سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده مؤمنِ درویشِ آزرمگین و عیالوارخود را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 93 دی 12 , ساعت 9:5 صبح

بنام خدا و برای خدا

دیروز 10دی 93 آقای اسحاق جهانگیری در اجلاس نماز گلایه شدید لحنی از عدم حمایت از دولت داشتند و گفت:‌ «این اصلاً خوب نیست که رئیس جمهور می‌گوید همه انتقاد می‌کنند، ولی زبان برای دفاع از دستاوردها نمی چرخد باید قاطعانه از عملکرد های دولت دفاع و از امیدواری مردم پاسداری کرد.»

ااغعهع

البته معاون اول رئیس جمهور حرف درستی زده است و مردم و رسانه ها وظیفه دارند از خدمات دولت، بدون نگاه به تفکر فکری دولت از خدمات مخلصانه خادمان خود دفاع نمایند، اما دولت اعتدال، خود زمینه عدم دفاع از خود را مهیا نموده است!. وقتی مردم مشاهده می کنند که تمام پروژهای عمرانی دولت سابق نیمه تمام رها شده و دولت به صراحت اعلام نموده که امکان تکمیل آنها را ندارد و به بخش خصوصی می خوامد واگذار کند، پس مردم باید از کدام خدمات دولت دفاع نمایند؟!

رئیس جمهور محترم در تبلیغات انتخاباتی خود در اردیبهشت سال 92 گفتند: «این که با فرافکنی مشکلات را به دیگران نسبت دهیم و به دیگران لجن پراکنی کنیم که کاری ندارد. ادبیات رئیس جمهور باید همراه با اخلاق و ادب باشد.»!

باید از آقای جهانگیری سئوال شود! آیا رئیس جمهور، به این حرف خود پایبند بوده است و نسبت به عملکرد دولت قبل و منتقدین خود لجن پراکنی نکرده و نمی کند؟! مگر خود اسحاق خان چند روز پیش نگفت که به ما می گویند از گذشته نگوئید، حال چرا انتظار نابجا از مردم دارید؟! دولت سابق 837 کیلومتر خط راه آهن را آماده ریل گذاری، تحویل دولت اعتدال نمود، اما آقای روحانی که اخیرا با دو رئیس جمهور همسایه شمالی کشور، آن پروژه مهم را افتتاح کرد! حاضر نشد، از پرژه ای که 90 درصد آن در دولت سابق انجام شده و فقط ریلهای آن در دولت اعتدال نصب گردیده و حتی 100 متر زیر سازی آن در خاک همسایه هم توسط دولت قبل آماده گردیده بود، یک کلام بر زبان بیاورد! آیا حفظ قدرت آنقدر ارزش دارد که از حقگویی بترسیم؟!

اتلافلب

آقای جهانگیری و جماعت دولت اعتدال بدانید؛ همیشه نمی توانید از حقگویی فرار کنید، هر چند، این مرام تفکر لیبرالی دولت راستگویان و خصوصیات بارز جریان نفاق است،! و امروز محصولی از نفاق را درو می کنید، که خود بذر آن را کاشته اید!!!

مردم ناباورانه شاهدند، که دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود، تمام مشکلات را متوجه دولت قبل دانسته و مرتباً علیه خدمات مخلصانه دولت قبل که صبورانه سکوت انقلابی نموده، به لجن پراکنی می پردازد و به توصیه مقام معظم رهبری هم بی توجهی می نماید و ظاهرا رئیس دولت تدبیر، خود تدبیر و حمله گازانبری و لجن پراکنی را به عهده دارد! و حتماً آقای جهانگیری گوینده این سخن را می شناسد! آنجا آقای روحانی گفتند:«خوب، به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید»! آیا اینگونه حرف زدن، آن هم در موقعیت یک رئیس جمهور با لباس روحانیت، که دیگران را به اخلاق سفارش می کند، پذیرفتنی است؟! و قابلیت شنیدن دارد؟! و نباید آن را لجن پراکنی بدانیم؟!

آقای جهانگیری و کوچکترها و بزرگترهای دولت اعتدال بدانند؛ تا زمانی که رعایت اخلاق در رفتار و گفتار شما نباشد و مردم مشاهده کنند که پروژهای موفق دولت قبل، با اسم دولت اعتدال کلید می خورد و حقگویی نمی کند و بیشتر به لجن پراکنی می پردازد،! هیچ رسانه منصف و هیچکس از مردم از خدمات نداشته دوات اعتدال حمایت نخواهند کرد.

والسلام


پنج شنبه 93 دی 11 , ساعت 10:36 عصر

بنام خدا و بری خدا

بعد از انتشار فیلم آقای آخوندی وزیر راه و شهر سازی دولت یازدهم و نماینده میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 که به عدم تقلب در انتخابات اعتراف نمود، آقای رفسنجانی از عملکرد عمارگونه و بصیرت افزای صدا و سیما به خشم آمد و گفت: «چقدر از صدا و سیما علائم تفرقه پخش می‌شود و چیزهایی را به خورد مردم می‌دهند که نبوده و واقعیت نداشته است.»

عتلبلف

آقای محمد علی ابطحی رئیس دفتر وقت ریاست جمهوری آقای خاتمی، که در فتنه سال 88 بازدداشت شده بود، در اعترافات خود در دادگاه انقلاب درباره ارتباط تشکیلاتی موسوی و خاتمی با هاشمی می گوید: «پس از انتخابات در جلسه مشترکی هاشمی رفسنجانی، موسوی و خاتمی با هم قسم شدند که پشت یکدیگر را خالی نکنند و بنده نمی‌دانم که این تنها نگذاشتن و یاری کردن یکدیگر پس از 11 میلیون فاصله برای چه بود ... شاید خاتمی دلیل خود را داشت، موسوی شاید کشور را نمی‌شناخت ولی خاتمی با همه ارادتی که به وی دارم اتفاقا برعکس همه مسائل را می‌دانست، توانایی و اقتدار مقام معظم رهبری را می‌شناخت اما به خاطر اتفاقات موسوی را همراهی کرد که این همراهی خائنانه بود.»

تلغفق

اگر اعترافات آقای محمد علی ابطحی را صحیح بدانیم که واقعیت دارد و تاکنون هم از سوی آقای هاشمی رفسنجانی تکذیب نشده و اعمال و رفتار و گفتار آقای رفسنجانی هم اعترافات آقای ابطحی را تأیید می کند، پس عصبانیت آقای رفسنجانی برای چیست؟!

این روزها که جریان نفاق با طراحی یک پازل، بدنبال رفع حصر سران فتنه می باشد و همت خود را بکار بسته، تا با رفع حصر آنان، فتنه ی بزرگ جدیدی را در کشور رقم بزند، آقای رفسنجانی از پخش فیلم اعتراف آقای آخوندی، به خشم آمده و صدا و سیما را متهم به دروغگویی می نماید، و این در حالی است، اگر کسی بخواهد آن فیلم را غیر واقعی بپندارد، خود گوینده آن است، نه آقای رفسنجانی که خود از آمرین فتنه سال 88 محسوب می شود!

ففف

آقای هاشمی رفسنجانی، اگر خود را دخیل در فتنه سال 88 نمی داند، پس چرا هیچگاه در موضع گیریهای بعد از فتنه، فاصله خود با فتنه گران را مشخص ننموده است؟! و همیشه در پازل طراحی شده قبل از وقوع قتنه عمل می کند؟! و شاید یکی از علتهایی که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 92 مورد تأیید قرار نگرفت، همراهی و همنوایی ایشان با جریان فتنه بود. و چه زیبا شورای نگهبان به رسالت قانونی و شرعی خود برای حفاظت از انقلاب عمل کرد. آیا قوه قضائیه در محاکمه فرزندان هاشمی موفق می شود به حق عمل نماید؟

اخیرآ رئیس دلاور قوه قضائیه در برابر حرکت سازماندهی شده جریان نفاق، از خود واکنش نشان داد و در جلسه مسئولان عالی قضایی در یک گفتار و حرکت انقلابی، آب پاک را روی دست جریان نفاق ریخت و فرمودند: «پرونده‌های فتنه‌گران مملو از موارد اتهامی است ... قصد ایجاد فتنه دیگری دارند ... برای محاکمه سران فتنه هیچ خوفی از احدی نداریم»

اگر قوه قضائیه در وقت لازم، به جرائم و خیانتهای گسترده فتنه گران و حامیان آنان می پرداخت، امروز، جریان نفاق به خود اجازه نمی داد، که نظام اسلامی را برای آزادی سران در حصر و آزاد فتنه، تحت فشار راخلی و بین المللی قرار دهند.

آیت الله بهجت، چقدر زیبا توصیف حال افرادی مثل آقای رفسنجانی را داشته است، معظم له می فرماید  :«ما باید باب توجیه خطا و اشتباه را بروی خود ببندیم  و برای هر خطا زبان به استغفار بگشاییم و اگرقابل جبران باشد، جبران کنیم.»

والسلام 


پنج شنبه 93 دی 11 , ساعت 8:38 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای نوبخت سخنگوی دولت در تاریخ 93/10/10 در خصوص توجیه برداشت غیر قانونی مبلغ 4/1 میلیارد دلار از صندوق توسعه، از ستاد مخفی تدابیر ویژه دولت رونمایی کرد و گفت: « در اولین بند آن به این موضوع اشاره شده که در تاریخ 1392/12/26 مبلغ یاد شده از حساب صندوق توسعه ملی سند خورده است. اگر کسی بگوید شده، معلوم می‌شود آن رسانه نمی‌خواهد آنچه در این متن، توافق شده را بیاورد. البته از این جهت اشتباه رخ داده و این سخن درستی است، قبلاً هم بیان شده بود که سندی بدون اینکه برداشتی صورت گیرد، اشتباه صادر شده است. نوبخت اضافه کرد: آقای سراج، رئیس بازرسی کل کشور که در صندوق توسعه ملی، ریاست هیئت نظارت را بر عهده دارد، بیان کرده که حتی یک دلار از صندوق برداشت نشده و این سند اشتباه صادر شده است به همین جهت ستاد تدابیر ویژه و براساس بند 139 قانون بودجه سال 92 مشخص کرده که این ستاد چطور می‌تواند برای رفع موانع تحریم اقدام کند.»

ااافل

آقای ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس هیئت نظارت صندوق توسعه ملی بانک مرکزی در تاریخ 10 دی 93 با نگاشتن نامه به سران سه قوه به صورت رسمی برداشت 4/1 میلیارد دلار را تأئید نمود مبلغ مزبور را در تاریخ (1392/12/26) از حساب‌های صندوق توسعه ملی برداشت و با توجه به پیگیری‌های به‌عمل‌آمده متعاقباً در پایان فروردین‌ماه 1393 با تنظیم سند اصلاحی وجوه برداشت‌شده را به تاریخ روز برداشت به حساب‌های ارزی صندوق توسعه ملی واریز نموده است.

تتعغ

اولاً در کجای نامه آقای سراج گفته شده که یک دلار هم برداشت نشده!، بلکه بر عکس، آقای سراج تأیید قطعی نموده که مبلغ 4/1 میلیارد از حساب ارزی کشور توسط دولت خارج شده و پس از گذشت یک ماه و با پیگیری انجام شده، مبلغ یاد شده مجددا با یک تدبیر ویژه اعتدالی و حرکت زیرآبی (سند اصلاحی به تاریخ همان روز) به حساب صندوق توسعه، بازگردانده می شود.

ثانیاً با توجه به نامه آقای سراج، که برداشت مبلغ 4/1 میلیارد را تأیید نموده، دولت باید به افکار عمومی پاسخ دهد، که در مدت 35 روزی که این پول از حساب صندوق خارج شده محل هزینه کرد آن را، بصورت شفاف در اختیار رسانه ها و مردم قرار دهد!

اتلللب

ثالثاً؛ شکل گیری غیر قانونی ستاد تدابیر ویژه، با این اختیارات وسیع و قدرت مطلقه، آن هم در دولتی با مشی لیبرال، که هیچگاه نمی خواهد از قدرت کناره گیری نماید، خطر ناک است و چرا این ستاد باید از چشم نمایندگان مجلس و مردم عزیز کشورمان مخفی بماند؟! ملت ایران که از تدبیر دولت اعتدال خیری ندید، حالا باید منتظر تدابیر ویژه آن هم از نوع مخفی آن باشند!!!!!

حال مردم متحیر مانده اند، که دیوان محاسبات، رئیس مجلس و سایر دستگاه های نظرتی کشور برداست 4/1 میلیاردی را تأیید نموده اند، اما چرا آقای نوبخت همچنان می گوید، که هیچ برادشتی دولت نداشته است؟! و شاید علت آن این باشد، که آقای نوبخت در مسیر رشت - تهران، زیاد تردد داشته و در این رفت و آمدها از سنگ پای قزوین زیاد استفاده کرده باشد!

والسلام  


سه شنبه 93 دی 9 , ساعت 11:26 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:« لایحه بودجه سال 94 بر اساس اقتصاد مقاومتی باید نوشته می‌شد و تولید داخلی سرلوحه قرار می‌گرفت، اما متأسفانه شاهد هستیم که معاون اول رئیس‌ جمهور اعتبار دفتر خود را از 2 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان در بودجه 94 افزایش داده و ردیف جدیدی را نیز با عنوان خدمات قراردادی با 47 میلیارد و 800 میلیون تومان ایجاد کرده است.»

اتع

پس از افزایش نجومی بودجه دفتر نشر و آثار امام خمینی(ره) به 53 میلیارد تومان، این بار دولت اعتدال بودجه معاون اول خود را از 2 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان افزایش داد! و احتمالا این افزایش نجومی، بر اساس تفکر لیبرالی دولت، شیب ملایم! نام دارد! و کسی هم نباید به این افزایش 5 برابری اعتراض نماید! و حتماً محل مصرف آن، مثل برداشت 4/1 میلیارد دلاری محرمانه است، می گویند؛ "دروغگو کم حافظه است!"، سخنگوی لب غنچه ای دولت می گوید، هیچ برداشت غیر قانونی از صندوق توسعه نداشته ایم ولی معاون اول رئیس جمهور می گوید، برداشت 4/1 میلیارد دلاری محرمانه است و کسانی که آن را پیگیری نمایند تحت تعقیب قرار می گیرند! ملت مانده است حیران! که نوبخت راست می گوید یا جهانگیری!!!!! و دولت راستگویان، وقتی قرار است دروغ هم بگوید، مراتب آن را رعایت می کند!

علی رغم عصبانیت رئیس جمهور از عملکرد پادشاه عربستان در زمینه کاهش بهای نفت و دستور اکید ایشان به وزراء خود، مبنی بر عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی، اما ریخت پاش و حراج پول بیت المال در ردیفهای مختلف بودجه سال 94 با روح اقتصاد مقاومتی فاصله چشمگیری دارد و برای عامه مردم، اقدام دولت در خصوص تخصیص برخی از ردیف بودجه شبهه انگیز است.

للاا

در زمانی که پروژهای عمرانی کشور، از شروع بکار دولت اعتدال، به خاطر کمبود بودجه تعطیل شده اند، افزایش چشمگیر بودجه معاون اول رئیس جمهور تداعی کننده، داشتن برنامه های خارج از روال قانونی است! و به نظر می رسد که دولت اعتدال بر اساس نظر مغز متفکر خود، آقای هاشمی رفسنجانی، هزینه بیت المال برای انتخابات، بلااشکال است!

در این رابطه تکلیف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب بودجه سال 94 دوچندان است زیرا دولت اعتدال و عقلانیت! خیز بلندی برای تصاحب مجلس شورای اسلامی برداشته است و در این مسیر از تفکر آقای ماکیاول پیروی می کند( هدف وسیله را توجیه می کند) و لذا نمایندگان مجلس، در زمان تصویب بودجه سال 94 و هم در خصوص نظارت بر هزینه کرد آن توسط دولت، باید مراقبت بیشتری از خود نشان دهند.

پینوکیو کجایی؟؟ یادت بخیر!! اینجا هر روز دماغا کوچیکتر می شن و دروغا بزرگتر!!

والسلام           


دوشنبه 93 دی 8 , ساعت 10:37 عصر

بنام خدا و برای خدا

قرآن کتاب آسمانی مسلمانان در آیات مختلف، خطر جریان پیچیده نفاق را در هر شرایطی متذکر شده و سفارش اکید پیامبر رحمت(ص) به وصی و جانشین برحقشان امیرالمؤمنین(ع) است که حضرت علی(ع)از قول رسول خدا در نامه 27 نهج البلاغه  خطاب به محمد ابن ابی بکر می نویسند: «إِنِّی لاَ أَخَافُ عَلَى أُمَّتِی مُؤْمِناً وَ لاَ مُشْرِکاً أَمَّا اَلْمُؤْمِنُ فَیَمْنَعُهُ اَللَّهُ بِإِیمَانِهِ وَ أَمَّا اَلْمُشْرِکُ فَیَقْمَعُهُ اَللَّهُ بِشِرْکِهِ وَ لَکِنِّی أَخَافُ عَلَیْکُمْ کُلَّ مُنَافِقِ اَلْجَنَانِ عَالِمِ اَللِّسَانِ یَقُولُ مَا تَعْرِفُونَ وَ یَفْعَلُ مَا تُنْکِرُونَ»

ذلل

(من بر امتم از مؤمن و مشرک نمى‏ترسم؛ چه، مؤمن را خداوند با ایمانش باز مى‏دارد و مشرک را خدا به سبب شرکش قلع و قمع مى‏کند، اما، من بر شما از آن مرد منافقی می ترسم که درونی دو چهره و زبانی عالمانه دارد، گفتارش دلپسند و رفتارش زشت و ناپسند است.)

جریان نفاق از صدر اسلام تاکنون ضربات سنگینی بر پیکره اتحاد مسلمین وارد نموده و به همین خاطر، قرآن مجید همواره خطر مهلک آنان را در آیات مختلف به مسلمانان و مؤمنان مورد تأکید قرار داده است و اگر فتنه 88 را بررسی محققانه نمائیم، حضور چشمگیر جریان نفاق را، کاملاً مشاهده خواهیم نمود.

یکی از خصوصیات منافق ولایت ستیزی در عمل و پیروی از ولایت در گفتار است، که حداوند در آیه 81 سوره نساء عیله نفاق دست به افشاگری میزند و می فرماید: «وَ یَقُولُونَ طاعَةٌ فَإِذا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِکَ بَیَّتَ طائِفَةٌ مِنْهُمْ غَیْرَ الَّذی تَقُولُ وَ اللَّهُ یَکْتُبُ ما یُبَیِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلاً»

(و آنها ( در حضور تو ) می گویند: فرمانبرداریم و چون از نزد تو بیرون شدند گروهی از آنان در شب نشینی خود غیر از آنچه تو می گویی و غیر آنچه در حضور تو می گفتند در سر می پرورانند. و خداوند آنچه را که شبانه در سر می پرورند می نویسد ، پس ، از آنها روی برتاب و بر خدا توکل نما ، و خدا در تکفّل امور کافی است.)

اگر سخنان میر حسین موسوی را، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و اقدامات عملی او را بعد از انتخابات، بررسی نمائیم، صفات بارز و روشن منافق را در رفتارش مشاهده می کنیم

فلاغ

به این سخنان میر حسین موسوی که در مشهد در تاریخ 4 اردیبهشت 88 توجه فرمائید، ایشان در خصوص ولایت فقیه می گوید:«: ما بدون اصل ولایت فقیه در 30 سال گذشته در برابر تهدیدات آسیب پذیر بودیم و هر لحظه ممکن بود که کشور به وضعیت گذشته برگردد. بنابراین باید توجه داشت که اصل ولایت فقیه ما را در مقابل کودتاها، حاکمیت نیروهای مسلح حفظ کرده است ... بنده با اعتقاد به مسئله ولایت فقیه وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم شده ام.»

موسوی درست 24 روز قبل از برگزاری انتخابات سال 88 می گوید: «آنهایی که بیرون از نظام هستند شهروند نظامند و من به عنوان شهروند ایرانی با آنها روبرو می شوم ولی با کسانی که نظام را قبول ندارند، همکاری نخواهم کرد.»

ررببب

حال اگر، اطلاعیه های متعدد موسوی را، بعد از برگزاری انتخابات 85 درصدی ملت ایران، که از آنان برای ایجاد آشوب در کف خیابانها دعوت نمودند را، مورد مطالعه قرار دهیم، نفاق عملی ایشان، کاملا پیدا است! و قرآن چقدر زیبا چهره فریب این تیپ از منافقین را افشاء می کند و لذا می طلبد که مردم کشورمان که دارای بصیرت انقلابی هستند، نسبت به شناخت جریان نفاق، بیش از گذشته تلاش نمایند، زیرا امیرالمؤمنین(ع) می فرماید: «منافقین برای هر شب تاریکی، از قبل چراغی را افروخته اند»

والسلام  


دوشنبه 93 دی 8 , ساعت 2:33 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای لیندسی گراهام از حزب جمهوری خواه کنگره آمریکا، اخیراً از سرزمینهای اشغالی بازدید نموده و در مذاکرات خود، با نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی گفت:« در ماه ژانویه سنای آمریکا پیش نویس تهیه شده توسط «باب منندز» رئیس کمیته روابط خارجی و سناتور «مارک کیرک» تهیه شده اند را به رای گیری خواهد گذاشت ... بر اساس این طرح جدید در صورتیکه ایران از مذاکرات هسته ای عقب بکشد و به تعهدات خود در توافق هسته ای موقت عمل نکند، دور جدیدی از تحریمها علیه آن اعمال خواهد شد.»

ابلف

این روزها مذاکرات هسته ای و یا همان بازی بُرد – بُرد آقای روحانی، با اما و اگرهای فراوانی روبرو گردیده و امید دولت امید به ناامیدی و یأس تبدیل شده است. سخنان سناتور افراطی کنگره آمریکا گویای این است، که اصلاً بازی بُرد – بُردی را قبول ندارد، بلکه صحنه مذاکرات میدان جنگی است، که حریف مقابلمان (آمریکا)، وقت کنار کشیدن از نبرد را معین می کند و معنی آن این است که شما در این نبرد یا بازی زمین خورده و مجروح شده ای و برابر قوانین آمریکا، باید آنقدر در این رینگ بازی بمانی و کتک بخوری که شرایط طرف مقابل را صد در صد بپذیری و گرنه تا وقتی جان در بدن داری حق ترک زمین بازی را نخواهی داشت.

عجب مذاکراتی و عجب بازی بُرد – بُردی را آمریکا در دستور کاری خودش دارد. به نظر حقیر، وقتی آمریکائیها مشاهده می کنند، که دولت اعتدال و تدبیر، همایشهای را در رابطه با برنامه هسته ای و توافقنامه ذلت بار ژنو، در دانشگاهای کشور برگزار می نماید و سخنرانان آن همایشها، هیچگاه قدرت سخت و نرم نظام اسلامی را قبول ندارند و لذا نباید در دست، نااهلان و نامحرمان قرار گیرد، تا آمریکائی ها با ذوق زدگی اعلام کنند که حق خروج از مذاکرات را بدون اجازه کدخدا ندارید! 

غاغ

ای کاش دولت یازدهم، خود را صاحب اندیشه، تدبیر، عقلانیت و منادی شعار جهانی عاری از خشونت، معرفی نمی کرد و این همه ذلت برای کشور به ارمغان نمی آورد! که یک سناتور افراطی صهیونیست آمریکایی، کشورمان را تهدید نماید.

خوشبین بودن و دست دراز کردن به سوی دشمن و حمله به منتقدین مؤمن، سرنوشت بهتری برای رئیس جمهور رقم نمیزند! و اگر مطبوعات به خدمات دولت لیبرال منش نمی پردازند، علت آن را دولت باید در درون خود جستجو نماید، که آیا دولت اعتدال خدمات قابل ذکری به غیر از "دروغ خزانه خالی" و "اهانتهای مکرر به دولت سابق"، هیچ عمل مثبتی برای انعکاس ندارد. غمگینانه باید گفت، نگرانیهای مردم افزایش پیدا کرده و دولت پاسخگوی افزایش نرخ دلار و کاهش بهای نفت نیست و این نمونه اثبات می کند، که دولت اعتدال در مذاکرات خارجی علی رغم شعارهای فراوان، بی توفیق و ناکارآمد است.

والسلام


یکشنبه 93 دی 7 , ساعت 10:15 عصر

بنام خدا و برای خدا

یکی دیگر از زوایای فتنه های بعد از انقلاب و فتنه پیچیده سال 88 را باید در افکار و رفتار سازمان نیمه مخفی مجاهدین انقلاب اسلامی جستجو کرد، سازمانی که در قرارداد الجزایر در خصوص آزادی گروگانهای جاسوس آمریکایی پای قراردادی را امضاء نمود، که همانند توافق نامه هسته ای ژنو ذلت بار است!

777766

آقای بهزاد نبوی بعنوان نماینده ایران، شرطی را پذیرفته است، که بر اساس آن باید ایران همیشه مبلغ چند صد میلیون دلار، نزد بانک الجزاریری کارسازی نماید تا هر گاه کشورمان در محاکم بین المللی و آمریکایی، محکوم شد، مبلغ محکومیت از حساب ایران نزد بانک الجزایری به طرف آمریکای پرداخت شود! و در مقابل آمریکا چنین تعهدی را نپذیرفت!

در جریان دفاع مقدس سازمان مجاهدین انقلاب که دولت را در تصرف خود گرفته بودند، هیچگاه اجازه نداد، که جنگ الویت اول کشور باشد و در این راستا مجروحین بسیاری، بخاطر کمبود حتی آمبولانس در جبهه به شهادت رسیدند و نقش ویژه این سازمان نیمه مخفی در نوشاندن جام زهر به امام و پذیرش قطعنامه 598 را نباید از یاد برد!

االت

سازمان مجاهدین انقلاب برای اهداف پنهان خود حتی بعد از انفجار نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اقدام به شهید سازی نمود و مشتی خاک را بعنوان جنازه عامل انفجار(کشمیری از سازمان منافقین) در تابوتی قرار دادند و در بهشت زهرا بعنوان شهید کشمیری دفن نمودند! در حالی که سازمان مجاهدین انقلاب، از نظر دادستان وقت تهران، مظنونان اصلی شهادت شهیدان رجایی و باهنر بودند.

نقش سازمان مجاهدین انقلاب در ایجاد تفرقه در بین جامعه روحانیت مبارز تهران، که موجب انشعاب و به وجود آمدن جریان مجمع روحانیون مبارز گردید، قابل تأثیر بود.

سازمان مجاهدین انقلاب با برنامه ریزی دقیق توانست، نمایندگان افراطی مجلس ششم را در مقابل نظام قرار دهد و اولین اعتصاب یا تحصن نمایندگان مجلس ششم با هدایت این سازمان، علیه نظام اسلامی شکل گرفت.

ف56667

نقش سازمان مجاهدین انقلاب در فتنه 18 تیر 78 که با فرماندهی آقای تاجزاده معاون سیاسی وزیر وقت کشور و از اعضاء ارشد آن سازمان در هدایت آشوبهای بعدی، چشمگیر بود!

سازمان مجاهدین انقلاب در فتنه سال 88 نقش محوری داشتند، که اکثر اعضاء ارشد سازمان، که به خارج از کشور متواری نشده بودند، دستگیر و زندانی شدند

به نظر می رسد سازمان مجاهدین انقلاب، پشت پرده بعضی از اقدامات افراطی دولت یازدهم قرار دارد و هچنان به فتنه گری خود -علی رغم زندانی شدن-، مبادرت می ورزد و لذا رئیس دولت اعتدال که اعضاء ارشد این سازمان افراطی را می شناسد، اگر به فکر منافع نظام اسلامی و مردم می باشد، باید این جریان موذی، برانداز، فتنه گر و منافق را اطراف خود دور نماید و اجازه ندهد، این مارهای خوش خط و خال، اهداف بلند امام خمینی را استحاله، و تفکر جدایی دین از سیاست را عملیاتی نمایند.

والسلام


یکشنبه 93 دی 7 , ساعت 6:29 صبح

بنام خدا و برای خدا

اولین کسی که در مسند قدرت ریاست جمهوری، نظام اسلامی را متهم به تقلب کرد، آقای هاشمی رفسنجانی بود، ایشان یک هفته قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ششم در سال 76 و در حالی که امام جمعه موقت تهران بود، بحث تقلب را در خطبه های نماز جمعه مطرح نمود و این سخنان در زمانی طرح شد که وزیر کشور ایشان، مسئول برگزاری انتخابان بود! و متأسفانه این عادت همیشگی آقای رفسنجانی است، که هر وقت امکان حضور در انتخابات را نداشته و یا مردم، ایشان را شایسته ندانند، نظام اسلامی متقلب، و شکایت به نزد خدا می برد! و اگر رأی مردم به نفع ایشان باشد، خود را شایسته انتخاب مردم می دانست! که این عمل، نشانه خود بزرگ بینی و خوی غیر الهی ایشان است!

nmjjh

دومین باری که تقلب از لسان آقای رفسنجانی مطرح شد، برمی گردد به زمانی که یک اصلاح طلب افراطی به نام مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور و مسئول برگزاری انتخابات مجلس ششم بود، که در این انتخابات جریان اصلاحات با توهینهای فراوان، آقای رفسنجانی را در این انتخابات "آقاسی" خواندند!(آخرین نفر انتخابی تهران سی ام) و مانع از حضور ایشان در مجلس شدند و در نهایت مجبور به انصراف از نمایندگی مجلس شد!

سومین باری که آقای هاشمی رفسنجانی بحث تقلب را مطرح نمود، شش ماه قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود. ایشان در خطبه نماز جمعه،به بحث تقلب اشاره نمودند و برگزاری همایش سی سال قانون گذاری طرح دولت وحدت ملی و لوئیه جرگه و تشکیل کمیته صیانت از آراء و مصاحبه همسر آقای هاشمی و دعوت به مردم برای ریختن در خیابانها، در صورتی که موسوی رأی نیاورد، از اقدامات خلاف قانون آقای رفسنجانی قبل، حین و بعد از انتخابات می باشد و همه این تخلفات، برای از میدان به در کردن احمدی نژاد بود، زیرا احمدی نژاد، جریان مدیریت اشرافی را که پایه گذار آن آقای رفسنجانی بوده، مختل نمود، و این عمل از نظر ایشان و جریان زر و زور و تزویر جرم بزرگی محسوب و مرتکب آن مستحق مجازات سنگین می باشد!

nmjj

آخرین شلیک تیر آقای رفسنجانی برای انتقام از دولتی که انقلاب اسلامی را به ریل اصلی خود بازگرداند، نامه معروفش در 19خرداد93 بود، که عملاً رهبر معظم انقلاب و کشور را، به ایجاد دود و آتش تهدید نمود و پس از اینکه مطمئن شدند، موسوی با همه حمایتهای مختلف، آراء لازم را بدست نیاورده است، رمز کلمه تقلب با چاشنی مصلحت، که با آشوب و براندازی همراه بود، صادر و کشور را به مدت هشت ماه به ریختن خون و دود آتش مبتلا کرد و تخم فتنه عمیق را، در کشور کاشت!!!

راستی چرا آقای رفسنجانی رأی مردم در انتخابات سال 92 را حق الناس می داند! ولی رأی مردم در انتخابات سال 88 را، که دستور شورش علیه آن صادر کرد! حق الناس نبود؟! این همه نارستی و نفاق چه معنی دارد؟! و تداوم این مصلحت لیبرال، با مختصات اسلام آمریکای، برای آینده انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) بسیار خطرآفرین است! 

والسلام


جمعه 93 دی 5 , ساعت 8:42 عصر

بنام خدا و برای خدا

«سرچشمه شاید گرفتن به بیل / چو پر شد نشاید گرفتن به پیل

ات

البته اینجانب قصد ندارم که دولت موجود را مثل دولت بنی‌صدر معرفی کنم و یا سرنوشتی شبیه آن دولت را برای این دولت بخواهم، بلکه مقصود این است که باید مانع گرفتار شدن کشور به سرنوشت آن روزگار شد.

اینجانب برای پرهیز از آلوده‌شدن فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات به تشنجات بیشتر، از عکس‌العمل فوری که مورد انتظار ملت است، خودداری کردم.»

اگر شعر و جملات فوق را برای برگزاری یک مسابقه، در اختیار افراد متعددی قرار دهیم و از آنها بخواهیم، جواب صحیح و درست ترین گزینه را انتخاب نمایند، در حالی که نویسنده شعر و دو جمله فوق را نشناسند، کدام گزینه را انتخاب خواهند کرد؟

o       نویسنده قصد خیر خواهی دارد؟!

o      در صورتی که مقصود و اهداف نویسنده برآورده نشود، فتنه بزرگی را برای دریافت کننده پیام به وجود خواهد آورد

o      نویسنده قصد هوشیار نمودن دریافت کننده پیام را دارد تا از این طریق مانع ایجاد فتنه شود؟!

o      نویسنده حال خوبی نداشته و برای ارسال پیام تحت فشار قرار گرفته است؟!

به قطع و یقین اکثر کاربران عزیز گزینه دوم را صحیح می دانند شعر و جملات فوق سئوال مسابقه قسمتی از نامه آقای رفسنجانی در تاریخ 19خرداد 88 دو روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، که به رهبر معظم انقلاب نوشته اند، می باشد و به جرأت می توان گفت که عنان فتنه سال 88 به مدت 8 ماه در اختیار آقای رفسنجانی و خاندان ایشان بوده است.

غغفف

آقای هاشمی رفسنجانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 علی رغم داشتن حمایت همه گروهای چپ و راست و لیبرال و ملی مذهبی و اشرافیت و اپوزوسیون خارج و داخل کشور و ماهوراهای کشورهای غربی، نتوانست پیروز میدان شود و در برابر رقیب خود دکتر احمدی نژاد مغلوب و شکست را پذیرا شد و از فردای آن روز کینه دولت را، که مورد تأیید رهبری نظام اسلامی و مردم مستضعف جامعه بود به دل گرفت و به قول آقای نوبخت، مجسمه اخلاق! هیچگاه دلشان با دولت احمدی نژاد صاف نشد و از هیچ کوششی برای از پا درآوردن آن دریغ نکردند و حتی آقای هاشمی رفسنجانی به پادشاه شرابخوار عربستان قول داده بودند، که شش ماهه زمینه سقوط دولت احمدی نژاد را فراهم خواهد کرد!

 به این جمله آقای رفسنجانی در 22 مرداد 87 ملاحظه کنید که گفت:« مقام معظم رهبری در ابتدای فعالیت دولت نهم از ما خواستند مدتی با این دولت مدارا کنیم. می‌توانیم بگوییم این مدت تمام شده است.» آیا این سخن هاشمی اعلان جنگ با دولت احمدی نژاد نیست؟! و آیا طرح "دولت وحدت ملی" که استراتژی آن از آقای رفسنجانی بود و از سوی جناح راست آن زمان، یعنی آقای ناطق نوری علنی شد، برای خاتمه دادن به دولت نهم نبود؟! برای ایجاد فتنه سال 88 مدتهای زیادی صرف برنامه نویسی و برنامه ریزی شده بود و فتنه یک شبه شکل نگرفته بود.

تلب

افسار شتر فتنه سال 88 در دستان آقای رفسنجانی بود، که این شتر سرکش، که برای براندازی نظام اسلامی مهیا شده بود، توسط مردم بصیر کشومان، در نهم دی سال 88 مهار و از پای درآمد و سرنشینان آن در پیشگاه امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و در میان مردم رسوا و شرمنده گشتند! و مردم چه زیبا جلوی این پیل سرکش آقای رفسنجانی را در نهم دی گرفتن و به قول رهبر عزیزمان نهم دی انقلاب را بیمه کرد.

والسلام


جمعه 93 دی 5 , ساعت 8:42 صبح

بنام خدا و برای خدا

در شرایط بسیار سخت عملیات کربلای پنج که تنها پس از گذشت 15 روز از عملیات ناموفق کربلای چهار صورت گرفت، در منطقه باغ رضوان به شدت از ناحیه کمر، شکم، پاها و دست چپ مجروح گردیدم و طول درمان این مجروحیت، باعث شد، که قریب یک سال از منطقه عملیاتی دور بمانم.

لات

با توجه به اینکه روده ها و بعضی از قسمتهای دیگر داخل شکمم آسیب جدی دیده بودند، پزشکان بخشی از روده بزرگ را برای مدت سه ماه جهت بهبودی بخشهای آسیب دیده، در بیرون از شکم قرار دادند، که بسیار سخت و طاقت فرسا بود و قریب یکا ماه اول مجروحیت از دردهای داخلی شکم به شدت می پیچیدم و اگر دعا و مناجات نمی خواندم، گاهاً این دردهای شکم که معمولاً با تب 40 درجه همراه می شد،غیر قابل تحمل بود و خدا را شاکرم که صبر در سختی های ایام درمان مجروحیت را نصیبم کرد.

للل

ممکن است کاربران عزیز تعجب کنند، که چرا بدون مقدمه به سراغ مجروحیت رفتم و مختصراً هم از آن گذشتم؟! باید عرض کنم که دو شب قبل یک درس و عبرت عملی برایم پیش آمد و حیفم آمد، از کنار آن راحت گذر کنم.

علت طرح بحث مجروحیت و درد سخت شکم، برمی گردد به دو شب قبل، که با مادرم به صورت تلفنی صحبت می کردم و از ایشان جویای حالشان بودم، مادرم می فرمود؛ که درد شکم خیلی آزارم می دهد و هر کاری انجام می دهم، خوب نمی شود.

با توجه به اینکه مادرم مدتهاست که از درد شکم شکایت می کند، به او گفتم، که برای علت یابی درد شکم، انواع آزمایشها از معده و شکم شما را انجام دادیم و پزشکان گفتند، هیچ مشکلی وجود ندارد، نکند به خود تلقین می کنی که شکم درد دارید؟ در پشت تلفن یک باره احساس کردم که مادم از این حرفم ناراحت شد و پس مقداری صحبت خدا حافظی کردیم.

من که در دو سال گذشته دردی در ناحیه شکم خود احساس نکرده بودم، پس از گذشت سه ساعت از گفتگوی تلفنی با مادرم، به یک باره درد شدیدی در شکم احساس نمودم که از ساعت 12 شب تا 6 بامداد نتوانستم بخوابم و با درمان داروهای گیاهی، مشکل درد تا صبح حل نشد. چه زود رنجاندن مادر اثر خود را می گذارد.

در دین اسلام اینقدر که سفارش مادر شده، نسبت به انجام امور دیگر سفارش نشده است، پس بیائید قدر مادرانمان را بدانیم و نوکری آنها را بنمائیم و هر وقت، سختی و گرفتاری برایمان پیش می آید، از مادران عزیزمان بخواهیم که دعا کنند که حتماً به اجابت می رسد، انشاءالله

والسلام         


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ