویر افکار عمومی پرداخته است. متأسفانه مخالفان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، هیچگاه دلیل مخالفت خود با قرارگاه را بصورت شفاف اعلان نکرده اند!

معمولا وقتی پیمانکاران داخلی توان انجام پروژه ای را نداشته باشند و یا شرکتهای خارجی بدلایل سیاسی و اقتصادی پروژه ای را رها کرده باشند، آنگاه دولتها در سه دهه گذشته، با التماس و التجاء از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء درخواست شروع و اتمام آن پروژه ها را کرده اند! ملت ایران می شنوند و می بینند، که معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت، به مناسبتهای مختلف، از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تقدیر و تشکر می کنند، ولی حسن روحانی، بر حملات زنجیره ای و گارانبری بر علیه قرارگاه، اصرار می ورزد! البته از گرفتن عکس یادگاری با پروژهای تکمیلی آن قرارگاه، خودداری نمی کند!!!!

اگر حسن روحانی صداقت داشته باشد، که ندارد! مشکل ایشان با قرارگاه براحتی قابل حل است؛ اولا بدهی 23 هزار میلیارد تومانی دولت، به قرارگاه را بپردازد و ثانیا دستور عدم واگذاری5 پروژه زیر بنایی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را به زیر مجموعه های دولت، ابلاغ نماید؟ و در غیر اینصورت، او را باید مأمور تضعیف نیروهای مسلح، از سوی سرویسهای خارجی دانست!

دولت اعتدال در پسا برجام، به اعضاء 5+1 تعهد ایجاد اشتغال برای شرکتهای آنان، همانند؛ شرکت ایرباس، بوئینگ، پژو و رنو فرانسه را داده بود. با توجه به خلف وعده آمریکا در اجراء برجام، که موجب عدم سرمایه گذاری شرکتها و بانکهای خارجی در ایران شد و همچنین حضور پیمانکاران قدرتمند داخلی و بحران بیکاری جوانان، عملا حسن روحانی پاسخگوی تعهدات خود، به طرفهای خارجی و جوانان در داخل کشور نمی باشد و لذا تلاش دارد، با حمله به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نهادهای نظامی، از انجام تعهدات خود در برابر مردم فرار نماید، زیرا او در تبلیغات انتخاباتی امسال، قول ایجاد 900 هزار شغل برای جوانان را داده است!

در ضمن به جناب روحانی باید متذکر شد؛ که او نمی تواند با فرافکنی و تهمت به نهادهای نظامی، ملت و جوانان بیکار را فریب داده و زمینه اشتغال شرکتهای بیگانه را در پسا برجام فراهم نماید. او امروز بدهکاری است، که باید به تعهداتش عمل نماید و از هنجارشکنی و ایجاد دوقطبی کاذب، دست بردارد، زیر او رئیس جمهور است، نه یک دغل کار!

والسلام


شنبه 96 تیر 3 , ساعت 11:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

آمار چکهای برگشتی در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی بشدت افزایش یافته و تنها در اسفند سال 95 بیش از ق10 میلیون برگ چک برگشت خورده و مبالغ آنها کارسازی نشده است. اکثر بدهکاران چکهای برگشتی، رکود اقتصادی و عدم اجراء تعهدات متقابل را بهانه می نمایند و لذا رئیس جمهورمان هم در 4 سال گذشته چکهای(قولهای) زیادی را بدست مردم داده و اکثرشان برگشت خورده و مشکلاتی در زندگی مردم و کشور ایجاد کرده است.

حسن روحانی برای فرار از پرداخت دیون خود به ملت، به بهانه تراشی متوسل شده است. او که به ملت وعده 100 روزه برای کار سازی چکهایش(قولهایش) را داده بود، در انتخابات 96 وعده 100 روزه را بی عقلی دانست! او گفته بود که با اجراء برجام، تمام تحریمهای ظالمانه لغو و حتی مشکل آب آشامیدنی مردم حل خواهد شد! ولی مردم، بعد از اجراء برجام موفق به طلب خود از جناب روحانی نشدند! حسن روحانی که در نزد ملت و رهبری شرمسار بود، وقتی مطمئن شد که نمی تواند چکهای برگشت خورده را پاس نماید، عملیات حنگ روانی بر علیه طلبکاران را کلید زد! گاهی در هیبت یک فرد اپوزیسیون مخالف نظام مستقر سخن می گفت! گاهی با عملکرد هنجار شکنانه بر ضد نظام اسلامی مبادرت می ورزید! و گاهی هم با تهمتها و اهانتهای رکیک، به منتقدین خود حمله ورف می شد! تا از زیر فشار مطالبات واقعی مردم فرار نماید، زیرا او یک حقوقدان لیبرال است!

در جامعه ای زندگی می کنیم، که برخی از بدهکاران برای اینکه چک خود را پاس نکنند، با برنامه ریزی قبلی، طلبکار را عصبانی می کنند، تا توسط طلبکار، مورد ضرب و شتم فیزیکی قرار گیرند، آنگاه، طلبکار بیچاره را بخاطر ضرب و شتم، به دادگاه برده و دیه ضرب و جرح خود را از طلبکار می ستاند!

آری؛ حسن روحانی با اقدامات هنجار شکنانه، بدنبال عصانی کردن طلبکاران است، تا با یک فریب نابهنگام، آنها را ضربه فنی نماید و لذا مردم و جریان انقلابی، نباید در میدان نیرنگ لیبرالهای حقوقدان، بازی کنند! زیرا این جماعت برای عدم پرداخت مطالبات مردم، از همه ابزارهای فریب و نیرنگ استفاده خوهند کرد و اقدامات هنچار شکنانه چند روز اخیر حسن روحانی، از حمله به ولایت و امامت الهی امیرالمومنین علیه السلام گرفته، تا آخرین آن که حمله به اقتدار نیروهای مسلح بود، برای ایجاد فضای دو قطبی و فرار از پرداخت مطالبات ملت ایران است. پس در میدان فریب لیبرالهای حقوقدان غربزده، بازی نکنیم و بهانه به دستشان ندهیم.

والسلام


شنبه 96 تیر 3 , ساعت 11:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با اساتید دانشگاه و حوزه، از غالب جوانان بخاطر عدم درک درست استقلال کشور گلایهب کرده و فرمودند:«غالباً جوانهای امروز ما، قدر استقلال را هم نمی دانند؛ خب جوان دانشجو از اوّل عمرش، در یک کشوری زندگی کرده که هیچ وابستگی سیاسی­‌ای به قدرتهای خارجی نداشته؛ از اوّل، همیشه دیده که در مقابل قدرتهای خارجی‌­ای که دیگران جرئت نمیکنند بگویند «بالای چشمتان ابرو است»، جمهوری اسلامی ایستاده؛ این استقلال سیاسی است؛ ... لذا قدر استقلال را نمیدانند؛ این باید تفهیم بشود به اینها. این یک‌جور نقش اساتید بر روی دانشجوها است.»

به جرأت باید گفت؛ که نسل اول انقلاب، نتوانست پیام استقلال کشور را به نسل بعد از خود منتقل نماید! معلمین و اساتید دانشگاه تلاش لازم، برای تفهیم استقلال به نسل جوان بکار نبستند! با زبان و رفتارمان، نتوانسیم از خون جوانانی که در پای هویت و استقلال این کشور بر زمین ریخته، دفاع نمائیم.

#آری؛ اگر جوانان این مرز و بوم، قدرشناس استقلال کشور بودند، از برجام، فقط همبرگر مک دونالد آمریکائی طلب نمی کردند!

#اگر جوانان، قدر استقلال را می دانستند و بر اساس تکلیف دینی و میهنی در انتخابات شرکت می کردند، هر کس را بدون تخقیق و گزینش و تنها با پیام تلگرامی یک فتنه گر، بعنوان نماینده مجلس، نماینده شورای شهر و رئیس جمهور برنمی گزیدند!

#اگر قدر استقلال را بدانیم، کالای داخلی را جایگزین کالای خارجی میه کردیم! و جوانان تحصیل کرده ایران اسلامی، بدنبال اشتغال نبودند

#اگر دولتمان قدرشناس استقلال کشور بود، کمر همت می بست و اقتصاد مقاومتی را به اجراء درمی اورد!

#اگر قدر استقلال می دانستیم، قوه مجریه بتصرف لیبرالها، نااهلان و فتنه گران درنمی آمد!

#اگر جوانانمان، قدرشناس استقلال کشور بودند، امروز با معضل حقوقهای نجومی و اختلاس در بانکها روبرو نبودیم و جوانان کشور، یقه مسئولان اجرائی، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه را رها نمی کردند!

#اگر به جوانان کشورمان استقلال طلبی آموخته بودیم، امروز تهاجم فرهنگی کانون خانواده را مورد تهاجم قرار نمی داد!

رهبر معظم انقلاب، راه علاج را خود تبیین نموده و فرمودند: «اگر نیروی انسانی جوان کشور، «متدین، انقلابی، عمیق، با سواد و مصمم» بار آید، می تواند در تحولات پر شتاب آینده، حصار و حباب تاریخی وابستگی ایران را به معنای حقیقی کلمه بشکند و ایران و ایرانی را در شأن و جایگاه واقعی خود قرار دهد. در غیر این صورت کشورمان دوباره مانند دوران مشروطه تا قبل از انقلاب، وارد دالان تاریک و طولانی تحقیر و وابستگی خواهد شد.»

پس بیائید؛ استقلال را تنها در ورزشگاه آزادی دنبال نکنیم!

والسلام


شنبه 96 تیر 3 , ساعت 1:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

بر اساس تئوری حضرت روح الله انقلاب نباید بدست لیبرالها و نااهلان می افتاد. وقتی قائم مقام رهبری، به استخدام منافقینل و لیبرالها درآمد، آن پیر سفره کرده، او را همانند دستمال کاغذی بی مصرف به دور انداخت، اما چه کنیم که امروز، لیبرالها و فتنه گران، برخی قوای کشور را به تصرف درآورده و از درون سنگر انقلاب به ارکان آن و تفنگداران انقلابی حمله می کنند.

امروز در قوه مجریه با جریان لیبرال و خودسری روبرو هستیم، که اگر صلاحیتش برای انتخابات ریاست جمهوری تائید نمی شد، کشوز را به آشوب و جنگ می کشاند! امروز با لیبرالهای خودسری روبروئیم، که اگر قوه قضائیه برادرش(حسین فریدون) را به خاطر جرائم مختلف بازداشت می کرد، خودسرانه از برگزاری انتخابات جلوگیری می نمود!

امروز فرد لیبرالی رئیس جمهور است، که در جمع فعالان اقتصادی، مشکل اقتصاد و بی لیاقتی خود را به گردن تفنگداران می اندازد و می گوید:«بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود، که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، ...»

حال از رئیس جمهور باید پرسید، کدام بخش مهم اقتصادی کشور طبق اصل 44 قانون اساسی به تفنگداران انقلابی واگذار شده است؟ آیا کارخانجات آلومینوم اراک و المهدی هرمزگان در دست تفنگدارن است، یا در دست جریا اشرافی؟! مگر کارخانه ماشین سازی اراک به صندوق ذخیره فرهنگیان، برایل چپاول و غارت دولتیان واگذار نشده؟! آیا تراکتورسازی تبریز در اختیار تفنگداران است؟! آیا ذوب آهن اصفهان طبق اصل 44 قانون اساسی به تفنگداران واگذار شده؟! آیا پتروشیمی های کشور در دست تفنگداران است؟! آیا پالایشگاه کرمانشاه را به تفنگداران فروخته اند؟! آیا کارخانه های آونگان، آذرآب و هپکو اراک را به تفنگداران واگذار کرده اند؟! پس چرا مغلطه می کنند و ناجوانمردانه به تفنگداران انقلابی حمله می کنند؟!

متآسفانه رئیس جمهورمان، همانند بنی صدر و جریان صهیونیسم، بدنبال ایجاد سپاه هراسی است، زیرا جماعت لیبرال، حضور تفنگداران انقلابی را با منافع خود در تضاد می دانند و اگر حفاظت از انقلاب اسلامی، بدست تفنگداران انقلابی نبود، انقلاب حضرت روح الله را جماعت لیبرال، بر باد داده بودند!

لیبرالهای خود فروخته با تفنگدارانی موافقند، که همانند صدا و سیما، برای بودجه سالیانه خود به کرنش در مقابل آنان بپردازند. آری تفنگداران انقلابی به کوری چشم لیبرالهای خود فروخته، روی پای خود ایستاده و اگر رئیس جمهور ترسویمان، قصد مصادره شلیک موشکها به پایگاه داعش را به نفع خود داشته باشد، دلاور مردانه اعلان می کنند، که موشکها را بر اساس سلسه مراتب فرماندهی کل قوا به پایگاه داعش شلیک کرده اند و لذا تفنگدارانی که از انقلاب اسلامی، حفاظت نمایند، همواره مغضوب لیبرالها و منافقین خواهند بود.

والسلام


جمعه 96 تیر 2 , ساعت 7:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

پس از اینکه حسن روحانی در پروژه مصادره اصابت موشک به پایگاه داعش ناموفق شد، با گذشت 24 ساعت از مخالفینه تفنگ و موشگ گردید! و در ضیافت افطار با فعالین اقتصادی، ناکامی دولت خود در عبور از روکود اقتصادی و لغو تحریمها را اصل 44 قانون اساسی دانسته و به دارندگان تفنگ و موشک و رسانه حمله ور شد، تا روح حاج آقا که مخالف داشتن موشک بود، در قبر آرامش پیدا کند!!!!   

حسن روحانی قبل از حمله به سپاه و بسیج، اشکالات دولت خود را در وزراء و کارگزان خود دانسته و می گوید: «در ابتدای دولت همه وزرا قول می دهند اما بعد از گذشت مدتی گویا تصدی گری لذت بخش می شود و برای عبور از آن بهانه و دلیل می آورند که البته ممکن است این دلایل درست باشد.»

حاج حسن بخوبی واقف است که تعدادی از وزاء و مدیران او کاسبند! چند وزیر دولتش، با ثروتهای بادآورده ی 1000 میلیارد تومانی، سرگرم امور اقتصادی خویشند! برخی با ایجاد شرکت بازرگانی به امر ورود لباس قاچاق به همراه دختر مظلومشان هستند! برخی وزراء با سابقه منفی امنیتی و حضور اثرگذار در فتنه سال 88 برای براندازی نظام تلاش می کرده و می نمایند! وزیر نفت، گزارش عمکرده وزارتخانه خود را فقط در اختیار مرحوم هاشمی رفسنجانی قرار می داده و ...!

با توجه به توضیحات داده شده، جماعت فوق الزکر، سپاه هراسی را در دستور کار حسن روحانی، قرار داده اند! و همزمانی سپاه هراسی رئیس جمهور با تصویب تحریمهای آمریکا بر علیه سپاه، توسط مجلس سنای آمریکا، نشان از وابستگی حسن روحانی به غرب می دهد، لذا رئیس جمهور در مراسم افطاری با فعالان اقتصادی، 1 تیر 96 گفت: «بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود، که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، ... از آن دولتی که تفنگ نداشت می ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند.»

مردم تهران، وقتی حسن روحانی را در راهپیمایی روز قدس دیدند، بصورت خودجوش شعار روحانی-بنی صدر پیوندتان مبارک را سر دادند، و چه زیبا بود، که پیوند، جناب روحانی با مصوبه ی نمایندگان مجلس سنای آمریکا را هم اضافه می کردند! آری کشور دچار نفاقی است، که هر روز، رنگ عوض می کند!!!

والسلام


پنج شنبه 96 تیر 1 , ساعت 12:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از سکوت غیرموجه و سئوال برانگیز رئیس جمهور در خصوص حمله تلافی جویانه ای سپاه پاسداران به مقر داعش در دیرالزور، که موجب غرور ملی و نشاط مردم شد، دکتر حسن عباسی در برنامه زنده تلویزیونی جهان آرا به عدم موضع گیری رئیس جمهورغ انتقاد کرد و لذا دولت لیبرال حسن روحانی، بعد از گذشت 15 ساعت از انتقاد دکتر عباسی و سه روز از حمله موشکی سپاه، سکوت بیشتر را به صلاح ندید. و لذا اولین واکنش رئیس جمهور در مراسم افطاری با جمعی از طلاب صورت گرفت و گفت: «کاری که سپاه برای آماده‌کردن و پرتاب موشک به نقاط حضور سران داعش در دیرالزور انجام داد، تصمیم یک فرد یا یک رکن نظامی نبود. شما می‌دانید این تصمیمات در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ می‌شود.»

وزیر اطلاعات هم در خصوص عملیات موشکی سپاه وارد میدان شده و طی ادعایی گفت: «شخص رئیس جمهور دستور حمله به مقر داعش را صادر کرد و این تصمیم در شوارای اعالی امنیت ملی اتخاذ شد نقاط تجمع سرکردگان داعش توسط وزارت اطلاعات در اختیار یگان موشکی سپاه قرار گرفت.»

با توجه به سخنان رئیس جمهور و وزیر اطلاعات، صدور اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران در تناقض با ادعاها جناب روحانی و علوی است و لذا قضاوت را به دوستان عزیزی که معمول "وبلاگ وزنه سیاسی" را مورد عنایت قرار می دهند، واگذار می نمایم.

بند 1 و 2 اصلاعیه شماره دو سپاه: 1-عملیات موشکی «لیلة‌القدر» در سلسله مراتب نظامی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) انجام پذیرفت. 2-کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیتع تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفا توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

بهتر آن است که در سالروز شهادت سردار بلند آوازه و بلند همت جنگ تحمیلی، یاد نمایم از کسی که مدتی را در کنارش بودم و مرا عاشق خود کرد و به لقاء محبوب پیوست و آن سردار سرافراز؛ شهید والا مقام، مصطفی چمران بود، که در مقام وزارت دفاع در برابر تندروی حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی ایستاد.

آن روز حسن روحانی در صحن علنی مجلس با ادبیات افراطی فریاد میزد و می گفت:«توطئه گرها رو در نماز جمعه به دار بیاویزید و نیروهای مخصوص را منحل نمائید.»

شهید چمران در برابر تندروی حسن روحانی گفت: «موضع شما، موضع خطرناکی است.»

آری حقیر در سال 1360 شاهد دلاور مردی نیروهای تیپ مخصوص در منطقه دهلاویه بودم، که حسن روحانی، ناجوانمردانه خواستار انحلال آنان بود!

والسلام


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ