سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 20 , ساعت 1:56 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اقدامات تحریمی و خروج ترامپ از برجام، حسن روحانی را بر آن داشت تا در اجلاس سازمان همکاری شانگهای، تقسیم وظایفی برای کشورها در نظر بگیرد و بگوید: «تمامی طرف های برجام، در قبال رفع تحریم ها مسئول هستند ... سایر اعضای ملل متحد نیز بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت موظفند به اجرای برجام کمک کنندت

اولا؛ اگر آقای روحانی یک بار برجام را مطالعه کرده بود! آنگاه برای دیگر کشورها وظیفه و مسئولیت معین نمی کرد! زیرا بر اساس برجام و قطعنامه 2231 ایران وظایفی را پذیرفته که اجراء نموده است و لذا عدم شکایت ایران از آمریکا بخاطر نقض برجام، یعنی هیچ کشوری در قبال برجام مسئولیت و تکلیفی ندارد!  

ثانیا؛ تازه طرف اصلی مذاکرات هسته ای با ایران، آمریکا بوده که رفته! زیرا خانم وندی شرمن عضو ارشد مذاکرات هسته آمریکا گفته، مدتها قبل از رسیدن به یک چارچوپی برای تفاهم هسته ای، با ایرانیها مذاکرات مخفی و محرمانه بدون حضور شرکای اروپایی خود داشتیم که آنها عصبانی شدند! حال باید پرسید؛ میزان رشوه و باج پرداختی ایران، برای برطرف کردن عصبانیت طرفهای اروپایی 5+1 چقدر بوده است؟! راستی افشاء پرداخت باج به برخی از کشورهای اروپایی، افتضاحی بزرگتر از برجام را بدنبال نخواهد داشت؟! مثلا خرید هواپیمای از ایتالیا!!!!!

ثالثا؛ بابا حاج حسن، باور کن آقای پوتین، شما و آقای ظریف را در حال خیانت به ایران می داند! پس، عذرخواهی و احساس شرمساری در محضر ملت بزرگ ایران و رهبری، کوچکترین وظیفه شما است!

خامسا؛ عملیاتهای آفندی و پیروزیهای پی در پی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا و عدم کفایت او از ریاست جمهوری محقق شد و لذا رسیدن به 190 هزار سو در بحث هسته ای، با حضور حسن روحانی در قدرت، امکان پذیر نخواهد بود.

والسلام


شنبه 97 خرداد 19 , ساعت 12:2 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از معجزات الهی در ماندگاری انقلاب اسلامی، با حضور برخی مسئولین منافق، ساده لوح و احمق، از هر دو جریان چپ یا راست، اصولگرا یا اصلاح طلب، در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی است! مثلا آقای ولایتی دیروز از حامیان اصلی برجام بوده، ولی امروز از مخالفان و منتقدان سرسخت برجام شده است! و یا همین آقای حمید بعیدی‌نژاد، عضو اصلی تیم مذاکرات هسته‌ای و سفیر فعلی ایران در انگلیس، که اخیرا گفته است: «آمریکا با نقض برجام در حال نقض قطعنامه شورای اامنیت سازمان ملل است.»

آقای بعیدی نژاد بخاطر موفقیت(خیانت) در برجام! از دست رئیس جمهورمان، مدال و صد سکه بهر آزدای دریافت و برای جبران زحماتش در برجام، سفیر ایران در انگلستان شد!، حال بعد از افتضاح برجام، می گوید: «اگر یک نظم بین‌الملل قانونمند وجود داشت اکنون بایستی آمریکا به شورای امنیت احضار می‌شد و شورای امنیت آن را محکوم می‌کرد، تنبیه و حتی تحریم می‌کرد.»

واقعا با چنین مسئولین احمق، ساده لوح و منافق، چرا انقلاب اسلامی همچنان مستقر است؟! آیا بعیدی نژاد نمی دانسته که سازمان ملل و شورای امنیت در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد؟! چرا این جماعت، بجای عذرخواهی در پیشگاه ملت و رهبری، مدعی قانون گریزی آمریکا می شوند!

گمان حقیر بر این است که آمریکا قطعنامه 2231 و برجام را نقض نکرده، چرا که هیچ شکایتی از سوی ایران، به مراجع بین المللی بر علیه آمریکا صورت نگرفته و متن برجام، حکم محکومیت ایران بوده و شباهتی بعنوان یک قرارداد طرفینی ندارد! و لذا پررویی برای دولت اعتدال ممنوع است! زیرا اگر راست می گویند، از برجام خارج و یا بر علیه آمریکا به شورای امنیت و دادگاه بین المللی شکایت نمایند!

والسلام


پنج شنبه 97 خرداد 17 , ساعت 12:26 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در دوران دفاع مقدس، 1- شوروی موشک، هواپیما، بالگرد و تانکهای پیشرفته، 2-آمریکا، اطلاعات مهم جبهه های ایران، 3-فرانسه موشک و هواپیمای جنگی، 4-آلمان، انواع و اقسام بمبهای شیمایی، 5-چین تانکهای پیشرفته، 6-انگلیس بمبهای خوشه ای، 7-شاهان عیاش عربستان، کویت، امارات، پول نقد  8-برخی دیگر از کشورهایم ی عربی، سرباز و تجهیزان جنگی در اختیار صدام قرار می دادند و در جبهه روبرو، ایران هم امکان مقابله به مثل را نداشت و لذا شهداء و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی نمودیم.

امروز دیگر دستانمان بسته نیست، 1-قدرت اول منطقه در رابطه با تولید انواع موشکها را در اختیار داریم، 2-قدرت منطقه ای ایران، رژیمهای وابسته به آمریکا را به وحشت انداخته، 3-امنیت اسرائیل شکسته شد، 4-استقلال و خودکفایی نظام اسلامی در حدمطلوب است، 5-فریاد و ناله تروریسم از رزم بی امان دلاور مردان جبهه مقاومت، بلند گردیده 6-حامیان تروریستها، خشمگین و عصبانی از قدرت منطقه ای ایران 7- زمان، بزن و در رو گذشت 8-یک موشک اگر بزنند، ده موشک پاسخ خواهند گرفت.

فرمان رهبری در حرم بنیانگذار نظام اسلامی به سازمان انرژی اتمی ایران، یعنی دستان ایران بر روی ماشه خروج از برجام رفته و رهبری نظام، مدیریت بحران برجام را بدست گرفته  و دولت حسن روحانی را که با خروج ترامپ از برجام، گیج و مات شده بود! از حیرانی در مذاکره با اروپا نجات داده و سه کشور اروپایی را با فرمان انقلابی خود، گیج و مات کرد. آیا دولت اعتدال می تواند در زیر آتش تهیه سنگین رهبری، حقوق مسلم ملت ایران را از کشورهای اروپایی و آمریکایی، بازستاند؟! آیا در زیر سایه مدیریت بحران رهبری، دیگر از سایه دروغ جنگ اروپا و آمریکا نمی ترسند؟!    

والسلام


چهارشنبه 97 خرداد 16 , ساعت 10:27 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برجام از چنان استحکامی برخوردار است که امکان تحقق دستور رهبری، برای رسیدن به 190 هزار سو، تا 15 سال آینده وجود ندارد! و مهندسان سازه برجام، (آمریکایی_صهیونیسم)، تمام مسیرهای ایران، برای رسیدن به 190 هزار سو را بسته اند! پس چرا رهبرف معظم انقلاب، چنین دستور غیرممکنی را ، در قالب برجام صادر نمودند؟

یکی از اهداف رهبری از طرح استراتژی 190 هزار سو، آشفته کردن خواب اتحادیه اروپا بود، زیرا با دستور معظم له زمین بازی مذاکره اروپا با ایران به هم ریخت و سفر سراسیمه نخست وزیر اسرائیل به کشورهای طرف مذاکره با ایران، خبر از آشفته شدن خواب آنان و جریان اعتدال داخلی می دهد!

حسن روحانی پیرامون برجام، با کلکسیونی از دروغ، ملت ایران را فریفت! اما تائید استحکام برجام به نفع کدخدا(آمریکا)! کاملا واقعیت داردزیرا طبق پیوست شماره یک برجام، بندهای 27 ، 28، 29 ، ... و 56 ، ساخت، مونتاژ، زنجیره سازی 164 تایی و تزریق گاز UF6 به سانتریفیوژها، برای رسیدن به 190 هزار سو و همچنین ذخیره اورانیوم در داخل ایران بیش از 300 کیلو، تا 15 سال آینده ممنوع است!

در ضرب المثلی گفته اند: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. بعد از خروج ترامپ از برجام، هیچ توجیهی برای ادامه ماندن ایران در پای مرده برجام وجود نداشت! و لذا رهبری با طرح استراتژی رسیدن به 190 هزار سو، هم خواب اروپاییها را آشفته کرد و هم ستون پنجم دشمن را که مذاکره با سه کشور اروپایی را برای جلوگیری از جنگ تبلیغ می کردند، رسوا نمود! و نتیجه آن، دستان ایران بر روی ماشه خروج از برجام قرار گرفت و دشمنان خارجی و خناسان داخلی که هدفی به غیر از مذاکره برای مذاکره نداشتند، خلع سلاح شدند.

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 15 , ساعت 12:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب دیروز در حرم حضرت روح الله از یک دروغ بزرگ ستون پنج دشمن رونمایی کرد و فرمودند: «عده ای در داخل در تبلیغات خود اینگونه وانمود می کنند که اگر ایران، شکل معیوبی از برجام را که درصدد تحمیل آن هستند، نپذیرد، جنگ خواهد شد، خیر این حرف دروغ است.»0

جریانی که در خصوص برجام شکست مفتضاحانه خورده، حاضر به پذیرش مسئولیت این ننگ نیست و لذا منافقانه، مأموریتی را به ستون پنجم دشمن واگذار نموده که اگر برجام اروپایی را نپذیریم، جنگ خواهد شد!

یک روز برای مخفی کردن شکست برجام، گفتند؛ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد! فردا برای دزدین رأی ملت گفتند؛ «این مردم، عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ(حسن روحانی مورخ 9 اردیبهشت 1396 در یزد) «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟» (حسن روحانی در 3 اردیبهشت 96 در قزوین)

اگر قوه قضائیه بخاطر این دروغ بزرگ و اخلال در امنیت کشور، با گوینده آن برخورد می نمود، امروز شاهد جلولان ستون پنجم دشمن در رسانه های داخلی نبودیم! آن کسانی که دیروز رأی مردم را با طرح کذب سایه شوم جنگ، دزدیدند، امروز شرایط برای گفتن آن دروغها برایشان مهیا نیست و لذا این بار از طریق ستون پنجم دشمن، برای تحمیل برجام موشکی وارد میدان شده اند! آیا بازهم قوه قضائیه سکوت می کند؟! راستی مگر قرار رهبری با مسئولین و نیروهای خدوم وزارت اطلاعات، انقلابی عمل کردن آنان نبود، پس چرا میدان را برای جلوگیری از فریب ستون پنجم دشمن، ناامن نمی کنند؟!

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 15 , ساعت 11:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

صبح بدون تحریم، دروغ بزرگی بود که تیتر روزنامه های زنجیره ای در سال 94 شد! این پروپاگاندای تبلیغاتی کذب، آنفدر هیجان در جامعه ایجاد نمود! حتی حسن روحانی که می دانست لغو تحریمها را به دروغ اعلان کرده!، به وجد و هیجان آمده و در روز تعطیل بانکهای اروپایی، خبر از ثبت هزار السی داد!  8

بعد از خروج ترامپ از برجام، حسن روحانی باید مرگ برجام را به اطلاع مردم می رساند ولی مأموریتش، ماندن در برجام و اعلان رسمی آن از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود و صبح فردا هم تیتر زنجیره ایها، صبح بدون برجام نبود!

حاکمیت تفکر لیبرالیسم بر روزنامه های زنجیره ای، حق گویی را از آنان گرفته و لذا به دروغ دیگری به اسم گرفتن تضمین از سه کشور اروپایی اجیر شدند! همانگونه که روحانی با ترس و لرز به اعلان آن مأمور بود!

کاش آنانی که در سال 94 به کف خیابان آورده شدند و با هیجاناتی کذب، شعارهای هر دلار، هزار تومان و ظریف، امیرکبیر ایران سردادند، یکبار دیگر به خیابانها می آمدند و خواستار اجراء فوری بند 10 اصل 110 قانون اساسی از سوی دیوان عالی کشور بر علیه فردی می شدند که بدون توجه به شروط نه گانه رهبری، دستور اجراء فوری برجام را برای مقاصد سیاسی صادر و چندین میلیارد دلار خسارت به کشور وارد نمود!

در بند 10 اصل 110 (وظایف و اختیارات رهبری) قانون اساسی آمده است: «عزل رییس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی،...»

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 15 , ساعت 12:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از دستور رسمی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سازمان انرژی اتمی در حرم امام خمینی، مبنی بر آغاز فعالیت رسیدن به مرز 190 هزار سو اورانیوم غنی شده، شکست کامل برجام تائید، فرصت نرمش قهرمانه و زنگ تفریح مذاکره برای حاج حسن روحانی تمام و نوبت اجراء واقعی اقتصاد مقاومتی است.غ

رهبر معظم انقلاب بعد از درخواستهای زیاده طلبانه سه کشور اروپایی، طی دستور شفاهی در محضر تمام ملت ایران، به سازمان انرژی اتمی فرمودند: «ملت و دولت ایران تحمل نمی‌کند هم تحریم شود و هم "حبس هسته‌ای" باشد ... سریعا آمادگی لازم برای رسیدن به 190 هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم کند.»

سو SWU مخفف انگلیسی Separative Work Unit به معنای "واحد کار جداسازی اورانیوم سبک از اورانیوم سنگین" است. چرا 190 هزار سو؟ رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در سال 93 با خبرنگار واحد مرکزی خبر سیما طی مصاحبه ای اعلان کرد: «بر اساس مطالعات کارشناسی و تخصصی،190 هزار سو، نیازی واقعی و کف نیاز سالیانه ما در چشم‌اندازی 8 ساله است ... اگر ماشین های 10 سویی را که در اختیارداریم فعال کنیم آن موقع با درنظر گرفتن 190 هزار سو، به 19 هزار ماشین از این نوع سانتریفیوژ نیاز خواهیم داشت

اشاره رهبری به 190 هزار سو، طبق نظرات کارشناسان سازمان انرژی اتمی کشور است. پس آقای روحانی، اگر از کدخدا(آمریکا) نمی ترسید و به جای گرمی نمی روید!، بهانه از دست بهانه گیران گرفته شده و مردم منتظر عمل شما هستند.

والسلام


دوشنبه 97 خرداد 14 , ساعت 11:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با آغاز مذاکرات مسخره ایران با 4+1رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت ملکوتی حضرت روح الله از درخواستهای جدید سه کشور اروپایی خبر داده و فرمودند: «این دولتها توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند، هم از فعالیتهای هسته ای که نیاز قطعی آینده ایران است دست بردارد و هم محدودیتهای تحمیله شده بر ایران را ادامه دهد، اما آنها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.»

کاش دولت ترسوی اعتدال، این خبر را قبل از اعلان رسمی رهبری به اطلاع ملت می رساند! زیرا رئیس جمهورمان به اسم گرفتن تضمین از سه کشور اروپائی به مذاکره رفته، نه دادن تضمین به آنها! آقای روحانی، کمی شرم حیا داشته باشید

همه آگاهان سیاسی می دانند که خروج آمریکا از برجام، یعنی مرگ قطعی آن و لذا دولت باید تکلیف خود را با ملت ایران روشن نماید و کشور و مردم را مزورانه به امید واهی مذاکره با اروپا، معطل نکند! آیا 5 سال دروغ، مبنی بر لغو همه تحریمها کافی نیست؟! مگر حسن روحانی می میرد، شکست در برجام را به اطلاع ملت برساند؟!

والسلام 


دوشنبه 97 خرداد 14 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کشورمان از سال 92 با ریاست جمهوری حسن روحانی در گردابی به نام مذاکره باغ کدخدا(آمریکا) گرفتار و همچنان در خم آن کوچه است تا مشکل تحریمها، آب آشامیدنی مردم و ریزگردها با مذاکره حل شود!، لذا بعد از خروج ترامپ از برجام، راه مذاکره با شیطان مسدود، ولی مذاکره با شیطانک اروپا، برای احقاق حقوقمان از آمریکا فعال گردید!

چرا حسن روحانی اینقدر بدنبال مذاکره با غرب است؟ مگر از تنور مذاکراتی که در سال 82 با سه کشور اروپایی داشته، آبی برای جمهوری اسلامی گرم شد؟! پاسخ منفی است، پس چرا ظرفیت کشور در قمار با اروپا به سُخره گرفته شده است؟!

منشآء اعتقادی حسن روحانی به مذاکره با دشمن، برگرفته از فلسفه اسلام رحمانی یا همان اسلام سازش و اسلام آمریکایی است، که او در زنجان به زبان آورد و گفت: «درس کربلا برای ما درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است

حسن روحانی نه تنها حسن نیست بلکه عباسع هم نیست، چرا که عباس بدون اذن امام خود به مذاکره با عمر سعد و شمر نرفت! عباس اگر باشی، وقتی نامه رئیس سازمان سیا را برای سردار سلیمانی در جبهه های جنگ در سوریه آورند، این عباس سید علی، به طرف آمریکایی گفت: "نامه تو را نمی گیرم، نمی خوانم و اصلا با این افراد صحبتی ندارم"

آری عباس سید علی، نامه را نمی گیرد و نمی خواند، ولی حسن روحانی به آمریکا اعتماد می کند و با پررویی! راه به ترکستان را ادامه می دهد! لذا در مقابل با شیطان بزرگ دو تفکر در داخل کشور وجود دارد، یکی تفکر اسلام ناب محمدی به نمایندگی قاسم سلیمانی است، که داعش و اربابان داعش را به زانو درآورد و دومین آن، تفکر اسلام آمریکایی، به ریاست حسن روحانی است، که استقلال کشور را در قمار با شیطان بزرگ و اذنابش، به حراج گذاشته است!

والسلام


یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 7:37 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

غروب غم بار 13 خرداد 68 یادآور آخرین لحظات عمر حضرت روح الله بود، که ملت ایران و جهان اسلام، دست به دعا بلند کرده و شفای امام خود را از خداوند می طلبیدند، اما تقدیر آن بود، که روح خدا به ملکوت اعلی بپیوندد و ملت را عزدار نماید با تسلیت و تعزیت سالگرد رحلت آن امام عزیز،ع وجیزه ای تقدیم می گردد.

حضرت روح الله که خطر حاکمیت لیبرالها را در آغاز انقلاب اسلامی تجربه کرده بود، وقتی قائم مقام او یعنی آیت اله منتظری، به مدافع منافقین و لیبرالها تبدیل شد، در سوم اسفند 67 خطاب به منتظری و لیبرالها فرمود: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال‌ها بیفتد. تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین، اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند

شهیدان بهشتی، مطهری، مدنی، دستغیب، صدوقی، مفتح، رجایی، باهنر ... و آیت اله خامنه ای و ... فرماندها و افسران تمام وقت حضرت روح الله، برای مهار جریان لیبرالیسم و منافقین بودند و لذا رمز موفقیت حضرت امام، بر این جریانها، فوق العادگی او و امت همراه او بود، که اگر مرحوم رفسنجانی بدلایل نامعلوم، از اجراء فرمان حضرت روح الله، چه در زمان انتخاب منتظری و چه در زمان عزل او تخطی می کرد، آنگاه امام با نامه 6 فروردین 68 کمر لیبرالیسم را با عزل منتظری شکست و خطاب به او فرمودند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌ایدت

وقتی لیبرالیسم با نفوذ در قوه مجریه و مقننه برای خود حصار امن ایجاد نماید، آنگاه بدون اذن ولی فقیه، مخفیانه سند 2030 و قرارداد FATF را امضاء و اجراء می کند! و از اخم نفوذیهای مجلس هم، باکی ندارد! برجام را بدون توجه به شروط رهبری به اجراء درمی آورد و بعد از شکست آن، با پررویی مسئولیتش را بعهده نمی گیرد! هر چند که نفوذیها، از صلابت رهبری می نویسند!

 آری؛ اگر امروز لیبرالیسم در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام نفوذ کرده، علت آن، خواب آلودگی سربازان، افسران و فرماندهان و رشد اشرافی گری مسئولین است و گرنه خامنه ای، خمینی دیگر است، زیرا امام خامنه ای با سربازان و افسران و فرماندهان تمام وقت، داعش و تکفیریها و کشورهای حامی آنان مثل شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و رژیم های فاسد عربی را به زانو درآورد، پس خامنه ای همچنان خمینی دیگر است، اگر امت به وظیفه خود عمل نماید.

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ