سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 98 دی 7 , ساعت 10:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب "انتخاب های سخت" می نویسد:1
"ما دنبال این بودیم در ایران دولتی بر سر کار بیاید که نفت خام بفروشد و کالا وارد کند! دولتی وابسته که تولید و اشتغال را نابود کند، مطلوب غرب است!"

آیا دولت حسن روحانی همان دولت وابسته‌ی مورد نظر خانم کلینتون است؟، که تولید و اشتغال را نابود، و حتی با خیانت در برجام و عملیاتی کردن مخفیانه FATF امکان صدور نفت را هم کاملا مختل کرده است؟

آری، فقط حسن روحانی می‌توانست اوامر خانم کلینتون را بهتر از آمریکا در ایران پیاده کند!

ستون پنجم دشمن در حال خدمت به شیطان بزرگ است!

والسلام


شنبه 98 دی 7 , ساعت 9:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی ظریف به صراحت در مجلس اعلان کرد: "نه بنده و نه آقای رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به لایحه حمایت مالی از تروریسم مشکلاتمان حل خواهد شد."

وقتی لایحه پالرمو و CFT مشکلات اقتصادی مردم و کشور را حل نکند، بهانه دولت، برای گرفتن بهانه از دست آمریکا، شک برانگیز است،1 زیرا آمریکا با حضور دولت غربگرای روحانی، برای اعمال هر تحریمی نیاز به بهانه ندارد!

وقتی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، مشکل اقتصادی مردم را حل نکند، پس تصویب آن منجر به ظرفیت فشار بیشتر آمریکا بر علیه ایران خواهد شد، که روحانی از آن مطلع است!

آیا رییس جمهور و وزیر خارجه کشورمان، تضمین لازم برای تصویب لایحه استعماری فوق‌الذکر را به کدخدای خود آمریکا داده‌اند؟!

قطعا می توان گفت: تصویب لایحه پالرمو و CFT در مجمع، ایجاد ظرفیت جدید فشار آمریکا برای مذاکره موشکی و کاستن از قدرت موشکی ایران خواهد بود، زیرا آمریکا برای براندازی نظام اسلامی ایران، به جماعت لیبران نفوذی در قوه مجریه کشورمان، امیدوار است!

والسلام


شنبه 98 دی 7 , ساعت 9:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از نکات جالب گزارش کمیسیون آموزش مجلس در خصوص تحصیل غیرقانونی 1حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) این است که سازمان سنجش آموزش کشور فروردین 93 طی نامه‌ای محرمانه از رئیس وقت دانشگاه شهید بهشتی، درخواست افزایش 5 نمره به معدل برادر رئیس‌ جمهور ، از 13/33 به 17/38 می شود که همین تخلف زمینه پذیرش حسین فریدون به عنوان دانشجوی دکتری دانشگاه شهید بهشتی را فراهم می کند.

تخلفات حسین فریدون و پذیرش دهندگان به این متقلب در دانشگاه شهید بهشتی بدون دخالت و تخلف حسن روحانی، که سالیانه زیادی او را دکتر خطاب می کردند، غیرممکن بوده است!

متقلبان خاندان فریدون را با نام خانوادگی روحانی و عمرانی جستجو کنید.

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ