سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]
 
جمعه 98 دی 27 , ساعت 3:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی آمریکا در سال 67 هواپیمای مسافربری ایران را با 290 سرنشین در هوا منهدم کرد، 1هاشمی رفسنجانی در صفحه تلویزیون حاضر و گفت: ما پیام آمریکا را دریافت کردیم و بعد از چند روز با سالوسگری، جام زهر تلخ قطعنامه را به امام نوشاند!

حالا بعد از 31 سال از آن واقعه تلخ، حسن روحانی بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی بدست شرورترین افراد روی زمین، با الگوگیری از رفسنجانی، پیام احمقانه: " من بلد نیستم" را برای کدخدای خود آمریکا ارسال نمود!

ترامپ هم بلافاصله، پیام ذلیلانه روحانی را دریافت! و در دستور اجرایی جدید، تمام اقتصاد ایران را تحریم کرد! تا روحانی، مذاکره موشکی را کلید بزند!

آری حسن روحانی کلید دارد، منتها به نفع کدخدایش آمریکا می چرخد!

نقش حسن روحانی در شهادت حاج قاسم و سقوط هواپیمایی اوکراینی و بازی در فتنه گران 98 چیست؟!

والسلام


جمعه 98 دی 27 , ساعت 3:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

امروز رهبر معظم انقلاب در خطبه اول نماز جمعه به بحث بسیار مهم دو ایام‌الله اخیر پرداختند و متذکر شدند که حضور چندین میلیونی ملت ایران در تشیع جنازه شهید حاج قاسم_سلیمانی و درهم کوبیده شدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا با موشکهای سپاه، دو یوم‌الله مهم است، که نباید فراموش شوند.

این روزها جریانی نفوذی در قدرت، با تعدادی از فریب خوردگان داخلی کف خیابان، که به عکس شهید سلیمانی اهانت کردند، سقوط غیر عمدی هواپیمای اوکراینی و ردصلاحیت برخی از کاندیداهای مجلس، را بهانه قرار داده و لذا با سخنان و اعمال ضدانقلابی قصد فراموشی آن دو یام‌الله را با پروپاگاندای تبلیغاتی بر اساس نقشه دشمن دارند.

پس، عمارهای انقلاب و "نیروهای آتش به اختیار"، اجازه ندهند، نفوذیهای در قدرت، این دو ایام‌الله را از ملت بگیرند.

والسلام


سه شنبه 98 دی 24 , ساعت 8:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فهوی حسین روزنامه نگار مصری، با گرایش ناسیونالیست عربی و از پیروان جمال عبدالناصر با داشتن مشی ضد ایرانی، در مقاله ای اینگونه به قضاوت نشسته و چنین می‌نویسد.

"ما و ایرانی ها بیش از سی سال پیش، در فضای بین الملی در یک سطح بودیم. ایرانی ها راه مبارزه و مقاومت در برابر ابر قدرتها، بخصوص آمریکا را انتخاب کردند و ما مسیر سازش را برگزیدیم.

ما هر سال مزد خیانت‌مان به اعراب را از طرف آمریکا در قالب 4 میلیارد کمک بلاعوض میگرفتیم و ایرانیها از همان اول فشار سیاسی، اقتصادی و تحریم و جنگ داخلی و جنگ نابرابر را تجربه کردند ….

امروز ایران از یک قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده که هیچ مشکلی در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ایران قابل حل نیست و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا 64 بار هر کدام عبارت ایران را در مناظره تلوزیونی خود بکار میبرند. گویی حریفی جز ایران در سطح جهان ندارند …

و دیگر اینکه ایرانی ها در تمام علوم استراتژیک، از هسته‌ای تا فضایی و تا نانو و شبیه سازی و پزشکی و … جز ده کشور برتر جهان می‌باشند و در صنایع موشکی چهارمین قدرت دنیا و از نظر دقت و سرعت موشک‌هایش شاید اولین کشور دنیاست.

و در منطقه جزیره امن و ثبات است و ما علیرغم حمایت آمریکا و اخذ کمک های سالیانه دغدغه تهیه یک وعده قرص نان برای اکثر مردم مان داریم و …..!!!؟؟؟

وقتی در مملکتی رهبر درست و حسابی نباشد، خب! وضعیت می‌شود مصر”

وقتی در جامعه ای وحدت نباشد، می‌شود عراق”

وقتی در کشوری فرمانده استواری نداشته باشد، می‌شود پاکستان

وقتی درکشوری به ظاهر مسلمان رهبر و رئیس آن مملکت، خود فروخته به شرق وغرب باشد، می‌شود ترکیه”

اما وقتی در کشوری شیعه، رهبر باج به زمین و زمان ندهد، با همه فشارها، سلیقه ها، تندرو، کندرو، جنگ 8 ساله، 30 سال تحریم سیاسی و اقتصادی، جایی برای نفس کشیدن دشمن باقی نمی‌ماند، خوب آن وقت می‌شود ایران، در میان حصاری از آتش جنگ های منطقه که گرگ‌های زخمی پشت مرزهایشان بی قرار زوزه می‌کشند … کسی جرات ندارد به خاکشان چپ نگاه کند … حتی مگس‌هایشان (پهباد ها).

والسلام

 


سه شنبه 98 دی 24 , ساعت 7:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی ایمان و غیرت دینی جوانان کشورمان، مورد شبیخون فرهنگی دشمن قرار گیرد، آنگاه جوانمان در پازل دشمن به بازی گرفته می‌شود ولذا بعد از ترور سپهبد شهیدمان حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، همان جوانی که ایمان و غیرتش را دشمن ربوده، به تصاویر شهید سلیمانی اهانت و بی احترامی می‌کند و حتی نمی‌فهمد که سفیر مکار روباه پیر، با قهقه مستانه، به اعمال او می‌خندد!

رهبری معظم انقلاب در 18 دی 98 از آحاد ملت ایران چه چیزی طلب کردند؟

معظم له فرمودند: "مردم بایستی هم دشمن را بشناسند، هم شیوه‌های کاریِ دشمن را بدانند، هم باید نحوه‌ی مقابله‌ی با این شیوه‌ها را بدانند؛ این کار صاحبان فکر است...

رهبری در ادامه تأکید فرمودند: " نقشه‌ اساسی دشمن این است؛ تردید ‌افکنی در ایمان مردم و در عزم راسخ مردم؛ یعنی همان دو عنصری که عرض کردم؛ دو کلید‌واژه‌ی ایمان، و غیرت دینی.

مقام معظم رهبری بعد از این تأکیدات اینگونه نتیجه گرفتند: "اگر چنانچه این اتّفاق افتاد، قدرت تهاجمی و حتّی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی هم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و از بین خواهد رفت؛ لذا دارند توطئه میکنند؛ البتّه توطئه‌ آمریکا و مانند آن، فقط این نیست؛ این مهمترینش است.

فرمان ولی فقیه صادر شده و عمارها و نیروهای آتش به اختیار، باید از همه توان خود، جهت بصیرت افزایی و مختل نمودن نقشه دشمن، استفاده نمایند.

والسلام


سه شنبه 98 دی 24 , ساعت 7:41 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مفتی سوریه با چشمان اشکبار در مراسم شهید سلیمانی در سفارت ایران گفت:
«امتی بر شهید سلیمانی می‌گرید.
امتی دیگر او را بر دوش خود تشییع می‌کند.
امتی نیز در بهشت به استقبال او می‌رود.»

اما این روزها، برخی شیعیان بی بصیرت و یحتمل سرباز ترامپ، به عکس سردار دلها و سرداران سپاه اهانت کردند!
اگر این بی بصیرتها در کربلا بودند، خطاب ما بر اساس عهدمان در زیارت عاشورا این بود:
وَ لَعَنَ اللهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُم، بَرِئْتُ اِلَى اللهِ وَاِلَیْکُمْ مِنْهُمْ ،

والسلام


دوشنبه 98 دی 23 , ساعت 4:27 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دو موشک زدند، سپاه 35 موشک زد

پایگاههای مهم نظامی آمریکا موردحمله 35 موشک نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت.

بصیرت: پاسخ به حملات موشکی آمریکا در همان ساعتی بود، که سپهبد پرآوازه ایرانی را به شهادت رساندند.

بصیرت: 35 موشک در مقابل 2 موشک.
 

عبرت: وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به حمله موشکی سپاه گفت: "آمریکا آماده پایان هرگونه جنگی با ایران است."

والسلام


دوشنبه 98 دی 23 , ساعت 4:19 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از اعلان رسمی ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در رابطه با خطای فردی در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، حسن روحانی با برخی از روسای کشورها، تماسهای تلفنی مشکوک برقرار کرده است!
حسن روحانی در مذاکره تلفنی، به نخست وزیر کانادا، می گوید: "آماده هر گونه همکاری با کانادا برای روشن شدن ابعاد قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی هستیم." در حالی که کانادا رواط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرده است!
آیا هدف روحانی برای روشن شدن ابعاد سقوط هواپیما اوکراینی، توسط دشمنان انقلاب اسلامی، تصویب قطعنامه یا بیانیه ای بر علیه سپاه پاسداران در شورای امنیت سازمان ملل است؟!
وقتی روحانی در دوران دفاع مقدس، دشمن سپاه پاسداران بوده و در همان دوران، در فرانسه، بر علیه امام و جنگ، با مقامات اسراییلی جلسه سری برگزار کرده! و در زمان ریاست جمهوریش هم، سپاه را مسئول جلوگیری از اهداف آمریکا در ایران می داند.
پس روحانی در قضیه اشتباه فردی یک اپراتور در هوافضای سپاه، بدنبال انتقام و هموار کردن مسیر مذاکره موشکی با آمریکا است!
به این سخن مشاور ترامپ بعد از مذاکرات مشکوک تلفنی روحانی توجه نمایید که می گوید: «با حذف سلیمانی از میدان نبرد، احتمال اینکه بنشینیم با ایرانی‌ها به توافقی برسیم، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. تصور می‌کنم که ایرانی‌ها دارند آرام می‌شوند.»
حسن روحانی فردی است که بالقوه انقلابی است، اما بالفعل، یک ضدانقلاب فاحش بر علیه نظام اسلامی، رهبری، شورای نگهبان، محور مقاومت و سپاه پاسداران است.

والسلام


دوشنبه 98 دی 16 , ساعت 10:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در تداوم خون مطهر دو مالک اشتر علی، که بدست شقی‌ترین و پلیدترین افراد، به زمین ریخته شد، ملت ایران در کنار جسم اربا اربا شده سپهبد شهید، قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ، شهید ابومهدی مهندس، حماسه خون و اشک را رقم زده و پایه‌ی کاخهای محور غربی، عبری و عربی را لرزاندند.

در آغاز حماسه خون و اشک به خبرهای ذیل توجه فرمایید

نماینده سابق مجلس کویت: «از ایرانی ها میخواهم که مراعات ما را بکنند و ما را مورد هدف قرار ندهند.»

گردان‌های حزب‌الله عراق: «اگر آمریکا به ادامه حضور نظامی در عراق اصرار داشته باشد، پایگاه‌های نظامی این کشور را به تلی از خاک بدل می‌کنیم.»

عبور از روی پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شرکت در مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در مقر نخست وزیری عراق

جان باس، سفیر آمریکا در افغانستان، پس از دو سال سفارت این کشور در کابل را ترک کرد و به ایالات متحده فرار کرد.

حزب‌الله حجاز اعلان کرد: «گزینه‌ای جز انتقام از خون شهید سلیمانی و ابومهدی نداریم»

سید حسن نصرالله گفت: «اکنون وقت انتقام عادلانه است. کفش قاسم سلیمانی از سر ترامپ هم باارزش تر است.»

سعودی ها به التماس افتاده و به آمریکا گفتند: «لطفاً ما را از درد جنگی دیگر دور کنید.»

پارلمان عراق، خروج نیروهای نظامی آمریکا را تصویب و بلافاصله محدودیت پرواز هوایی و حرکت زمینی ارتش آمریکا در عراق به اجرا درآمد.

دولت ایران در گام پنجم کاهش تعهدادت برجامی خود، همه محدودیت‌های برجام را لغو کرد.

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در توئیتی نوشت: «انتظار اعدام از اجرای آن دردناک‌تر است»

در آغاز حماسه خون و اشک، قبل از دفن دو مالک اشتر زمان، خروج نیروهای ارتش تروریستی آمریکا، بعنوان یک پیروزی بزرگ حاصل و کام ملت عراق و جبهه مقاومت را شیرین کرد.

والسلام

 


سه شنبه 98 دی 10 , ساعت 4:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رییس جمهور 9 دی 98 شرایط فعلی کشور را شرایط جنگی اعلان کرده، حرف درستی است، اما آیا حسن روحانی مرد شرایط جنگی است؟

بررسی کارنامه حسن روحانی در دوران دفاع مقدس، گویای این است، که او نه تنها مرد شرایط جنگی نیست، بلکه در موارد متعدد، در کنار دشمن بر علیه امام و انقلاب اسلامی اقدام کرده است!

حسن روحانی در دفاع مقدس، با هدایت مرحوم رفسنجانی جمع عقلا را با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، بر ضد جنگ تشکیل و در ادامه با عناصر سطح بالای سازمان جاسوسی موساد اسراییل، در فرانسه جلسه سری بر علیه امام و جنگ تشکیل داد، ولذا هدف او در شرایط جنگی امروز هم، پیرامون مذاکره برای کاستن از قدرت موشکی و منطقه ای ایران برای رضایت کدخدا(آمریکا) است!

پس، حسن روحانی مرد شرایط جنگی نیست، زیرا در زمان جنگ، فاصله اش با خطوط مقدم جبهه بیش از 40 کیلومتر بود، آنقدر که بوی باروت هم به مشامش نمی‌رسید و حتی مغرورانه از غذای روزانه رزمندگان هم نمی‌خورد!

حسن روحانی در زمان ریاست جمهوریش هم، وقتی خوزستان را سیل فرا گرفت، برای تفریح به قشم رفت و امروز هم وقتی آلوگی هوا، نفس مردم تهران را بند آورده، به محمودآباد شمال سفر نمود! ولذا او مرد جنگ اقتصادی هم نیست و باید، تیغ را از دست زنگی مست، خارج کرد.

والسلام


دوشنبه 98 دی 9 , ساعت 9:13 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر بخواهیم پی به اهمیت و عظمت بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب ببریم، لازم است نگاه ژرف و عمیقی به تئوری پردازان امنیتی و نظامی کاخ سفید آمریکا، یعنی نظریه پایان تاریخ آقای فوکویاما و برخورد تمدنهای آقای هانتینگتون داشته باشیم.

در نظریه پایان تاریخ، آقای فوکویاما معتقد بود که با شکست کمونیسم، به پایان تاریخ رسیده‌ایم و ایدئوژی پیروز هم لیبرال دموکراسی آمریکایی است که باید جهان از آن تبعیت کند، اما آقای هانتینگتون، بر خلاف نظریه پایان تاریخ فوکویاما، به برخورد تمدنها و یا جنگ تمدنها معتقد بود وآن را یک جنگ اخلاقی برای تبعیت همه دنیا از مکتب لیبرالیسم ضروری می‌دانست! و لذا عملیات نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا، بر اساس نظریه جنگ تمدنهای آقای هانتینگتون، بر علیه کشورهای اسلامی آغاز و با طرح خاورمیانه جدید، کشورهای افغانستان و عراق، تصرف نظامی شدند، ولی پس از شکست اسرائیل در لبنان، تصرف نظامی ایران را برای همیشه فراموش کردند، اما این پایان ماجرا نبود.

 بر اساس جنگ تمدنها، قرار بوده در سال 85 شمسی بعد از تصرف افغانستان و عراق، تمدن اسلامی با تصرف نظامی ایران منهدم و فرهنگ لیبرالیسم بر تمام دنیا حاکم شود، اما آیا چنین رویدادی به وقوع پیوسته و یا برعکس، شاهد فروپاشی و احتضار مکتب لیبرالیسم غرب در مواجه با تمدن اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم هستیم؟

با این توضیح مختصر، رهبر معظم انقلاب، سه هدف مهم دولت سازی اسلامی، جامعه سازی اسلامی و تمدن سازی اسلامی را در بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری نموده که با مدد الهی، نخستین گام آن که دولت سازی اسلامی است، باید بدست جوانان انقلابی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند 98 محقق گردد.

ان شاءالله، بیشتر در این رابطه خواهم نوشت.

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ