سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 6 , ساعت 12:52 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور ایران در جمع مسئولان نظام اسلامی در جلسه افطاری رهبر معظم انقلاب4 اسلامی، دستاوردها سیاسی ذیل را برای برجام، برشمردند ا-آمریکا بی آبرو و منزوی شد!، 2-شکاف بین آمریکا و اروپا ایجاد شد! 3-آمریکا از لحاظ سیاسی و حقوقی و اخلاقی، شکست خورد! 4- کشورهای جهان اقدام آمریکا را تقبیح کردند! 5-ایران به عنوان کشور قانون، صلح، وفای به عهد، مورد تجلیل جهانیان قرار گرفت! 6-ملت ایران در صحنه سیاسی و حقوقی پیروز شد! 7-طبق قطعنامه 2231 غنی سازی ایران قانونی شد!

به جناب روحانی باید گفت: مردم صبور کشورم چندین سال برای لغو تحریمها، لحظه شماری کردند، نه برای پیرورزی سیاسی. چرا که در جشن پیروزی برجام در سال 94، برخی از جوانان، یک دلار و یک هزار تومانی در دست داشتند، مبنی بر اینکه از این پس، هر دلار، هزار تومان می شود، رفاه و ارزانی می آید، رکود و بحران اقتصادی شکسته می شود، رشد و شکوفایی اقتصادی، سراسر کشور را دربر می گیرد، اشتغال جوانان، جای بیکاری را می گیرد و ...! اما برجام، نه تنها سفره مردم را رنگین نکرد،ب بلکه آن را کوچکتر نمود!

با این دستاوردهای سیاسی متوهمانه، آیا نباید مردم، برجام و تندیس جواد ظریف را به آتش کشند، صدها سکه و مدالی که به ناحق، به تیم مذاکره کننده، داده شده، پس بگیرند و بزک کنندگان برجام را مورد لعن و نفرت، قرار دهند؟ اما ملت ایران، بنا بر توصیه رهبری، نجابت به خرج داده و منتظر عذرخواهی رئیس جمهور هستند.

رهبر معظم انقلاب، با تدبیر و درایت انقلابی، دستاوردهای سیاسی برجام را مورد نقد قرار داده و از طرف ملت عزیز کشورم، خطاب به رئیس جمهور فرمودند: « آیا ما مذاکره را شروع کردیم برای اینکه آمریکا بی‌آبرو بشود؟ هدف مذاکره‌ی ما این بود؟ ما مذاکره را شروع کردیم برای اینکه تحریمها برداشته بشود.»

والسلام


شنبه 97 خرداد 5 , ساعت 2:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از زمانی که حسن روحانی چرخیدن سانتریفیوژها را به چرخیدن چرخ اقتصاد مردم و کشور گره زده بیش از 5 سال گذشته! و مردم می پرسند؛ چرا با توقف چرخ سانتریفیوژها، چرخ اقتصادشان بدتر از گذشته می لنگد؟ اشکال کار کجا است که وضعیت آشفته بازار اقتصادی، مردم را دچار حیرانی کرده است؟!

رئیس جمهوری در مراسم افطاری رهبری، با طرح ادعایی گفت: «کشور با برجام یا بدون برجام به‌خوبی اداره خواهد شد.» اما مردم می پرسند: چگونه می خواهید کشور را بدون برجام اداره نماید؟! زیرا ملت به یاد دارند که حسن روحانی در سال 94، حلال مشکلات را در لغو تحریمها دانسته و گفت: « تحریم‌های ظالمانه باید از بین برودع تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند

پس حسن روحانی، نه با برجام و نه بدون برجام، تدبیر و برنامه ای برای حل مشکلات کشور نداشته و ندارد!، و لذا چاره کار در آن است که رهبر معظم انقلاب در مراسم افطاری هفتم ماه رمضان به مسئولین کشور متذکر شده و فرمودند:«دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ [اتاق] جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آنها است، به شکل فعّال هم مشغولند ... اینجا هم بایست ستاد مقابله‌ی با شرارتِ این دشمن در مجموعه‌ی اقتصادی تشکیل بشود ... البتّه اقتصاد مقاومتی علاج همه‌ی اینها است که باید با جدّیّت دنبال بشود»

اگر دولت بخواهد "ستاد مقابله با شرارت دشمن" را همانند "ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی" تشکیل دهد، از الان باید فاتحه آن را خواند! و قطعا به ستادی برای تکمیل پازل دشمن بر علیه خودمان تبدیل می گردد زیرا واردات گود انسانی از ترکیه!، و سنگ پا از چین!، در سال "اقتصاد مقاومتی" یعنی استیضاح و مرگ اقتصاد مقاومتی!  

والسلام 

 


جمعه 97 خرداد 4 , ساعت 10:57 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

عجله دولت و برخی نمایندگان مجلس که قادر به تلفظ علامت اختصار(FATF) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، نیستند، مشکوک و در جهت ایجاد چالش برای افراد، اشخاص، نهادها و بسیج جهانی اسلام که توسط حضرت روح الله بنیان نهاده شده، خواهد بود! که در صورت تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان، اشخاص و افردی که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا یا سازمان ملل، ترریسم نامیده شده و یا اسامی آنان در لیست تحریم آن کشورها قرار گرفته، بانکهای ایرانی حق همکاری و ارائه خدمات مالیل و بانکی با آنها را ندارند!

سخنان آقای عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و ضرورت تصویب آن در مجلس، بعنوان پیش شرط سه کشور اروپایی برای آغاز مذاکره در اجراء برجام بدون آمریکا، به نگرانیها افزوده و لذا اگر به لیست اشخاص، نهادها و شرکتهای ایرانی در لیست تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا، نگاهی بیندازیم، به اهداف تعجیل دولت و برخی از وکیل الدوله های نفوذی درون مجلس، پی خواهیم برد!

بعنوان مثال؛ یکی از شرکتهای مورد تحریم آمریکا، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است، که پروژه های بزرگی همچون پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برای تکمیل پروژه خودکفایی در تولید بنزین را به پایان رسانده و دولت اعتدال، ابربدهکار به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به مبلغ بیش 30 هزار میلیارد تومان می باشد! و لذا اگر لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، در مجلس تصویب شود، راه فرار دولت برای عدم پرداخت دیونش به قرارگاه خاتم و تکمیل پازل شیطان بزرگ، فراهم می شود!

سید یاسر جبرائیلی در این باره می گوید: «آمریکا اجرای FATF را در ایران برای این نمی‌خواهد که مشکلات روابط مالی بین‌المللی ایران حل شود. برای این می‌خواهد که سلاح مالی خودش علیه ایران دقیق‌تر کار کند. لوایح چهارگانه دولت آقای روحانی، برای بالا بردن دقت تسلیحات مالی آمریکاست

والسلام

 


جمعه 97 خرداد 4 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن ‏روحانی گفت: «چرا نمی‌گذارید خانم‌ها به ورزشگاه بروند؟» وقتی ترامپ از برجام خارج شده و وزارت خزانه داری آمریکا(اتاق جنگ اقتصادی) هر روز تحریم جدیدی بر علیه ایران اعمال می کند، متأسفانه رئیس جمهور ایران، سخن از ورزشگاه رفتن زنان و از چرایی فیلتر شدن تلگرام می گوید!،اا آیا رئیس جمهورمان کم عقل است؟ و یا در کنار توطئه جنگ اقتصادی آمریکا، قرار گرفته است؟!

حسن روحانی نه کم عقل است و نه دیوانه، ولیکن خروج ترامپ از برجام، بی آبرویی آمریکا و حسن روحانی را به اثبات رسانده و لذا حسن روحانی در برزخی قرار گرفته، که نه جرئت عذرخواهی از ملت را دارد و نه جرئت خروج از برجام را !

برای جلوگیری از طرح سخنان تفرقه افکنانه، باید از حسن روحانی پرسید؛ آیا بعنوان رئیس دولت، برای تسهیل ورود خانمها به ورزشگاهها، تاکنون دستور و نامه ای به وزارت ورزش نوشته است؟! و اگر نوشته! کدام نهاد و مرجع تقلید، با دستور او مخالفت کرده اند؟! و اگر نامه ای ننوشه، همانطور که برای رفع حصر فتنه گران، اقدامی نکرده، بدنبال حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاهها هم نیست!

جناب روحانی! با بی آبرویی، آبرو کسب نمی شود! و با سخنان مردم فریب، پازل جنگ اقتصادی شیطان بزرگ، را تکمیل نکنید؟! زیرا سئوال مردم این روزها رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه نیست، بلکه از رئیس جمهور می پرسند؛ مگر قول بیش از یک میلیون شغل به جوانان نداده ای؟ آیا از آشفته بازار اقتصادی و افزایش قیمت دلار خبری داری؟! لذا بجای فریب مردم، بدنبال حل مشکلات اصلی آنان و کشور باشید.

والسلام


پنج شنبه 97 خرداد 3 , ساعت 3:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همراهان عزیز "وبلاگ وزنه سیاسی" هدف رئیس جمهور ایران از مذاکره با آمریکا، اثبات بی آبروئی و بدعهدی آمریکا بوده، یا لغو تحریمها و رونق اقتصادی کشور و مردم؟

مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند: «اینکه می‌گویند، در قضیه‌ی برجام، آمریکا از نظر اخلاقی و آبرو شکست خورده8 ... خب بله، اما آیا ما مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود، یا مذاکره کردیم که تحریم‌ها برداشته شود؟ حالا هم که گفته‌اند تحریم‌های ثانویه هم برمی‌گردد

با عنایت به سخنان رهبری، اگر هدف رئیس جمهورمان، اثبات بی آبروئی آمریکا، با وارد کردن خسارت سنگین به تأسیسات هسته ای کشور بوده، این عمل بی عقلی و دیوانگی است! و اگر هدفش، لغو تحریمهای ظالمانه بوده، بعد از خروج ترامپ از برجام، بازهم، ماندن در برجام، بی عقلی و دیوانگی است!

حقیر اعتقادم بر این است، که اجراء برجام توسط ایران، شبیه اقدامات تعزیرات حکومتی است! مثلا وقتی تعزیرات حکومتی، کارخانه و یا مغازه ای را بدلایل گران فروشی، جریمه می نماید، مبالغ جریمه به حساب دولت واریز می شود، و به مردم متضرر از ناحیه گرانفروش، مبلغی پرداخت نمی شود!، ولذا هدف شکایت مردم از گرانفروش و مذاکره با آمریکا، رسیدن به حقوق حقه ی خود بوده، نه اثبات بی آبرویی آمریکا و گرانفروش!

در این میان، متضرر اصلی مردمند!، زیرا ظریف، عراقچی و سایر تیم مذاکره کننده با اروپا، حق ماموریتهای نجومی، از جیب مردم می ستانند! و رئیس جمهور به مردم خواهد گفت؛ "می بینید ثمره برجام را که اروپا را مثل آمریکا بی آبرو کردیم؟!"

والسلام


چهارشنبه 97 خرداد 2 , ساعت 3:24 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در زمانی که دولت احمدی نژاد در سال 87 ، بدون حضور و نفوذ جریان انحرافی خبیث، در خدمت به کشور و ملت در خط مقدم بود و مردم در سفرهای استانی رضایت خود را از رئیس جمهور و دولت وقت در استقبالهای بی نظریشان به رخ فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی کشیده بودند، اما در محفلی مخفی، گروهی اندک برای زمین گیر نمودن دولت احمدی نژاد، سقیفه ای به ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی و با مدیریت اجرائی علی لاریجانی تشکیل داده تا در زمان مقتضی، طرح "دولت وحدت ملی یا ائتلاف برای حذفذ احمدی‌نژاد و تصاحب قدرت" را کلید بزنند!

نتیجه این شد که مدیر اجرائی سقیفه، آقای علی لاریجانی ریاست مجلس، همایش «سی‌امین سال قانونگذاری و نظارت» را با حضور تمام نمایندگان ادوار مجلس، از ضدانقلاب گرفته تا توده ای ها، منافقین، ملی مذهبی و انقلابی ها را به مجلس دعوت نماید و سخنرانان اصلی همایش، تمام رؤسای مجلس، از اول انقلاب تا آن زمان باشند و همگی باید به طرح "دولت وحدت ملی" بعنوان یک راهکار و ضرورت بپردازند و لذا هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، حداد عادل و علی لاریجانی به طرح "دولت وحدت ملی" پرداختند!

پس از برگزاری آن همایش، رهبری نظام هزینه آن همایش را حرام و علی لاریجانی را مسئول آن داستند، و لذا با شدت گرفتن افشاگری‌ها، ناطق نوری اولین کسی بود که اجبارا عقب نشینی کرد و در تاریخ 10 شهریور 1387 گفت: «اگرچه از تشکیل دولت وحدت ملی استقبال شد، اما هر کسی حرف خودش را زد و این پیشنهاد در نطفه خفه شد.»

حال پس از گذشت ده سال از آن همایش ضدانقلابی، در حالی که دولت اعتدال در حل مشکلات مردم و کشور درمانده است، اما عقلا آن سقیفه که برخی هنوز زنده هستند، در این شرایط سخت اقتصادی و سیاسی، احساس تکلیف نمی کنند و در کنار مسببین ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، خیمه زده و سکوت مرگبار کرده و حتی اگر سخنی می گویند؛ خواهان "طرح آشتی ملی" برای حضور فتنه گران در قدرت هستند! و لذا ناجوانمردانه در تلاشند تا افتضاح برجام را نه به حسن روحانی، بلکه، سپاه و رهبری را مقصر پذیرش برجام و شکست در آن معرفی نمایند!

والسلام

 


چهارشنبه 97 خرداد 2 , ساعت 1:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک کسی که حالا رئیس جمهور ایران ایران شده برای تبلیغات انتخاباتی در27 اردیبهشت 96 به اردبیل رفت و با تمسخر منتقدین و کاندیدای روبروی خود گفت «بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد. چه جور آب و صابون بیاریم، رویتان را بشوریم؟... کاسبان تحریم! ناراحتید که تحریم‌ها رفت؟ تحریم‌ها دیگر بر نمی‌گردد. شما می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما زبانا مذاکره با دنیا را بلد نیستید».

یک سال از سخنان تبلیغاتی رذیلانه حسن روحانی در سال 96 گذشت! ترامپ از برجام خارج شد و تحریمهای متعدد آمریکا بر علیه کشورمان، اعمال گردید و می گردد. شرکتهای خارجی که با قراردادهای بدتر از ترکمنچای، ترغیب به سرمایه گذاری بدون تضمین! و پرداخت خسارت! در ایران شده بودند، کوله بار خود را بعد از خروج آمریکا بسته و در حال ترک ایران هستند! و رئیس دولت اعتدال هم ذلیلانه و منافقانه، نظام اسلامی را متعهد به ماندن و ادامه برجام، در مذاکره با سه کشور اروپایی نگه داشت!

بعد از مرگ برجام و فشار اقتصادی مضاعف به مردم، انتظار از رئیس جمهورمان، این بود که بخاطر خروج آمریکا از برجام، بازگشت تحریمها و وعده های کذبش به مردم، در برنامه زنده تلوزیونی حاضر و از ملت و رهبری بخاطر فریب از شیطان بزرگ، عذرخواهی نماید! اما در حسن روحانی، اثری از وجدان و پایبندی به اصول شهروندی که خود آن را برای اجراء ابلاغ نموده، دیده نمی شود! گویا وجدان رئیس جمهورمان، با قتل برجام توسط ترامپ، مرده است!


والسلام

 


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ