سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 خرداد 8 , ساعت 1:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

چرا جهاد کبیر در مقطع پیچ بزرگ تاریخی و پسا برجام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان گردیده است؟ رمز و راز طرحه جهاد کبیر در کجا است؟ تکالیف خواص و عمارهای امام خامنه ای برای تبین و روشنگری در گستره گفتمان "جــهــاد کـبـیـر" چگونه خواهد بود؟ آیا دولت اعتدال جناب روحانی، سیاست خارجی نظام اسلامی را با مشی لیبرالی، اشرافیگری و حضور باند نیویورکی ها در وزارت خارجه، از ریل اصلی آن منحرف کرده است؟ آیا برجام، استقلال اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی کشورمان را به خطر انداخته است؟ آیا با اجرائی شدن برجام بر اقتدار نظام اسلامی و هویت ملت ایران بخطر افتاده و موجب نگرانی دوستداران انقلاب اسلامی در دنیا گردیده است؟ آیا مسئولین دولت اعتدال، ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک نظام اسلامی را مخدوش نموده و لذا نیاز فوری به گفتمان جها کبیر است؟

اینها سئوالاتی است، که خواص و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، باید پاسخی برای آنها بیابند و محدوده عملیاتی جهاد کبیر را نسبت به مسئولین لیبرالی که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی از گفتمان اسلام رحمانی و یا اسلام آمریکائی سخن گفته اند، معیین نموده و اجازه تخطی از خطوط قرمز نظام اسلامی را به کدخداپذیران دولت اعتدال ندهند!

به نظر می رسد که "جــهــاد کـبـیـر" یگانه راه موفقیت دولت اعتدال در یک سال باقیم مانده است که تقریباً سه سال آن را حاج حسن روحانی در قمار برد-برد با شیطان بزرگ تباه نمود و لذا دولت جناب روحانی باید مسیر گفتمان دیپلماسی ذلیلانه و حقیرانه را به گفتمان اقتصاد مقاومتی تغییر دهد والا، نصیب لیبرالهای دولت تزویر امید، چیزی به غیر ندامت در پیشگاه رهبری و ملت ایران نخواهد بود! 

رمز و راز طرح جــهــاد کـبـیـر را باید در این قسمت بیانات رهبری نسبت به عملکرد سئوال برانگیز دولت اعتدال در مذاکرات هسته ای و برجام و نتایج هیچ آن جستجو نمود که معظم له فرمودند: «به دروغ می‌گویند؛ انقلابیّون می‌گویند با دنیا قطع رابطه کنید؛ نه، ما قائل به قطع رابطه‌ی با دنیا نیستیم، قائل به حصار کشیدن دُور کشور هم نیستیم؛ رفت‌وآمد بکنند، رابطه داشته باشند، مبادله بکنند، دادوستد بکنند، امّا هویّت و شخصیّت اصلی خودشان را از یاد نبرند؛ این حرف ما است: وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین؛ مثل نماینده‌ی نظام اسلامی حرکت بکنند، مثل نماینده‌ی نظام اسلامی سخن بگویندک

وضعیت جناب روحانی در برجام، با آمریکا که به تعهداتش عمل نکرده، همانند دوست فتنه گر رئیس جمهورمان می باشد، که گویند؛ ژاپنی یه ایرانی رو میبره کنسرت خودشون، خواننده شروع کرد و این را خوندن : جی یونگ ماجینگ

ایرانی از ژاپنی میپرسه این چی میگه؟ ژاپنیه میگه : یعنی زندگی زیباست .. او را دوست دارم ... ما بهم خواهیم رسید .. آسمان زیباست ..

ایرانیه میگه اوووه این همه حرفو تو دو کلمه گفت!!!

حالا ایرانیه ژاپنی رو برد کنسرت شجریان، و شروع به خوندن کرد : آهاهاهای آهاهاهاهاهای هاهاهاهاهاهای هاها ها هاهاهای

ژاپنیه میپرسه این چی میگه؟ ایرانی میگه : هنوز چیزی نگفته!!!

والسلام


پنج شنبه 95 خرداد 6 , ساعت 11:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

به کاربران عزیز یادآور می شوم، که مسئولین مذاکره کننده هسته ای ایران، در هنگام مذاکرات و تنظیم برجام مرتباً خبر از  راهکارهای مناسبن برای مقابله با بدعهدی طرف مقابل می دادند. دولت اعتدال، برای دست یافتن به اهداف حزبی و گروهی، بخصوص پیروزی در انتخابات 7 اسفند 94 بدون توجه به بدعهدی آمریکا، با یک پروپاگاندا سازی تبلیغاتی، به اجراء کامل برجام پرداخت! و لذا وقتی دولت آمریکا عطش دولت اعتدال را در اجراء فوری برجام دید، به یکباره از اجراء تکالیفش سر باز زد و دولت جناب روحانی هم در برابر بدعهدی شیطان بزرگ، چیزی به غیر از سکوت ذلیلانه و دیپلماسی حقیرانه، اقدام مؤثری انجام نداد و آینده ژئوپلیتیک نظام اسلامی را با خطر روبرو کرد!

مقام معظم رهبری در روزها اخیر از "جـهـاد کـبـیـر" و "خـرمـشهـرهـای پیش رو" و "اقـتـدار نظـام اسـلامی"سخن به میان آورده و فرمودند: «تبعیت نکردن از دشمن و مقاومت در برابر خواسته‌های آن، جهاد کبیر است.» و همچنین تأکید فرمودند: «استکبار در راهبرد نفوذ چند هدف اصلی را دنبال می کند: «تأثیرگذاری در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر، تغییر باورهای مردم و تغییر محاسبات و مواضع مسئولان

باید گفت، که برخی از اهداف نفوذ مورد نظر مقام معظم رهبری در محاسبات و مواضع متزلزل مسئولین دولت اعتدال بخصوص در سیاست خارجی و اجراء برجام دیده می شود. متأسفانه این محاسبات و مواضع غیرانقلابی دولت حسن روحانی، زمینه فشار بیش از حدِِّ کدخدا(آمریکا) را بر بخشهای داخلی و جریان مقاومت در خارج از کشور فراهم نمود.

در این رابطه استفان مول، هماهنگ‌کننده آمریکایی اجراء برجام می گوید: «ایران برای اینکه به طور کامل از فرصت‌های اقتصادی ایجاد شده (بعد از اجرایی شدن برجام) بهره‌مند شود بایستی مسائل داخلی‌اش که بر روی تصمیم‌ گیریهایغ بین‌المللی اثرگذار است را هم حل و فصل کند، از جمله آن مسائل می‌توان به عدم وجود شفافیت در بخش‌های مالی و تجاری و همچنین اقدامات تحریک‌آمیز از قبیل آزمایش مکرر موشک‌های بالیستیک اشاره کرد.»

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که در 24 آذر 1387 به دانشگاه علم و صنعت رفته بود، فرمودند: «اگر روزی در میان مسئولان کشور، مسئولان بی جرئت و ضعیفی همچون شاه سلطان حسین پیدا شوند، حتی اگر در میان مردم نیز شجاعت و آمادگی وجود داشته باشد، کار مملکت و جمهوری اسلامی تمام است، چرا که مسئولان ترسو و مقهور، ملتهای شجاع را نیز به ملتهای ضعیف تبدیل می کنند.»

وضعیت حاج حسن روحانی و جواد ظریف غربگرا، در مذاکرات هسته ای، همانند آن گدا است، که گویند؛ شخصی رفته بود گدایی! صاحبخانه به جای اینکه چیزی به او بدهد، چند فحش آبدار به او داد. گدا با عصبانیت گفت؛ حالا چرا فحش میدی؟! صاحبخانه گفت: می خواستم دست خالی برنگردی!!!

والسلام


چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 7:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

با اجراء برجام، ملت و بخشهای تولیدی-صنعتی و کسبه جزء کشور منتظر عبور از رکود اقتصادی و تحقق وعده های رئیسل جمهور بودند ولیکن به گفته رئیس بانک مرکزی تاکنون از برجام چیزی نصیب ایران نگردیده و لذا؛ مردم می پرسند! بعد از اجراء برجام و لغو تحریمها، چرا مشکل آب آشامیدنی، اشتغال جوانان، رفع موانع بانکها(سوئیفت)، ریزگردها و ... حل نشد؟ چرا رکود اقتصادی به بحران اقتصادی تبدیل گردید؟! مگر رئیس جمهورمان ادعا نمی کرد؛ که مردم برجام را لمس نموده و برجام آفتاب تابان است؟! پس این همه التماس و رفت و آمد به واشنگتن، نیویورک و ژنو برای چیست؟!

جناب روحانی مطمئن بود از برجام آبی برای ملت ایران گرم نخواهد شد، لذا در نشست خبری با اصحاب رسانه داخلی و خارجی حقیقت برجام را بر زبان آورد ولیکن، با جو احساسی ایجاد شده از اجراء برجام، مورد توجه قرار نگرفت، ایشان در آن نشست گفت: «برجام موانع را از پیش روی ما برداشت.» و مدیر دفتر رئیس جمهور هم آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: «برجام قرار نیست برای ما رشد اقتصادی به همراه بیاورد، بلکه یکی از عمده‌ترین موانع بر سر راه رشد اقتصادی را برطرف کردغ

برای اینکه به اهداف پیدا و پنهان برجام پی ببریم، لازم است به سایر مدلهای طرح شده از سوی جناب روحانی توجه نمائیم، آنجا که آقای حسن روحانی در نشست خبری با رمز و رازی هوشمندانه، سخن از برجامهای دیگری به میان می آورد و  می گوید: «برجام می‌تواند به عنوان یک مدل برای حل و فصل مسائل منطقه‌ای هم مورد استفاده قرار بگیرد.»

در این رابطه وقتی به کتاب سید حسین موسویان مراجعه می کنیم آنگاه به عمق توطئه آمریکا عیله ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک کشورمان پی خواهیم برد! طرح برجامهای متعدد، برگرفته از کتاب سید حسین موسویان، همکار جناب روحانی در مذاکرات هسته ای دهه 80 دولت اصلاحات است که به جرم جاسوسی علیه کشورمان محکوم و مدتی را در زندان سپری کرده است. ایشان در7 کتاب "ایران و آمریکا، گذشته شکست خورده و مسیر آشتی" به طرح گام به گام اشاره نموده، که در پایان گامهای (برجامها) هفتگانه، انقلاب اسلامی تبدیل به جمهور اسلامی گردیده و در نهایت به یکی از کشورهای اقماری و زیر سلطه شیطان بزرگ تغییر پیدا کرده است!

محورهای هفتگانه ای که برای عادی سازی روابط ایران و آمریکا در کتاب سید حسین موسویان(ساکن آمریکا) به آن اشاره شده به شرح ذیل می باشد:

1-برجام یک؛ سازش و مذاکره با آمریکا در خصوص انرژی هسته ای که به برجام ختم شد!

2-برجام دو؛ خلع سلاح جریان مقاومت و عدم حمایت مادی و معنوی از آنها!

3-برجام سه؛ مساله موشک های بالستیک و اره کردن آنها، همانند رژیم صدام حسین!

4-برجام چهار؛ مذاکره در خصوص رعایت حقوق بشر از سوی ایران!

5-برجام پنچ؛ عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی!

6-برجام شش؛ مذاکره و تعامل با رژیم آل سعود و منطقه خلیج فارس!

7-برجام هفت؛ مذاکره و عادی سازی روابط با آمریکا!

والسلام


چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 1:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه جریان زر و زور و تزویر با حمایت گسترده رسانه های بیگانه موفق نشدند، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را به نفع جریانت لیبرال غربگرا مهندسی نمایند، در تاریخ 4 خرداد 95 اعضاء مجلس خبرگان، با رمز مقدس جهاد کبیر که در سوم خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب نواخته شده بود، با عملیات انقلابی خود، سنگر ریاست مجلس خبرگان رهبری را به یکی از عمارهای انقلابی امام خامنه ای سپرده و جبهه کفر اموی و انقلابیون پشیمان اشعری را مضمحل و غربگرایان و اربان آنان را عزادار نمودند.

آنانی که برای مجلس خبرگان پنجم، خواب آشفته و ضدانقلابی شورای رهبری دیده بودند، وقتی که فریاد رسای جهاد کبیر خبرگان انقلابی را شنیدند، از خرمشهر گریختند، «و جاهدهم به جهاداً کبیراً» به ثمر نشست و سرمستان اعتدال و لیبرالهای غربگرا زانوی غم در بغل گرفته و ناامید گردیدند.j

جریان زر و زور و تزویر که با اعمال ضدانقلابی، بخصوص در فتنه سال 88 پایگاه رأی خود را در بخشهای مرفه نشین شهر تهران تثبیت کرده بودند، هیچگاه باور نداشتند، که پایگاه رأی خود را در بین روحانیون بزرگ نظام اسلامی، آنهم در سنگر مهم مجلس خبرگان رهبری از دست بدهند و لذا در 4 خردا 95 بار دیگر شکست کمر شکنی از سوی روحانیت انقلابی دریافت نمودند، زیرا اراده خداوند بر این پایه استوار گردیده "وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ" (سوره مبارکه آل عمران آیه 54)

آقای هاشمی رفسنجانی باید به ملت و خبرگان رهبری پاسخ گوید؛ که چه اتفاقی رخ داده، که برخی از خبرگان فعلی که در سال 88 تقلب مطرح شده از سوی ایشان را در انتخابات ریاست جمهوری باور کرده بودند، چرا امروز حاضر نیستند در پشت سر ایشان حرکت نمایند؟ و چرا مسیر خود را از جناب ایشان جدا کرده اند؟ 

آقای هاشمی خوب می داند، که اکثر اعضاء همین مجلس خبرگان، در مجلس خبرگان چهارم حضور داشته اند و معمولا ایشان را با رأی قاطع برای ریاست آن برمی گزیدند، اما چرا در 4 خرداد 95 جناب هاشمی رفسنجانی، جرأت کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان را بهخ خود ندادند؟!

آری؛ حضرت آیت الله جنتی عمار امام خامنه ای، خار چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی، با رأی قاطع به ریاست مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد و خبرگان ملت دیگ پلو انگلیس خبیث را به صورت غربگرایان کوبیدند و فریاد پیروزی را در فتح خرمشهری دیگر سرودند و سرفرازانه مجلس خبرگان رهبری را انقلابی حفظ کردند.

و چه زیبا امام خامنه ای در 3 خرداد 95 فرمودند: «بدانید در آینده، خرمشهرها، در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.»

والسلام


یکشنبه 95 خرداد 2 , ساعت 7:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

ما اعتقادمان بر این است، که حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، وارث تمام انبیاء و امامان معصوم علیه السلامف است و به همین خاطر در زاد روز تولد آن امام شهرها و روستاهامان را آذین می بندیم و انواع شیرینی و شبربت نذر امام منتَظَر می کنیم، اما حاضر نیستیم که جای خود را در پروژه بزرگ ظهور حضرت بقیة الله معین و بگوئیم؛ ای مولای ما، واقعاً منتظرت هستیم!

در زمانی که به برکت نظام اسلامی، نماینده حضرت صاحب الزمان (عج) در میان ما است، آیا فرمانش را برده ایم؟ امام زمان، منتظر احساساتی نمی خواهد، که چندین هزار نامه بنویسند، اما وقتی نایبش به کوفه آمد، برخی گفتند ما شما را قبول نداریم و منتظر حسین بن علی علیه السلام می مانیم و حرامیان کوفه نایب امام را به شهادت رساندند و منتظران احساساتی همانند سلیمان صرد خزائی آنقدر در کوفه ماندند تا صحنه غمبار عاشورای سال 61 هجری بخاطر تخلف از عهد و پیمان کوفیان با شهادت حسین بن علی و یارانش رقم خورد!ل

علی رغم اینکه شهرهامان را برای امام زمانمان می آرائیم، اما به آراستن دلمان نمی اندیشیم و به همین خاطر، امام زمانمان را در زندان غفلت و خیانت خود، به بند می کشیم و ادعای ارادت می ورزیم! مهدی فاطمه به مهدی باوران و به مهدی یاوران نیاز دارد، نه اینکه تنها به بزک کردن کوچه و بازار بپردازیم، لذا باید همانند نسل دهه اول انقلاب اسلامی، به مهدی یاوری قیام کرد و فرمان ولی اش را لبیک گفت و عاشقانه سر تسلیم به آستان دوست فرود آورده و در شادی وصولشان، "عند ربهم یرزقون" گردیدند و مهدی باوران اینگونه چراغ هدایت نسلهای آینده شدند.

از مرحوم حاج اسماعیل دولابی نقل شده که فرمودند؛ دستگاه خداوند از دستگاه حضرت یوسف(ع) کمتر نیست.

یکی از هم زندانی های یوسف(ع) خوابی را جعل کرد و تعبیرش را از یوسف پرسید؛

وقتی یوسف(ع) تعبیر کرد،آن زندانی گفت دروغ گفتم و خواب را از خودم ساخته بودم!

یوسف(ع)گفت:قضی الامر یعنی کار از کار گذشت و آنچه گفتم واقع شد.

ما هم چند بار به دروغ به خدا گفتیم دوستت داریم...

بعد که ابتلائات و تبعات دوستی ظاهر شد، گفتیم:خدایا دروغ گفتیم

خداوند فرمود:قضی الامر یعنی کار از کار گذشت و به جمع دوستان ما ملحق شدی.

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی تست / ور نه عشق تو کجا این دل بیمار کجا...

والسلام


یکشنبه 95 خرداد 2 , ساعت 3:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی سخن از حضرت ولی الله العظم امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف به میان می آید، ذهنمان ناخداگاه عدالت را می جوید و خود را7 آماده ظهور منجی عالم بشریت نشان می دهیم، که خداوند کریم در آیه 5 سوره قصص وعده حاکمیت مستضعفین بر مستکبرین را نوید می دهد، که می فرماید: « وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» ترجمه: (و ما اراده کرده ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم.)

انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید، وعده حاکمیت مستضعفین را نوید داد و خمینی کبیر منادی این ندای آسمانی بود که در تاریخ 12 فروردین 1358 پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی پیامی فرمودند: «خداوند تعالی وعده فرموده است که مستضعفین ارض را به امید و توفیق خودش، به مستکبرین غلبه دهد و آن ها را امام و پیشوا قرار دهد. وعده ی خداوند تعالی نزدیک است. من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند چنان که تاکنون غلبه کردندخ

حافظه تاریخی می گوید؛ که در دهه اول انقلاب اسلامی همواره امام عزیزمان در بیانات زیبا و شیوای خود از کلمه مستضعفین در مقابل مستکبرین استفاده می کردند، اما جریان خزنده و مرموزی در دهه دوم انقلاب اسلامی و با رویکرد ارتباط با شیطان بزرگ، فریاد تجمل گرائی را از تریبون نماز جمعه تهران فریاد زد!

جناب هاشمی رفسنجانی در 18 آبان 1368در خطبه نماز جمعه تهران مانور تجمل و اشرافیت را کلید زد و گفت: «رفتارهای درویش‌ مسلکانه وجهه جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است، زمان آن رسیده که مسئولین ما به "مانور تجمل" روی آورند.» و اگر امروز مسئولینی با حقوقهای چند ده میلیونی و زندگانی اشرافی دیده می شوند، حاصل عملکرد ناسالم آقای رفسنجانی است! که برون داد این انحراف، کدخدا پذیری جناب روحانی و رابطه با شیطان بزرگ و حاکمیت جریان دولت لیبرال و آلودهu اعتدال است!!!

برای اینکه مسیر ذلت بدرستی طی شود، بعدها آقای هاشمی رفسنجانی با دروغ بستن به خمینی کبیر، ادعا کرد، که امام در سال 63 با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بودند! و اینجا است که متوجه می شویم، جریان زر و زور و تزویر بخاطر ایجاد دوستی با شیطان بزرگ در اقدامی سئوال برانگیز، طی یک پروسه چندین ساله بکار گیری لفظ مستضعف را از ادبیات مسئولین کشور حذف و رفته رفته، باب مذاکره با آمریکا در ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی کلید خورد و در نهایت در دولت جناب روحانی با خدشه در امنیت و استقلال کشورمان، به ثمر نشست! و ما همچنان خجالت می کشیم، که روز نیمه شعبان سالروز ولادت امام عصر عج الله را عید مستضعفان جهان بدانیم!

والسلام


شنبه 95 خرداد 1 , ساعت 2:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اعتراف تعدادی از مسئولین غربگرای دولت اعتدال، که دستاورد برجام را هیچ دانسته بودند! غرپرستان داخلی به فکر چارها افتاده، تا آبروی مدافعین برجام ذلت بار، بیش از این به خطر نیفتد، لذا با پرروئی تمام از رئیس جمهور کدخدا پرستمان، درخواست برکناری مسئولین غربگرای منکر توفیقات برجام گردیدند!

در این رابطه سئوالی مطرح است، که دلیل چنگ انداختن غرب پرستان بر صورت غربگرایان واقعگرا چیست؟ باید گفت: علت این خودزنی بخاطر آن است، که غربگرپرستان همراه دولت، قریب سه سال با کلکسیونی از دروغ و تزویر، برای برجام دستاوردهای ساخته اند، که برملا شدنش، نابودی جریان زر و زور و تزویر را در پی دارد و لذا، برکناری جریان غربگرای دولت اعتدال، امکان ادامه حیات ننگین جریان غرب پرستان را برای مدتی تسهیل می نماید، هر چند که جنگ غرب پرستان با غربگرایان، جوانمرگی زودهنگام دولت اعتدال را رغم می زند!

غرب پرستان می دانند، رئیس جمهورمان با تفکر غربگرای، به کدخدا بودن آمریکا اعتقاد دارد، لذا در رأس این جریان، از زمان برگذاری مذاکرات هسته ای در سال 92 با سخنان بی پایه و اساس خود، مدینة الفاضله ای از برجام ساخته، که رهایی از آن جز با اعتراف و پوزش از رهبری و ملت و واگذاری صندلی ریاست جمهوری محقق نمی شود.ن

جای تعجب دارد که رئیس بانک مرکزی پس از اعترافاتش در آمریکا، این بار در انگلستان لب باز می کند و خبر از عدم همکاری بانکهای بزرگ اروپایی از ترس آمریکا را می دهد، ولی غرب پرستان داخلی همچنان اصرار بر منافع بسیار برجام دارند! جناب روحانی می گوید: با برجام سایه جنگ را از روی ایران دور کردیم! مجید انصاری از جریان غرب پرستان و فتنه گران سال 88 می گوید: «رئیس جمهور فرانسه در دیداری که با آقای روحانی داشته است رسماً گفته که قرار بوده است به ایران حمله نظامی انجام شود و این حمله قطعی شده بوده و تنها در زمان اجرای آن اختلاف نظر وجود داشت که انتخابات سال 92 در ایران و مذاکرات هسته‌ای، سایه جنگ را از سر ایران برداشت.»

آقای حسن روحانی و جریان غربگرا و غرب پرست بدانند! که قریب 3 سال از ریاست جمهوری دولت عتدال گذشته و زمان پاسخگوئی است،ک دیگر نمی توانید با حمله ناجوانمردانه به دولت سابق و بحران آفرینی از پاسخگوئی فرار نمائید، ملت در یک سال آینده گریبان شما را نخواهد کرد و از شما می پرسند؛ که در مقابل از کارانداختن سانتریفیوژها، پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن، خروج آب سنگین از کشور، نابود کردن اورانیم 20 درصد، خروج بیش از 10000 کیلو ارونیم 5 درصد و حراج استقلال و امنیت کشور، کدام دستاورد را برای ملت داشته اید! آیا رکود اقتصادی برطرف شد؟ آیا وضعیت معیشت مردم تغییر کرد؟ آیا رفع تحریمها گشایشی در زندگی روزمره ملت داشته است؟ آیا تهدیدات آمریکا عیله کشورمان کمتر شده؟ آیا تنها یک واحد مسکن اجتماعی ساخته اید؟ آیا پاسپورت ایرانی ارزش پیدا کرد؟ چرا شبکه گسترده تهدیدات عربی علیه کشورمان با محوریت وهابیت شکل گرفته است؟ چرا در مقابل کشتار حجاج کشورمان توسط رژیم آل سعود سکوت کردید که امروز شرط بگذارند، که اگر می خواهید به حج بیائید، باید همانند تروریستهای نشاندار، پابند و دستبند الکترنیکی به همه حجاجتان زده شود و شما با ذلت سکوت می کنید! و همچنان خواستار رابطه حقیرانه با آن رژیم صفاک هستید؟!!

دولت تزویر امید، هیچ پاسخی برای سئوالات متعدد ملت ندارد و لذا باید از طرح دستاوردهای مسخره پسا برجام دست بردارند و با ملت خود صادق باشند، هر جند که لیبرالیسم هرگز نمی تواند با ملتهای خود صادق باشد!!!!

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ