سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که در به جای آوردن خیرْ برترین یاور، در نیکیْ عامل ترین و نسبت به مصاحبانْ ملایم ترینِ ایشان است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 98 تیر 18 , ساعت 4:33 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دو پرونده مهم، یعنی برجام و پخش سریال واقعی گاندو، پرده تزویر، کذب و نفاق دولت اعتدال_اصلاحات را کنار زد، زیر لیبرالهای که وعده‌ی حل همه مشکلات کشور، از آب آشامیدنی تا ریزگردها را به مردم داده بودند، خود شکار شبکه جاسوسی آمریکا شدند!، بطوری که امضاء برجام از سوی آمریکائیها مشروط به آزادی جیسون رضائیان می شود!

بعد از مشاهده سریال گاندو، مردم به واقعیتهای مهمی پی بردند، اولا، مردم دیدند که شبکه جاسوسی آمریکا تا عمق استراتژیک دولت جاسوس‌پرور حسن روحانی نفوذ کرده! ثانیا، حیثت عناصر متعدد امنیتی مستقر در دولت اعتدال، (آشنا، یونسی، ربیعی، قاضی زاده هاشمی، واعظی، آذری جهرمی، شریعتمداری)، لگدمال شد. ثالثا، اثبات شد که وزارت خارجه، معاون اول رئیس جمهور و بخشهایی از نهاد ریاست جمهوری، صددرصد، بر علیه امنیت کشور و منافع ملت عمل کرده‌اند! رابعا، برجام، نه تنها دستاوردی برای ملت و کشور نداشته، بلکه 50 میلیارد دلار خسارت به همراه تشدید تحریمهای آمریکا و اروپا را بدنبال داشته!

زیبا و پرهیجان است، که بعد از پخش سریال گاندو، مردم نظاره‌گر محاکمه عوامل نفوذی دشمن در بدنه دولت باشند، همانانی که در قسمتهای پایانی سریال گاندو، نیروهای امنیتی را تمسخر ‌کردند! آیا ملت آنها را شناخت؟! یکی از آنها، اسحاق جهانگیری خائنی است، که زمینه ساز تحمیل مجدد ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 96 و اجراء سند 2030 بر علیه امنیت ایران گردید!

نتیجه برجام و سریال گاندو، باید مردم مرگ قطعی جریان نفاق اعتدال_اصلاحات را رقم بزنند، مگر اینکه ملت به بلوغ شناخت خادم از خائن، نرسیده باشند.

والسلام

 


دوشنبه 98 تیر 17 , ساعت 12:23 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی خوبان به وعده وفا نکنند، لیبرالها که آزادِ آزادند!

حسن روحانی در جلسه هیئت دولت در 12 تیر 98 گفت: «از 16 تیر اگر طرف‌های مقابل به 1تمامی تعهدات خود طبق زمان‌بندی عمل نکنند، رآکتور اراک به شرایط سابق یعنی شرایطی که آنها ادعا می‌کردند خطرناک بوده و می‌تواند پلوتونیوم تولید کند، بازخواهد گشت؛ مگر اینکه در مورد رآکتور اراک آنها به تمامی تعهدات خود عمل کنند.»

عجب! در جلسه امروز(16 تیر 98) هیئت دولت، جناب روحانی فقط از مبارزه با ملخها گفت! و هیچ اشاره‌ای به قول 4 روز گذشته خود نکرد! و حتی عذرخواهی و ادب در مقابل ملت هم ننمود! البته این خصلت زشت اشرافیت است!

نکنه، مکرون رئیس جمهور فرانسه، قول سکونت در همسایگی منزل بنی صدر را بعد از پایان ریاست جمهوری به حاج حسن داده است؟!

وعده روحانی در جلسه 12 تیر هیئت دولت، در 16 تیر توسط سه تفنگدار بی خشاب، به موش تبدیل شد!

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 16 , ساعت 1:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی جیسون رضائیان توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شد1، حسن روحانی در دفاع از جاسوس سازمان سیای آمریکا گفت:

«از قلم شکسته و دهان بسته چه کاری ساخته است؟ نشکنیم قلم‌ها را به بهانه‌های واهی، نبندیم دهان‌ها را با بهانه‌های غیراساسی. بگذاریم در این جامعه آزادی باشد و بگذاریم آزادی مسئولانه باشد...»

آیا بعد از پخش سریال گاندو، حسن روحانی از ملت ایران و نیروهای اطلاعات سپاه عذرخواهی می‌کند؟ و یا همچمان ننگ و ذلت جاسوس پروری و احیانا، همکاری با جواسیس، بر پیشانیش خواهد ماند؟!

البته لیبرالها، همواره در ایران، با جواسیس همکاری داشته و دارند!

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 16 , ساعت 12:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشورمان گفت: «پس از سرنگونی پهپاد متجاوز دشمن، (آمریکا) از طریق واسطه‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند که من برای حفظ آبروی خود، می خواهم عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم ارزش انجام دهم و شما پاسخ به آن ندهید.»

 در دنیای کدخدا و رعیتی، اجابت خواسته‌‌ی کدخدا (آمریکا) حتمی و عجیب نیست،1 اما عجیب است، که در بدنه اجرایی و تقنینی نظام اسلامی کسانی نفوذ کرده، که کدخدایی آمریکا را باور داشته و برای عملیاتی کردن باور پلید خود، امتیازات فراوانی در برجام و جوانب آن، به کدخدا، تقدیم کرده است!

باور پلید اسلام رحمانی از سال 92، همواره در تلاش بوه و هست، تا در تقابل استراتژی حضرت روح الله که فرمود: "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"، نسخه تسلیم بپیچد! و ثابت کند، که استراتژی مقاومت امام در برابر شیطان بزرگ، اشتباه بوده و باید به کدخدایی آمریکا، گردن نهیم!

با طرح استراتژی مقاومت از سوی رهبری و قطعیت بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام و انهدام پهپاد پیشرفته آمریکا بدست جنود الهی در خلیج فارس، اسلام رحمانیِ برگرفته از اسلام آمریکایی، دچار شکست مفتضحانه‌ی از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم گردید، لذا داغ شکست در برجام و انهدام پهپاد کدخدا، سالهای متمادی اسلام رحمانی را به زباله‌دان تاریخ خواهد برد! آیا کدخداپرستان اسلام آمریکایی عبرت می‌گیرند و به اسلام ناب محمدی ایمان می‌آورند؟!

والسلام

 


جمعه 98 تیر 14 , ساعت 11:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اهداف سند 2030 در حوزه ارتباطات، سوق دادن ملت ایران، به سمت براندازی و ناهنجاری‌های اجتماعی است! و در حوزه آموزش و پرورش، گسترش فساد، لاابالی‌گری، مبارزه با اعتقادات دینی و انقلابی و فراگیری فرهنگ غرب است! لذا حسن روحانی گفت: "از هر چه بگذرم، از اجراء سند 2030 نمی‌گذرم!" 1و آذری جهرمی وزیر ارتباطات، اجرایی شدن آن را در وزارت ارتباطات به طرفهای خارجی، اعلان کرد!

وزیر ارتباطات موافق اجراء سند ننگین 2030 است، لذا می‌ماند! اما وزیر آموزش و پرورش، موافق اجراء این سند خفت بار، که به امضا حسن روحانی رسیده، نبود و مجبور به استعفاء شد!

ملاک حضور در دولت حسن روحانی، اجراء تفکرات لیبرالیسم است نه اصول و مبانی دین و انقلاب اسلامی!  

مجلس به وزیر ارتباطات بخاطر اجراء سند 2030 و خیانت به کشور و ملت، تذکر داد، اما عنصر اصلی که اصرار بر اجراء سند ننگین را دارد، عامدا فراموش کرد!

آیا قابل باور است، که شبکه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس، تا عمق استراتژیک دولت اعتدالِ غربزده و غربگرای حسن روحانی نفوذ کرده باشند، اما حسن روحانی بی‌خبر باشد؟! داستان واقعی سریال گاندو که در حال پخش از صدا و سیما است، چنین باوری را تصدیق نمی‌کند.

والسلام

 


پنج شنبه 98 تیر 13 , ساعت 8:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: «اگر مقام معظم رهبری این اجازه را صادر کند، مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد.»

وزیر اطلاعات سابق از توطئه پیچیده و هماهنگ استکبار و جریان برانداز و لیبرال، برای ایجاد فتنه 98 سخن می گوید، اما وزیر اطلاعات، در توهم مذاکره با آمریکا به سر می‌برد.

وزیر اطلاعات سابق، می‌گوید: 20درصد مشکلات اقتصادی بخاطر تحریمهای دشمنان است، اما بخاطر ناتوانی وزیر اطلاعات، سرمایه‌داران زالو صفتِ ضدانقلاب، مردم را در سختی و گرانی معیشت نگه داشته‌اند!  

وظیفه وزیر اطلاعات در جنگ پیچیده اقتصادی دشمن، سخنرانی در یادواره شهداء نیست، زیرا وقتی تیم جاسوسی آمریکا با هدایت جیسون رضائیان و همکاری ویژه خواهرزاده رئیس جمهور، تا عمق استراتژیک دولت حسن روحانی نفوذ می‌کند، مردم می پرسند؛ چرا وزیر اطلاعات، یک فرد امنیتی انقلابی نیست؟!

وظیفه وزیر اطلاعات نسخه پیچی برای مذاکره با آمریکا بر خلاف نظر رهبری نیست، بلکه او باید بخاطر نفوذ هدایت شده سرویس جاسوسی انگلیس MI6 در وزارت نفت و دستگیری یک زن با 16 مدیر ارشد آن وزارتخانه و پیدا شدن دستگاه کارتخوان در دفتر وزیر نفت، پاسخگو باشد.

وزیر اطلاعات به مردم پاسخ دهد، که بیژن زنگنه وزیر نفت، با چه ابزاری چشم، گوش و دهان اکثریت نمایندگان مجلس را به روی تخلفات گسترده مالی و ضدامنیتی خود بسته است؟!

والسلام

 


چهارشنبه 98 تیر 12 , ساعت 12:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

*ابهت و اقتداری که با ساقط کردن پهپاد آمریکایی، توسط سربازان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم در جهان بدست آمده، باید عزیزش بداریم و اجازه ندهیم که دیپلماسی ذلیلانه‌ی اسلام رحمانی حسن روحانی، که مدلی از اسلام آمریکایی است، آن را به یغما برده و نابود کند.

*ترامپ، موجودی است که استراتژی ثابتی ندارد، یعنی در یک1 نصف روز، آنقدر مواضع متضاد می‌گیرد، که گاهی 180 درجه با هم تفاوت دارد!

*مقام معظم رهبری با تدبیری الهی پاسخی به او دادند، که دنیا همچنان متحیر و مبهوت اقتدار رهبری ایران گردید، آنجا که معظم‌له فرمودند:

«من شخص ترامپ را شایسته‌ی مبادله‌ی هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.»

ه کنیم تا اقتداری که با تلاش و جهاد شهدایی چون تهرانی مقدم در انهدام پهپاد آمریکا در خلیج فارس بدست آمده، توسط لیبرالهای طرفدار اسلام رحمانی، در قمار با اسلام آمریکایی، مصادره نشود؟!

1-با توجه به حضور ناوگانهای نظامی غرب در خلیج فارس، باید پرونده هسته‌ای از وزارت خارجه به شورایعالی امنیت ملی منتقل شود.

2-حضور اقتدارآفرینان باید در تیم مذاکره کننده با 1+4 ملموث و دشمن شکن باشد.

3-کسانی که در برجام، کلاه آمریکایی سرشان رفته، صلاحیت حضور در مذاکرات هسته‌ای را ندارند.

والسلام


دوشنبه 98 تیر 10 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به جرأت باید گفت؛ که تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران که به برجام منتهی شد، یا خائن‌ند، یا احمق‌ند و یا مأمور خلع سلاح شده! زیرا شرایط اتحادیه اروپا با آمریکا در برجام متفاوت است! یعنی آمریکا الزامی برای لغو تحریمها نداشته! اما اروپا الزام به لغو تحریمها داشته و حق اعمال تحریمهای لغو شده را برابر بند 36 برجام ندارد!

در بند 36 برجام چنین آمده: «اتحادیه اروپایی از بازگرداندن یا تحمیل مجدد تحریم‌هایی که اجرای آنهان را وفق این برجام لغو کرده است، خودداری می‌نماید، فارغ از فرآیند حل و فصل اختلافات پیش بینی شده در این برجام. هیچ گونه تحریم جدید هسته‌ای شورای امنیت و هیچ گونه تحریم جدید اتحادیه اروپایی وجود نخواهد داشت...»

بند 36 برجام، وظیفه اروپا را جهت لغو تحریمها به صراحت بیان کرده، اما چرا مذاکره کننده هسته‌ای ایران، بجای فشار بر اروپا، به اینستکس رضایت داده و حول محور این بسته خالی مذاکره می‌کنند؟!

نتیجه بررسی بند 36 برجام، این است؛ که تیم مذاکره کننده هسته ‌ای ایران، احمق و مأمور خلع سلاح شده نبودند،بلکه خائنانی هستند که با گرفتن صدها سکه طلا، مدال و میلیاردها تومان حق مأموریت، برجام را بگونه‌ای تنظیم کرده‌اند، که امکان شکایت ایران در مجامع حقوقی بین‌المللی و کمیسیون مشترک برجام وجود ندارد!

مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌گفت: «اگر مبادله نفت با کالا (اینستکس ) در ایران انجام میشد، مردم ما تحقیر میشدند و فاتحه همه چیز خوانده میشد!»

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 9 , ساعت 11:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سازمان فدرال همکاری‌های نظامی-فنی روسیه اعلام کرد: «مسکو آماده تحویل سامانه پدافند هوایی اس-400 به ایران است، اما هنوز درخواستی از ایران در این خصوص دریافت نکرده است.»

وقتی موشک سوم خرداد، پهپاد پیشرفته و رادارگریز آمریکا را منهدم کرد، کشورهای دارای تکنولژی پیشرفته موشکی زمین به هوا، پیشنهاد فروش موشک اس1- 400 به ایران دادند، اما ایران قوی و قدرتمند است.

وقتی اقتدارت را به رخ جهانیان کشیدی و استکبار طعم شکست و ذلت را با موشک سوم خرداد چشید، آنگاه کشورهای قدرتمند، برای فروش تکنولژی پیشرفته‌شان، پشت مرزهایت صف می‌کشند، اما اگر به طریق حسن روحانی بخواهی بازی برد-برد کنی!، مجبوری برای خوشایند کدخدا، قبل از هر خریدی، اراجیف مورد پسند او را بر زبان جاری کنی، که با عزت و استقلال کشورت فرسنگها فاصله دارد! اما روحانی و ظریف، به ملت، کشور و انقلاب خیانت کردند!

حسن روحانی در سال 92 و 94 گفت: «خزانه خالی است» ... «تحریمها باید برود، تا مشکل آب آشامیدنی مردم حل شود!» و ظریف هم گفت: «آمریکا می‌تواند با یک بمب، سیتم دفاعی ما را از کار بیندازد.»

کدام دیپلماسی به اقتدار ایران عزت بخشید؟ دیپلماسی ذلیلانه لیبرالها با خروجی برجام، یا قدرت موشکی، با انهدام پهپاد رادارگریز و گران‌قمیت آمریکا؟!

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 9 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 بزرگترین اشتباه جمهوری اسلامی در ادامه روند مذاکرت هسته‌ای با 4+1 اعتماد به مذاکره کنندگان سابقی است، که 4 نفر جاسوس، مشاوران اصلی آنان بوده! و لذا بر اساس چه مصلحتی، روحانی، عراقچی و ظریف، همچنان مسئول ادامه مذاکره با 4+1 هستند؟!

در انقلاب اسلامی، دولت حسن روحانی، بهشت جاسوسان، فتنه‌گران و براندازان لقب گرفته! ولذا شوریعالی امنیت ملی باید پرونده مذاکرات هسته‌ای را از دولت جاسوس‌پرور لیبرال، پس بگیرد، تا بیش از این، امنیت کشور و ملت به مخاطره نیفتد.

کسانی که به دشمن اعتماد کرده و با حربه دروغ، ملت خود را در برجام فریفتند، دیگر صلاحیت حضور در رأس مذاکرات هسته‌ای را ندارند، زیرا آدمهای دروغگو، برای پنهان ماندن دروغ قبلی، دائما به دروغهای جدید متوسل می‌شوند، تا بلکه مفری برای نجات خود پیدا نمایند! حتی اگر، دروغ و فریبی به نام اینستکس از طرف اروپا باشد!

اگر سریال گاندو، از واقعیات برجام پرده برمی‌داشت، ملت ایران، بازی آمریکائیها را برای آزادی جیسون رضائیان و نابودی توان هسته‌ای ایران مشاهده می‌کرد! لذا شرط اجراء برجام، منوط به آزادی جیسون رضائیان گردید! که با هوشمندی و درایت پاسداران انقلاب اسلامی، مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون دلار بصورت نقدی، در مقابل آزادی جیسون رضائیان از آمریکا، دریافت شد1 هر چند، که حسن روحانی دیوانه‌وار و بصورت نابخردانه دستور اجراء برجام را صادر کرد!

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ