سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد به بینش می رسد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 خرداد 3 , ساعت 2:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد گفت: «دیگر برجامی باقی نمانده، اروپایی‌ها کاره‌ای نیستند و در این 60 روز هم اتفاق خاصی نمی‌افتد، چون آنها تابع آمریکا هستند.»

بر اساس نظر اکثر حامیان و منتقدام برجام، برجام مرده است، زیرا آمریکا 1از آن خارج شده و موضع اتحادیه اروپا هم، ماندن در کنار تحریمهای آمریکا است.

بعد از اینکه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار افطاری خود، خطاب به دانشجویان فرمود: «من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد، خیلی اعتقادی نداشتم و بارها نیز به خود مسئولان این کار از جمله به آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم امور خارجه این مطلب را گفتیم و موارد زیادی را به آنها تذکر دادیم.»

یک سئوال: چرا بعد از خروج ترامپ از برجام، نظر صریح رهبری مبنی بر "آتش زدن برجام"، اتفاق نیفتاد؟

حسن روحانی در آخرین ستایش خود از برجام، در 28 اردیبهشت 98 گفت: «برجام پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساخت»! و قبل از آن هم گفته بود: «برجام را خدا آورد»! و «برجام آفتاب تابان است»!

پاسخ: از دلایل مهم و اصلی آتش نزدن برجام، علاقه افراطی حسن روحانی بدان است، گویا بند ناف و رگ حیات روحانی به برجام متصل است، یعنی اگر برجام را آتش می‌زدیم، رئیس جمهور هم، با آن می‌سوخت و نابود می شد. لذا بر اساس مصلحت و حفظ رئیس جمهور، مجبور به حفظ جنازه برجام، برای سینه زنی حسن روحانی در کنار آن هستیم!

والسلام

 


چهارشنبه 98 خرداد 1 , ساعت 12:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رییس جمهور در دیدار جمعی از روحانیون: «همانگونه که در جنگ 8 ساله، اختیارات ویژه‌ای را از امام گرفته و جنگ را اداره کردیم، امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.»

پرونده آلوده حسن روحانی، در خصوص بهره‌مندی از اختیارات ویژه، خبر از خیانت او به دین، انقلاب، رهبر، کشور و ملت ایران می دهد! ولذا دست حسن روحانی برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا، باز است، مگر اینکه با اختیارات ویژه قصد ایجاد فتنه 98 در کشور را داشته باشد! 

1-پرونده ملاقات محرمانه حسن روحانی با عناصری از سازمان جاسوسی موساد در سال 65 با سؤاستفاده از اختیارات ویژه ستاد پشتیبانی جنگ بر علیه امام، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با هماهنگی و پشتیبانی مرحوم مغروق در استخر فرح در هتل پاریژن پاریس!

2-مذاکرات هسته‌ای با سه کشور اروپایی که به تعطیلی و تعلیق تمام مراکز هسته ای ایران در سال 1382 منجر شد!

3-اجرا توافقاتی مثل برجام، توافقنامه پاریس، قراردادهای 25 ساله نفتی، اجاره 25 ساله بندر چاه بهار به هندوستان، اجراء مخفیانه و غیر قانونی سند 2030 بر علیه مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان دانش آموز! اجراء FATF ، اصرار بر تصویب CFT و ...!

4-مخالفتهای صریح و علنی با بیانات و دستورات ولایت فقیه و نهادهای انقلابی و نظامی کشور و همزمان، حمایت مطلق ابزار استعمار نو(فضای مجازی) بر علیه مبانی، دینی، انقلابی و هویت ملت ایران.

قصد و نیت حسن روحانی از اختیارات ویژه چیست؟ 1-تبرئه برادر خود و برادر معاون اولش و سایر دزدان سببی و نسبی 2-زمینه سازی تغییر و براندازی انقلاب اسلامی، به نفع کدخدای خود آمریکا!

والسلام  


چهارشنبه 98 خرداد 1 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک شارلاتان حقه‌باز (سعید زیباکلامِ) چند قبل گفت: «از هر 100 تا پیامی که برای من می‌آید، 90 تایش این است که! تو ما را گول زدی که به روحانی رای بدهیم.»

شارلاتان فوق الذکر در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد با پررویی می‌گوید: «اگر باز هم زمان به عقب یعنی به همان انتخابات اردیبهشت 96 بازگردد، از حسن روحانی حمایت می‌کنم.»

در ادامه مصاحبه، شارلاتان مورد نظر می‌گوید: «دولت روحانی در دو سال اخیر اشتباهات بسیاری داشته است. دولت او کم سوءمدیریت و سوءتدبیر نداشته است. دولت روحانی به کرات تصمیمات نادرست در حوزه اقتصادی اتخاذ کرده است».

خدا رحمت کند مرحوم مغفور حضر آیت‌اله حائری شیرازی را که فرمودند: «استعمار، یعنی تعطیلی فکر، نه به آن معنا که اجازه ندهند شما فکر کنید، بلکه به آن معنی که فرصت ندهند شما فکر کنید. استعمار نو، استعمار رسیدن به جواب، قبل از رسیدن به سئوال است.»

جریان اعتدال، فتنه‌گر و اصلاح طلبان آمریکایی، بر اساس خط و مشی استعمار نو و با بهره‌گیری از ابزار استعماری فضای مجازی، بدنبال ایجاد فتنه 98 و کشاندن نظام اسلامی به لب برتگاه است، ولذا فتنه اقتصادی دولت و مجلس بر علیه ملت، در همین راستا ارزیابی می‌گردد.

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ