سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردهایتان را متّهم کنید که خطا از اعتماد به آنها پدید می آید . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 تیر 7 , ساعت 2:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که مسئولین دولت اعتدال در 6 سال گذشته رویه ذلت بار سکوت، سکون و عقب نشینی را در مقابل بدعهدی، تحریم و تهدید کشورهای غربی را برگزیده بودند، اما بعد از اعلان صریح گزینه مقاومت از سوی رهبری و انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط موشک زمین به هوای سوم خرداد، رویکرد لکنت1 زبان مسئولین دولت اعتدال، درمان و سخنانی از جنس انقلابی و مقاومت بر زبان جاری می‌کنند!

 در این رابطه موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن تأکید بر اجرای برجام، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیشتر گفت: «امیدواریم اعضای باقیمانده در برجام به رغم شعارهایی که دادند و بیانیه‌های خوبی که صادر کردند، این دفعه گام عملی و مثمرثمری را بردارند که ایران را به عمل به تعهداتش قانع کند.»

اگر حسن روحانی مغرورِ اشرافیِ لیبرالِ غربزده، یک بار دیگر سخنان مورخ 5 اردیبهشت 96 خود در اردبیل را بخواند، قطعا به ریش بزک کرده گوینده می‌خندد، آنجا گه گفت: «کاسبان تحریم، ناراحت‌ هستید؟ شما می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می‌فهمید؟»

آری وقتی موشک‌های پرقدرت نظام اسلامی در روی میز مذاکره با کشورهای غربی قرار گیرند، آنگاه افسران دیپلماسی کشور و رئیس جمهور و معاون اولش، لکنت زبانشان به سخنان انقلابی تغییر و اروپا و آمریکا هم، مجبور به عقب نشینی می‌شوند!

والسلام

 


جمعه 98 تیر 7 , ساعت 11:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گفتمان اسلام رحمانی حسن روحانی(اسلام لیبرال) برای شبکه‌های جاسوسی جهان آنقدر جذاب و شناخته شده بود،که با شروع ریاست جمهوریش در سال 92 ، هجوم عناصر دوتابعیتی جاسوس را در وزارت نفت! نهاد ریاست جمهوری! سازمان محیط زیست! تیم مذاکره کننده هسته‌ای شاهد بودیم.

با اجراء برجام، شرکتهای اروپایی، در حالی وارد ایران ‌شدند، که سربازان پیاده نظام آنان، قبلا به ایران آمده و در حوزه نفت در کنار وزیر، جا خوش کرده و حتی قراردادهای جدید نفتی 20 و 25 ساله را تنظیم و آماده کرده بودند! قراردادهایی که هیچ کس، حتی نمانیدگان مجلس هم از محتوای آنها اطلاعی نداشتند!1

اگر بشنویم، خانم الهام حسن زاده، جاسوس دستگیر شده با 16 مدیر ارشد وزارت نفت، در تنظیم قراردادهای استعماری جدید نفتی نقش داشته، نباید تعجب نمائیم، زیرا اسلام رحمانی، برای تمام براندازان، فتنه‌گران، منافقین و جواسیس، موقعیت استراتژیکی را از قبل مهیا کرده بود!

سید مهدی حسینی و سید نصرالله ابراهیمی همزمان با آغاز وزارت نفت بیژن زنگنه، از انگلستان راهی ایران شدند و مسئولیت تنظیم قراردادهای جدید نفتی‌، به سید مهدی حسینی واگذار و او هم خانم آیه کاتبی (رفیق خانم الهام حسن زاده) را به عنوان دبیر کمیته بازنگری قراردادهای نفتی انتخاب کرد.

خانم الهام حسن زاده، بعد از اخراج از دانشگاه آزاد به لندن رفت و با آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی به کشور بازگشت و خیلی زود جای خود را در وزارت نفت باز کرد و لذا با عنایت دولت اعتدال و هدایت سرویس جاسوسی MI6 انگلیس، موفق شد، 16 مدیر ارشد وزارت نفت را بعد از اخذ مدارک و اسناد مهم وزارتخانه، در جلوی دوربینهای مخفی، به فساد اخلاقی بکشاند!

به نظرتان؛ وقتی این همه جاسوس، با چراغ سبز دولت اعتدال به کشور هجوم آورده و در مراکز مهم و حساس نفوذ کرده، آیا به یک شبکه شنود گسترده برای محافظت از منافع ملت و کشور نیاز نیست؟

والسلام

 


چهارشنبه 98 تیر 5 , ساعت 7:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز(5تیر98) گفت: «با شنود نمی‌شود مردم را محاکمه کرد، در شنود، یک سرباز یا کارمند معمولی این نوار را پیاده می‌کند، نمی‌فهمد که چه است.»

سئوال 1-مگر وزیر امنیتی وزارت ارتباطات، مسئول شنود در وزارت اطلاعات نبوده است؟!

سئوال 2-دستگاه‌های شنودی که بصورت قاچاق، غیرقانونی و شبانه به نهاد ریاست جمهوری قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 منتقل شده، برای شنود از چه افرادی و کدام جریان بکار رفته است؟!

سئوال 3-چهارده نفر امنیتی فاقد صلاحیت در وزارت اطلاعات، به چه منظوری در مسئولیتهای حساس و مهم دولت، بکارگیری شده‌اند؟! (آشنا، شریعتمداری، ربیعی، فریدون، طیب نیا، سلطانی‌فر، واعظی، صالحی‌امیری، چیت‌چیان، پورمحمدی، یونسی و ...)

پاسخ؛ قوه قضائیه می‌گوید؛ بیشترین درخواست شنود از سوی دولت است، پس دلقک بازی شنود، برای چیست؟!

اگر رئیس جمهور راست می‌گوید؛ به افتضاح بزرگ داماد وزیر امنیتی و بی لیاقت خود رسیدگی کند!

نگرانی این روزهای رئیس جمهور به پخش سریال گاندو برمی‌گردد، زیرا سریال عبرت‌آموز گاندو، داستان واقعی جاسوسی است، که خواهرزاده حسن روحانی، نقش خائنانه‌ای در تسهیل ورود جیسون رضائیان(جاسوس ویژه آمریکا) به نهاد ریاست جمهوری و در کنار دایی خود، داشته است.

والسلام

 


چهارشنبه 98 تیر 5 , ساعت 5:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر پروندهای ذیل را برای بررسی و صدور حکم، به شما بسپارند، به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟

1-ایران بخاطر عدم اجراء قرارداد کرسنت، بیش از 14 میلیارد دلار جریمه گردید!

2-کشف وجود دستگاه کارتخوان با گردش مالی چندین میلیارد تومانی و مقادیری طلا و سکه در دفتر(فروشگاه) وزیر نفت، آقای زنگنه!

3-دستگیری مدیر مالی وزارت نفتدر هنگام خروج از کشور، که مبلغ 25 میلیون یورو از محل فروش نفت را به حساب یک صراف واریز کرده بود!

4-دستگیری یک زن جاسوس، که ظاهرا کارمند یک شرکت انگلیسی است! به همراه 16 مدیر ارشد وزارت نفت!

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: «در وزارت نفت یک خانمی بازداشت شده که کارمند یکی از شرکت‌های اروپایی است.»

پرستوی دستگیر شده، قبل از هر اقدامی، اسناد مهم دریافتی از 16 مدیر ارشد وزارت نفت را به همراه تصویر هر کدام از 16 مدیر فاسد، به انگلستان ارسال می‌کرده است! چرا بیژن زنگنه، همچنان وزیر نفت است؟!

در دولت اسلام رحمانی (شرکت سهامی عام) حسن روحانی، برای هر فاسد، فتنه‌گر، برانداز، دوتابعیتی و جاسوس، مدیریت مهمی همانند شبکه فراماسونری، در نظر گرفته شده! زیرا در شبکه فراماسونری، مدیریت و مسئولیت به فردی واگذار می‌شود، که قبلا آن فرد، سوابق سوء فراوان خود را در برگه‌هایی امضاء و به لُژ اعظم، تحویل داده باشد! فراماسونرهای روباه پیر، در وزارت نفت ملی شده ایران، چه می‌کنند؟!

والسلام

 


سه شنبه 98 تیر 4 , ساعت 12:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «بعضی ها یک حالت مادر شوهری به خود گرفتند و نگذاشتند مردم در همان یکی دو سال گشایش برجام هم لذت ببرند.1 قرارداد می‌بستیم، ایراد می‌گرفتند و وقتی قرارداد به هم می‌خورد، باز غُر می‌زدند!»

اولا، رئیس جمهور نگفته کدام قراردادهای عصر قاجاریش به هم خورده! (برجام، 2030، FATA، پالرمو، توافق پاریس ...) ثانیا، کدام دیوانه‌ با توتال قرارداد دندان‌گیر 25 ساله بست؟! ثالثا، توتال با رها کردن قرارداد و خارج کردن نقشه های استراتژیک کشورمان، به ریش بزک کرده کدام احمق خندید؟! رابعا، مگر دفاع از قراردادهای ننگین‌تر از ترکمنچای، افتخار دارد؟! خامسا، مگر وزیر خارجه و رئیس بانک مرکزی، منافع ایران از برجام را هیچ اعلان کردند؟! سادسا، مگر دلار را به 1000 تومان رسانده که مردم لذت ببرند؟!

 این روزها ترامپ با پریشان‌گویی و متزلزل در باره انهدام پهپادش اراجیف می‌بافد و حسن روحانی هم با سکوت ننگین و مرموزانه، از کنار حماسه برزگ انهدام پهپاد آمریکایی، عبور کرده و در هپروت اعتدالی! از گشایش برجام و منافع آن، سخیف و متوهمانه سخن بر زبان جاری می‌کند!

البته جناب روحانی بداند! منتقدان برجام، مادر شوهر نبوده و برجام هم عروس نیست!، بلکه برجام، پرستوی سفارشی سازمانهای جاسوسی سیا، موساد و MI6 در دامن دولت حسن روحانی است!

والسلام

 


دوشنبه 98 تیر 3 , ساعت 6:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهورمان نگران چیست؟! نگران حمله آمریکا به ایران؟ نگران عدم تشکر از سپاه پاسداران، بخاطر انهدام پهپاد رادارگریز و گران قیمت آمریکا؟ نگران عدم مذاکره با آمریکا؟ نگران بحران اقتصادی و کوچک شدن سفره مردم؟ روحانی نگران چیست؟!

تنها نگرانی رئیس جمهور، ادامه پخش سریال گاندو است! زیرا ادامه داستان واقعی سریال گاندو، پرده از ابعاد نفوذ گسترده شبکه جاسوسی آمریکا برداشته که با حمایت خواهرزاده حسن روحانی و برخی از اعضاء دولت اعتدال، بر علیه منافع مردم و کشورمان اقدام کرده‌اند.

رأس شبکه جاسوسی آمریکا، یعنی جیسون رضائیان (مایکل هاشمیان) با حمایت اسماعیل سماوی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (خواهرزاده حسن روحانی) تا اعماق دولت اعتدال نفوذ کرده بود، بطوری که جیسون رضائیان طی ادعایی گفته: "آنقدر به حسن روحانی نزدیک شده بودم، که طعم آدامسش را هم می‌دانستم!"

دستگیری و انهدام پی در پی شبکه‌های جاسوسی آمریکا از درون دولت حسن روحانی، خبر از 6 سال خیانت دولت اعتدال بر علیه منافع ملت و کشور می‌دهد، بطوری که سانسور سریال گاندو هم چیزی از جرم نابخشودنی حسن روحانی و دولتش کم نخواهد کرد. آیا روحانی بخاطر این افتضاح بزرگ، استعفاء داده و یا عذرخواهی می‌نماید؟! از لیبرالهای غربزده بعید است.

والسلام

 


یکشنبه 98 تیر 2 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

ترامپ در تشکر از سپاه پاسداران گوی سبق را از حسن روحانی گرفت و گفت: "ایران زمانی که پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد با ساقط نکردن هواپیمایی که سرنشین داشت «بسیار هوشمندانه» عمل کرد و ما از این اقدام آنها قدردانی می‌کنیم."

ترامپ از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران  تشکر کرد، اما حسن روحانی همچنان سکوت!1 

ظاهرا در پس سکوت ننگین روحانی و تشکر ترامپ، توطئه‌ای درخواست تصویب فوری لوایح ذیل FATF نهفته است؟!

عجیب است! در اوج تنش نظامی بین ایران و آمریکا، در یک هماهنگی نانوشته، رئیس جمهور ایران و وزیران خارجه و خزانه داری آمریکا، همزمان خواستار تصویب فوری لوایح ذیل FATF شده‌اند!

عجیب‌تر این است! حسن روحانی برای دفاع و کمک به تصویب لوایح ذیل FATF حاضر به حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست! چرا؟

پاسخ: رئیس جمهور با خوی کاخ نشینی و اشرافیت، در جلساتی شرکت می‌کند: که اولا، رئیس آن جلسه باشد! ثانیا، با نظراتش مخالفت نشود! ثالثا، حرف اول و آخر را بزند! رابعا، خواسته‌های نفسانیش، به تصویب برسد!

آری، ملت ایران طعم شیرین و گوارای "شجره طیبه‌ی مقاومت" را با انهدام پهپاد رادارگریز آمریکا چشید، اما "شجره خبیثه‌ی برجامِ" حسن روحانی، بغیر از تلخ کامی و کوچک کردن سفره مردم، ثمری نداشته است.

والسلام

 


شنبه 98 تیر 1 , ساعت 12:0 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

سال 92 جواد ظریف وزیر خارجه در بدو مذاکره با آمریکا، خطاب به دانشجویان گفت: «آیا شما فکر کردید آمریکا که می‌تواند با یک بمب‌اش تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد! از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟»

حالا جواد دلاور شده و بعد از انهدام پهپاد گران قیمت و رادارگریز آمریکا در توئیت خود نوشت: «ایالات متحده علیه ایران تروریسم اقتصادی به راه انداخته، علیه ما اقدامات پنهانی انجام داده و اکنون به قلمرو ما دست درازی کرده است. ما به دنبال جنگ نیستیم ولی غیورانه از آسمان، زمین و آب‌های خود دفاع خواهیم کرد.»

البته نظام اسلامی به جواد می‌گوید: خسته نباشی دلاور،! راستی رئیست کجا است؟، نکنه از کاخ ولنجک خود، به یاد پدر خوانده مرحوم دولتش، برای اسکی روی آب به سد لتیان رفته باشد؟!

والسلام

 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ