سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره ذکر روشنی گرفتن دلهاست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 دی 3 , ساعت 7:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه برجام نتوانست خواسته های رئیس دولت اعتدال را برآورده کند و شکست زود هنگام اعتماد کنندگان به6 آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی گردید، آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

بعد از اعترافات آقای ظریف، آقای حسن روحانی که مسئولیت اجراء فوری برجام را بر بعهده دارد، باید به رهبری و ملت ایران پاسخ دهد؛ که با چه انگیزه ای، در یک توافق(برجام) مهم و سرنوشت ساز، تنها به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بزرگ اعتماد نموده و در اقدامی جنایتکارانه، قلب رأکتور اراک را با بتن پر شد! دستور جمع آوری هزاران سانتریفیوژ صار! و سوخت 20 درصد را اکسید! و آب سنگین ذخیره شده را به کشوره عمان صادر نمودید؟!

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران می خواهند بدانند، وقتی که اوباما و جان کری مرتبا اعلام می کردند، که ایرانیها قابل اعتماد نیستند، آقای ظریف، بر اساس دستور چه کسی، به قول شفاهی وزیر خارجه آمریکا اعتماد کرده و پای برجام را امضاء نمود؟! علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از رئیس جمهور آمریکا، چرا چنین تعهدی از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد و تنها به قول شفاهی آنها اعتماد کرده و تأسیسات هسته ای کشورمان را ویران نمودید؟!

وقتی جریان زر و زور و تزویر با استیضاح وزیر سابق آموزش و پرورش، بخاطر فساد میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مواجه گردید، بلافاصله در یک حرکت گازانبری او را بر کنار کرده تا از افشاء فساد بزرگ 8 هزار میلیارد تومانی توسط نمایندگان انقلابی مجلس جلوگیری نماید! و یا در حادثه برخورد دو قطار که منجر به سوختن جمعی از هموطنانمان شده، جریان نفاق برای نجات وزیر بی کفایت راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن را فدای او نمودند! یحتمل این بار وزیر خارجه که مرتبط با باند مرموز نیویورکی ها است، فدای حاج حسن روحانی خواهد شد، تا پشت صحنه جریان لیبرال غربزده دولت اعتدال، توسط نمایندگان انقلابی مجلس برملا نگردد.

تکلیف نمایندگان انقلابی مجلس در خصوص برخورد با اعتماد کنندگان به قول شفاهی آمریکائیها، بسیار سنگین است، زیرا قریب 40 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان خسارت وارد شده و جمع زیادی از جاسوسان آژانس بین المللی با حضور دائمی در مراکز هسته ای کشورمان، امنیت نظام اسلامی را به مخاطره انداخته و بر اساس برجام، قرادادهای استعماری نفتی جدید به مدت 25 سال، آنهم به نفع دشمنان انقلاب اسلامی منعقد گردیده است! لذا با افشاء سخنان جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، سکوت نمایندگان، خیانت به کشور محسوب می گردد.

والسلام


جمعه 95 دی 3 , ساعت 4:22 عصر

به نام خدا و بریا خدا

از آغازین روزهای ریاست جمهوری حسن روحانی، عده ای با بهره گیری از تفکر لیبرالیسم، بدنبال تغییر ریل انقلاب اسلامی به سوی آمریکال بودند و مذاکرات هسته ای را بر اساس خوشبینی و اعتماد به آمریکا کلید زدند، اما غافل از اینکه خداوند بزرگ و حکیم در کمین آنها نشسته و اجازه نمی دهد، عده ای غربزده، ثمره خون بیش از 220 هزار شهید نظام اسلامی را در بازی برد-برد نادیده بگیرند و لذا آنهایی که برجام را آفتاب تابان و از سوی خدا می دانستند، امروز در پیشگاه ملت بزرگ ایران با شرمساری تمام، لب به اعتراف می گشایند و مسئولیت اعتماد به آمریکا را می پذیرند.

در این رابطه، جناب آقای ظریف به چند سئوال پاسخ می گوید؛

*آقای ظریف! قانون داماتو برای 10 سال دیگر تمدید شد، رئیس جمهور بر اساس کدام گزارش در مورخ 27 دی 94 به مردم گفت: «به نظر من شرایط آینده شرایطی نیست که آمریکایی‌ها بخواهند تحریم‌های گذشته را برگردانندل

پاسخ آقای ظریف به اعضاء کمیسیون امنیت ملی مجلس چنین است: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم.»

*آقای ظریف! چرا آقای حسن روحانی در مورخ 25 خرداد 95 لب به اعتراف می گشاید و می گوید: «مدام نگوییم تحریمها برداشته شده؛ نه، مسئله‌ معامله‌ بانکها حل نشده و بانکهای بزرگ معامله نمی‌کنند.»

ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس در رابطه با عدم لغو تحریمها می گوید:«ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

*از وزیر خارجه می پرسیم که جناب روحانی در 23 تیر 94 در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: «تمام تحریم‌های بانکی، بیمه‌ای، مالی، حمل و نقل، پتروشیمی، فلزات سنگین و تحریم‌های اقتصادی به طور کامل لغو خواهد شد و نه تعلیق

آقای ظریف در این خصوص با عصبانیت تمام خطاب به آمریکائیها می گوید: «ما بیش از 30 ماه فشرده ترین مذاکرات را انجام نداده ایم که الان با یک سند توخالی مواجه باشیم.»  

*آقای ظریف! حسن روحانی می گوید: «ما هیچ توافقی را امضا نخواهیم کرد مگر اینکه در روز اول اجرای توافق تمامیا تحریم‌ها فورا لغو شود!» پس چرا رئیس جمهور را با این افتضاء بزرگ روبرو کردید؟

ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید: «نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم، مسئولیت اشتباهم را می پذیرم

*آقای ظریف! با توجه به افتضاء بزرگ برجام، که خود معترف به آن هستید، پس چگونه خسارتهای سنگین مادی و معنوی وارد شده به کشور را جبران می کنید؟ آیا صرف اعتراف به اشتاه و پذیرفتن مسئولیت آن، مشکل حل می شود؟

در اینجا، آقای ظزیف مشکل را به گردن رئیس خود می اندازد و جناب روحانی هم در پاسخی که خود مصداق صحیح آن می باشد، خواهد گفت: «عده‌ای شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند. هر وقت که مذاکره می شود عده ای می‌گویند که ما می‌لرزیم؛ "خب به جهنم بروید یک جایی که نلرزید

از مجموع پاسخها و اعتدافات دور هنگام جناب ظریف و حسن روحانی در می یابیم، که جریان غربزده دولت اعتدال، در طول مذاکرات هسته ای و اجراء برجام به ملت ایران دروغ گفته اند و لذا صلاحیت در مسئولیتهای مهم و حساس نظام اسلامی را نداشته و باید برای این همه خیانت به کشور و ناراستی با ملت، قبل از کنار رفتن از قدرت، به سزای اعمال خود برسند.

والسلام


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ