سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که در به جای آوردن خیرْ برترین یاور، در نیکیْ عامل ترین و نسبت به مصاحبانْ ملایم ترینِ ایشان است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 9:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

امام صادق علیه السلام در حدیثی زیبا و عبرت آموز می فرمایند : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی...(خدا را شکر که دشمنانo ما را از احمق ها آفرید.) در حالی که این روزها آمریکائی ها بدنبال منزوی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان هستند و می خواهند اقتدار این حافظ نظام اسلامی را در داخل و خارج از کشور بشکنند، ده تفنگدار مسلح احمق و خونریز شیطان بزرگ، همانند لشگریان ابرهه در روز سه شنبه 22 دی 94 با دو فروند شناور رزمی آمریکایی وارد آب های سرزمینی جمهوری اسلامی در حوالی جزیره فارسی شدند، که توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و سرنشینان آنها بازداشت و بار دیگر ابهت پوشالی آمریکا به دست نیروهای الهی به زیر کشیده شد.

این روزها که دولت اعتدال دستورات کدخدا(آمریکا) را در بحث هسته ای و برجام اجرائی می کند و استقلال سیاسی و امنیتی  را به حراج گذاشته تا از این طریق بر مراکز تصمیمن گیر و تصمیم ساز کشورمان مسلط شوند، بار دیگر امدادهای غیبی به مدد ایران اسلامی آمد و سربازان احمق آمریکائی را همانند لشگریان ابرهه در دستان قدرتمند سپاهیان مخلص خدا گرفتار کرد و خواری و ذلت دولت مستکبر آمریکا رقم زده شد و لذا لازم می دانم که این پیروزی بزرگ را به ملت قهرمان ایران تبریک بگویم و از سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عزت آفرینند، تشکر نمایم.

ملت باید قدر سپاهیان قدرتمند خود را بداند، زیرا امروز کمتر نیروی نظامی و کشوری جرأت دارد که دست و چشم سربازانii آمریکائی را ببندد و آنان را اسیر نماید. آفرین بر عزت آفرینان کشور قدرتمند ایران.

مصداق دُر گرانبهای امام صادق علیه السلام در اقدام به موقع سپاه پاسداران هویدا شد، که فرمودند: الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی... آیا دولت اعتدال عبرت می گیرد و به فرموده امام صادق(ع) اعتقاد دارد؟ اگر این چنین اعتقادی در دولت وجود دارد، پس احمقانه همه مسائل کشور را به لغو تحریمهای آمریکا گره نزنند و هوشیارانه عمل نمایند!!!!!

 

(بیانیه ذلت بار اصلاح طلبان آمریکائی)

والسلام


سه شنبه 94 دی 22 , ساعت 10:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

محمد جواد ظریف با اشاره به تحولات ناشی از ایران‌هراسی عربستان سعودی خاطرنشان ساخت: «ما در نامه‌ای که به وزرای خارجه اکشورهای مختلف جهان نوشتیم رویدکردها و اقدامات ایران هراسانه عربستان سعودی را طی دو سال گذشته به طور واقعی تبیین ساختیم هر چند در این مدت همواره با اتخاذ سیاست‌های خویشتندارانه تمامی اقدامات منفی آنها شامل تعرض به دو نوجوان ایرانی و حادثه منا که پیامدهای بدی در احساسات مردم ایران به جای گذاشت را بطور عقلایی هضم کردیم.»

رئیس جمهور کشورمان، وزیر خارجه، دبیر شورای عالی امنیت ملی و جناب رفسنجانی سرگرم ملاقات با گرهارد شرودر، صدراعظم پیشین آلمان شده اند و آنقدر از ملاقات با مسئولین دون پایه غربی مسرورند که در پوست خود نمی گنجند و توطئه های آمریکا را فراموش کرده اند. این دیدارها در حالی صورت می پذیرد که مسئولینت اجرائی ایران که آب از لب و دهانشان در ملاقات با گرهارد شرودر آویزان شده، که مسئولیت این فرد آلمانی را بر زبان جاری نمی کنند و صدا و سیما هم با صداقت اطلاع رسانی نمی کند.

ظاهرا دولت اعتدال همه امور کشور حتی بودجه سال 95 را معطل رفع یا لغو تحریمها از سوی کدخدا(آمریکا) نگه داشته است و ملاقات با افراد دون پایه غربی هم در همین راستا ارزیابی می شود. چرا رئیس جمهور کشور، وقت مردم و بیت المال را که باید صرف رفع مشکلات کشور و ارائه بودجه سالیانه به مجلس و برنامه توسعه ششمشود، رها می نماید و به ملاقات بی حاصل با باز نشسته های غربی می پردازد؟! ت

به جرأت می توان ادعا کرد که این دیدارهای ذلت بار با ورشکستگان غربی و نگه داشتن بودجه سال 95 به انتظار رفع تحریم از سوی کدخدا بازی با ملت و فرافکنی است و این اقدامات خبر می دهد که دولت اعتدال، هیچ اعتقادی به اجراء اقتصاد مقاومتی نداشته و ندارد و اگر دم از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می زند، پس چرا بودجه سال 95 را معطل عنایت کدخدا و رفع تحریمها نگه داشته اید؟ و اینچنین، پرده دروغ و تزویر دولت کنار می رود! 

البته کاش یکی به آقای ظریف ئو دولت اعتدال می گفت اگر به فرزندتان در فرودگاه جده تعرض می شد و یا بستگان درجه یکتان در توطئه حکام فاسد سعودی زیر دست و پا له می شد و ار دنیا می رفت بازه ذلیلانه و عاقلانه آن را هضم می کردید؟! البته از شما شیطون بلاها هر چی بگید بر می آد، به نظر می رسد که رئیس جمهور لیبرال در اولین فرصت در صفحه تلوزیون حاضر می شد و باز هم می گفت؛ بروید به جهنم، بروید به یک جای گرم تا نلرزید، ای بی سوادها و افراطی ها!!!

والسلام

 


دوشنبه 94 دی 21 , ساعت 9:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

قلب رأکتور اراک در روز دوشنبه 21 دی 94 هم زمان با راه اندازی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از داخل محوظه آن خارج و بدست دولتا بی تدبیر و با نظارت جاسوسان آمریکائی با بتن پر شد. ظاهراً سخنگوی انرژی اتمی کشور به سوراخ خزیده و فراموش کرده اند که این ذلت را همانند خروج اورانیم از کشور به ملت تبریک بگویند. همزمانی این دو رویداد مهم که یکی ذلت است که بدست دولت تدبیر صورت گرفته و دیگری عزت است که بدست قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران به سرانجام رسیده از اهمیت بالائی برخوردار است.

 وقتی تاریخ کشورمان را بررسی می کنیم به چنین اقداماتی در رژیم آمریکائی پهلوی هم برمی خوریم که وقتی بحرین، که امروز یک کشور خوانده می شود در دهه 50 از کشورمان جدا شد، همزمان انگلیس ها جزایر سه گانه خودمان را تحویل مان دادند و جشن بزرگی هم برای سر گرم کردن ملت برگزار کردند اما هیچگاه به ملت گزارش ندادند که چگونه بحرین این منطقه مهم و استرارتژیک از کشورمان جدا گردید و در تاریخ ایران هم اثری از آن ذکر نشد و امروز مسئله ی خروج قلب رأکتور اراک که در دولت سابق کمتر از یکسال به تپیدن آن مانده بود، بدست دولت اعتدال و تدبیر! که رئیس جمهورش ادعای حقوقدان بودن و متخصص امنیتی بودن را به نادرستی می نماید، با حضور دوربین ها و جاسوسان آژانس بین المللی با بتن پر شد و تعهدات ایران به اتمام رسید.نن

آیا کدخدا(آمریکا) به دولت اعتدال در آستانه انتخابات لطفی خواهد کرد تا جریان فتنه اکبر به اهداف کثیف خود در تصرف مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برسند؟ و یا بهانه مطرح می شود تا امتیاز جدیدی از سوی بزدلان لیبرال به کدخدا تقدیم گردد و جناب لاریجانی هم در مجلس به قرائت انشاء و رجز خوانی بپردازد؟!

به زودی آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار است گزارش نهایی خود، مبنی بر راستی آزمائی ایران را نسبت به تعهدات انجام شده در برجام بدفرجام منتشر نماید تا عنایات ویژه کدخدا(آمریکا) به اعتدالیون آغاز گردد!!!

آیا با از کار افتادن چرخ هسته ای کشور، جناب روحانی با عنایات کدخدا می تواند چرخ اقتصاد را بچرخش درآورد؟ و یا بهانه پائین آمدن قیمت نفت و دیگر کسی از رکود سخن نگوید را بر زبان جاری می کند و ... آخر هم هنرشان ما نمی توانیم می باشد!

رومن رولان می گوید: مرا با حقیقت بیازار، اما هرگز با دروغ آرامم نکن.

والسلام     

 


دوشنبه 94 دی 21 , ساعت 10:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

بار دیگر شاهد قرائت انشائی جسورانه از ریاست محترم مجلس جناب آقای علی لاریجانی خطاب به آمریکا و مقامات فاسدد عربستان بودیم. در سیاست گفته اند؛ اگر بلوفی از طرف دشمن جدی گرفته شود اثرش از چند جنگ بیشتر خواهد بود ولی اگر دشمن بداند که این تنها یک بلوف است و پشتوانه ی عملی به غیر از قرائت یک انشاء زیبا در پی ندارد! آنگاه پاسخش، زهی خیال باطل خواهد بود!

اقای لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه 20 دی 94 گفت: «در اقدامی که چندی پیش در مورد روادید در خلال بودجه آمریکا انجام گرفت، قطعا مخالف روح برجام بود و اگر آن را اصلاح نکنند، از طرف ایران مقابله به مثل خواهد شد و در این زمینه تدبیر شده است ... در مورد این چند طرح نیز اگر دولت آمریکا مانع نشود، نمایندگان ملت در مجلس طرح‌های مقابل آن را به اجرا در خواهند آورد ... چنانچه این مسیر را دنبال کنند، ما چه در زمینه دفاعی و چه در فعالیت هسته‌ای تجدیدنظر می‌کنیم.»

به جرأت می توان گفت؛ اگر آقای لاریجانی و همفکران ایشان در صحن علنی مجلس اجازه داده بودند که نمایندگان ملت، برجام را طبق اصول 77 و 125 قانون اساسی بررسی و تصویب نمایند، امروز نیازی به خواندن انشاء و بلوفهای بی حاصل و توخالی نبود، زیرا آمریکا به خوبی می داند که دستان ایران بخاطر ترس و بی تدبیری دولت اعتدال بسیارک خالی است و به جز بخش ناچیزی از تعهدات ایران همگی به مرحله اجراء در آمده است، پس رئیس مجلس پیش از اینکه ملت را سرگرم قرائت انشاء و فرافکنی کند، بهتر است بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی که قبلاً اجراء پروتکل الحاقی را به حالت تعلیق درآورده بودند و دولت بی تدبیر در حال اجراء دواطلبانه آن بر خلاف مصوبه مجلس می باشد، از دسترسی جاسوسان آژانس بین المللی به تأسیسات هسته ای کشور طبق پروتکل الحاقی جلوگیری نمایند تا کدخدا(آمریکا) از اقدامات شیطنت آمیز خود دست بردارد

جناب آقای لاریجانی بدانند؛ که وقت و زمان را از دست داده و نمی توانند از عنصر زمان برای تحت فشار قرار دادن آمریکا استفاده نمایند! پس رجز خوانی آقای لاریجانی همانند کسی است، که به فردی رسید و دید گریان است. سبب گریه اش را پرسید؛ آن شخص گفت: اگر یک دقیقه زودتر رسیده بودم از اتوبوس جا نمی ماندم. سئوال کننده گفت: شما طوری گریه می کنی که انگار اتوبوس دو ساعت قبل رفته!

والسلام   

 


یکشنبه 94 دی 20 , ساعت 2:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مردم به شعارهای حاج حسن روحانی مبنی بر چرخیدن سانتریفیوژها و چرخیدنع اقتصاد کشور و کدخدا بودن آمریکا اعتماد کردند، و با گذشت بیش از دو سال، ملت متوجه شد که شعارهای گمراه کننده رئیس جمهور دروغی بیش نبودهو با این شعارهای دروغ؛ نه تنها چرخ سانتریفیوژها از کار افتاد بلکه رکود اقتصادی به همراه افزایش قیمتها به بحران تبدیل شد و چرخ اقتصاد هم بطور کلی از کار انداخت و آمریکا هم پس از اجراء 90 درصد برجام توسط دولت تدبیر و امید!، تحریمهای جدید خود را عملیاتی کرد و حاج حسنِ، مبتکر امید را ناامید کرد، اما نکته ی قابل تأملی در این رابطه وجود دارد و آن، توجه جریانهای مختلف، "اعم از براندازان فتنه سال 88 ، لیبرالها، انجمن حجتیه، احزاب منحله ی منافق و آنهای که دلشان با آمریکا است و بدنبال فتنه اکبر در سال 94 می گردند،" به شعارهای رئیس جمهور در سال 92 است.

یکی از اشکالات اساسی جریان روشنفکر غربگرای ایران این است که معمولاً پس از گذشت 100 سال، سر از فاضلاب غرب در می آورند و حرفهای گذشته آنان را بعنوان حرف روز و جدید خود حتی در دانشگاهای کشور مطرح می کنند، همانند حرفهای صادق زیبا کلام که جدیداً بوسیدن پای شیطان بزرگ را طلب کرده است! و این در حالی است  که ملتهای جهان به تأسی از ملت ایران بیدار شده و در مقابل آمریکا ایستاده اند!

قصد حقیر در این وجیزه این است که بار دیگر به بخشی از سخنان امام خامنه ای بپردازم که در 19 دی ماه 94  خطاب به ملت ایران فرمودند: «اگر پیشنهاد دهندگانِ لیستها، مؤمن و انقلابی هستند ون خط امام را واقعاً قبول دارند می توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد، اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرفهای آمریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند.» 

آنچه موجب نگرانی در انتخابات هفتم اسفند گردیده وجود جریانی است که با دستاویز قرار دادن حل مشکلات اقتصادی کشور توسط آمریکا، در تلاش است، با همان شعارهای دروغ سال 92 رئیس جمهور، مجدداً ملت را از حق غافل کنند و با طرح شعارهای کذب، همانند قرآن به نیزه کردن سپاهیان کفر معاویه در مذاکرات بعد از حکمیت،  کرسی های مجلس خبرگان و شورای اسلامی را تصرف خود نموده و زمینه نفوذ آمریکا بر مقدرات کشور را فراهم نمایند، لذا می طلبد که مردم و نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام، نسبت به افراد کاندیداها و کسانی که این روزها لیستهای انتخاباتی ارائه می دهند، بیش از گذشته حساس باشند و اجازه ندهند، عده ای که در فتنه های 78 و 88 برنامه ای بجز براندازی نظام اسلامینداشته اند، مجدداً از مسیر دیگر، سرنوشت کشور و ملت را با ارائه لیستهای مطلوب آمریکا و صهیونیسم به بیراهه و کجراهه ببرند و آنچه را در فتنه ها بدست نیاورده، در انتخابات 7 اسفند 94 و پسا برجام برداشت نمایند.

وصف حال کسانی که دل به آمریکا سپرده و کدخدایش می خوانند، همانند کسی است که گویند: از شخصی پرسیدند؛ به نظر تو چه کسی به همه محرم است؟ و یارو جواب داد «گاو» چون به همه شیر می دهد!

والسلام

 


شنبه 94 دی 19 , ساعت 10:40 عصر

به نام خدا و برای خدا

ندای پرچمدار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای در 19 دی 94 از حسینیه امام حمینی طنین انداز شد و به عمق کینه و ندشمنی دشمنان انقلاب اسلامی و اهداف شیطانی همزبانان آمریکا در ارائه لیستهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرده و فرمودند: « اگر پیشنهاد دهندگانِ لیستها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرفهای آمریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند.»

هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیکتر می شویم اهمیت آن ملموس تر و توطئه های دشمنان خارجی "اعم از امریکا، رژیم صهیونیستی، ایادی و عوامل استکبار و عوامل تکفیری و داعش" و منافقین داخلی آشکارتر می گردد و در مقابل این جبهه گسترده، تکلیف نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب و عمارهای امام خامنه ای در بصیرت بخشی به آحاد ملت مضاعف می شود. 

امام خامنه ای عمق جبهه گسترده دشمنان را در بیانات ارزشمند 19 دی ماه 94 متذکر شدند و/ فرمودند: «در شرایط کنونی نیز نظام جمهوری اسلامی ایران با جبهه گسترده دشمنان اعم از امریکا و رژیم صهیونیستی، ایادی و عوامل استکبار و عوامل تکفیری و داعش مواجه است که اگر به لوازم سنت الهی یعنی ایستادگی، بصیرت و عملِ در لحظه نیاز، عمل کنیم قطعاً همانند پیروزی انقلاب اسلامیمی توان بر این جبهه گسترده غلبه کرد.»

ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که در سخنان رهبر عزیز انقلاب نکات قابل تأملی نهفته است، که اگر از آن غفلت شود؛ "ملت ایران سیلی خواهد خورد"و لذا در خصوص رمز گذر و مقابله با جبهه گسترده دشمنان خارجی و برائت از کسانی که دلشان بدنبال حرفهای آمریکا و دیگر بیگانگان است، فرمودند: «هرکس امروز با انقلاب و امام خمینی و راه امام بیعت کند به معنای بیعت با پیامبر است و پروردگار کریم به پاداش این بیعت، دغدغه، نگرانی و نامیدی را از دل ملت می زداید و اطمینان و آرامش را جایگزین می کند.»

امام خمینی در خصوص حفظ انقلاب می فرمایند: «کسانی که با اسم اسلام می‌آیند و می‌خواهند خرابکاری بکنند.. بدانید اینها اسلامی نیستند، اینها ضد اسلام هستند، ضد انقلاب هستند، نفوذ کرده‌اند در بین جمعیت ها صحیفه امام، جلد 12، صفحه 470

  انشاء الله

والسلام

 


شنبه 94 دی 19 , ساعت 8:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی پرونده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوره های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد به نکات جالب و عبرت آموزی می رسیم و می بینیمن که چند ماه قبل از بررسی تائید یا رد صلاحیتها توسط شورای نگهبان، جریان بهانه گیری که با نفاقدر پشت سر اعضاء بیت امام خمینی پنهان شده و معروف به جریان چپ هستند، حمله به شورای نگهبان را از امور تکلیفی و واجب خود از سال 1369 می دانند! و لذا با یک برنامه مشخص به این نهاد نظارتی که مسئولیت تائید صلاحیتها و برگزاری با سلامت انتخابات را بر عهده دارد، ناجوان مردانه حمله می کنند، اما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اتفاق عجیبی دیگری رخ داده و جناب روحانی که دستیار همیشگی آقای رفسنجانی در هر عرصه ای می باشد و در جریان راست قرار داشته است، این بار بدون اعلام رسمی به ائتلاف تاکتیکی آقای رفسنجانی با جریان چپ منافق پیوسته و حمله به شورای نگهبان را این بار صاحب کلید و تدبیر! عهده دار گردیده است.

چرایی ورود رئیس جمهور در حمله به شورای نگهان غیر قابل باور بود، زیرا جناب روحانی از اول انفلاب تا کنون بر اساس تائید همین شورای نگهبان و با همین شیوه بر کرسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تکیه زده و مبالغ قابل توجهی هم برای خرید منزل اشرافی در خیابان مقدس اردبیلی دریافت نموده است و لذا دستور حمله نابجا و غیر قابل تصور آقای روحانی به شورای نگهبان از سوی پدر خوانده دولت و فتنه گران فاقد صلاحیت صادر گردیده است و رئیس جمهور هم ناچاراً خود را وارد بازی خطرناک جناب رفسنجانی و فتنه گران نموده است، هر چند شورای نگهبان در سالهای گذشته می توانست جناب روحانی را بخاطر خوی اشرافی گری، رمز و راز خوکشی فرزندش، چگونگی تحصیل در انگلستان و همزمان مدیریت مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و دبیر شورای عالی امنیت ملی و نوشتن جندین کتاب در همین ایام و دریافت حقوق 12 میلیون تومانی صلاحیتش را مورد تردید جدی قرار دهد، زیرا اگر فردی چنین اشکالات مطرح شده را داشته باشد، امکان ورودش به بعضی از مشاغل ناممکن است!ت

پس حمله غوغاسالاران، فتنه‌گران و ساکتین فتنه سال 88 به نهاد شورای نگهبان قانون اساسی همانند دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بوده و ادامه دار است، زیرا جریان چپ و ایادی منافق آنها که امروز خود را به دروغ اصلاح طلب می خوانند، همواره با جانشین بحق امام راحلمان، امام خامنه ای زاویه داشته و بر همین اساس حمله به شورای نگهبان در ذات مرض آلود و حسادت آنان، نسبت به ولی فقیه موج میزند و گر نه همین شورای نگهبان در دهه اول انقلاب همواره مورد حقد و کینه لیبرالها و منافقین بوده و سپس در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب مورد حمله جریان چپ که بعد از امام نماینده قشر اشرافی، لیبرالها و اپوزیسیون خارج از کشور را است، قرار گرفته و شورای نگهبان هم بخوبی می داند که هدف اصلی جریان نفاق، تضعیف و تخریب رهبری نظام اسلامی آن هم بخاطر پایبندی و حفاظت از نظام اسلامی است و لذا دنیا طلبان ادامه حیات سیاسی ننگین خود را در حمله به شورای نگهبان می دانند و به همین خاطر شورای نگهبان  باید همچنان در خط اصیل امام و انقلاب به تکلیف الهی خود در دفاع از کلیت نظام اسلامی عمل نماید و اهانتهای جریان نفاق آنان را از پاسداری از نظام اسلامی لحظه ای غافل و خسته نکند. انشاء الله

والسلام

 


جمعه 94 دی 18 , ساعت 12:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

در مقطعی قرار داریم که سرنوشت کشورهای مهم در گذر موفقیت آمیز از پیچ بزرگ تاریخی است و آینده کشور ایران و محور مقاومته هم در گذر از این شرایط سخت و طاقت فرسا است و در جبهه مقابل، دنیای استکبار و کشورهای ریز و درشت و عمله های مزدور منطقه ای آن را می نگریم که سرنوشت آنها هم در گرو گذر از این پیچ تاریخی است و لذا جهان استکبار از تمام قدرت و نفوذ خود در داخل و خارج ایران، سوریه، عراق، لبنان، یمن و افغانستان بهره می گیرد تا محور مقاومت را در گذر از این پیچ تاریخی با ایجاد کمین های ناگهانی برای همیشه از سر راه بردارد و به همین منظور برجام و چگونگی اجراء آن به گمینگاهی علیه کشورمان تبدیل شده و بیم آن می رود که در فتنه ای که با رمز شورای رهبری کلید خورده و از حمایتهای مالی آمریکا و سرویسهای جاسوسی غربی برخوردار است، گذر ایران و محور مقاومت را از پیچ بزرگ تاریخی با خطرات جدی روبرو نمایند.

اگر به محتوای برجام و چگونگی اجراء با سرعت آن در داخل مراکز هسته ای کشور نظری بیفکنیم، در جای جای آن سنگرهایع مخفی و کمینگاه دشمن را می بینیم که از قبل توسط سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل ساخته شده و دولت اعتدال پس از اجراء 90 درصد برجام، دریافته است، که اعتماد افراطی به کدخدا(آمریکا) منجر به آن شده که امروز گلو و مچ دست دولت جناب روحانی در دستان چدنی آمریکا قرار گرفته و لذا راه نجات دولت لرزان و لیبرال غربگرای اعتدال در دو مسیر است.

الف- تغییر مسیر دولت از لیبرالیست و پراگماتیسم به انقلابی و خط اصیل امام خمینی که از سوی امام خامنه ای تبیین گردیده، که با توجه به احاطه دولت از سوی جریان فتنه سال 88 امکان تحقق این ناممکن به نظر نمی رسد.

ب- برای اینکه کشور از بحران رکود اقتصادی خارج و دست و گلوی دولت از دستان چدنی کدخدا رها شود و کشور از کمین گاههای بعدی به سلامت عبور کند و پاسپورت ایرانی جایگاه واقعی خود را بدست آورد و کشورهای ذره بینی عربی و برخی از غکشورهای آفریقایی که بخشی از درآمد آنان از راه دزدی دریایی تأمین می شود، جرأت بستن درب سفارتخانه های ایران را نداشته باشند، لازم است جناب حاج حسن روحانی استعفای خود را از رئیس جمهوری تقدیم رهبر معظم انقلاب نماید و نهاد ریاست جمهوری را به همراه لیبرالها و غربگرایان ترک، تا بار دیگر دولتی مردمی و غیر لیبرال زمام امور را در دست گیرد و اجازه ندهد، تا با دیپلماسی ذلت و لبخندهای نابجا و مضحکانه و سخنانی از جنس سر فرود آوردن در مقابل کدخدا(آمریکا)، ثروت ملی کشورمان را به ثمن بخس به غارت رود و قرارداهای نفتی از جنس قراردادهای شبیه رژی و ترکمنچای آنهم با مدت 25 سال منعقد و اموال ملت را ببلعند!

اینها مشغول پیدا کردن نقشه جیبوتی هستند یا کـلـیـد؟!!!

گویند: یکی از اراذل و اوباش که به باج گیری معروف بود، در یکی از شهرها با پهلوانی درگیر شد. پهلوان چندتا سیلی آبدار بهش زد و گفت؛ برو گمشو دیگه این طرفها پیدات نشه! یارو که بدجوری کم آورده بود به شهر زادگاه خودش برگشت و روی پشت بام رفت و رو به شهر آن پهلوان کرد و فریاد زد؛ خودت برو گمشو، فلان فلان شده... همسرش یواشکی بهش گفت؛ بسه دیگه! بیا پائین! الان خون راه می اندازی!

والسلام

 


سه شنبه 94 دی 15 , ساعت 9:17 صبح

به نام خدا و برای خدا

چند روزی از رونمایی قراردادهای جدید شرکت ملی نفت ایران نگذشته که اخبار نگران کننده ای به گوش می رسد و خبرها حاکی از این است عکه وزارت نفت با تغییر قراردادهای نفتی که آن را محرمانه خوانده و به لاتین نوشته اند، مرموزانه بدنبال حاکمیت شرکتهای خارجی بر روی ذخایر نفتی که از انفال مسلمین است، می باشد و بیم آن می رود که جریان لیبرال غربگرای تشنه قدرت، نفت را از حالت ملی خارج و همانند دوران رضا شاه قلدر در اختیار اجانب قرار دهد و یا مسئله ای همانند قرار داد کرسنتکه با اخذ رشوه ی فرزند ضد انقلاب و فاسد اقتصادی-سیاسی جناب رفسنجانی که با امضاء وزیر  فعلی شکل گرفته و میلیاردها دلار به کشور زیان وارد نموده. را شاهد باشیم!

جناب آقای پرفسور مسعود درخشان استاد دانشگاه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما پرده تزویر دولت اعتدال را درباره قراردادهای جدید نفتی کنار زد و اظهار داشت: «مهم‌‌ترین اشکال متن قراردادهای جدید توجه نکردن به جایگاه علمی کشور، اقتصاد سیاسی نفت و آینده شرکت نفت است ... متن قراردادهایی که تهیه شده، بازگشت به گذشته و مربوط به پیش از ملی شدن صنعت نفت است. بر اساس این قراردادها، شرکت‌های نفتی بین‌المللی حضور بسیار بلندمدتی در کشور خواهند داشت و سهم قابل ملاحظه‌ای از مخزن را برداشت خواهند کرد ... پیامی که از شرکت نفت منتشر می‌شود، این است که ما نمی‌توانیم و دیگران باید بیایند و کارها را انجام دهند و این با اقتصاد مقاومتی مغایرت داردع

دولت اعتدال که ناتوان از حل مشکلات اقتصادی کشور است، این روزها برای تصاحب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تن به هر ذلت داخلی و بین المللی داده و قراردادهای جدید نفتی مصداقی از این ذلت در مقابل شرکتهای نفتی بزرگ دنیا است و این در حالی است که جمهوری اسلامی زیر بمبارانهای سخت دشمن با استفاده از متخصصین متعهد داخلی، صنعت نفت کشور را در زمان جنگ فعال نگه داشتند و حتی نیروهای انقلابی شرکت ملی نفت با دستان توانای خود، بزرگترین نمایش قدرت و اقتدار را در خاموش کردن چاهای نفت کویت در کنار قولهای نفتی جهان به نمایش گذاشتند ولی متأسفانه امروز با حضور مسئولینی ناتوان و لیبرال، شاهد ذلتی دوباره پس از سالها که از ملی شدن صنعت نفت کشور می گذرد، هستیم. در اینف قراردادهای 25 ساله، اگر به هر دلیلی کشورمان نخواهد نفت خود را صادر نماید، باید خسارت شرکت سرمایه گذار را بپردازد!   

طبق اصل 77 و 125 قانون اساسی جمهوری اسلامی باید عهدنامه، مقاوله‌نامه، قراردادها و موافقتنامه‌های بین‌المللی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، حال دولت اعتدال اصرار دارد که قرارداد جدید نفتی را همانند برجام بدفرجام با دور زدن مجلس اجرائی نماید، که این امر خیانت بزرگی به ملت و کشور محسوب می شود.

والسلام

 


دوشنبه 94 دی 14 , ساعت 11:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که این روزها جناب رفسنجانی، از سوی جریانهای مختلف ضد انقلاب داخل و خارج بعنوان رئیس اپوزیسیون(ضدیت، مخالفت، مقابله) شناخته میت شود و جریان نفاق را راهبری می کند، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران، بنا بر سخنرانی حجة الاسلام شجونی، طی یک اقدام سنجیده و انقلابی نام جناب رفسنجانی را از لیست انتخاباتی خبرگان رهبری خود حذف کردند، که این اقدام مبارک و به موقع زمینه انسجام و وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی را بیش از گذشته مهیا و جریان نفاق را رسوا می نماید.

اقدام پسندیده و انقلابی جامعتین مدرسین و روحانیت،نسبت به حذف نام آقای رفسنجانی از لیست انتخاباتی خود، همواره خواسته بحق مردم متدین و انقلابی از مسئولین نظام اسلامی و خواص تأثیر گذار بوده تا مرز خود و ملت را با جریان زر و زور و تزویر معین نمایند، که بحمدلله، با حذف نام جناب رفسنجانی این خواسته محقق گردید.

جریان نفاق که جرأت بیان خواسته های ناحق خود را ندارد، همواره در تلاش است که سخنان تفرقه انگیز و دشمن شاد کن خود را از لسان کسانی بیان کند، که در انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و از یاران امام بوده باشند، همانگونه که روزی آقای منتظری بعنوان قائم مقام رهبری، مأموریت ضدانقلاب و دشمن را در زمان امام و بعد از امام بخوبی بیان می کرد،م امروز هم فردی بهتر از جناب رفسنجانی که عمری همراه امام و انقلاب بوده، برای طرح و اجراء نظرات ضد انقلاب در کشورمان پیدا نمی شود و لذا جناب رفسنجانی؛ مأموریت خطیر ضد انقلاب و دشمنرا با تمام توان عهده دار گردیده تا خیمه ولایت فقیه و انسجام و وحدت ملت را نشانه رود.

وقتی به لیست ثبت نام کنندگان انتخابات خبرگان رهبری نظری می افکنیم، آنگاه درمی یابیم که عده ای صرفاَ برای زیر سئوال بردن ولایت و تحریف راه امام و اهداف والای خمینی کبیر در خبرگان ثبت نام کرده اند و خود هم می دانند که از صلاحیت اولیه هم برخوردار نیستند. پس نتیجه می گیریم؛ که در طول تاریخ خواص طعمه های شیرین جریان زر و زور و تزویر برای به انحراف کشیدن جبهه حق بوده و هستند.

آقای یامین پور به زیبائی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است: «برخی مواریث و مقدسات انقلاب اند، آتش را روشن خواهند کرد. همانطور که در جنگ جمل، مخالفان ولایت پشت یکی از اعضای خانواده پیامبر سنگر گرفتند. می توان پیش بینی کرد در فتنه بعدی دیگر عکس امام راحل را پاره نخواهند کرد بلکه آنرا جلوی ولایت سر دست خواهند گرفت. اینرا از روزنامه هایی ببینید که هیچ نسبتی با اصول انقلاب ندارند، ولی هر روز عکس اعضای خانواده امام (ره) را در صفحه اول منتشر می کنند! چطور می توان باور کرد اینان دغدغه ی امام و انقلاب دارند؟!»

والسلام

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ