سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 خرداد 12 , ساعت 1:26 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی، بعد از اجراء خائنانه برجام، وقتی متوجه شد یا متوجه بود!، که کدخدا(آمریکا) فقط روی کاغذ تحریمها را برداشته! این شیوه کلاهبرداری کدخداغ در دولت اعتدال رایج و در باره تورم و آفتاب تابان(برجام) بکار گرفته شد!

حسن روحانی در هر محفل و بزمی! به دو دستاورد دولتش در 5 سال گذشته، (دروغ کنترل تورم و برجام)، افتخار نموده! لذا همانطور که کدخدا تحریمها را روی کاغذ برداشت! حسن روحانی هم تورم را بر روی کاغذ، تک رقمی حفظ کرد!

یکی از فاکتورهای سنجش تورم، قیمت مسکن است، در حالی که مسکن، از زمستان 96 تا بهار 97 با افزایش 30 تا 40درصدی قیمت روبرو بوده، چرا تورم در بخش مسکن همچنان زیر 9 درصد، پائیز 96 است؟! "به مردم دروغ نگوئیم"!

وقتی مردم می بینند؛ نقدینگی یک تریلیون و 445 میلیارد تومان، دلار بیش از 7هزار تومان ، سکه بیش از 2 میلیون تومان، مسکن با 40 درصد افزایش قیمت، افزایش قیمت کالاهای اساسی، آیا تورم تک رقمی، باور کردنی است؟! "به مردم دروغ نگوئیم"!

حسن روحانی 21 فروردین 96 گفت: «به مردم دروغ نگوییم!» و در افطاری با هنرمندان 9 خرداد 97 گفت: «قبول دارم که فشار در زندگی مردم همچنان وجود دارد، اما این فشار کاسته شده و مثل گذشته نیست.» با دلار 7 هزار تومانی فشارها کاسته شده؟! "به مردم دروغ نگوییم "!

والسلام


جمعه 97 خرداد 11 , ساعت 2:4 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 24 دی 96 گفت : «این آقای ترامپ یک سال است خودش را به در و دیوار می‌زند مداوم بالا و پایین می‌رود برای اینکه این قرارداد را به هم بزند تا امروز موفق نشده است. این به معنای استحکام و پیروزی تعهدات بین‌المللی است.»

مرحوم هاشمی‌رفسنجانی در 23 تیر 94گفت: «توافق هسته‌ای یادآور فتح خرمشهر بود.»ت

برایان هوک، دستیار سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا به رادیو فردا گفت: «ما وارث توافقی هستیم که حتی موافقتنامه نامیده نمی‌شود و به آن «برنامه اقدام» می‌گویند؛ شاید خیلی از مردم ندانند، این توافق حتی امضاء هم نشد؛ این توافق هیچ شأنیت حقوقی ندارد

دکتر ولایتی گفت: « اشکال دیگر برجام نداشتن متن فارسی بود که احساس حقارت به انسان دست می‌داد. حتی عهدنامه های گلستان و ترکمانچای هم با آن متن ذلت بار نسخه فارسی داشتند، اما درباره برجام اینهم انجام نشد.»

هشدار تاریخی شهید مدرس: «ملتی که معاهده‌ها، پیمان‌نامه‌ها و دست‌آویزهای سیاسی را نفهمند، روزگار سخت و سیاهی خواهند داشت.»

امام صادق علیه السلام فرمود: هر زمان امیر مومنان علی (ع) به منبر میرفت، می فرمود: «شایسته است مسلمان از رفاقت با سه نفر دوری کند: پر روی بی باک تبهکار ، احمق و دروغگو.»

حال اگه یه آقایی که رئیس جمهور ایران است، احمقانه و با پرو روئی، آنهم به دروغ بگوید: «ما در برجام موفقیت‌هایی به دست آوردیم که هیچ وقت از بین نخواهد رفت  و هیچ کس نمی‌تواند آن را از بین ببرد ... برجام یک آثاری دارد که الی یوم‌القیامه می‌ماند و هیچ وقت از بین نمی‌رود.» چه باید گفت وقتی یک لیبرال بر کرسی ریاست جمهوری نشسته است؟!

والسلام


جمعه 97 خرداد 11 , ساعت 11:33 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی هنوز به ابعاد مختلف اعتدالیون لیبرال و میانه رو دولت حسن روحانی پی نبرده اند! گستره وسیع اعتدالیون فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی بوده و حتی تا عمق وزارت خزانه داری آمریکا نفوذ دارند!، بطوری که آمریکا، برخی از مسئولین ایرانی را بخاطر اقدام انقلابی تحریم کرده و برخی دیگر را بخاطر نفوذ8 به نفع آمریکا در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، تحریم می نماید!

قاضی خرم آبادی برای صدور دستور فیلترینگ تلگرام، تحریم شده و سیف رئیس بانک مرکزی برای نفوذ دری اصفهانی جاسوس در تیم مذاکره کننده ایرانی، تحریم گردیده است!

یکی بخاطر اینکه پوزه دشمن را با دستور مسدود سازی تلگرام بخاک مالیده، تحریم شده و دیگری بخاطر خیانت به ایران مورد تحریم قرار گرفته است!

یکی را بخاطر انتقام از نظام اسلامی، تحریم کرده اند و دیگری تحریم شده تا شک گمان نظام اسلامی را از مهره و عوامل خود برطرف نمایند!

این یعنی نفوذ جریان لیبرال، در عمق حاکمیت آمریکا!

والسلام


جمعه 97 خرداد 11 , ساعت 5:37 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شهید مدافع حرم حسین معز غلامی می گوید: «بسیجی تمام عمرش می جنگد، دردها، مشکلات، خستگی ها و بی خوابیها باشد برای قبرهایمان، آنجا برای سالها استراحت خواهیم کرد

رهبر معظم انقلاب در دیدار افطاری امسال با دانشجویان، بهل تهاجم ویرانگر ضدانقلاب اشاره و فرمودند: «اگر تهاجم وسیع و پرحجم ضد انقلاب به افکار عمومی، با برجسته کردن و مطالبه گری آرمانی روبرو نشود، قطعاً ویرانگری خواهد کرد. لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه دائم و هوشیارانه آرمانها و کمک به تحقق اهداف انقلاب شود و در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی و مدیریتی، سد ایجاد کند ... باید در افکار عمومی، اشرافی‌گری و وابستگی فکری نفی و طرد شود.»

ایجاد سد برای حفاظت از آرمانهای انقلاب و حضرت روح الله، با نیروها پاره وقت امکان پذیر نیست، زیرا حمله دشمن و ضدانقلاب، گسترده و قدرتمند است، لذا عمارها و ابوذرها باید در قالب لشگرهای مطالبه گر، بر علیه اشرافی گری و وابستگی فکری برخی از مسئولین وارد میدان عملیات شوند، زیرا غفلت از فرمان رهبری، فتنه ای بزرگتر از فتنه اکبر در سال 88 را بدنبال خواهد داشت که این بار سکوت و خیانت خواص، خطرش بیش از فتنه 88 است.

آری؛ شهید مدافع حرم فرمود: "بسیجی تمام عمر می جنگد" ولذا در جنگ پیش رو، باید به اسلحه خشم انقلابی و صبر انقلابی مسلح شد، زیرا دشمن و ضدانقلاب در جبهه واحدی به آرمانهای انقلابی حمله ور شده اند، مثلا حمایت تعدادی از هنرمندان در ضیافت افطاری رئیس جمهور، از بهروز وثوقی بازیگر زمان طاغوت و رفیق خواهر شاه معدوم، در همین راستا ارزیابی می شود، که در کنار سفره نظام اسلامی، به آرمانهای آن، می تازند!  

شهید پور مرادی در وصیت نامه خود نوشت: «این جمله را به یاد داشته باشید، اگر در راه خدا رنج را تحمل نکنید، مجبور خواهید شد در راه شیطان، رنج تحمل کنید

والسلام 

 


پنج شنبه 97 خرداد 10 , ساعت 6:27 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در کتاب خاطرات هسته ای جلد دومش حتما این قسمت از اسخنرانی تبلیغاتی خود را خواهد آورد که گفته بود:«کاسبان تحریم! ناراحتید که تحریم‌ها رفت؟ تحریم‌ها دیگر بر نمی‌گردد. شما می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما زبان مذاکره با دنیا را بلد نیستید»!

برایان هوک، دستیار سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با رادیو فردا در رابطه با برجام گفت: «ما وارث توافقی هستیم که حتی موافقتنامه نامیده نمی‌شود و به آن «برنامه اقدام» می‌گویند؛ شاید خیلی از مردم ندانند، این توافق حتی امضاء هم نشد؛ این توافق هیچ شأنیت حقوقی ندارد

کسی نیست به این آقا بگه، "بی سواد ترسوی بزدل، برو به جهنم!" کارتان به جایی رسیده که بعد از خروج از برجام، این قرارداد بین المللی حاج حسن ما را برایش شأنیت حقوقی قائل نیستید! و می گویید؛ اصلا امضائی پایش نیست! مگر حسن روحانی دیوانه است که برجام را که شأنیت حقوقی و امضاء ندارد، با عجله اجراء و چندین میلیارد دلار خسارت به کشورش وارد نماید؟!

اصلاً قرار نبوده بخشهای محرمانه برجام را که موجب بی آبرویی فحاج حسن می شود، بازگو نمایند! حالا اسرائیل با خبر بوده اشکالی ندارد! مگر شما نمی دانید که حاج حسن گفته "برجام را خدا آورد"؟!

چقدر این آمریکائیها نمک به حرام هستند! خوبه از قالیچه ای کادوی حاج حسن، که ، حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) به خانم وندی شرمن بخاطر برجام تقدیم کرده چیزی نگفته! وگر نه، حاج حسن از غصه دق می کرد! و ایران از داشتن یک رئیس جمهور لیبرال، برجامی، محروم می شد! این نادان و بیسواد آمریکایی، هیچ فکر نکرده که ممکن است بعد از دق کردن حاج حسن، یک فرد انقلابی رئیس جمهور ایران بشود و همانند حضرت روح الله بگوید؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."

والسلام

 


چهارشنبه 97 خرداد 9 , ساعت 8:33 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

انصاف این است که بگوئیم؛ دانشگاه آزاد اسلامی، بعد از اینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی در استخر غرق شد، آزاد گردید و آقای دکتر علی اکبر ولایتی هم، بعد از فوت آن مرحوم آزاد شد و جزء منتقدین برجام گردید! و امروز در نشست «تجربه ماندگار» برجام را ننگین تر از قرارداد ترکمنچای دانسته و در انتقادات بی سابقه ای گفت: «یک اشکال دیگر برجام نداشتن متن فارسی بود که احساس حقارت به انسان دست می‌داد. حتی عهدنامه های گلستان و ترکمانچای هم با آن متن ذلت بار نسخه فارسیا داشتند، اما درباره برجام اینهم انجام نشد

خانم وندی شرمن عضو ارشد تیم هسته ای آمریکا بعد از پیروزی در برجام، در رابطه با مذاکره به زبان فارسی در زمان سعید جلیلی می گوید: یکی از کارهایی که شخص در دیپلماسی انجام می‌دهد این است که توجه کند زبان اهمیت دارد ... سعید جلیلی که هدایت مذاکرات هسته‌ای ایران را به‌عهده داشت اصلاً تحرکی نداشت. نکته جالب توجه اینکه عباس عراقچی بخشی از تیم مذاکرات قبلی بود. ما نمی‌دانستیم که او می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند. همه مذاکرات طرف مقابل به‌زبان فارسی بود

مذاکره کنندگان ایرانی در برجام، چون مثل حسن روحانی، زبان انگلیسی بلد بودند! برای برجام، متن فارسی ننوشتند، که خانم وندی شرمن در سخنرانی خود بعد از اجراء برجام، با تمسخر طرف ایرانی می گوید:« lift لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی (معلق نگاه داشتن، موقتا، متوقف کردن) است اما طرف ایرانی lift را به معنی پایان دادن و خاتمه دادن(لغو تحریمها) ترجمه می کرد و به همین دلیل هم ما از این لغت استفاده کردیم

آیا ممکن است حسن روحانی در هنگامی که می خواهد کتاب خاطرات هسته ای 2 را بنویسد، منکر قراردادی به نام برجام شود و بگوید؛ برجام چیست و از کجا آمده؟!

دوستان همراه "وبلاگ #وزنه_سیاسی"، سخنان بسیار مهم، ولی دیر هنگام دکتر ولایتی در همایش «تجربه ماندگار» را حتما مطاله فرمائید.

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 8 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام خامنه ای بعنوان فرمانده کل قوا، سالیان متمادی در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه، از اصطلاحات نظامی برای مقابله با استراتژی جنگهای پیچیده و متعدد دشمن استفاده می نمایند، هر چند که مسئولین امر، غفلتا یا عامدا، راهبردهای رهبری را کنار می گذارند! و اساتید و دانشجویان هم با دادن شعار وا صدور اطلاعیه و برگزاری همایش از کنار آن عبور می کنند، زیرا عمل به استراتژی، امام جامعه، هزینه دارد!

1-اگر رهبری برای اجراء "اقتصاد مقاومتی،" دستور ایجاد قرارگاه فرماندهی صادر کردند، بخاطر اطلاعات دقیقی بود که از "اتاق جنگ وزارات خزانه داری آمریکا" در دست داشتند.

2-اگر اساتید انقلابی دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان انقلابی را افسران جنگ نرم خطاب کردند، برای مقابله با جبهه گسترده جنگ نرم دشمن بوده است.  

3-اگر فرمان آتش به اختیار برای دانشجویان و نیروهای انقلابی صادر شد، بخاطر غفلت و عدم تبعیت عده ای از مسئولین لیبرال غربزده از فرمانده اصلی میدان جنگ بوده است!

4-اگر کشتی بان انقلاب، وزارت خزانه داری آمریکا را اتاق جنگ بر علیه کشورمان دانسته، تشکیل ستاد مقابله‌ی با شرارتِ دشمن را تجویز کرده است.

5-اگر دیشب (7خرداد 97) جوانان مؤمن و انقلابی را لشکر نامیدند، آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام را در خطر می بینند.

نکند لشکر جوانان مؤمن انقلابی، به مأموریتهای فرعی بروند و فرمانده کل قوا همانند؛ مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام بر بالای منبر مظلومانه فریاد؛ أین عمّار، أین ابن تیهان، أین ذُو الشهادتین؟ سر دهد و ما در مقابل "لیبرالها" در انجام تکالیف خود سرگردان و ناتوان در ایجاد جریان سازی انقلابی، برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحلمان باشیم؟

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 8 , ساعت 12:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از مصادیق فهم در دین این است که وقتی از ایمان کسی تعریف می شود، میزان کفر به طاغوتش هم سنجیده شود، زیرا اگر کسی با ظاهری از ایمان، کفر به طاغوت نداشته باشد، حضور او در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی خطرناک و خطرساز است ولذا زیارت عاشورا به ما می آموزد که مومن انقلابی، "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" را از عمق جان بر زبان جاری می کند و گرنه مدعیان قرائت زیارت عاشور بسیارند و مدافعان حرم اندک!

با این توضیح کوتاه، گریزی به سخنان انقلابی و ناب برخی از دانشجویانی می زنم، که در عصر دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان،ل در محضر امام خامنه ای، طوفانی بر علیه آنانی که کفر به طاغوت ندارند، بر پا کردند، لذا اگر صدا و سیما، فرصتی از سلبریتی ها بگیرد! و به انعکاس سخنان انقلابی دانشجویان بپردازد، جریان لیبرال غربزده در واپسین نفسهای مصنوعی برجام، مایه عبرت جامعه خواهد شد.

سیدمحمدعلی واردی نماینده بسیج دانشجویی در باره کسانی که کفر به طاغوت نداشته و لیبرال صفت برمناصب قدرت تکیه زده، اینگونه گفت: « وجه تمایز میان امامی که معتقد بود، "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" با آنانی که پس از حاجت نگرفتن از آستان کاخ سفید، حال به پنجره‌های کاخ الیزه و باکینگهام دخیل بسته‌اند و توسل به «اروپای آزمون‌پس‌داده» را تجویز می‌کنند

محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم به جریان لیبرالیسم مستقر در قوه مجریه که بخاطر نداشتن کفر به طاغوت، در برجام شکست خورده، گفت: «ما نیز مانند رئیس جمهور محترم معتقدیم، برجام باید در مدارس تدریس شود تا دانش آموزان ایرانی، هم غرب وحشی را خوب بشناسند و هم با دیپلمات‌ها و سیاست‌های شکست خورده‌شان آشنا شوند

آری؛ اگر رئیس جمهور، کفر به طاغوت نداشته باشد، آمادگی خود را برای ماندن در برجام، قبل از خروج ترامپ از آن، به اطلاع طاغوتهای مستقر در کاخ سفید، کاخ الیزه و باکینگهام می رساند تا برای طاغوتیان قرن، زمینه فشار بیشتر به نظام اسلامی را مهیا سازدهر چند، با بی آبروئی! ادعای بی آبرو کردن آمریکا را در برجام دارد!

والسلام

 


دوشنبه 97 خرداد 7 , ساعت 7:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

« گروه ویژه اقدام مالی» (Financial Action Task Force ) کهن به اختصار به آن FATF می گویند، سازمان بین دولتی است که در سال 1989 کشورهای عضو گروه «جی 7» برای اعمال حاکمت اقتصادی خود بر جهان تشکیل داده و لذا FATF قرارداد یا معاهده بین المللی نبوده و کشورها ملزم به حضور در آن نیستند ولیکن امروز برای کنترل برخی از دولتها از آن استفاده می کنند!

جالب اینجا است، برخی از  کشورهایی که در دنیا معروف به ترور، خشونت و حمایت از تروریسم هستند، بعنوان ناظر در آن سازمان حضور دارند! (عربستان و رژیم صهیونیستی) و بلعکس، بیشترین فشارها از داخل! و خارج، به ایران وارد می شود، تا شرایط آن سازمان را که دولت ایران در لوایح چهارقلو به مجلس فرستاده، به تصویب و اجراء برساند!

 لیبرالها و روشنفکرنماها در دولت، مجلس و رسانه های زنجیره ای دو هدف از تصویب لوایحف چهارقلو، دارند! اولا می خواهند شکست در برجام را با این لوایح ضدانقلابی از اذهان مردم پاک نمایند! ثانیا، تصویب لوایح چهارقلو، اهداف عملی برخی از شعارهای ضددینی و ضدانقلابی فتنه گران سالهای 88 و 96 را محقق می سازد! که عبارتند؛ "نه غزه نه لبنان/ جانم فدای ایران"! "نه اسلام نه قرآن / هردو فدای ایران!" ولذا تصویب لوایح چهارقلوی دولت در مجلس، این امکان را برای شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی فراهم می کند، تا اگر ایران، از جریان مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین، حمایت مادی نماید! بلافاصله در محاکم بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل، ایران محکوم گردد! چون جریان مقاومت لبنان و فلسطین، از نظر آنها، تروریست بوده و کمک به آنها ممنوع است!

راستی؛ آیا می دانید در 6 سال گذشته، نفت سوریه و عراق را داعش به کدام کشورها فروخته است؟!

والسلام

 


یکشنبه 97 خرداد 6 , ساعت 4:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از شکست مردان اصلاح طلب در برجام، تعدادی از زنان اصلاح طلب خونشان بجوش آمده و از بی عرضگی مردان اصلاح طلب و بخصوص حسن روحانی، که جرئت عذرخواهی از ملت را نداشته! شرمسار شده و برای زنده ماندن برجام! دست التجاء به دامان زنان مسئول عالی رتبه اروپایی، خانمها، موگرینی(مسئول سیاسی اتحادیه اروپا)، مرکل(صدر اعظم آلمان) و ترزامی(نخست وزیر انگلستان) آویخته و طی نامه ای، از این زنان نجیب! اروپایی مسئول در برجام، خواسته اند که با سیاست زنانگی، برایل حفظ برجام، تلاش نمایند!

حقیر بین زنان و مردان اصلاح طلب، که شیمون پرز؛ "اصلاح‌طلبان‌ را بزرگ‌ترین ‌سرمایه ‌اسرائیل در ایران دانسته"، تفاوتی نمی بینم، زیرا برخی از زنان اصلاح طلب و مردانشان، وقتی به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ کرده، میزان خیانت شان تفاوتی نداشته است!

خیانت زنان اصلاح طلب در فتنه های 78 و 88 کمتر از مردان اصلاح طلب نبوده است!، در کدام تجمع غیر قانونی بر علیه نظام اسلامی، دختر مرحوم رفسنجانی و حامی بهائیان، نقش اصلی را نداشته؟! مگر نقش خانم ابتکار در نفوذ جاسوسان محیط زیست، برای شناسایی مراکز سری و محرمانه موشکی کشورمان، قابل انکار است؟! مگر خانم مولاوردی مشاور رئیس جمهور، لیست برخی خامهای جوان، که در زندگی6 ناموفق بوده را بعنوان کارگران جنسی برای شهرهای توریستی ترکیه، ارسال نکرده است؟! مگر خانم حقیقت جو اصلاح طلب فراری نماینده مجلس ششم، در خارج از کشور کشف حجاب نکرده و مروج ازدواج سفید جوانان نیست؟!

آری؛ برخی مردان و زنان اصلاح طلب، وقتی که در قدرت بودند، اسرار نظام اسلامی را در اختیار دشمنان می گذاشتند! و هر گاه از صحنه قدرت کنار می رفتند، در نقش اپوزیسیون و برانداز، به کشور خیانت می کردند! و لذا همانگونه که در برجام، مردان ترسو و بزدل اصلاح طلب، مقهور کدخدا(آمریکا) شدند، امروز هم زنان مسئولی چون ترازمی، مرکل و موگرینی، برای زنان اصلاح طلب ایرانی ارزشی قائل نخواهند شد، زیرا کدخدای حسن روحانی و زنان مسئول اروپایی، یکی است!

والسلام


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ