سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 تیر 7 , ساعت 7:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز حسن روحانی در نشست هم‌اندیشی مدیران اجرایی کشور، ضمن تأکید بر حفظ وحدت، به یکباره سوپرانقلابی شده و از مبارزه با دشمن و حفظ استقلال کشور گفت! که این سخنان با مرام لیبرالها سازگاری ندارد. البته در شرایطی که برخی از اصلاح طلبان و نمایندگان مجلس در لیست امید، از استعفاء و رأی عدم کفایت رئیس چمهور سخن می گویند، باید در مقابل توطئه ی این نادانها ایستاد، زیرا در زنگ حساب، فرار، زرنگی و قالتاق بازی است!

رئیس جمهور ضمن اظهار ارادت و دست بوسی مردم، از منتقد گرفته تا هوادار دولت، گفت: « امروز دولت در خط مقدم مبارزه است / برای دفاع از استقلال‌ و آزادی، و مردم‌سالاری‌ و جمهوریت و اسلامیت نظام و دین و فرهنگ‌مان را معامله نمی‌کنیم / امروز روز به اهتزاز درآوردن پرچم عزت و عظمت ملت ایران است / اگر ما بخواهیم با سبک کاری سال 96 کشور را اداره کنیم باید بدانیم که ناموفقیم / ما می‌توانیم در بخش صنعت ساختمان یک حرکت بزرگ ایجاد کنیم، اشتغال و امید ایجاد کنیم / باید بگذریم، باید در راه خدا با جان و مال فداکاری کنیم / ما باید تولیدمان را به حرکت در آوریم / ما توقعاتمان را پایین بیاوریم / من از مردم سؤال می‌کنم مردم عزیز، سروران ما، ولی‌نعمتان ما که ما خادم شما هستیم، شما به ما بگویید که راه چیست؟ / از 18 اردیبهشت (از زمان خروج آمریکا از برجام) هر شب برای دولت شب قدر بوده است!/ ، . و ... » یعنی دولت 24 ساعته مشغول فعالیت است! اما باور این سخنان بسیار سخت است، آیا رئیس جمهور بخشنامه برای فعالیت بیشتر مدیرانش بعد از 18 اریبهشت صادر کرده؟!

به نظرم خالی بسته! زیرا این مدیران بر اساس سهم خواهی یا همان سخنی که حاج حسن بعد از پیروزی در سال 96 گفت؛ "حالا مدیریت سهم این 24 میلیونی است که به من رأی دادند، منتقدین فقط می توانند انتقاد کنند!"

حرفهای جالبی است. اگر به آنها عمل نماید، همه ملت آستین بالا می زنند و نیازی هم به دست بوسی و خواهش و خادم شدن نیست! شما وظیفه تان را انجام دهید، عقده گشایی نمی کنیم، اما از نفاق باید ترسید!

والسلام

 


سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 3:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جل الخالق، مذاکره برای اخذ تابعیت از آمریکا، ویژه ی خاص برخی از فرزندان مسئول ایرانی، آنهم بصورت نانوشته و مخفیانه در برجام گنجانده شد! در این رابطه آقای ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است: «رییس‌جمهوری که پسرش سه‌تابعیتی است؛ هم تابعیت کانادایی دارد،ف هم تابعیت انگلیسی و هم تابعیت ایرانی، آیا می‌تواند نگاه به داخل و مصرف کالای ایرانی را ترویج کند؟ وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به 2500 نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این 2500 نفر باشند ... باید دقیقا اعلام شود که فرزندان کدام مسوولان در آمریکا زندگی می‌کنند.»

خبر وحشناک آقای ذوالنور در کنار خبر استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا، فاجعه اعتدال است که گفت: « 5 هزار و 432 نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند، که در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی، 148 میلیارد و 267 میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد، که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص، این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می‌کنیم.» رمز اقدامات بی ثبات کننده اقتصاد ملت و کشور از سوی حسن روحانی و نوبخت در همین جا است!

چرا در زمانی که حسن روحانی رئیس جمهور است، پسرش مجید عمرانی! (قبلا فریدون! بعدا روحانی! حالا عمرانی! عجب موجوداتی) سه تابعیت دارد؟! مگر علی مطهری مرده که پسر رئیس جمهور ایران سه تابعیتی است؟! از نمایندگان انقلابی مجلس انتظار داریم، در این شرایط سخت اقتصادی که دولت مسبب تحمیل آن به ملت است، ابوذرگونه لیست فرزندان مسئول ایرانی را در آمریکا منتشر، تا جریانهای معاند، اپوزیسیون و برانداز، بر علیه نظام اسلامی شورش نکنند!

والسلام


سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 1:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تیم ملی فوتبال ایران وقتی در بازی با اسپانیا از لاک دفاعی فارغ شد! آنگاه نشان داد که چیزی از حریف کم نداشته و ملت ایران و مردان تیم ملی فوتبال دریافتند، که اصطلاح نابخردانه گروه مرگ، تزویر و توطئه ای برای تضعیف و ناکارآمد نمودن تیم ملی بوده و لذا در بازی با پرتقال در لاک دفاعیغ فرو نرفت و سخن حضرت روح الله را که فرموده : « یأس از جنود شیطان است، امید از جنود خداست» را سرلوحه بازی عزتمندانه قرار داده و  هیمنه یک تیم اروپایی و سوپربازیگر فوتبال اروپا را (رونالدو) فرو ریخت و با تساوی بازی مهیج خود، سرافرازانه از جام جهانی 2018 روسیه خدا حافظی نماید.

آری بعد از بازی باخت مقابل اسپانیا، باور "ما می توانیم" بر یأس و ترس از تیم های اروپایی، غلبه کرد و تیم ملی فوتبال ایران با بازی مردانه، هوشمندانه، تهاجمی مدبرانه و گرفتن پنالتی کریستین رونالدو توسط علیرضا بیرانوند، در جام جهانی 2018 روسیه شگفتی ساز شد و همانند، باور و اعتقاد ما "می توانیم" در عرصه های غنی سازی 20درصد، موشکهای بالستیک، پرتاب ماهواره،نانو تکنولوژی و صدها پیشرفت و اختراع بوجود آمده از انقلاب اسلامی، این بار تیم ملی فوتبال، غرور ملی و عرت ملت بزرگ ایران را سرفرازانه در جایگاه شایسته ایران و ایرانی حفظ کرد.

باید بگویم؛ بچه های تیم ملی فوتبال ایران، متشکریم، شما جانانه جنگیدید و شایستگی ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیدید و لذا دستتان درد نکند، ای والله، که رهبری در وصف کار بزرگ شما فرمود: « شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین. انشاالله موفق باشید»

والسلام


سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 8:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند روز گذشته سوژه اکثر رسانه ها،رفتن حسن روحانی به توچال، به همراه رئیس دفتر و وزیر بهداشت و درمان کشور بود. رفتن به توچال، در شرایط سختغ اقتصادی و سیاسی کشور و شکست برجام، آنهم با لباس اشرافیت آمریکایی-انگلیسی! برای رئیس جمهوری که به ظاهر لباس روحانیت به تن کرده، ناپسند است! (یک جمع اشرافی با کلاس!) 

این روزها، اقتصاد ملت و کشور با بی تدبیری و شیطنت دولت و عوامل ناامن سازی اقتصادی و سیاسی وابسته به جریان زر و زور و تزویر، به درون چاله تزویر سقوط کرده، اما این جریان نابکار، آنقدر قدرتمند شده، که بر تن حاج حسن لباس فاخر اشرافیت پوشانده و به توچال می برندش! و با رسانه ای کردن حضور مشکوک رئیس جمهور در توچال، به مردم مستضعف، این پیام را مخابره می کنند؛ اولا دولت متعلق به 4 درصدی های است! ثانیا اگر بدنبال بهبود وضعیت اقتصادی هستید، باید حاکمیت را وادار نمائید، تا دست حسن آقا را برای فشردن دست ترامپ آزاد بگذارد، والا شرایط را برایتان سخت تر خواهیم کرد!

آری اگر ملتی در وقت لازم تصمیم عاقلانه و درست نگیرند، آنگاه عوامل 4 درصدی اشرافیت ضدانقلاب،ا بر کشور مسلط شده و یک جوان 31 ساله با خریدن 38 هزار سکه و آن دیگری با واردات چند ده هزار خودروی قاچاق می توانند، بازار تهران را به اعتصاب ! حاج حسن را به توچال! و عوامل دیگری را به نام اصلاح طلب، اپوزیسیون و ضدانقلاب، به نوشتن نامه به رهبری وادار و سپس با سازماندهی ارذل و اوباش به درون تجمع بازاریان، بر علیه جبهه مقاومت که بازوان امنیتی ایران در فرا مرزهای نظام اسلامی هستند، شعارهای ضدانقلابی سر دهند! در خصوص آشوبهای دیروز، مهدی هاشمی رفسنجانی در زندان بوده یا در مرخصی؟!

راستی؛ چرا 4 درصدی های ضدانقلاب اشرافی به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند؟! آیا برخی از 4 درصدی ها، به مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ نکرده اند؟! پیوند نامبارک و خطرناکی در سایه نفوذ لیبرالها به درون قوه مجریه و مقننه صورت گرفته است!  

والسلام

 


دوشنبه 97 تیر 4 , ساعت 8:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح یکشنبه 3 تیر 97 در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی ایران سخنرانی و به این نکات اشاره داشت 1-حفظ برجام در هر شرایطی 2-خبر از پذیرش بسته سه کشور اروپایی با طرح ارتباط با شرکتهای کوچک و متوسط اروپایی، برای خارج کردن میت برجام از سی! 3-دستاوردهای برجام 4-آمریکا کمر بسته تا ایران را از برجام خارج کند! 5-مذاکره با رهبری جهت تصویب اف.آی.تی.اف ! 6-قرار نبوده مشکلات بانکی توسط برجام حل شود 7-مشکلات بانکی مربوط به عدم شفافیت و عدم عضویت در FATF است 8-خیال نکنید که اگر آقای روحانی رفت و اصولگرایان آمدند، موفق می‌شوند! 9-ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است! 10-خط اخبار منفی علیه ایران با هزینه سرسام آور یکی از کشورهای همسایه! 11-آمریکا قدرت اول اقتصاد جهان و اقدامات آمریکا اقدامات ایذایی است 12-موتور محرک اقتصاد اکثر کشورها امروز شرکت های متوسط و کوچک هستند 13- از راه های جدیدی که برای ما در حال بازشدن است، استفاده کنیم! و ...»

آنچه حقیر از سخنان جناب ظریف متوجه می شوم، این است؛ 1-برجام باید حفظ شود! 2-تحریمها را باید بپذیریم! 3-از قدرت منطقه ای مان بکاهیم! 4-اگر مذاکره موشکی را نمی پذیریم، هوافضا همچنان باید تعطیل باشد! 5-آزمایش موشکی ممنوع! 6-سرمایه گذاری اندک توسط شرکتهای کوچک و متوسط اروپایی، همانند قبل از برجام!حمل دلار با گونی و چمدان! 8-تحریمهای آمریکا برابر قانون کاتسا باید اعمال شود! 9-نفت در برابر غذا و کالاهای بی مصرف! 10-تحویل هواپیماهای خریداری شده ممنوع! 11-جایگزین شرکت توتال، با شرکتهای کوچک و متوسط اروپایی! و ...!

راستی اگر قرار بود شرایط همانند سالهای قبل از مذاکرات هسته ای باشد، پس سوغات برجام چیست، که موظف به حفظ آن هستیم؟! مردم عزیز کشورم، با جریان مرموزی در قوه مجریه روبرو هستیم، که بجای عزت ذلت! بجای اقتدار، ضعف و بجای استقلال، وابستگی را به کشور تحمیل کرده اند! و این در حالی است، که قرار بوده ما از اروپا تضمین بگیریم، اما برجام اروپایی را با نکبت و ذلت پذیرفته اند!

والسلام

 


دوشنبه 97 تیر 4 , ساعت 12:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس دفتر رئیس جمهور بعد از اعتراضات گسترده مردم به توچال رفتن حسن روحانی وارد میدان شد و گفت: «ما توچال برای تفریح نرفتیم ... کسی 6 صبح به کوه برود اشکال دارد؟»

علی مطهری هم که تو باغ نیست در خصوص توچال رفتن حاج حسن گفت: «اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد چراکه زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.»

مردم ایران قدر نوکران خود را که در تمام ایام هفته تا پاسی از شب!، مشغول رفع مشکلات اقتصادی شان هستند، نمی دانند! حسن روحانی هر روز ساعت 9 صبح بعد از اینکه مشاطه ها از آرایش ریشش فارغ می شوند، به ریاست جمهوری می آید و 4 ساعت بی امان مشغول کار می شود و بعد سریعا خود را به استخر ریاست جمهوری و یا استخر خودش در ولنجک رسانده! و تنی به آب می زند، تا بیمار نشود! این مردم نمی دانند؛ که اگر تلاشهای رئیس جمهور نبود، الان قیمت هر دلار 15 هزارب تومان می شد! این دولت اعتدال است که سرعت افزایش قیمت سکه را گرفته! و نگذاشته هر سکه 5 میلیون تومان شود! این تدبیر حسن روحانی است که مردم از نتایج برجام در امور مختلف زندگی استفاده می کنند! اگر دولت حاج حسن چند میلیون مسکن اجتماعی! نساخته بود، می دانید که قیمت مسکن از کنترل خارج می شد! پس چرا قدرش را نمی دانید؟!

راستی اگر حسن روحانی لباس ورزشی آمریکایی در توچال پوشیده، بخاطر این است که امسال، سال "حمایت از کالای ایرانی" است! به افتخار کالای ایرانی!!!

عجب! چرا مردم قدر حسن روحانی را نمی دانند! و چند مدال برای حل تمام مشکلات، از نوع حبابی به حسن روحانی تقدیم نمی کنند؟!

این مردم قدر حاج حسن را نمی دانند و یحتمل عصبانی شود و بگوید؛ من که مشکل سکه را حل کردم براتون! مشکل مسکن را حل کردم براتون! مشکل هسته ای را حل کردم براتون! مشکل دلار را حل کردم براتون! مشکل جنگ را حل کردم براتون! میزارم میرم، به کوه میزنم، تا پشت میز، بیمار نشم!!!

والسلام

 


یکشنبه 97 تیر 3 , ساعت 12:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چهار روز قبل نمایندگان مجلس با رهبری دیدار داشتند و معظم له فرمودند: «کاری کنید در صدر جدول بمانیدند.» اما اقدامات برخی از نمایندگان ناامید کننده بود، زیرا نمایندگان مجلس، نه اقدامات خشونت بار رئیس جمهور آمریکا بر علیه کودکان مهاجری که از والدین شان جدا شده را محکوم کردند و نه بفوریت لایحه خیانت بار FATF را از دستور کار مجلس خارج کردند!

البته از برخی نمایندگان وکیل الدوله، نباید انتظار اقدام انقلابی داشت! بلکه باید دعا کرد، تا شر نرسانند! عمثلا یکی از این نمایندگان(علی مطهری) که اقداماتش بیشتر با خوارج نهروان همسوئی دارد، دیروز به رئیس صدا و سیما نامه نوشته که چرا پویول در برنامه فردوسی، نیامده؟! و آن دیگری(محمود صادقی) که هر روز مانند قاسطین، سخنی را بر نیزه می کند، گفته؛ دولت اعتدال مملکت را از پرتگاه نجات داده است!

حال به قسمتی از مصاحبه سید تقی کبیری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا توجه فرمائید، که گفته است: « تمام جناح های سیاسی مجلس موافق کلید خوردن طرح استیضاح تیم اقتصادی دولت بوده اند و تمام نمایندگان پای کار استیضاح هستند و هیچ کدام امضاهای خود را پس نخواهند گرفت

وقتی رئیس مجلس در همان دیدار، به رهبری گزارش داد، که برخی از  قوانین دو سال در دولت مانده و اجراء نشده، معظم له بخاطر پر تحرکی حاج علی لاریجانی! فرمودند: «او اجرا نکرده؛ شما که در این دو سال در مجلس هستید، چه کار کردید؟!»

باید گفت؛ این طیف از نمایندگان مجلس، با استیضاح بازی، مردم و کشور را استیضاح می کنند نه وزراء و رئیس جمهور ناکارآمد را ! و لذا اگر وزیری هم استیضاح و عزل شود، بازهم موش و گربه بازی رئیس جمهور و رئیس مجلس است!، چرا که رئیس جمهور می خواهد هزینه عزل برخی از وزرا بی لیاقت و اشرافی را به گردن مجلس بیندازد، تا مورد خشم و غضب اصلاح طلبان برانداز قرار نگیرد! پس، استیضاح بازی طیفی از ناکثین، قاسطین و مارقین در مجلس، باور کردنی نیست!

والسلام


جمعه 97 تیر 1 , ساعت 10:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در پاسخ به مقاله بایدهای 14 گانه آقای ظریف، خطاب به آمریکا، باید گفت؛ همان قدر این مقاله سفارشی از جیب ملت، مسخره است که طرح بازی برد-برد حسن روحانی در برجام مسخره بود! لذا جهانیان برای دیپلماسی مسخره، ارزشی قائل نمی شوند، پس،شب به خیر لورا،!!! جای طرح بایدهای مقاله مسخره!،ت در پیوستهای برجام بوده، نه امروز که عراقچی معاون مسخره او می گوید؛ «برجام در آی سی یو است ... انتظار ایران بسر آمده است و احتمال خروج ایران از برجام در هفته های آینده وجود دارد

در انتهای مقاله جناب ظریف، دیپلماسی التماسی و ذلت بار دولت اعتدال خودنمایی می کند و لذا پیشنهاد مذاکره با رژیم سفاک صهیونیستی عربستان سعودی را که صد در صد در زمین آمریکا بازی می کند، داده و می نویسد: «جمهوری اسلامی ایران بهترین راه برای حل بحران‌های منطقه‌ای و دستیابی به منطقه قوی‌تر را تشکیل «مجمع گفتگوی منطقه‌ای در خلیج فارس» می داند تا بر مبنای اصول مشترک همچون برابری حق حاکمیت ملی کشورها، پرهیز از تهدید و توسل به زور، حل مسالمت آمیز مناقشات، احترام به تمامیت ارضی کشورها، خدشه ناپذیری مرزهای بین‌المللی، عدم مداخله در امور داخلی کشورها ... حل و فصل نموده و آینده بهتری را برای فرزندان خود رقم بزنیم.»

نوشتن مقاله سفیهانه آقای ظریف، مثل آن فرد بیسوادی است، که رفته بود اکابر؛ معلم اکابر که دید طرف خیلی کشته و مرده آمریکا است! پرسید؛ آمریکا چند حرف دارد؟ و یارو گفت؛ آقا معلم! این چه سؤالی است؟ آمریکا قربونش برم اصلا حرف نداره!

والسلام


جمعه 97 تیر 1 , ساعت 11:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم خوب کشورم به خبر مهم و تکان دهنده ای از زبان استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا، توجه فرمائید که می گوید: « 5 هزار و 432 نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند، که در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی 148 میلیارد و 267 میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص، این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می‌کنیمت

به آمار فوق، اگر حضور بیش از 4 هزار نفر از فرزندان مسئولین کشور در انگلستان را اضافه نمائیم، آنگاه به عمق فاجعه خسارت بار شکل گیری اشرافیت ضدانقلاب برآمده از آقازاده ها در داخل و خارج از کشور پی می بریم که یکی از خسارتهایش، ضربه به اعتماد مردم و نارضایتی قشر مستضعف جامعه است.

برخی از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا و انگلیس، ضربات مهلکی به نظام اسلامی وارد کرده اند، اولا مبلغ 148 میلیارد و 267 میلیون دلار(تقریبا نصف بودجه سال 97 کل کشور!) از کدام منابع به حساب آقازاده ها در کشور آمریکا واریز شده؟! ثانیا بخشی از این آقازاده ها بعد از اخذ مدرک تحصیلی، بدون سواد و مدیریت کافی بصورت مخفیانه در مناصب عالی مدیریتی نظام اسلامی بکار گرفته شده! ثالثا تعدادی از این آقازده ها قطعا به استخدام سرویسهای جاسوسی آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی درآمده، که فشار سنگین بخشی از دولت و مجلس برای تصویب فوری FATF در همین راستا ارزیابی می گردد!

سید عطا اله مهاجرانی، وزیر فراری اسبق ارشاد، که همسرش اخیرا نامه ی ذلت مذاکره با ترامپ را امضاء کرده!، در یک محفل نیمه محرمانه به رمز مهمی اشاره کرد و گفت؛ "اینان از تخم حارج شده و نمی توانید جلوی آن رابگیرید! آیا اژدهای هفت سر آقازاده ها، اینگونه اند"؟! راستی چرا این اژده های هفت سر ساکن در آمریکا، تاکنون تحریم نشده و به ایران دیپورت نگردیده اند؟ رمزش چیست؟! رمزش را باید در باند نیویورکیهای دفتر ایران در سازمان ملل و برخی جاسوسان و فراریان از آن دفتر جستجو کرد!

والسلام


جمعه 97 تیر 1 , ساعت 8:52 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از اهداف شیطان بزرگ به همراه ستون پنجم، اپوزیسیون، پیاده نظام و برخی از مسئولین کودن کشورمان این است، که ملت ایران را به این باور برسانند، که "دشمن انقلاب اسلامی بزرگ و پرقدرت است و نظام اسلامی کوچک و ناتوان" پس، چاره ای به جز دادن امتیاز و مذاکره با دشمن نیست، چرا که آمریکا می تواند غلطی بکند!

عده ای با شناسنامه ایرانی، که دل و دیده و تفکر به دشمن سپرده، همآنهایی که بجرمت جاسوسی، تقلب و دزدی از بیت المال، دستگیر و زندانی شده و یا شوهرانشان با سابقه نمایندگی مجلس و وزارت و معاونت رئیس جمهور، متواری گردیده و یحتمل به سفارش برخی از اعضاء دولت! نامه ی بی ادبانه ای به مقام معظم رهبری نوشته و خواسته اند، که باب مذاکره و دادن امتیاز به آمریکا را برای دولت اعتدال باز و بپذیرند که آمریکا می تواند غلطی بکند.

در زمانی که دشمنان اصلی نظام اسلامی، بخشی از هیمنه و هژمونی خود را با ظهور انقلاب اسلامی از دست داده، شکستهای پی در پی در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان از جبهه بزرگ مقاومت خورده، رژیم صهیونیستی از شعار نیل تا فرات، عقب نشینی و در حصار دیوارهای بتنی به ارتفاع 5 متر مخفی شده و مالک اشتر به کنج خیمه ی دشمن رسیده و آمریکا نتوانسته غلطی بکند، آیا نوشتن نامه و مذاکره با دشمن شکست خورده، همان تحمیل حکمیت به علی علیه السلام نیست؟!

امام خامنه ای در 14 خرداد 97 در مرقد حرم حضرت امام، به زیبایی تمام، پرده نفاق از چهره ناکثین، قاسطین و مارقین زمان، کنار زدند و لذا در مقطعی که مالک اشترها، عمارها و ابوذرها حضور دارند، هیهات که دشمن با حمایت ناکثین، قاسطین و مارقین بتوانند، حکمیت را به علی زمان تحمیل نمایند. اری؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

والسلام


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ