سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 دی 14 , ساعت 7:28 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در دورانی که اکثریت نمایندگان مجلس وکیل‌الدوله بوده و در حمله گازانبری دولت بر علیه جیب ملت و خزانه بیت‌المال در تاراج 18 میلیارد دلار و 80 تن سکه، شریک جرم هستند، مردم و بخصوص دانشجویان عدالت طلب باید در یک حرکت آتش به اختیار و مطالبه‌گری میدانی، مسئولین غربزده و خیانتکار را با سئوالات انقلابی محمد ندادکان استضاح و رد صلاحیت نمایند.

محمد دادکان رئیس اسبق سازمان تربیت گفت: «اصولگرا و اصلاح طلب دنبال منابع قدرت، شهرت و ثروت هستند.»

دادکان گفت؛ باید از مسئولین سه سئوال پرسید:

1-بچه‌هایت کجا هستند؟

2-کدام بچه‌ات مثل شهید حججی شدند؟

3-خانه‌ات کجا بوده؛ الان کجایی؟

پاسخ احتمالی علی لاریجانی به سئوالات آقای دادکان این است:

چون "آمریکا تهدید است"، دخترم را برای استفاده از فرصتها، به آمریکا فرستاده‌ام!

با طرح این سئوالات و پاسخها، بلکه علی لاریجانی شرمنده شده و از ریاست مجلس و نمایندگی مردم قم انصراف داده و شرش از سر انقلاب اسلامی و ملت کم گردد!

والسلام

 


پنج شنبه 97 دی 13 , ساعت 9:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گفته شد که سناریوی جریان برانداز داخلی و دشمنان خارجی در فتنه 88 از هماهنگی بالایی برخوردار بود! حتی محتوای شعارهای میدانی فتنه‌گران با اقدامات آمریکا و اتحادیه اروپا هماهنگ می‌شد! مثلا فتنه‌گران برای افزایش فشار حداکثری به مردم و کشور، شعار "مرگ بر چین و روسیه" را سرمی‌دادند، تا رابطه خوب تجاری اینت دو کشور را در شرایط سخت تحریمهای آمریکا و اروپا، قطع نمایند!

بعد از تغییر دولت در سال 92 رویکرد دولت حسن روحانی، به سمت آمریکا و اروپا بود و لذا بعد از توافق برجام، هیئت‌های اقتصادی اروپایی، همانند گرگان گرسنه به ایران سرازیر شده و دولت احمق اعتدال، هزینه‌های میلیاردی آنان را از جیب ملت ایران پرداخت! و در نهایت با اولین تشر تحریمی ترامپ، گرگان اروپایی از ایران متواری و حسن روحانی، کیش و مات گردید.

اقدامات احمقانه دولت نکبت اعتدال، در پهن کردن فرش قرمز در زیر پای سرمایه گذاران اروپایی، موجب عصبانیت دولت‌های چین، هند و روسیه شد ولذا عقبه فتنه‌گران مستقر در دولت و مجلس، شعار فتنه‌گران در سال 88 را به نفع آمریکا و اروپا اجرایی کردند! و عدم معرفی سفیر، به کشور چین، در همین راستا ارزیابی می گردد.

آری, این روزها خریداران عمده نفت ایران، یعنی چین و هند و هم‌پیمان دیگرمان روسیه، از ارسال پیامهای مخفیانه و ذلیلانه دولتمردان ایران، برای مذاکره مجدد با آمریکا، بشدت عصبانی‌ند ولذا با توجه به کاهش شدید ارزش پول ملی و عدم اقدام جدی دولت، جهت برطرف کردن فشارهای اقتصادی مردم، باید گفت؛ دولت لیبرال حسن روحانی زمینه‌های فتنه جدید در سال 98 را با شعار "پول من کو؟" در حال کلید زدن است!

والسلام   

 


پنج شنبه 97 دی 13 , ساعت 7:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سه دلیلی که رئیس جمهور، در انتصاب خانم ریگی بعنوان سفیر ایران در برونئی به آن اشاره کرد عبارت است: «اهل سنت بودن، بلوچ بودن و زن بودن

آقای رئیس جمهور! آیا مشکلات مردم اهل سنت بلوچستان، انتصاب یک زن سنی بعنون سفیر یا فرماندار است؟ uچرا بر سر مردم محروم آن استان کلاه می‌گذارید و پاسخگوی مشکلات اصلی آنان نیستید؟!

حضرت روح الله بنیانگذار انقلاب اسلامی می فرمایند: «مسئولانی که به فکر حکومت جهانی امام زمان علیه السلام نباشند، خائن و خطرسازند.» (صحیفه امام ج 21 ص 107)

عملکرد حسن روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم گویای خیانت به امان زمان علیه السلام و مردم و کشور است! نمونه کوچک آن اعزام یک خانم سنی بعنوان سفیر نظام اسلامی به کشور برونئی، بدون هیچ تخصصی در وزارات خارجه! لذا در اهداف رئیس جمهورمان، عنصر حکومت جهانی امام مهدی، خدمت به مردم، کارآمدی و تعهد وجود ندارد! و تنها بر اساس اهداف لیبرالیسم غربی، بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده است!

آنچه که برای مردم سنی و شیعه بلوچستان ایران این روزها اهمیت دارد، اجرا تعهدات رئیس جمهور، مبنی بر استفاده مردم از نعمت گاز، حل مشکلات اقتصادی و آب آشامیدنی سالم است نه اقدام پوپولیستی برای کلاه گذاشتن بر سر مردم آن استان محروم! لذا باید به جناب روحانی متذکر شد! در دیگ باز است، اما حیا هم خوب است!

والسلام

 


چهارشنبه 97 دی 12 , ساعت 9:8 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-در حالی که دولت لیبرال حسن روحانی بودجه سال 98 مجموعه زیر نظر ریاست جمهوری را به شدت افزایش داده بود، در اقدامی مشکوک به خیانت، بودجه دفاعی را به نصف کاهش داد!

مجلس در اقدامی انقلابی بودجه سال 98را بدونخ بررسی به دولت عودت داد و دولت پس دریافت اشتباه خیانت‌بار خود، مبلغ 20 هزار میلیارد تومان به بودجه دفاعی افزوده و آن را مجدد به مجلس فرستاد!

2-جواد ظریف در مصاحبه با روزنامه خراسان گفت: «الان کشورهای مختلف حتی کشورهای نزدیک به آمریکا در حال فاصله گرفتن از دلار در روابط تجاری خود هستند.»

مدت 5 سال است که کشورهای ترکیه، روسیه و پاکستان از ایران خواسته‌اند، مبادله با دلار را کنار بگذارد، اما دولت ایران نانجیبانه نپذیرفت! ولیکن ظریف در سخنانی مضحک و منافقانه، کنار گذاشتن دلار در معاملات برخی کشورها را حاصل اقدام ننگین ماندن در برجام می‌داند!

3-جواد ظریف در مصاحبه روزنامه خراسان گفت: «اهداف برجام استراتژیک بود آن اهداف به دست آمده و قابل بازگشت هم نیست.»

معنی سخن ظریف این است؛ ما به اهدافمان در برجام رسیده‌ایم! حتی اگر بقیه کشورهای 4+1 مثل ترامپ از برجام خارج شوند، ایران خارج نمی‌شود! زیرا به دستور کدخدای حسن روحانی، یعنی آمریکا عمل می‌کنیم!

اقدام و عمل روحانی و ظریف، همانند خیانتهای اشعث بن کندی، شبث بن ربعی، تقی زاده و ملکم خان است!

والسلام

 


دوشنبه 97 دی 10 , ساعت 9:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اهداف سران فتنه و فرماندهان میدانی آنها در فتنه پیچیده سال 88 چه بود؟

آیا فتنه جدیدی رخ خواهد داد؟

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «نقشه دشمن لو رفته است، اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال 97، جنجال کند اما مثلاً برای سال 98 نقشه‌ای بکشد

دو هدف اصلی فتنه‌گران در سال 88 استقرار حاکمیت لیبرالیسم غرب و حذف ولایت فقیه بود، که در لابلای شعارهای میدانی آنانل (استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی- نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران) خودنمایی می‌کرد!

باید گفت؛ که جریان فتنه پس از 8 ماه اغتشاش و درگیری میدانی با نظام اسلامی در سال 88 به اهداف خود نرسید، اما باید اعتراف نمائیم که اولین هدف فتنه‌گران در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 و ریاست جمهوری سال 96 از طریق صندوقهای رأی محقق شد و تفکر لیبرالیسم غربی، بخش قابل توجهی از قوه مقننه و قوه مجریه را به تصرف خود درآورد!

حال این سئوال مطرح است، وقتی لیبرالهای غرب زده با غفلت نیروهای عظیم انقلابی، به درون مجلس و دولت نفوذ کرده و مراکز تصیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی را اشغال کرده‌اند، آیا هشدار رهبری معظم انقلاب، مبنی بر ایجاد فتنه از سوی دشمنان در سالهای 97 و 98 محتمل به نظر می رسد یا خیر؟!

پاسخ این سئوال را باید در پذیرش 32 تعهد خارجی در دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی و فتنه دی ماه سال 96 با لحاظ کردن سخنان منافقانه و هتاکانه حسن روحانی بر علیه رهبری جستجو کرد! لذا جماعت لیبرال و فتنه گران نفوذی درون و بیرون حاکمیت، با همافزایی دشمنان خارجی، بدنبال حذف و یا تضعیف ولایت فقیه بوده و هستند! زیر ولایت فقیه با حضور قدرتمندانه ملت در نهم دی ماه 88 چشم فتنه را کور و طرح حکمیت ضدانقلابی هاشمی رفسنجانی و سران فتنه، مبنی بر ابطال انتخابات را در اوج فشار فتنه‌گران نپذیرفت و از اهداف نظام اسلامی عقب نشینی نکرد.

تبیین بیشتر سئوال فوق را در نوشته های بعدی به حول و قوه الهی تقدیم خواهم کرد.

والسلام

 


جمعه 97 دی 7 , ساعت 11:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

جملات تاریخی که باید بر کوی و برزن شهرها و روستاهای کشورمان نقش ببندد.

حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدباقر صدر که بدست دژخیمان بعثی صدام، به شهادت رسید در وصف انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی اینگونه فرمودند:

1-«ذوبوا فِی اِلامامَ الخُمینی کَما ذابَ هُوَ فِی اِلاسلام» یعنی در امام ذوب شوید، همان‌ طور که ایشان در اسلام ذوب شده است.

2-«الیوم تحقق حُلُم الانبیاء». یعنی آرزو و مقصد اصلی انبیا امروز با انقلابی که در ایران شکل گرفت، محقق شد.

3-یقین دارم این انقلاب پیش می‌رود تا به نقطه ظهور برسد.

جملات ارزشمند فوق را حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در آذرماه 94 در گفتگو بامجله پاسدار اسلام بیان نمودند.

حال باید از سران فتنه سال 88 (مرحوم هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، کروبی و محمد خاتمی) پرسید؛ مگر شما ادعای ذوب در حضرت روح الله را نداشتید؟ پس چرا آن فتنه 8 ماهه را برای برانداز انقلاب خمینی بر پا کردید؟!

باید به آنها گفت؛ اگر شما ذوب در امام بودید، امام می‌فرمود؛ هر کجا دیدید عملتان دشمنان انقلاب را شاد کرده، برگردید، اما سران فتنه 88 نه تنها برنگشتند! بلکه تا به امروز حاضر به توبه نشدند، تا جایشان در قعر آتش دوزخ الهی نباشد.

رحمت و برکات خدا بر راد مردان الهی، سید محمد باقر صدر و سید محمود شاهرودی باد، که تا پایان عمر مبارکشان از انقلاب خمینی حمایت کرده و در برابر "فتنه‌های ناکثین، قاسطین و مارقین" سر خم نکردند.

والسلام

 


پنج شنبه 97 دی 6 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

الف- تاریخ انقلاب را مجددا ورق بزنیم

1-وقتی در ماههای آغاز انقلاب اسلامی، بخشهایی از کشورمان ایران، دچار جنگهای داخلی با گروهکهای تروریستی شد و رژیم بعثی عراق هم، خود را برای حمله به ایران، آماده می‌کرد، در کمال ناباوری و تعجب، مدت خدمت سربازی توسط مهدی بازرگان رئیس دولت موقت به نصف کاهش پیدا کرد!

2-وقتی آمریکا قصد انجام کودتای طبس بر علیه ایران را داشت، توپهای ضدهوایی به دستور بنی صدر جمع آوری شد!

3-وقتی آمریکا داعش را به افغانستان منتقل و بن سلمان را برای حمله به ایران آماده و بزرگترین ناو جنگی خود را به خلیج فارس اعزام کرده، حسن روحانی در اقدامی خائنانه، بودجه دفاعی کشور را 50 درصد کاهش می‌دهد!

ب- شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: «گفت‌وگوهای ایران با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده و این روند ادامه می‌یابد.»

عجیب است! تروریستهای مورد حمایت آمریکا(داعش)، در آن سوی مرزهایمان در کشور افغانستان زوزه می‌کشند و نظام اسلامی ایران در حال مذاکره و گفتگو با طالبان افغانستان است، اما رئیس جمهورمان که رئیس شورای عالی امنیت ملی است! در اقدامی خائنانه، بودجه دفاعی کشور را به نصف تقلیل می‌دهد!

آیا حسن روحانی لیبرال، بدنبال تکمیل پازل خیانت مهدی بازرگان و ابوالحسن بنی‌صدر، در سالهای اول انقلاب است؟!

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ